Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 жовтня 2015 р. Справа № 805/4704/15-а
приміщення суду за адресою :
84112, Донецька область, місто Слов'янськ, вулиця Добровольського, 1
час прийняття : 19 год.20 хв.
Донецький окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Аканова О.О.,
суддів Бабаш Г.П., Хохленкова О.В.
при секретарі : Зима М.О.
за участю :
позивача ОСОБА_1;
представника позивача : ОСОБА_2;
представника відповідача : ОСОБА_3;
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області, третя особа Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» про визнання протиправними (не чинними) та скасування рішення відповідача від 15.10.2015, які відображені в протоколі засідання Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015, та рішення Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015 року; зобов'язання Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області затвердити текст виборчого бюлетеня для голосування на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015, який містить інформацію про кандидатів в депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1, ОСОБА_4 та ОСОБА_5, -
В С Т А Н О В И В :
16.10.2015 року об 14 год. 04 хв. вхідний № 4771/15 ОСОБА_1 звернулась до суду з позовом до Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області, третя особа Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» про визнання протиправними (не чинними) та скасування рішення відповідача від 15.10.2015, які відображені в протоколі засідання Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015, та рішення Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015 року; зобов'язання Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області затвердити текст виборчого бюлетеня для голосування на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015, який містить інформацію про кандидатів в депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1, ОСОБА_4 та ОСОБА_5.
В обґрунтування позову позивач зазначає, що вона зареєстрована першим кандидатом в депутати Красноармійської міської ради Донецької області в багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року.
Також, позивач посилається на те, що постановою Центральної виборчої комісії № 430 від 12.10.2015 серед іншого зобов'язано Красноармійську міську виборчу комісію Донецької області до 13 жовтня 2015 року включно повторно розглянути питання щодо скасування рішення в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі кандидатів у депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1, ОСОБА_4, ОСОБА_5, включених до виборчого списку територіальної організації Політичної партії "Опозиційний блок" у м. Красноармійську Донецької області, та за необхідності, внести відповідні зміни до тексту виборчого бюлетеня.
Вказує на те, що 15.10.2015 Красноармійською міською виборчою комісією Донецької області були прийняті рішення, які оформлені протоколом засідання Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015 та рішеннями Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015 року.
Зазначеними рішеннями відповідача скасовано рішення Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі кандидатів у депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1, ОСОБА_4, ОСОБА_5, включених до виборчого списку територіальної організації Політичної партії "Опозиційний блок" у м. Красноармійську Донецької області; затверджено текст виборчого бюлетеню для голосування, який не містить інформації про кандидатів у депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1, ОСОБА_4, ОСОБА_5, включених до виборчого списку територіальної організації Політичної партії "Опозиційний блок" у м. Красноармійську Донецької області; призначено голів, заступників голів та секретарів дільничних виборчих комісій.
Позивач вважає, що рішення відповідача від 15.10.2015, які відображені в протоколі засідання Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015 та рішення Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015 є неправомірними та такими, що прийняті з порушенням статей 13, 14, 15, 22, 27, 29, 47, 74 Закону України «Про місцеві вибори», а тому підлягають визнанню протиправними та скасуванню.
Позивач просив суд задовольнити позов у повному обсязі.
В судовому засіданні представник позивача і позивач позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив суд задовольнити позов.
Представник відповідача заперечував проти задоволення позову.
Колегія суддів, заслухавши пояснення представників сторін і дослідивши матеріали справи, встановила наступне.
Згідно ч. 1 ст. 17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
Спірні відносини є такими, що пов'язані із виборчим процесом по проведенню місцевих виборів, тому справу належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.
Організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост (далі - місцеві вибори) регулюються Конституцією України, цим та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства, визначені Законом України В«Про місцеві вибориВ» .
Відповідно до статті 11 Закону України В«Про місцеві вибориВ» , виборчий процес місцевих виборів - це здійснення суб'єктами виборчого процесу відповідних місцевих виборів, визначеними у статті 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом.
Частиною 1 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України, встановлено, що право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб'єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб'єкти ініціювання референдуму.
Частиною 6 ст. 172 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що позовні заяви щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій може бути подано до адміністративного суду у п'ятиденний строк з дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності.
Статтею 12 вказаного Закону встановлено, що суб'єктами виборчого процесу на відповідних місцевих виборах є: 1) виборець; 2) Центральна виборча комісія; 3) виборчі комісії, сформовані (утворені) відповідно до цього Закону або інших законів України, які уповноважені забезпечувати організацію та проведення відповідних місцевих виборів; 4) кандидати в депутати, кандидати на посади сільського, селищного, міського голови, старости; 5) місцева організація партії, яка висунула кандидата (кандидатів) для участі у відповідних місцевих виборах; 6)офіційний спостерігач від кандидата, від місцевої організації партії - суб'єкта відповідного виборчого процесу, від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Законом.
Згідно ч. 1 ст. 19 вказаного Закону, систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, становлять: 1) Центральна виборча комісія, яка є виборчою комісією вищого рівня для всіх виборчих комісій з усіх місцевих виборів; 2) територіальні виборчі комісії: а) виборча комісія Автономної Республіки Крим; б) обласні виборчі комісії; в)районні виборчі комісії; г)міські виборчі комісії; ґ) районні у містах виборчі комісії (у містах з районним поділом); д) селищні, сільські виборчі комісії; 3) дільничні виборчі комісії.
Районні у місті виборчі комісії у містах з районним поділом, де не утворені районні у місті ради, утворюються для здійснення передбачених цим Законом повноважень у відповідному виборчому територіальному окрузі стосовно виборів депутатів міських рад та міських голів.
Частиною 1 статті 22 вказаного Закону встановлено, що склад територіальних виборчих комісій формується за поданнями зареєстрованих у встановленому законом порядку місцевих організацій партій з урахуванням обмежень, встановлених частиною другою статті 12 цього Закону, у кількості не менше 9 і не більше 18 осіб.
Пунктом 1 частиною 5 статті 25 вказаного Закону встановлено, що міська, районна в місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальна виборча комісія забезпечує підготовку та проведення виборів до відповідної ради.
Згідно ч. 1, ч. 4, ч. 8, ч. 11, ч. 12, ч. 14, ч. 19 ст. 27 Закону України В«Про місцеві вибориВ» , встановлено, що центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України В«Про Центральну виборчу комісіюВ» та Регламенту Центральної виборчої комісії. Територіальні та дільничні виборчі комісії організовують свою роботу відповідно до вимог цього Закону у формі відкритих засідань.
Засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини членів комісії від складу цієї комісії.
Виборча комісія на вимогу трьох членів комісії, а також за рішенням виборчої комісії вищого рівня або суду зобов'язана розглянути на своєму засіданні питання, що належать до її повноважень, не пізніш як у триденний строк від дня заявлення вимоги або прийняття зазначеного рішення.
На засіданні виборчої комісії ведеться протокол засідання, який веде секретар комісії. За відсутності секретаря комісії чи в разі невиконання ним своїх повноважень на засіданні комісія обирає зі свого складу секретаря засідання, який виконує обов'язки секретаря комісії на відповідному засіданні та при оформленні документів засідання. Протокол засідання комісії підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (чи секретарем засідання). Протокол засідання комісії надається для ознайомлення членам комісії не пізніше наступного засідання комісії, при цьому член комісії має право його підписати. Протокол засідання комісії надається для ознайомлення суб'єкту виборчого процесу на його вимогу не пізніше наступного засідання комісії.
З питань поточної діяльності комісія може приймати протокольні рішення, зміст яких заноситься до протоколу виборчої комісії та не оформлюється окремим документом.
Рішення виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії. Рішення виборчої комісії набирає чинності з моменту його прийняття.
Рішення територіальної виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийняте з перевищенням її повноважень, може бути скасоване в установленому законом порядку територіальною виборчою комісією вищого рівня з відповідних місцевих виборів, Центральною виборчою комісією або судом.
Частиною 3 статті 47 вказаного Закону передбачено, що територіальна виборча комісія може скасувати рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости не пізніше ніж за 18 днів до дня голосування.
Постановою ЦВК від 06.09.2015 № 230 сформовано склад обласних, міських, районних у м. Києві виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів у межах зокрема у Донецькій області.
Згідно додатку до постанови ЦВК від 06.09.2015 № 230 сформовано Красноармійська міська виборча комісія Донецької області.
Відповідно паспорту громадянина України серія ВК № 193395, 01.03.1967 року народилась ОСОБА_1 у м. Димитрові Донецької області, ідентифікаційний код НОМЕР_1.
Згідно посвідчення від 01.10.2015 року № 38 «Чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25.10.2015 року» ОСОБА_1 є кандидатом у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Красноармійської міської ради Донецької області, яка включена до виборчого списку «Опозиційний блок».
Постановою ЦВК від 12.10.2015 №430 скасовано рішення Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 06.10.2015 №5 та зобов'язано Красноармійську міську виборчу комісію Донецької області до 13.10.2015 включно повторно розглянути питання щодо скасування рішення в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі кандидатів у депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1, ОСОБА_4, ОСОБА_5
Постановою ЦВК від 14.10.2015 № 442 внесено зміни до складу територіальних виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборі, сформованого постановами ЦВК від 06.09.2015 № 230. Згідно додатку 2 до постанови ЦВК від 14.10.2015 № 442 припинено достроково повноваження сімох членів комісії та трьох членів припинено достроково повноваження з включенням до складу комісії інших членів.
Як вбачається із Протоколу «Чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015» від 15.10.2015 відбулось засідання Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області зокрема на якому згідно пункту 5 вирішено виключити з виборчого списку кандидата ОСОБА_1 від Політичної партії «Опозиційний блок» голосування за - 7 осіб, проти - немає, утримались - немає.
Посилання позивача на не повноважність складу комісії щодо прийняття протокольного рішення яке відображено у протоколі відповідача від 15.10.2015 суд не приймає до уваги, оскільки відповідно до Закону засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини членів комісії від складу цієї комісії, склад 11 членів, але судом встановлено, що на засіданні були присутні 7 членів комісії, що є більшим половини членів комісії, таким чином засідання виборчої комісії було повноважним.
Колегія суддів зазначає, що норма Закону щодо скасування територіальною виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости не пізніше ніж за 18 днів до дня голосування є імперативною, а тому суд дійшов висновку що відповідачем за межами строку встановленого Законом прийнято спірне протокольне рішення від 15.10.2015 в частині скасування реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі кандидатів у депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1 протиправно.
Таким чином, суд вважає, що потрібно зобов'язати Красноармійську міську виборчу комісію Донецької області скасувати спірне протокольне рішення від 15.10.2015 в частині скасування реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі кандидатів у депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1
Частиною 8 статті 99 Закону України В«Про місцеві вибориВ» , встановлено, що у разі визнання судом рішення відповідної виборчої комісії протиправним, у тому числі з питання визнання голосування на виборчій дільниці недійсним, установлення підсумків і результатів голосування, встановлення результатів виборів, рішення з цього питання приймається виборчою комісією, рішення якої було визнане протиправним, або виборчою комісією вищого рівня на підставі рішення суду. При цьому виборча комісія не може прийняти рішення, яке по суті повторює рішення, визнане судом протиправним, крім випадку, коли рішення було скасовано з формальних підстав.
Щодо порушення рішенням відповідача від 15.10.2015 її прав щодо реєстрації в кандидата в депутати ОСОБА_4, ОСОБА_5 відповідно до Закону України «Про місцеві вибори», суд зазначає наступне.
Частиною 1 статті 6 КАС України встановлено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.
Статтею 11 КАС України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог.
Таким чином, суд дійшов висновку оскільки ОСОБА_4, ОСОБА_5 мали право звернутись до адміністративного суду з позовною заявою щодо оскарження рішення відповідача від 15.10.2015, але не звернулись тому суд позбавлений можливості захистити їх права у даній справі.
Щодо позовних вимог позивача про зобов'язання Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області затвердити текст виборчого бюлетеня для голосування на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015, який містить інформацію про кандидатів в депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1, ОСОБА_4 та ОСОБА_5, суд зазначає наступне.
З системного аналізу положень ч. 1 ст. 2, ч. 3 ст. 2 КАС України в кореспонденції з приписами ст. 6 Конституції України, якою закріплений принцип розподілу Державної влади та ст. 8 Конституції України, якою запроваджений принцип верховенства права, вбачається, що адміністративному суду при вирішенні адміністративного спору належить перевірити, зокрема, обґрунтованість саме тих висновків, стосовно обставин спірних правовідносин, які покладені суб'єктом владних повноважень в основу спірного рішення. Перевірка судом інших обставин спірних правовідносин виходить за межі предмету доказування в адміністративній справі і має своїм фактичним наслідком перебирання судом на себе функцій суб'єкта владних повноважень, а правовим - мотивування спірного рішення додатковими фактичними підставами, що не відповідає запровадженому ст. 6 Конституції України принципу розподілу державної влади та запровадженому ст. 8 Конституції України принципу верховенства права.
При цьому, суд зауважує, що з приписів перелічених норм права вбачається неприпустимість підміни судом суб'єкта владних повноважень в реалізації відповідних управлінських функцій і вирішенні питань, віднесених до виключної компетенції такого суб'єкта.
За таких обставин, суд не вбачає підстав для задоволення позовних вимог в цій частині.
За таких обставин, проаналізувавши норми законодавства, вивчивши та оцінивши наявні письмові докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на безпосередньому, всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, колегія суддів дійшла висновку про те, що викладені в позовній заяві твердження позивача знайшли часткове підтвердження під час судового розгляду справи, тому є частково обґрунтованими.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 ст. 11 КАС України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а ч. 1 ст.71 КАС України зазначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, колегія суддів дійшла висновку про те, що викладені в позовній заяві вимоги позивача підлягають частковому задоволенню.
Статтею 162 КАС України передбачено встановлення судом строку для подання суб'єктом владних повноважень - відповідачем до суду звіту про виконання постанови, якщо вона вимагає вчинення певних дій (перебіг цього строку починається з дня набрання постановою законної сили або після одержання її копії, якщо постанова виконується негайно).
Частиною 1 статті 267 КАС України встановлено, що суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Таким чином, оскільки суд вибрав такий спосіб захисту прав позивача тому суд вважає за потрібним встановити строк для подання Красноармійською міською виборчою комісією Донецької області до суду звіту про виконання постанови до 20.10.2015 року.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, колегія суддів зазначає наступне.
На підставі пункту 9 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Частинами 1, 3 статті 94 КАС України встановлено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.
Статтею 4 Закону України В«Про судовий збірВ» передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Частиною 3 статті 6 Закону України В«Про судовий збірВ» передбачено, що у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Ставки судового збору встановлюються у таких розмірах за подання фізичною особою до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру встановлюється ставка судового збору 0,4 розміру мінімальної заробітної плати.
Водночас, мінімальна заробітна плата станом на 1 січня 2015 року визначена у розмірі 1218 грн.
Таким чином, зважаючи на те, що у матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує сплату позивачем судового збору, про існування випадків, коли його не належить сплачувати, останнім доказів не надано, а тому суд приходить до висновку про необхідність стягнення з ОСОБА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1, за одну незадоволену немайнову вимогу у сумі 487,20 грн. на користь Державного бюджету України, як того вимагає ч. 2 ст. 4 Закон України В«Про судовий збірВ» .
Ставки судового збору встановлюються у таких розмірах за подання заяви про забезпечення позову 0,3 розміру мінімальної заробітної плати.
Таким чином, зважаючи на те, що у матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує сплату позивачем судового збору, про існування випадків, коли його не належить сплачувати, останнім доказів не надано, а тому суд приходить до висновку про необхідність стягнення з ОСОБА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1, за подання клопотання про забезпечення позову у сумі 365,40 грн. на користь Державного бюджету України, як того вимагає ч. 2 ст.4 Закон України В«Про судовий збірВ» .
А всього сума судового збору яка підлягає стягненню з позивача у розмірі 852,60 грн.
Ставки судового збору встановлюються у таких розмірах за подання юридичною особою до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру встановлюється ставка судового збору - 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Водночас, мінімальна заробітна плата станом на 1 січня 2015 року визначена у розмірі 1218 грн.
Як вбачається із даних електронного єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців Красноармійська міська виборча комісія Донецької області, код ЄДРПОУ 33912538 є юридичною особою.
Також, зважаючи на те, що у матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує сплату позивачем судового збору, про існування випадків, коли його не належить сплачувати, останнім доказів не надано, а тому суд приходить до висновку про необхідність стягнення з Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області, код ЄДРПОУ 33912538, за одну немайнову позовну вимогу яку задоволено у розмірі 1218 грн. на користь Державного бюджету України, як того вимагає ч. 2 ст. 4 Закон України «Про судовий збір».
Керуючись ст. ст. 2-15, 17-18, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 122-143, 151-154, 158, 160-163, 167, 172, 177, 185, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позовні вимоги ОСОБА_1 до Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області, третя особа Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» про визнання протиправними (не чинними) та скасування рішення відповідача від 15.10.2015, які відображені в протоколі засідання Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015, та рішення Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015 року; зобов'язання Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області затвердити текст виборчого бюлетеня для голосування на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015, який містить інформацію про кандидатів в депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 - задовольнити частково.
Визнати протиправним протокольне рішення Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015 року викладеного у пункті 5 Протоколу № 15 в частині скасування реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі кандидата у депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1.
Зобов'язати Красноармійську міську виборчу комісію Донецької області скасувати протокольне рішення Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області від 15.10.2015 року викладеного у пункті 5 Протоколу № 15 в частині скасування реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі кандидата у депутати Красноармійської міської ради ОСОБА_1.
В решті позову - відмовити.
Зобов'язати Красноармійську міську виборчу комісію Донецької області подати до 20.10.2015 року звіт про виконання судового рішення.
Стягнути з ОСОБА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1 (85300, Донецька область, м. Красноармійськ, вулиця Соціалістична, 4/20) на користь Державного бюджету України на р/р 31214206784075, отримувач Словянське УК/м.Словянськ/22030001, банк отримувача ГУДКС України у Донецькій області, код ЄДРПОУ 37803368, МФО 834016 судовий збір у розмірі 852,60 грн.
Стягнути з Красноармійської міської виборчої комісії Донецької області, код ЄДРПОУ 33912538 (85300, Донецька область, місто Красноармійськ, ПЛОЩА ШИБАНКОВА, будинок 13) на користь Державного бюджету України на р/р 31214206784075, отримувач Словянське УК/м.Словянськ/22030001, банк отримувача ГУДКС України у Донецькій області, код ЄДРПОУ 37803368, МФО 834016 судовий збір у розмірі 1218 грн.
Постанова виготовлена у нарадчій кімнаті, повний текст проголошений у судовому засіданні 17 жовтня 2015 року.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двох днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Головуючий суддя Аканов О.О.
Судді Бабаш Г.П.
ОСОБА_6
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2015 |
Оприлюднено | 22.10.2015 |
Номер документу | 52432670 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Аканов О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні