ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА
справа № 753/18106/15-а
провадження № 2-а/753/379/15
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"01" жовтня 2015 р. суддя Дарницького районного суду м. Києва Сирбул О.Ф. розглянув матеріали скарги ОСОБА_2 до Заступника начальника ДПІ у Дарницькому районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, ДПІ у Дарницькому районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві на постанову від 31.08.2015 р. про накладення адміністративного стягнення,-
встановив:
Заявник ОСОБА_2 звернувся до суду зі скаргою на постанову від 31.08.2015 р. про накладення адміністративного стягнення.
Так, згідно ст. 18 КАС України всі справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності розглядаються місцевими загальними судами як адміністративними в порядку адміністративного судочинства.
Відповідно до вимог ст. 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
З матеріалів заяви вибачається, що між скаржником та органом виконавчої влади виникнув спір з приводу правомірності складення протоколу та винесення постанови про адміністративне правопорушення.
Отже чинним законодавством України оскарження рішень суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності регламентовано і здійснюється в порядку передбаченому КАС України.
Кодексом адміністративного судочинства України не передбачено таке звернення про захист прав, свобод та інтересів, як скарга.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 288 КУпАП постанову про накладення адміністративного стягнення може бути оскаржено в районний у місті суд у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, визначеними цим Кодексом.
КУпАП не містить норм щодо форми та змісту звернення до суду з оскарженням постанови про накладення адміністративного стягнення. Тому повинні застосовуватися норми Кодексу адміністративного судочинства України, які регламентують форму, зміст адміністративного позову та вимоги, що ставляться до позовної заяви.
Однак подана заявником скарга не відповідає вимогам КАС України.
Відповідно до ст. 105 КАС України адміністративний позов подається до суду у формі позовної заяви з дотриманням вимог ст. 106 КАС України.
До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Однак, ст. 288 КУпАП, регулює звільнення від сплати державного мита, а не судового збору.
Крім того, позивачем подано скаргу в порядку КУпАП, а як на норму, яка звільняє від сплату судового збору, в той час як питання сплати, звільнення від сплати судового збору вирішується Законом України "Про судовий збір".
Частиною 1 ст. 3 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви. Частиною другою цієї ж статті визначено випадки, коли судовий збір не справляється, а ст.5 Закону України "Про судовий збір"встановлює перелік категорій осіб, які звільняються від сплати судового збору. Зазначені переліки є вичерпними і розширеному тлумаченню не підлягають. Крім того, що Закон України "Про судовий збір" є спеціальним правовим актом, що регулює питання оплати судового збору, то цей закон є ще й таким, що прийнятий у часі пізніше, порівняно із нормою ч.5 ст.288 КУпАП, а значить підлягають застосуванню норми Закону України "Про судовий збір".
Відповідно до Закону України "Про судовий збір" при зверненні до суду з адміністративним позовом з 01.09.2015 року позивач повинен сплатити 487 грн. 20 коп.
Судовий збір підлягає сплаті на наступний рахунок:
Отримувач коштів УДКСУ у Дарницькому районі
Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38021179
Рахунок отримувача 312 182 067 00003
Банк отримувача ГУ ДКСУ у м.Києві
Код банку отримувача 82 00 19
Код класифікації бюджету 220 30001
Призначення платежу 22030001;050; «Судовий збір», Дарницький р/с, 02896704, за (вид звернення, пункт з таблиці ставок судового збору ПІБ (назва) платника
Згідно з ч. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 105, 106, 108 КАС України, суддя, -
УХВАЛИВ:
Скаргу ОСОБА_2 до Заступника начальника ДПІ у Дарницькому районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, ДПІ у Дарницькому районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві на постанову від 31.08.2015 р. про накладення адміністративного стягненнязалишити без руху, надавши позивачеві строк для усунення вказаного недоліку, який не може перевищувати п'яти днів з дня отримання позивачем ухвали.
Повідомити позивача про необхідність усунення недоліків шляхом направлення йому копії данної ухвали та роз'яснити що у разі не виконання вимог ухвали до вказаного терміну позовна заява вважатиметься не поданою та буде повернута позивачу.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя:
Суд | Дарницький районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 01.10.2015 |
Оприлюднено | 16.10.2015 |
Номер документу | 52211998 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дарницький районний суд міста Києва
Сирбул О. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні