ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1 У Х В А Л А
про відмову в задоволенні заяви про встановлення
судового контролю за виконанням судового рішення
м. Київ
12 грудня 2013 року 11:25 № 3/389
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Донця В.А., за участю секретаря судового засідання Суховій О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення в адміністративній справі
за позовомОСОБА_1 до Голосіївського районного управління у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в місті Києві, Головного управління державного казначейства України в місті Києві провизнання протиправними дій та стягнення моральної шкоди, ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 вересня 2008 року в адміністративній справі №3/389 позов ОСОБА_1 задоволено частково, а саме постановлено: визнати протиправними дії Голосіївського районного управління у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в місті Києві щодо реєстрації ОСОБА_2 в квартирі АДРЕСА_1; стягнути з Головного управління державного казначейства України в місті Києві кошти у розмірі 1000,00 грн. на відшкодування шкоди, завданої неправомірними діями; стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_1 53,40 грн. судових витрат.
З метою примусового виконання вказаної постанови Окружним адміністративним судом міста Києва видано виконавчий лист від 01 червня 2010 року №3/389.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 листопада 2010 року в справі №3/389, залишеною без змін ухвалами Київського апеляційного адміністративного суду від 24 березня 2011 року та Вищого адміністративного суду України від 28 травня 2013 року, відмовлено в задоволенні заяви Головного управління державного казначейства України в місті Києві про зміну способу та порядку виконання судового рішення у справі.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 вересня 2013 року відмовлено в задоволенні заяви Державної казначейської служби України про роз'яснення постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 вересня 2008 року в адміністративній справі №3/389.
ОСОБА_1 звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з заявою від 28.11.2013 (вх. №03-4/83358 від 28.11.2013) про встановлення судового контролю за виконанням постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 вересня 2008 року в адміністративній справі №3/389, в якій просить встановити Головному управлінню Державної казначейської служби у місті Києві строк виконання вказаної постанови і зобов'язати надати у встановлений строк звіт про її виконання. Заява мотивована тим, що постанова Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 вересня 2008 року в адміністративній справі №3/389 до цього часу не виконана.
Позивач у судовому засіданні, 12 грудня 2013 року, заяву про встановлення судового контролю за виконанням постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 вересня 2008 року в адміністративній справі №3/389 підтримав, просив її задовольнити з підстав, викладених у заяві.
Представники відповідачів до судового засідання не прибули про місце, дату та час його проведення повідомлялись належним чином. Судом ухвалено здійснювати розгляд заяви позивача за відсутності представників відповідачів.
Відповідно до частини першої статті 267 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Як убачається зі змісту заяви ОСОБА_1, позивач просить встановити Головному управлінню Державної казначейської служби у місті Києві строк виконання вказаної постанови і зобов'язати надати у встановлений строк звіт про її виконання.
За висновком суду, визначена статтею 267 Кодексу адміністративного судочинства України процедура судового контролю за виконанням судового рішення не передбачає можливості встановлення судом строку виконання рішення суду, а лише надає суду право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. Тому, заява позивача в частині встановлення Головному управлінню Державної казначейської служби у місті Києві строку виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 вересня 2008 року в адміністративній справі №3/389 є необґрунтованою.
Щодо заяви ОСОБА_1 в частині зобов'язання Головного управління Державної казначейської служби у місті Києві подати у встановлений строк звіт про виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 вересня 2008 року в адміністративній справі №3/389, то суд зазначає, що відповідно до правової позиції Вищого адміністративного суду України, викладеної в його листі від 09.01.2013 №28/12/13-13, у разі звернення позивача із заявою про зобов'язання відповідача подати звіт про виконання судового рішення після прийняття постанови у справі суд ухвалою відмовляє у задоволенні такої заяви.
Отже, враховуючи, що постанова Окружного адміністративного суду міста Києва в адміністративній справі №3/389 прийнята 02 вересня 2008 року, а позивач звернувся з заявою про зобов'язання відповідача подати звіт про виконання цієї постанови 28 листопада 2013, про що свідчить відмітка суду про прийняття на вказаній заяві, у задоволенні заяви ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 вересня 2008 року в адміністративній справі №3/389 слід відмовити.
Керуючись статтями 160, 165, 267 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
УХВАЛИВ:
Відмовити в задоволенні заяви ОСОБА_1 про встановлення Головному управлінню Державної казначейської служби у місті Києві строку для виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 вересня 2008 року в адміністративній справі №3/389 та зобов'язання подати у встановлений судом строк звіт про виконання вказаної постанови.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 185-187 цього Кодексу шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні, або проголошено в судовому засіданні вступну та резолютивну частини ухвали, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя В.А. Донець
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2013 |
Оприлюднено | 23.10.2015 |
Номер документу | 52488773 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Донець В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні