Постанова
від 06.02.2012 по справі 2а-0770/3947/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа № 2a-0770/3947/11

Ряд стат. звіту № 8.1.5

Код - 10

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 лютого 2012 року м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Луцович М.М.

при секретарі судового засідання Гирич М.В.

за участю сторін:

сторони -не з'явилися,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за адміністративним позовом Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції до Товариства з обмеженою відповідальністю «Консервіс-Трейд»про стягнення податкового боргу,-

ВСТАНОВИВ:

Ужгородська міжрайонна державна податкова інспекція звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Консервіс-Трейд»про стягнення з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Консервіс-Трейд»податкового боргу в сумі 827602,40 грн.

Позов мотивовано тим, що за ТОВ «Консервіс-Трейд»станом на момент звернення позивача до суду з позовною заявою рахується податковий борг в сумі 827602,40 грн. У зв'язку з тим, що за відповідачем рахується несплачений податковий борг, який станом на день звернення до суду становить 827602,40 грн., позивач просить задовольнити заявлені позовні вимоги

Позивач, а саме Ужгородська міжрайонна державна податкова інспекція в судове засідання не з'явився, проте надав суду заяву, якою просив розгляд даної справи провести без його участі. Відповідач в судове засідання повторно не з'явився, хоча про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, а за таких обставин, на підставі ст. 35 КАС України, сторона вважається належним чином повідомленою про дату, час та місце судового засідання. Суд вважає, що спір можливо вирішити на підставі наявних у справі доказів.

Сторони в судове засідання не з'явилися, хоча про час та місце розгляду справи повідомлялися належним чином, а відтак у відповідності до ч. 1 ст. 41 КАС України фіксація судового процесу технічними засобами не здійснюється.

З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що ТОВ «Консервіс-Трейд»є юридичною особою та зареєстроване Ужгородською районною державною адміністрацією Закарпатської області 03 серпня 2007 року, та знаходиться за адресою: 89435, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Часлівці, вул. Геївська, буд.2 код 35170047 (а.с. 17).

Відповідно до довідки про взяття на облік платника податків форми №4-ОПП №333/29-00 від 15.01.2010 року ТОВ «Консервіс-Трейд»взяте на облік 06.08.2007 року за № 488 в Ужгородській міжрайонній державній податковій інспекції (а.с. 18).

По податку на прибуток приватних підприємств

Відповідно до податкових декларацій з податку на прибуток підприємств, відповідачем самостійно задекларовано зобов'язання по даному платежу за 2010 р. (№ 90006971808 від 09.02.2011 року) у розмірі 440,00 грн. (а.с.35-36); за I квартал 2011р. (№ 90003095490 від 10.05.2011 року) у розмірі 37,00 грн. (а.с.37-38).

У зв'язку із тим, що Відповідачем було частково сплачено даний платіж у розмірі 2,53 грн. сума заборгованості становить 474,47 грн.

По податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що 08.10.2009 року Ужгородською МДПІ було проведено документальну невиїзну перевірку по питанню перерахування податку на додану вартість на не бюджетні рахунки за період з 01.07.2009 по 08.10.2009 року ТОВ "Консервіс-Трейд", перевіркою встановлено порушення п. 11.21 ст. 11 Закону України від 03.04.1997 року за № 168-97-ВР "Про податок на додану вартість" (зі внесеними змінами та доповненнями) та п.7 Порядку обліку та використання коштів, спрямованих на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.09 №291, а саме: не перераховано ПДВ в сумі 118795,0 грн. на небюджетний рахунок для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам.

За результатами перевірки було складено акт перевірки № 12/1502 від 08.10.2009 року (а.с.45-47).

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що вказаний акт був отриманий керівником ТОВ «Консервіс-Трейд»про, що свідчить його підпис (а.с.47).

На підставі акту № 12/1502 від 08.10.2009 року Ужгородською МДПІ на підставі п. 11.21 ст. 11 Закону України від 03.04.1997 року за № 168-97-ВР "Про податок на додану вартість" (зі внесеними змінами та доповненнями) та п.7 Порядку обліку та використання коштів, спрямованих на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.09 №291 було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0003201502/0/13476 від 14.10.2009 року (а.с.44) яким Відповідачу податкове зобов'язання у розмірі 118795,00 грн. за не перерахування податку на додану вартість в сумі 118 795,0 грн. на не бюджетний рахунок для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам.

Як вбачається з позовної заяви, Відповідач не погоджуючись із зазначеним податковим повідомленням-рішенням оскаржив останнє в порядку ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" до вищестоящого органу Державної податкової служби. За наслідками розгляду скарг відповідача останні були залишені без задоволення та прийняті податкові повідомлення-рішення від 25.12.2009 №0003201502/1/16527/10/15 (а.с.44), від 01.02.2010 №0003201502/2/1114/10/15 (а.с.43) та від 02.04.2010 №0003201502/3 (а.с.40), якими визначено ТОВ "Консервіс-Трейд" податкове зобов'язання у розмірі 118795,00 грн. за не перерахування податку на додану вартість в сумі 118795,0 грн. на не бюджетний рахунок для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що Відповідач здійснював процедуру судового оскарження податкового повідомлення рішення від 14.10.2009 року № 0003201502/0/13476, від 25.12.2009 №0003201502/1/16527/10/15, від 01.02.2010 №0003201502/2/1114/10/15 та від 02.04.2010 №0003201502/3, якими визначено ТОВ "Консервіс-Трейд" податкове зобов'язання у розмірі 118795,00 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 30.11.2010 року по справі № 2а-1500/10/0770 (а.с.49) позовна заява ТОВ "Консервіс-Трейд" до Ужгородської МДПІ про скасування податкових повідомлень -рішень залишена без розгляду.

Орендна плата з юридичних осіб

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що 14.09.2011 року Ужгородською МДПІ було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Консервіс-Трейд" з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.04.2009 року по 30.06.2011 року, перевіркою встановлено порушення ст. 14 Закону України від 3 липня 1992 року № 2535-ХІІ "Про плату за землю" із змінами та доповненнями, ст.21 В» Закону України „Про оренду землі В» від 06.10.98р. № 161-ХІV в результаті чого відповідачу донараховано орендну плату за землю загальну на суму 6804,06 грн., а саме: січень - 1434,87 грн., лютий -1434,87 грн., березень - 1434,87 грн., квітень -1434,87 грн. та з 01.05.2011-по 23.05.2011р.- 1064,58 грн., а також встановлено неподання розрахунку орендної плати за землю на 2011р.

За результатами перевірки було складено акт перевірки № 1043/23-1/35140047 від 14.09.2011 року (а.с.95-163)

На підставі акту перевірки № 1043/23-1/35140047 від 14.09.2011 року було прийнято податкове повідомлення-рішення № 238/1/23-1/35170047/ від 28.09.2011 року (а.с.51), яким визначено суму грошового зобов'язання по орендній платі за землю у розмірі 6810,06 грн., в т.ч. основний платіж у розмірі 6804,06 грн. та застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 6,00 грн.

Вказане податкове повідомлення -рішення було вручено Відповідачу 03.10.2011 (а.с.163).

По податку з доходів найманих працівників

Як вбачається з матеріалів справи 02.08.2011 працівниками Ужгородської МДПІ проведено документальну невиїзну перевірку по питанню дотримання встановлених законодавством граничних термінів сплати узгодженого податкового зобов'язання по податку з доходів фізичних осіб ТОВ "Консервіс-Трейд" перевіркою встановлено порушення п.126.1 ст. 126 Податкового кодексу України, а саме: ТОВ "Консервіс-Трейд" сплатило узгоджену суму податкового зобов'язання по податку з доходів фізичних осіб в сумі 24.30 грн. з порушенням встановлених граничних термінів (а.с.63).

За результатами перевірки було складено акт № 845/17-2 від 02.08.2011 року (а.с.62).

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що вказаний акт перевірки був надісланий відповідачу та отриманий ним 05 серпня 2011р. (а.с.59)

На підставі акта перевірки № 845/17-2 від 02.08.2011 року було прийнято податкове повідомлення -рішення № НОМЕР_1 від 09.08.2011 (а.с.55), яким застосовано до відповідача штрафну (фінансову) санкцію у розмірі - 4,86 грн.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що вказане податкове повідомлення -рішення було направлено Відповідачу засобами поштового зв'язку та вручено Відповідачу 12.08.2011.(а.с.54).

Суми ПДВ спрямовані на виплату дотацій с/г товаровиробникам

Відповідно до податкових декларацій з податку на додану вартість (переробного підприємства), відповідачем самостійно задекларовано зобов'язання по даному платежу за : вересень 2009р. (№ 30962 від 19.10.2009 року) у розмірі - 22344,0 грн. (а.с.65-66); за жовтень 2009р. (№ 35395 від 16.11.2009 року) у розмірі - 20769,0 грн. (а.с.67-68); за листопад 2009р. (№ 36877 від 21.12.2009 року) у розмірі 24743,0 грн. (а.с.69-70); за грудень 2009р. (№ 41030 від 20.01.2010 року) у розмірі - 2108,0 грн. (а.с.71-72); за січень 2010р. (№ 2262 від 22.02.2010 року) у розмірі -76832,0 грн. (а.с.73-74); за лютий 2010р. (№ 4171 від 22.03.2010 року) у розмірі 44698,0 грн. (а.с. 75-76); за березень 2010р. (№ 9072 від 19.04.2010 року) у розмірі -66395,0 грн. (а.с.77-78); за квітень 2010р. (№ 14375 від 20.05.2010 року) у розмірі -66540,0 грн. (а.с. 79-80); за травень 2010 року (№ 16278 від 21.06.2010 року) у розмірі -52612,0 грн. (а.с.81-82); за червень 2010 р. (№ 21741 від 20.07.2010 року) у розмірі -57778,0 грн. (а.с.83-84); за липень 2010р. (№ 27176 від 18.08.2010 року) у розмірі 50658,0 грн. (а.с.85-86); за серпень 2010 р.( № 2887 від 17.09.2010 року) у розмірі - 57744,0 грн. (а.с.87-88); за вересень 2010 р. (№ 34319 від 18.10.2010 року) у розмірі - 37966,0 грн. (а.с.89-90); за жовтень 2010 р.( № 39483 від 18.11.2010 року) у розмірі - 57608,0 грн.(91-92); за листопад 2010р.( № 41805 від 20.12.2010 року) у розмірі -64959,0 грн. (а.с.93-94).

Однак відповідачем, самостійно визначені податкові зобов'язання з ПДВ не були сплачені.

Як вбачається з матеріалів справи 14.09.2011 року Ужгородською МДПІ було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Консервіс-Трейд" з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.04.2009 року по 30.06.2011 року перевіркою встановлено порушення ТОВ «Консервіс-трейд» п.11.21ст.11 Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997р. № 168-97/ВР із змінами та доповненнями, п. 6 «Порядку обліку та використання коштів, спрямованих на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробником за поставлені ними переробним підприємством молока та м»яса в живій вазі», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2009р. № 291, п.2 Постанови КМУ від 02.03.2011р. № 246 «Питання нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо і м'ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплат і використання коштів, що надійшли від його сплати», не перераховано кошти до спеціального фонду державного бюджету, які були визначені підприємством до сплати у деклараціях з податку на додану вартість (переробного підприємства) за перевіряємий період у загальній сумі 703754,0 грн ., а саме: Вересень 2009р.-22344,0 грн., Жовтень 2009р.-20769,0 грн., Листопад 2009р.-24743,0 грн., Грудень 2009р.2108,0 грн., Січень 2010р.-76832,0 грн., Лютий 2010р.-44698,0 грн., Березень 2010р.-66395,0 грн., Квітень 2010р.-66540,0 грн., Травень 2010р.-52612,0 грн., Червень 2010р.-57778,0 грн., Липень 2010р.-50658,0 грн., Серпень 2010р.- 57744,0 грн., Вересень 2010р.-37966,0 грн., Жовтень 2010р.- 57608,0 грн., Листопад 2010р.- 64959,0 грн.

За результатами перевірки було складено акт № 1043/23-1/35170047від 14.09.2011 року (а.с.95-163).

Збір за спеціальне водокористування загальнодержавного значення

Відповідно поданих податкових розрахунків збору за спеціальне водокористування загальнодержавного значення відповідач самостійно задекларував податкове зобов'язання по даному платежу, а саме: за 2010 рік (№ НОМЕР_2 від 04.02.2011р.) у розмірі - 207,92 грн. (а.с.189-190); за I квартал 2011р.( № 22822 від 10.05.2011р.) у розмірі - 254,88 грн. (а.с.191-196, 207); за півріччя 2011р.( № 32323 від 09.08.2011р.) у розмірі - 254,88 грн.(а.с.197-201)

Однак, самостійно задекларовані зобов'язання Відповідачем так і не були сплачені.

Плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення

Відповідно поданих податкових розрахунків плати за користування надрами для видобування корисних копалин відповідач самостійно задекларував податкове зобов'язання по даному платежу, а саме:

- Податковий розрахунок № 22609 від 10.05.2011 у розмірі 48,24 грн. (а.с.202-204);

- Податковий розрахунок № 32313 від 09.08.2011 у розмірі 48,24 грн. (а.с.208-2010);

Однак зазначені суми грошового зобов'язання відповідачем не були сплачені.

Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

На підставі поданої податкової декларації екологічного податку № 90003098556 від 10.05.2011 року (а.с.212-214) Відповідач самостійно задекларував податкове зобов'язання по екологічному податку, що справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення у розмірі 33.88 грн.

Зазначена сума грошового зобов'язання відповідачем не була сплачена.

Інші збори за забруднення навколишнього природного середовища до фонду ОНПС

Відповідно до поданого відповідачем податкового розрахунку збору за забруднення навколишнього природного середовища № НОМЕР_3 від 04.02.2011р. (а.с.215) відповідач самостійно задекларував податкове зобов'язання по даному платежу у розмірі 687,63 грн.

Однак зазначена сума грошового зобов'язання відповідачем не була сплачена.

Згідно п. 5.1 ст. 5 Закону України В«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» (що діяв у період виникнення правовідносин) податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.

Відповідно до п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у визначені Законом строки, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Згідно з ч.3 пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону України В«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що діяв у період виникнення правовідносин), у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах В«аВ» -В«вВ» -пп.4.2.2 пункту 4.2 статті 4 платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Відповідно до п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»(що діяв у період виникнення правовідносин) узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у визначені Законом строки, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Відповідно пп. 6.2.1 п.6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»відповідачу було надіслано першу податкову вимогу № 1/230 від 27.09.2010 вручено 27.09.2010р. (а.с.216) та другу податкову вимогу № 2/283 від 28.10.2010 вручено 29.10.2010р. (а.с.216).

Відповідно до пп. 54.1. ст. 54 ПКУ платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Відповідно до п. 56.11. ст. 56 ПКУ зазначено, що не підлягає оскарженню податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків.

Згідно із п. 57.3 ст. 57 ПКУ передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Статтею 16 Податкового кодексу України передбачено, що одним із обов'язків платника податків є обов'язок сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до підпункту 20.1.28 пункту 20.1 ст. 20 ПКУ органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до ст. 95 Податкового кодексу України визначено, що Орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Відповідно до пункту 102.4 статті 102 Податкового кодексу України, у разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Заборгованість ТОВ «Консервіс-Трейд»крім іншого підтверджується розрахунком податкового боргу (а.с.12-13) та обліковими картками (а.с.а.с.20-34).

Зважаючи на вказані норми Закону, враховуючи обставини, встановлені судом, позовні вимоги слід задовольнити.

Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Консервіс-Трейд»(89435, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Часлівці, вул. Геївська, буд.2 код 35170047) податковий борг до загального та спеціального фонду Державного бюджету та до місцевого бюджету у розмірі 827602,40 грн. (вісімсот двадцять сім тисяч шістсот дві грн. 40 коп.) грн.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 КАС України десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Головуючий-суддя Луцович М.М

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.02.2012
Оприлюднено12.10.2015
Номер документу52024927
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/3947/11

Постанова від 06.02.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 20.11.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 17.11.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 18.09.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Яворський І.О.

Постанова від 06.02.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 20.11.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні