ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
06 жовтня 2015 року 14:31 № 826/12929/15
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
головуючого судді Аблова Є.В.,
при секретарі судового засідання Левченко І.С.,
за участю сторін:
представника позивача - Ковальова С.В.,
представника відповідача - Стецина І.В.,
представника відповідача - Куценко О.В.,
розглянувши в судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Кепітал-строй» до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Комунального підприємства «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося товариство з обмеженою відповідальністю «Кепітал-строй» до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Комунального підприємства «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії, обґрунтовуючи свої вимоги тим, що дії відповідачів щодо демонтажу нерухомого майна, зокрема, будівель, що розташовані за адресою: м. Київ, вул. Іскрівська, буд. 20 (складається з групи приміщень №1 та №2 (літера «В»), нежитлової будівлі, яка складається з групи приміщень №№1, 2, 3,4 (літера «К»), розташованої за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, буд. 34, та які належать позивачу на праві власності є протиправними та такими, що призвели до порушення прав та законних інтересів ТОВ «Кепітал-строй» як власника. Крім того, представник позивача зазначив в обґрунтування позовних вимог, що дії з підготовки демонтажу об'єктів нерухомого майна, що належить ТОВ «Кепітал-строй» згідно довідки про об'єкти нерухомого майна, що належить на праві власності ТОВ «Кепітал-строй» №30-Д від 30.06.2015 р. є протиправними, а відтак для належного захисту прав та законних інтересів позивача необхідним є зобов'язати відповідачів утриматись від вчинення будь-яких дій, спрямованих на демонтаж, знесення, руйнування об'єктів нерухомого майна, що належить ТОВ «Кепітал-строй».
У позовній заяві позивач просить суд:
- визнати протиправними дії Департаменту міського благоустрою та збереження середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) та Комунального підприємства «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по демонтажу належної товариству з обмеженою відповідальністю «Кепітал-строй» на праві власності нежитлової будівлі, що складається з групи приміщень №1 та №2 (літера «В», розташованої за адресою: м. Київ, вул. Іскрівська, будинок 20; по частковому демонтажу нежитлової будівлі, яка складається з групи приміщень №№ 1,2,3,4) (ЛІТЕРА «К»), розташованої за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, будинок 34; а також дії з підготовки демонтажу інших об'єктів нерухомого майна, що належать Товариству з обмеженою відповідальністю «Кепітал-строй» на праві власності, а саме:
будівлі майнового комплексу, що складається з: нежилої будівлі (в літ. А) загальною площею 15, 9 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Б) загальною площею 17, 6 кв.м, нежилої будівлі (в літ. В) загальною площею 5,1 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Г) загальною площею 13,0 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Д) загальною площею 7,6 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Е) загальною площею 18,7 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Є), група приміщень №1 та №2 загальною площею 16,2 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Ж) група приміщень №№ 1,2,3 загальною площею 44,0 кв.м., нежилої будівлі (в літ. 3) загальною площею 6,8 кв.м., нежилої будівлі (в літ. И) група приміщень №№ 1,2,3,4,5,6,7,8 загальною площею 99,5 кв.м., нежилої будівлі (в літ. І), групи приміщень №1 та №2 загальною площею 28,7 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Ї) загальною площею 19,4 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Й) група приміщень №1 та №2, загальною площею 28,4 кв.м, яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, будинок 100-К;
комплексу нежитлових будівель літера «А», «Б», «В», «Г», що складається з: нежитлова будівля літ «А», групи приміщень №1,№2,№3,№4 загальною площею 74 кв.м., нежитлова будівля літ «Б», групи приміщень №1,№2,№3,№4 загальною площею 74 кв.м., нежитлова будівля літ «В», групи приміщень №1,№2 загальною площею 74,8 кв.м., нежитлова будівля літ «Г», групи приміщень №1,№2 загальною площею 74,8 кв.м., розташованого за адресою: м. Київ, вул. Заболотного Академіка, 48К;
нежитлової будівлі, групи приміщень №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, розташованої за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, будинок 74К;
нежитлової будівлі, літ. «Є», що складається з групи приміщень №1 та №2, яка розташована за адресою: м. Київ, бульвар Дружби Народів, будинок 25;
нежитлової будівлі, що складається з групи приміщень №1 та №2, яка розташована за адресою: м. Київ, бульвар Лесі Українки, будинок 26-К;
будівлі, група приміщень №1, №2 (в літ. Д), розташованої за адресою: м. Київ, вул. Кіото, будинок 8;
- зобов'язати Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (місцезнаходження: 01032, місто Київ, вулиця Саксаганського, будинок 143, ідентифікаційний код: 34926981) та Комунальне підприємство «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (місцезнаходження: 03680, місто Київ, вулиця Дегтярівська, 31, корпус 2; ідентифікаційний код: 26199708) утриматися від вчинення будь-яких дій, спрямованих на демонтаж, знесення руйнування тощо, об'єктів нерухомого майна, що належать товариству з обмеженою відповідальністю «Кепітал-строй» (місцезнаходження: 03022, м. Київ, вулиця Васильківська, будинок 38, офіс 127/2; ідентифікаційний код: 38990956) на праві власності, а саме:
будівлі майнового комплексу, що складається з: нежилої будівлі (в літ. А) загальною площею 15, 9 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Б) загальною площею 17, 6 кв.м, нежилої будівлі (в літ. В) загальною площею 5,1 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Г) загальною площею 13,0 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Д) загальною площею 7,6 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Е) загальною площею 18,7 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Є), група приміщень №1 та №2 загальною площею 16,2 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Ж) група приміщень №№ 1,2,3 загальною площею 44, 0 кв.м., нежилої будівлі (в літ. 3) загальною площею 6,8 кв.м., нежилої будівлі (в літ. И) група приміщень №№ 1,2,3,4,5,6,7,8 загальною площею 99,5 кв.м., нежилої будівлі (в літ. І), групи приміщень №1 та №2 загальною площею 28,7 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Ї) загальною площею 19,4 кв.м., нежилої будівлі (в літ. Й) група приміщень №1 та №2, загальною площею 28,4 кв.м, яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, будинок 100-К;
комплексу нежитлових будівель літера «А», «Б», «В», «Г», що складається з: нежитлова будівля літ «А», групи приміщень №1,№2,№3,№4 загальною площею 74 «жvi., нежитлова будівля літ «Б», групи приміщень №1,№2,№3,№4 загальною площею 74 кв.м., нежитлова будівля літ «В», групи приміщень №1,№2 загальною площею 74,8 ти., нежитлова будівля літ «Г», групи приміщень №1,№2 загальною площею 74,8 кв.м., розташованого за адресою: м. Київ, вул. Заболотного Академіка, 48К;
нежитлової будівлі, групи приміщень №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, розташованої за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, будинок 74К;
нежитлової будівлі, літ. «Є», що складається з групи приміщень №1 та №2, яка розташована за адресою: м. Київ, бульвар Дружби Народів, будинок 25;
нежитлової будівлі, що складається з групи приміщень №1 та №2, яка розташована за адресою: м. Київ, бульвар Лесі Українки, будинок 26-К;
будівлі, група приміщень №1, №2 (в літ. Д), розташованої за адресою: м. Київ, вул. Кіото, будинок 8;
- зобов'язати Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (місцезнаходження: 01032, місто Київ, вулиця Саксаганського, будинок 143, ідентифікаційний код: 34926981) та Комунальне підприємство «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (місцезнаходження: 03680, місто Київ, вулиця Дегтярівська, 31, корпус 2; ідентифікаційний код: 26199708) не чинити перешкод у відновленні об'єктів нерухомого майна, що належить товариству з обмеженою відповідальністю «Кепітал-строй» (місцезнаходження: 03022, м. Київ, вулиця Васильківська, будинок 38, офіс 127/2; ідентифікаційний код: 38990956), а саме: нежитлової будівлі, що складається з групи приміщень №1 та №2 (літера «В»), розташованої за адресою: м. Київ, вул. Іскрівська, будинок 20; нежитлової будівлі, яка складається з групи приміщень №№1,2,3,4) (літера «К»), розташованої за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, буд. 34.
В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив суд їх задовольнити.
Представник відповідачів - комунального підприємства «Київблагоустрій» та Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) заперечував щодо задоволення позовних вимог, посилаючись на правомірність та обґрунтованість оскаржуваних дій. При цьому, представник відповідачів зазначив, що оскаржувані дії щодо демонтажу самовільно встановлених малих архітектурних форм (тимчасових споруд) за адресою: м. Київ, вул. Іскрівська, 20 вчинені на виконання доручення Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №143/05-15 від 18.05.2015 року, яке прийнято, зокрема, у зв'язку з невиконанням позивачем вимог припису №1411196, ненаданням дозвільної документації.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, представників відповідачів, суд дійшов висновків про наступне.
10.12.2013 року між ТОВ «Короніда Інвест» та ТОВ «КЕПІТАЛ-СТРОЙ» укладено договір №04.10-12 купівлі-продажу нерухомого майна, предметом якого є 1/2 (одна друга) частини нежитлової будівлі, що складається з групи приміщень №1 та №2 (літера «В») та знаходиться за адресою: місто Київ, вул. Іскрівська, буд. 20, реєстраційний №197177180000. Загальна площа об'єкту становить 40, 8 кв.м.
Як зазначив позивач, 21.05.2015 р. за дорученням відповідачів підрядною організацією здійснено демонтаж нежитлової будівлі, що складається з групи приміщень №1 та №2 (літера «В») за адресою: м. Київ, вул. Іскрівська, будинок, 20.
У відповідь на звернення позивача №3821-с від 03.06.2015 р. щодо підстав проведення демонтажу нерухомого майна КП «Київблагоустрій» листом №043-665 від 09.06.2015 р. повідомило, що демонтаж тимчасової споруди здійснений 21.05.2015 р. підрядною організацією ТОВ «Арктика-Адвертайзинг» згідно договору з КП «Київблагоустрій» за дорученням 143/05-15 від 18.05.2015 р. Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища.
Крім того, повідомлено, що дана тимчасова споруда зберігається на майданчику №2 зберігання безхазяйного майна за адресою: вул. Народного Ополчення, 14. Тимчасові споруди не видаються в зв'язку з інвентаризацією.
Незгода позивача з діями щодо демонтажу нежитлового приміщення звернувся до суду за захистом своїх порушених прав та законних інтересів з даним адміністративним позовом, при вирішенні якого суд виходить з наступного.
Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою міста і спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини визначають Правила благоустрою міста Києва, затверджені рішенням Київської міської ради №1051/1051 від 25.12.2008 року (далі - Правила).
Відповідно до п.19.1.1 Правил, контроль за станом благоустрою міста, а також контроль за дотриманням та здійсненням заходів, спрямованих на виконання вимог Закону України "Про благоустрій населених пунктів", цих Правил здійснюється Головним управлінням контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яке виконує функції інспекції з питань благоустрою в м. Києві, та управліннями (відділами) контролю за благоустроєм виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій), а також Головним управлінням МВС України в м. Києві, іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в межах наданих повноважень, комунальними підприємствами, установами та організаціями, які несуть відповідальність за належне утримання об'єктів благоустрою.
Згідно п. 19.2.1 Правил, уповноважені працівники Головного управління контролю за благоустроєм мають право залучати спеціалістів структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), комунальних підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань у сфері благоустрою території міста, вносити приписи з вимогою усунення порушень Закону України "Про благоустрій населених пунктів" і цих Правил, складати протоколи про адміністративні правопорушення за статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Уповноважені працівники районних управлінь (відділів) контролю за благоустроєм виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) мають право вносити приписи з вимогою усунення порушень Закону України "Про благоустрій населених пунктів" і цих Правил, складати протоколи про адміністративні правопорушення за статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
При цьому, пунктом 13.1.1 Правил визначено, що розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності проводиться відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", Закону України "Про благоустрій населених пунктів", Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.94 N 198, наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року N 244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, інших нормативно-правових актів, а також рішень Київської міської ради та розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Всі малі архітектурні форми та тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності розміщуються з дотриманням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою, комплексної схеми тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (п.13.2.4 Правил).
Пунктом 3 рішення Київської міської ради №62/62 від 04.09.2014 р. «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року N 56/5443 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради" та деяких рішень Київської міської ради» визначено, доручити Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укладати договори щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою із суб'єктами господарювання відповідно до Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 24 лютого 2011 року N 56/5443.
При цьому, відповідно до п. 4 зазначеного рішення встановлено, що Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укладає в установленому порядку договори щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою: за умови наявності тимчасової споруди в матеріалах єдиної цифрової топографічної основи території міста Києва (станом на квітень 2013 року).
Відповідно до п.1.4 Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради №56/5443 від 24.02.2011 р., пайова участь (внесок) в утриманні об'єктів благоустрою залучається з метою, зокрема, надання власникам ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власникам (користувачам) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства права реалізувати свій проект встановлення (розміщення) ТС, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства на території міста Києва.
У разі виявлення самовільно встановлених малих архітектурних форм, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив'язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вноситься припис його власнику (особі, яка здійснила встановлення) з вимогою усунення порушень шляхом демонтажу об'єкта протягом семи робочих днів, крім тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, відсутніх в матеріалах єдиної цифрової топографічної основи території міста Києва, на демонтаж яких надається один робочий день. Власник (особа, яка здійснила встановлення) проводить демонтаж з обов'язковим відновленням благоустрою території (п.13.3.1 Правил).
Згідно з п. 6 Положення про Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2011 N 94, Департамент має право, зокрема, здійснювати у встановленому порядку демонтаж та очищення території міста від безхазяйного майна, самовільно розміщених тимчасових споруд та елементів благоустрою, рекламних носіїв, покинутих будівельних матеріалів і конструкцій, транспортних засобів тощо; надавати відповідні доручення профільним структурним підрозділам районних в місті Києві державних адміністрацій і підпорядкованим комунальним підприємствам та контролювати їх виконання.
Як вбачається з матеріалів справи, 21.10.2014 р. інспектором Головного управління контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) проведено перевірку правомірності встановлення малих архітектурних форм (тимчасових споруд) у м. Києві по вул. Іскрівській, 20, у зв'язку з чим стосовно ТОВ «Кепітал-строй» винесено припис №1411196.
Доказів оскарження чи скасування зазначеного припису у судовому порядку до суду не надано.
У зв'язку з невиконанням вимог припису №1411196, ненаданням дозвільної документації, Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) видано Комунальному підприємству «Київблагоустрій» доручення №143/05-15 від 18.05.2015 року, зокрема щодо вжиття заходів шляхом демонтажу самовільно встановлених елементів благоустрою (МАФ) (тимчасової споруди), що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Іскрівська, 20, що належить ТОВ «Кепітал-строй».
21.05.2015 р. проведено демонтаж павільйону, розміщеного за адресою: м. Київ, вул. Іскрівська, 20, про що складено акт №91-А демонтажу та акт опису майна.
Відповідно до ст. 181 Цивільного кодексу України до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.
Згідно з ст. 1 Закону України «Про іпотеку» нерухоме майно (нерухомість) - земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці і невід'ємно пов'язані з нею, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.
Статтею 1 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначено, що нерухоме майно - земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення.
Представник відповідача зазначив, що демонтована мала архітектурна форма (тимчасова споруда) знаходиться на майданчику зберігання тимчасових споруд за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 14 та не має ознак знецінення, зміни призначення, які притаманні об'єктам нерухомого майна у випадку їх переміщення.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Наведене в сукупності свідчить, що відповідачем при вчиненні оскаржуваних дій щодо демонтажу павільйону дотримано вимог чинного законодавства.
Водночас, матеріалами справи підтверджується, що Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не присвоював адресу: вул. Іскрівська, 20 (літера «В») будь-якому об'єкту нерухомого майна, що додатково свідчить про здійснення відповідачем демонтажу малої архітектурної форми, а не нерухомого майна.
Також суд звертає увагу, що листом №055-6416 від 31.07.2015 р. Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомив, що не присвоював будь-яким об'єктам нерухомого майна наступні адреси: вул. В. Васильківська, буд. 34 (літера «К»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «А»); вул. Васильківська, буд.100-К (літера «Б»); вул. Васильківська, буд.100-К (літера «В»); вул. Васильківська, буд.100-К (літера «Г»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «Д»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «Д»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «Е»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «Є»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «Ж»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «З»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «И»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «І»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «Ї»); вул. Васильківська, буд. 100-К (літера «Й»); вул. Заболотного Академіка, буд. 48К (літера «А»); вул. Заболотного Академіка, буд. 48К (літера «Б»); вул. Заболотного Академіка, буд. 48К (літера «В»); вул. Заболотного Академіка, буд. 48К (літера «Г»); проспект 40-річчя Жовтня, буд. 74К; бульвар Дружби Народів. Будинок 25 (літера «Є»); бульвар Лесі Українки, будинок 26-К; вул. Кіото, будинок 8 (літера «Д»).
За таких обставин, суд приходить до висновку, що відсутні підстави для задоволення вимог стосовно заборони вчиняти дії щодо демонтажу об'єктів нерухомого майна за вищезазначеними адресами, оскільки матеріалами справи підтверджується відсутність розміщення таких об'єктів, що підпадають під законодавче визначення нерухомого майна.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого вирішує справи відповідно до Конституції України та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідачі по справі виконали покладений на них обов'язок щодо доказування правомірності оскаржуваних дій.
За таких обставин, Окружний адміністративний суд міста Києва, за правилами, встановленими ст.86 Кодексу адміністративного судочинства України, перевіривши наявні у справі докази, вважає заявлені позовні вимоги необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Частиною 1 ст. 94 КАС України визначено, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Зважаючи, що суд прийшов до висновку про відмову в задоволенні позовних вимог повністю, підстави для присудження на користь позивача здійснених судових витрат, з урахуванням вимог ст. 94 КАС України, відсутні.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст.ст. 69-72, 94, 158-163 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-
ПОСТАНОВИВ :
В задоволенні позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю «Кепітал-строй» відмовити повністю.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня її проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду.
Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Повний текст постанови складений та підписаний суддею 09.10.2015 р.
Суддя Є.В. Аблов
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2015 |
Оприлюднено | 16.10.2015 |
Номер документу | 52199067 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Аблов Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні