ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА
про відстрочення виконання судового рішення
25 вересня 2015 року Справа 2а-7446/12/1370
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючий суддя Кравців О.Р.,
секретар судового засідання Небесна М.В.,
від заявника (відповідача) ОСОБА_1,
від позивача ОСОБА_2
розглянув у відкритому судовому засіданні заяву про відстрочення виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 07.11.2012 року у справі за позовом комунального підприємства «Червонограджитлокомунсервіс» до Державної податкової інспекції у м. Червонограді Львівської області Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, визнання протиправними дій, -
в с т а н о в и в :
03.09.2015 року до Львівського окружного адміністративного суду звернувся в.о. начальник Державної податкової інспекції у м. Червонограді Львівської області Державної податкової служби (далі - заявник) з заявою про відстрочення виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 07.11.2012 року у справі № 2а-7446/12/1370 за позовом Комунального підприємства «Червонограджитлокомунсервіс» до Державної податкової інспекції у м. Червонограді Львівської області Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, визнання протиправними дій до 01.09.2016 року.
В обґрунтування вказаної заяви зазначено, що при виконанні постанови Львівського окружного адміністративного суду від 07.11.2012 року виникла проблема при розподілі та спрямуванні сум, сплачених платіжними дорученнями КП «Червонограджитлокомунсервіс» з конкретним призначенням платежу. Самостійно зарахувати вказані платіжні доручення згідно з їх призначенням заявник немає можливості, а тому звернувся з листом до Головного управління ДФС у Львівській області щодо надання допомоги по виконанню вказаної постанови з розподілу та спрямуванню сум, сплачених платіжними дорученнями з відповідними призначеннями платежів. Зазначено, що заявником очікується відповідь та надання методичної допомоги від ГУ ДФС у Львівській області. У зв'язку з наведеним, заявник просив відстрочити виконання постанови від 07.11.2012 року до 01.09.2016 року.
В судовому засіданні представник заявника вказану заяву підтримав та уточнив таку: просив відстрочити виконання вказаної постанови на 1 рік з моменту проголошення ухвали суду.
Представник позивача проти заяви не заперечив, у її вирішенні покладався на розсуд суду.
Крім того, у судовому засіданні, суд, з'ясувавши думку представника позивача, в порядку ст. 55 Кодексу адміністративного судочинства України, допустив заміну відповідача Державної податкової інспекції у м. Червонограді Львівської області Державної податкової служби на відповідача - Державну податкову інспекцію у м. Червонограді Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області.
Суд вирішуючи вказане клопотання керується наступним.
Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 07.11.2012 року у адміністративній справі за позовом КП «Червонограджитлокомунсервіс» до Державної податкової інспекції у м. Червонограді Львівської області Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, визнання протиправними дій, адміністративний позов задоволено повністю: визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення від 07.08.2012 року № НОМЕР_1 в частині 51880,00 грн. застосованих штрафних санкцій за несвоєчасну сплату узгодженого податкового зобов'язання; визнано протиправними дії відповідача по розподілу та спрямуванню сум, сплачених КП «Червонограджитлокомунсервіс» з конкретним призначенням платежу, вказаних в платіжних дорученнях та видаткових касових ордерах: платіжне доручення № 241 від 29.01.2010 р. з призначенням платежу «ПДВ за грудень 2009 рокуВ» ; платіжне доручення № 435 від 17.02.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за січень 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 493 від 22.02.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за січень 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 567 від 23.02.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за січень 2010 рокуВ» ; платіжне доручення №102 від 23.02.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за січень 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 106 від 24.02.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за січень 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 610 від 26.02.2010р. з призначенням платежу В«ПДВ за січень 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 612 від 26.02.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за січень 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 112 від 26.02.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за січень 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 713 від 16.03.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 171 від 16.03.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 764 від 19.03.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 192 від 23.03.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 202 від 24.03.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 937 від 26.03.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 211 від 26.03.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; платіжне доручення №207 від 26.03.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 954 від 29.032.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 212 від 29.03.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; платіжне доручення № 215 від 30.03.2010 р. з призначенням платежу В«ПДВ за лютий 2010 рокуВ» ; зобов'язано ДПІ у м. Червонограді зарахувати суми вказані у вищезазначених платіжних дорученнях згідно їх призначенням /а.с.197-202/.
Згідно з вимогами ч. 1 ст. 263 КАС України, за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Представник позивача пояснив, що підставою для звернення з даною заявою є складнощі при розподілі та спрямуванні сум, сплачених платіжними дорученнями позивача з конкретним призначенням платежу. Самостійно зарахувати вищевказані платіжні доручення згідно їх призначення заявник немає можливості, оскільки в інформаційній системі «Податковий блок» підсистеми «Облік платежів» в режимі «Інформація з ДКУ» («Нерознесені платежі») щоденно відбувається автоматичне рознесення платіжних доручень згідно з отриманими даними з ГУ ДКС України у Львівській області. А у разі наявності у платника податків податкового боргу (відповідно до п. 9 ст. 87 Податкового кодексу України), кошти, що сплачуються таким платником податків, зараховуються в рахунок погашення боргу згідно з черговістю його виникнення, незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. Зазначив, що заявник звернувся з листом до ГУ ДФС у Львівській області щодо надання допомоги по виконанні вказаного судового рішення по розподілу та спрямуванню сум, сплачених платіжними дорученнями позивача з конкретними призначеннями таких, згідно з постановою від 07.11.2012 року. Станом на момент звернення до суду із відповідною заявою ГУ ДФС у Львівській області не надано відповіді на вказане заперечення ДПІ у м. Червонограді ГУ ДФС у Львівській області.
У зв'язку з тим, що заявником очікується відповідь та методична допомога від ГУ ДФС у Львівській області щодо виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 07.11.2012 року, просив вказану заяву задовольнити та відстрочити виконання рішення суду.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку про підставність та обґрунтованість заяви відповідача про відстрочення виконання судового рішення, а тому таку належить задовольнити.
Керуючись ст.ст. 2, 158-163, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
у х в а л и в:
1. Заяву Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області - задовольнити.
2. Виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 07.11.2012 року у справі № 2а-7446/12/1370 за позовом комунального підприємства «Червонограджитлокомунсервіс» до Державної податкової інспекції у м. Червонограді Львівської області Державної податкової служби (Державної податкової інспекції у м. Червонограді Львівської області Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, визнання протиправними дій, - відстрочити на 1 рік з дня винесення цієї ухвали.
Ухвала може бути оскаржена, згідно ст. 186 КАС України, протягом 5 днів з дня її проголошення шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з ч. 3 ст. 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили, згідно ст. 254 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини ухвали.
Повний текст ухвали складено та підписано 06.10.2015 року.
Суддя Кравців О.Р.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.09.2015 |
Оприлюднено | 12.10.2015 |
Номер документу | 52026523 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кравців Олег Романович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сподарик Наталія Іванівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сподарик Наталія Іванівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сподарик Наталія Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні