ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел: 278-43-43
У Х В А Л А
07 лютого 2011 року № 2а-14889/10/2670
За позовом Головного управління статистики у Київській області
до Виконавчого комітету Броварської міської ради
третя особа на стороні відповідача ОСОБА_1 підприємство Броварської міської ради «Броварське бюро технічної інвентаризації»
про визнання протиправним рішення від 26.01.2010 р. №35,
Суддя Маруліна Л.О.
Секретар судового засідання Крупічко Ю.Ю.
За участю представників:
Позивача: ОСОБА_2,
Відповідача: ОСОБА_3,
Третьої особи: ОСОБА_4
ВСТАНОВИВ:
Позовні вимоги заявлено про визнання протиправним рішення від 26.01.2010 р. №35 «Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна».
Через канцелярію суду надійшло клопотання позивача про залучення до справи у якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_5 комітет статистики України, з огляду на наступне.
Відповідно до Положення про Головне управління статистики у Київській області, затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 26.02.2010 № 84, Головне управління статистики у Київській області (Головне управління) є територіальним органом державної статистики, підпорядковане ОСОБА_5 комітету статистики України і є складовою частиною єдиної системи органів державної статистики. Згідно, п. 5.26 зазначеного Положення, Головне управління виконує відповідно до законодавства функції з управління об'єктами державної власності, що належать йому на правах оперативного управління.
Відповідно до Положення про ОСОБА_5 комітет статистики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 924, ОСОБА_5 комітет статистики України (Держкомстат) є центральним органом виконавчої влади та спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі статистики. Згідно п.п. 32 п. 4 Держкомстат виконує відповідно до законодавства функції з управління об'єктами державної власності, що перебувають у сфері його управління.
Статтею 137 Господарського кодексу України визначено поняття «право оперативного управління»як речове право суб'єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених цим Кодексом та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом).
Таким суб'єктом у даному випадку є Головне управління статистики у Київській області, яке відповідно до Положення про Головне управління статистики у Київській області, володіє спірним майном на праві оперативного управління та є його балансоутримувачем.
Також, стаття 137 Господарського кодексу України встановлює, що власник майна, закріпленого на праві оперативного управління за суб'єктом господарювання, здійснює контроль за використанням і збереженням переданого в оперативне управління майна безпосередньо або через уповноважений ним орган і має право вилучати у суб'єкта господарювання надлишкове майно, а також майно, що не використовується, та майно, що використовується ним не за призначенням.
Таким органом є ОСОБА_5 комітет статистики України, який відповідно до Закону України «Про управління об'єктами державної власності»є суб'єктом управління об'єктами державної власності. А саме, відповідно до статті 4 цього Закону суб'єктами управління об'єктами державної власності є: міністерства та інші органи виконавчої влади (далі - уповноважені органи управління).
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 6 цього Закону України «Про управління об'єктами державної власності»уповноважені органи управління (тобто у даному випадку ОСОБА_5 комітет статистики України) ведуть облік об'єктів державної власності, що перебувають в їх управлінні, здійснюють контроль за ефективним використанням та збереженням таких об'єктів.
Відповідно до відомостей про окреме нерухоме державне майно (за місцезнаходженням: м. Бровари, вул. Кірова, 32), які були одержані Головним управлінням від Фонду державного майна України, зазначене майно є об'єктом державної власності та перебуває на балансі Головного управління статистики у Київській області (код ЄДРПОУ 02360731), а органом управління зазначеного майна є ОСОБА_5 комітет статистики України. До компетенції Держкомстату законом віднесено здійснення у межах реалізації функції управління державним майном, контролю за ефективним використанням та збереженням майна, яке закріплене за підпорядкованими йому територіальними органами державної статистики, і рішення у справі може вплинути на права, свободи, інтереси та обов'язки Державного комітету статистики України.
На підставі ст.ст. 49, 51, ч. 2 ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, Головне управління статистики у Київській області просить залучити ОСОБА_5 комітет статистики України до участі у справі № 2а-14889/10/2670 як третю особу стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору.
За таких обставин, суд вважає за необхідне залучити в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_5 комітет статистики України.
Відповідно до ч. 2 ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з ініціативи суду. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Суд, оглянувши матеріали справи, заслухавши думку сторін, встановив, що для прийняття законного та правомірного судового рішення необхідно залучити в якості третьої особи без самостійних вимог на стороні позивача ОСОБА_5 комітет статистики України.
На підставі вищенаведеного та керуючись ч. 2 ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
У Х В А Л И В:
1. Залучити ОСОБА_5 комітет статистики України в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача.
2. Зобов’язати позивача надати ОСОБА_5 комітету статистики України копії позовних матеріалів.
Суддя Л.О. Маруліна
Інформація про процесуальні права і обов’язки осіб, які беруть участь у справі.
Відповідно до ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом, журналом судового засідання, протоколом про вчинення окремої процесуальної дії і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.
Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право в будь-який час до закінчення судового розгляду збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Позивач має право до початку судового розгляду справи по суті змінити предмет або підставу позову шляхом подання письмової заяви. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.
Суддя Л.О. Маруліна
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2011 |
Оприлюднено | 15.10.2015 |
Номер документу | 52146799 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Маруліна Л.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні