5.2
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
09 жовтня 2015 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1469/15
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Ковальової Т.І.,
при секретарі судового засідання: Дюкаревої М.І.
за участю:
представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2
представника відповідача - не прибув
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю «Автотранспортне підприємство «Інвестбуд» до Луганської митниці Державної фіскальної служби про визнання противоправними та скасування карток відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення,-
ВСТАНОВИВ:
21 вересня позивач звернувся до адміністративного суду з позовними вимогами до Луганської митниці Державної фіскальної служби про визнання противоправними та скасування карток відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення.
В обґрунтування позовних вимог вказав, що ТОВ «АТП «Інвестбуд» у встановленому діючим законодавством порядку зареєстровано як суб'єкт господарської діяльності 30.01.2009 року, номер запису: 1 383 102 0000 002.615, взято на податковий облік 02.02.2009 року та є платником ПДВ з 05.02.2009 року. Місцезнаходження товариства визначено за адресою: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, буд. 91.
Основними видами діяльності товариства є:
Код КВЕД 77.32 надання в оренду будівельних машин і устаткування;
Код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт (основний):
Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту:
Код КВЕД 71.1 І Діяльність у сфері архітектури;
Код КВЕД 77.1 1 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів.
Для виконання робіт за основним видом діяльності ТОВ АТП «Інвестбуд» придбало:
1. 03.09.2010 року - Бетононасос НТВ 60 С - 1816 D III що підтверджується договором поставки від 03.09.2010 року № 170/т та видатковою накладного від 03.09.2010 року.
2. 29.04.2011 року - Екскаватор навантажувач JCB 4CXSM №12166 ВВ, що підтверджується договором № 110426-290/ФЛ-Ю-А фінансового лізингу від 26.04.2011 року, актом приймання передачі від 29.04.2011 року видатковою накладною № РН 00000149 від 29.04.2011 року.
Вищевказана техніка була на законних підставах ввезена на митну територію України та випущена для вільного обігу, що підтверджується митними деклараціями.
23.09.2013 вищевказана техніка була передана в оренду Приватному підприємству «Екодоммакс» (код ЕДРПОУ 35626306. АР Крим. м. Алушта. вул. Хромих, б. 27), що підтверджується договором оренди від 23.09,2013 № 1/23/12. мета оренди - виконання будівельних робіт в АР Крим. м. Алушта, строк до 23.09.2016.
Станом на 31.12.2013 року вказана техніка перебувала на балансі ТОВ «АТП «Інвестбуд», що підтверджується та звітом про фінансові результати за 2013 рік.
Внаслідок тимчасової окупації АР Крим повернення техніки з оренди стало можливий лише у 2015 році.
17.07.2015 року у зв'язку з розірванням договору оренди (угода від 17.07.2015 року) вищевказана техніка була вивезена орендодавцем з тимчасово окупованої території України (м. Алушта, Крим), що підтверджується товарно-транспортними накладними від 17.07.2015 року.
26.08.2015 року ТОВ «АТП» «Інвестбуд» подало до митного посту «Лисичанськ», що є відокремленим структурним підрозділом Луганської митниці ДФС: декларації форми МД-2 за № 702100001.2015 та № 702190001.2015, з усіма необхідними документами, для митного оформлення.
26.08.2015 року заступником начальника ВМО № 1 м/п «Лисичанськ» ОСОБА_3 у митному оформленні товару було відмовлено (картки відмови в прийнятті митої декларації, мінному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № 702190001/2015/00029 від 26.08.2015 року та № 702190001/2015/00030 від 26.08.2015 року) з причин: «Порушення вимог підпункту «б» пункту 15.1 статті 15 Закону України «Про створення вільної економічної зони «Крим» в частині не підтвердження поданими документами права на застосування пільгового режиму оподаткування. Порушення вимог Порядку заповнення митної декларації на бланку єдиного адміністративного документу, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.201 2 року № 651 в частині заповнення графи 36 та 47 митної декларації».
Умовами прийняття митної декларації митний орган зазначив: «Надати до митного оформлення митну декларацію, заповнену відповідно до вимог наказу Міністерства фінансів України від 30.05.2012 року № 651, із заповненням графи 36 без зазначення коду преференції та 47 зі сплатою суми податку на додану вартість».
Згідно ст. 200 Митного кодексу України, після падання органом доходів і зборів дозволу на пропуск товарів через митний кордон України, власник товарів або уповноважена особа зобов'язані доставити товари та документи на них без будь-якої зміни їх стану визначене органом доходів і зборів місце і забезпечити перебування їх у цьому місці до прибуття посадових осіб органу доходів і зборів, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Статтею 1 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність" встановлено, що моментом здійснення експорту (імпорту), є момент перетину товаром митного кордону України або переходу права власності на зазначений товар, що експортується чи імпортується, від продавця до покупця.
Як вбачається з положень глави 47 розділу XI Митного кодексу України, митний контроль здійснюється в разі ввезення товару на митну територію України (фактичне перетинання митного кордону) та розпочинається з моменту перетинання товаром митного кордону України. Товар, що перебуває під митним контролем, є фактично ввезеним на митну територію України, тобто таким, що перетнув митний кордон.
Законом України «Про створення вільної економічної зони «Крим» та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України» від 12.08.2014 року № 1636-У11 (далі - Закон № 1636). запроваджено вільну економічну зону «Крим», функціонування якої, па період тимчасової окупації здійснюється з урахуванням особливостей, визначених розділом II «Перехідні положення» Закону.
Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону № 1636 на території ВЕЗ «Крим» не справляються загальнодержавні податки та збори, визначені статтею 9 Податкового кодексу України, та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, передбачений Законом України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування».
Згідно з п.п.9.1.3. н.9.1. ст.9 Податкового кодексу України, до загальнодержавних податків та зборів віднесений податок на додану вартість.
В силу п 6.4. ст.6 Закону № 1636 - товари, що були вироблені, достатньо перероблені або ввезені на митну територію України та випущені для вільного обігу на тимчасово окупованій території України до набрання чинності Законом України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», вважаються товарами українського походження, які вільно переміщуються на іншу територію України без застосування заходів тарифного та нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності до 1 січня 2014 року.
Відповідно до ст. 130 Митного кодексу України, вільна митна зона - це митний режим, відповідно до якого, іноземні товари ввозяться на територію вільної митної зони та вивозяться з цієї території за межі митної території України із звільненням від оподаткування митними платежами та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, а українські товари ввозяться на територію вільної митної зони із оподаткуванням мінними платежами та застосуванням заходів нетарифного регулювання.
Підпунктом 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 Податкового кодексу України передбачено, що операції з вивезення товарів за межі митної території України у митному режимі вільної митної зони, звільняються від сплати ПДВ.
Аналогічна позиція міститься і у листі - роз'ясненні ДФСУ від 03.12.2014р. № 13311/7/99-99-19- 03-03-17 п.4 якого передбачає звільнення від оподаткування ПДВ для операції із ввезення товарів па митну територію України з території ВЕЗ Крим. Системний аналіз наведених норм свідчить, що заходи тарифного регулювання - це заходи, що мають суто економічний характер, та регулюють зовнішньоекономічну діяльність саме за допомогою ставок митних платежів, зокрема ПДВ. Отже, в розумінні п.6.4 ст.6 Закону №1636 операції із ввезення товарів з території ВЕЗ «Крим» на іншу територію раїни, звільнятимуться від сплати ПДВ від сплати мита. Зазначеним спростовується твердження податкового органу щодо можливості зазначення в МД преференції у вигляді звільнення від ПДВ тільки у випадку евакуації бізнесу, відповідно до п. 15.1 ст. 15 Закону № 1636.
Просив суд визнати протиправними та скасувати картку відмови в прийняті митної декларації, митному оформлені випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № 702190001/2015/00029 від 26.08.2015 року; картку відмови в прийняті митної декларації, митному оформлені випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № 702190001/2015/00030 віл 26.08.2015 року.
Представники позивача у судовому засіданні підтримали позовні вимоги, надали пояснення аналогічні викладеному у позові та просили суд задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не прибув, через канцелярію суду надав клопотання про слухання справи за його відсутності, також надав заперечення проти адміністративного позову, відповідно до яких зазначив, що відповідач не погоджуються із заявленими позовними вимогами, та вказав, що в зоні митного контролю митного поста "Лисичанськ" з 03.08.2015р. під митним контролем знаходились товари які належать позивачу - ТОВ "АТП "ІНВЕСТБУД" (СДРПОУ 36221673), Україна. 93400. Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна. 91, а саме:
- навантажувач-екскаватор JCB 4CXSM марки: JСВ 4СХ SІТЕМАSТЕК, заводський номер: JCB4CXSMT02005305, шасі номер: SВ320/40345U0308411, рік випуску: 2011 ТР ПП 508050000/2015/ 032007 від 29.07.2015;
- бетононасос пересувний НВТ60С-І816D111 - 1 комплект, який був у вжитку. Заводський номер № 08ТВ06130056, в комплекті з комплектуючими (ТР ПП 508050000/2015/032067 від 29.07.2015).
11.08.2015 позивачем до митного поста «Лисичанськ» було надано для здійснення митного контролю митні декларації №702190001/2015/001018 та № 702 190001/2015/001019 та копії документів до них.
З огляду на подані документи та відповідно до Додатку № 6 до статуту Позивача - ТОВ «АТП «Інвестбуд», зареєстрованого приватним нотаріусом Сєвєродонецького міського нотаріального округу 15.12.2012 за реєстровим № 2799, 2800, 2801 вбачається, що місцезнаходження позивача весь час, починаючи з 15.12.2012 по теперішній час, знаходилось на території підконтрольній Україні за адресою: Україна, 93400, Луганська обл.. м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 91, а отже сплачувало податки, в тому числі, за вищезазначену техніку до Державного бюджету України.
26.08.2015 позивачем було повторно подано до митного оформлення митні декларації № 702190001/2015/001095 та № 702190001/2015/001096 з тим же самим пакетом документів. Цього ж числа позивачеві було відмовлено в митному оформленні, з наданням карток відмови від 26.08.2015 № 702190001/2015/00029 та № 702190001/2015/00030.
Причина відмови в митому оформленні: «Порушення вимог підпункту «6» пункту 15.1 статті 15 Закону України "Про створення вільної економічної зони «Крим» від 12.08.2014 №1636 VII в частині не підтвердження поданими документами права на застосування пільгового режиму оподаткування, порушення вимог Порядку заповнення митної декларації на бланку єдиного адміністративного документу, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.20/2 № 651, в частині невірного заповнення графи 36 та графи 47 митної декларації».
Порушення позивачем вимог підпункту «б» п. 15.1 ст. 15 Закону України «Про створення вільної економічної зони «Крим» від 1 2.08.2014 № 1636-VIІ, полягало в частині не підтвердження поданими документами зміну місцезнаходження підприємства з тимчасово окупованої території на іншу територію України та права на застосування пільговою режиму оподаткування.
Відповідно до п, 3,2 ст, 3 Закону України «Про створення вільної економічної вони «Крим» (далі ВЕЗ «Крим») від 12.08.2014 № 1636 -VIІ в межах ВЕЗ "Крим" створюється вільна митна зона.
Згідно ст. 130 Митного кодексу України вільна митна зона це митний режим відповідно до якого іноземні товари ввозяться на територію вільної економічної зони та вивозяться з цієї території за межі митної території України із звільненням від оподаткування митними платежами та без застосування заході нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, а українські товари ввозяться на територію вільної митної зони із оподаткуванням митними платежами та застосуванням заходів нетарифного регулювання.
Частиною 3 статті 136 МК України встановлено, що українські товари, поміщені у митний режим вільної митної зони, отримують статус іноземних товарів. Також п. 6.3. ст. 6 Закону України «Про створення вільної економічної зони «Крим» від 12.08.2014 № 1636-VI1 встановлено, що митні формальності, пов'язані з переміщенням товарів, транспортних засобі в комерційного призначення та громадян через адміністративний кордон ВЕЗ "Крим", здійснюються у зонах митного контролю, розташованих у місцях, визначених у статті 329 Митного кодексу України, як при переміщенні через митну територію України.
Згідно роз'яснень в Листі ДФС України від 03.12.2014 № 13311/7/99-99-19-03-02-17 до Закону України «Про створення вільної економічної зони «Крим» від 12,08.2014 № 1636-VI вивезення товару ч території В І.З "Крим" на іншу територію України прирівнюється до ввезення товару із-за меж митної території України на митну територію України та вважається імпортом (підпункт 5 пункту 12,4 стати 12 Закону України «Про створення вільної економічної зони «Крим» від 12.08.2014 К» 1636-VI1 ввезення товару з території ВЕЗ "Крим").
Згідно ч. 1 ст. 74 МК України декларантом в митних деклараціях № 702190001/2015/001095 та № 702190001/2015/001096 товар був заявлений в режимі імпорт.
Відповідно до ст. 74 МК України імпорт - це митний режим, відповідно до якого іноземні товари після сплати всіх митних платежів, встановлених законами України на імпорт цих товарів, та виконання усіх необхідних митних формальностей випускаються у вільний обіг па митній території України.
Отже, на позивача при переміщенні товарів через митний кордон України покладаються обов'язки зі сплати всіх належних митних платежів та податків передбачених законодавством України з питань митної справи.
Просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.
Вислухавши пояснення представників позивача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню із наступних підстав.
Згідно ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Судом встановлено.
ТОВ «Автотранспортне підприємство «Інвестбут» є юридичною особою, інд. код 36221673, керівник ОСОБА_1, види діяльності за КВЕД-2010, в тому числі, надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів, надання в оренду будівельних машин і устаткування (а.с.6-40).
ТОВ «Автотранспортне підприємство «Інвестбут» є платником податків та платником податку на додану вартість (а.с.42-43).
Відповідно до договору оренди спецтехніки від 23 вересня 2013 року між ТОВ «АТП «Інвестбут» та ПП «Екодоммакс», розташованого в м. Алушта, Крим, орендодавцем передано ПП «Екодоммакс» орендарю спецтехніку :
стаціонарний бетононасос НТВ 60 С - 1816 D III, в тому числі комплектуючі;
екскаватор навантажувач JCB 4CX SM №12166 ВВ. Мета оренди - виконання будівельних робіт в АР Крим. м. Алушта, строк до 23.09.2016 року (а.с. 44-46).
Внаслідок тимчасової окупації АР Крим, та у зв'язку з розірванням договору оренди (угода від 17.07.2015 року) вищевказана техніка була вивезена орендодавцем з тимчасово окупованої території України (м. Алушта, Крим), що підтверджується товарно-транспортними накладними від 17.07.2015 року (а.с.54,76).
26.08.2015 року ТОВ «АТП» «Інвестбуд» подало до митного посту «Лисичанськ», що є відокремленим структурним підрозділом Луганської митниці ДФС: декларації форми МД-2 за № 702100001.2015.001018 та № 702190001.2015.001019 з усіма необхідними документами, для митного оформлення (а.с.47-50).
26.08.2015 року заступником начальника ВМО № 1 м/п «Лисичанськ» ОСОБА_3 у митному оформленні товару було відмовлено (картки відмови в прийнятті митої декларації, мінному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № 702190001/2015/00029 від 26.08.2015 року та № 702190001/2015/00030 від 26.08.2015 року) з причин: «Порушення вимог підпункту «б» пункту 15.1 статті 15 Закону України «Про створення вільної економічної зони «Крим» в частині не підтвердження поданими документами права на застосування пільгового режиму оподаткування. Порушення вимог Порядку заповнення митної декларації на бланку єдиного адміністративного документу, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.201 2 року № 651 в частині заповнення графи 36 та 47 митної декларації». Умовами прийняття митної декларації митний орган зазначив: «Надати до митного оформлення митну декларацію, заповнену відповідно до вимог наказу Міністерства фінансів України від 30.05.2012 року № 651, із заповненням графи 36 без зазначення коду преференції та 47 зі сплатою суми податку на додану вартість». (а.с.51,73).
Екскаватор навантажувач JCB 4CX SM №12166 ВВ та стаціонарний бетононасос НТВ 60 С - 1816 D III були ввезені на митну територію України та випущена для вільного обігу, а також придбані позивачем за договором лізингу 110426-290/ФЛ-Ю-А від 26.04.2011 року та договору поставки №170 від 03.09.2010 року (а.с. 55, 60-61, 63, 79-80, 107).
Екскаватор навантажувач JCB 4CX SM №12166 ВВ та стаціонарний бетононасос НТВ 60 С - 1816 D III перебувають на балансі ТОВ «АТП «Інвестбуд» (а.с.85-86, 93).
Законом України «Про створення вільної економічної зони «Крим» та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України» від 12.08.2014 року № 1636-У11 (далі - Закон № 1636) запроваджено вільну економічну зону «Крим», функціонування якої, на період тимчасової окупації здійснюється з урахуванням особливостей, визначених розділом II «Перехідні положення» Закону.
Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону № 1636 на території ВЕЗ «Крим» не справляються загальнодержавні податки та збори, визначені статтею 9 Податкового кодексу України, та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, передбачений Законом України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування».
Згідно з п.п.9.1.3. н.9.1. ст.9 Податкового кодексу України, до загальнодержавних податків та зборів віднесений податок на додану вартість.
В силу п 6.4. ст.6 Закону № 1636 - товари, що були вироблені, достатньо перероблені або ввезені на митну територію України та випущені для вільного обігу на тимчасово окупованій території України до набрання чинності Законом України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», вважаються товарами українського походження, які вільно переміщуються на іншу територію України без застосування заходів тарифного та нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності до І січня 2015 року.
Відповідно до п. 14.1.61 Податкового кодексу України N 2755 заходами нетарифного регулювання є:
1 - ліцензування і квотування зовнішньоекономічних операцій;
2 - застосування спеціальних заходів щодо імпорту товарів в Україну;
3 - процедура реєстрації зовнішньоекономічних контрактів;
4 - процедура видачі ліцензій на право імпорту, експорту - спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
5 - дозвільна система служби експортного контролю;
6 - сертифікація товарів, що ввозяться в Україну;
7 - дозвільна система органів державної влади, що здійснюють санітарно-епідеміологічний, ветеринарний, фітосанітарний, екологічний та інші види контролю;
8 - реєстрація лікарських засобів, виробів медичного призначення, імунобіологічних препаратів, харчових добавок;
9 - застосування державного пробірного контролю;
На підставі ст. 130 Митного кодексу України, вільна митна зона - це митний режим, відповідно до якого, іноземні товари ввозяться на територію вільної митної зони та вивозяться з цієї території за межі митної території України із звільненням від оподаткування митними платежами та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, а українські товари ввозяться на територію вільної митної зони із оподаткуванням мінними платежами та застосуванням заходів нетарифного регулювання.
Відповідно до п. 14.1.61 Податкового кодексу України N 2755 заходами нетарифного регулювання є:
1 - ліцензування і квотування зовнішньоекономічних операцій;
2 - застосування спеціальних заходів щодо імпорту товарів в Україну;
3 - процедура реєстрації зовнішньоекономічних контрактів;
4 - процедура видачі ліцензій на право імпорту, експорту - спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
5 - дозвільна система служби експортного контролю;
6 - сертифікація товарів, що ввозяться в Україну;
7 - дозвільна система органів державної влади, що здійснюють санітарно-епідеміологічний, ветеринарний, фітосанітарний, екологічний та інші види контролю;
8 - реєстрація лікарських засобів, виробів медичного призначення, імунобіологічних препаратів, харчових добавок;
9 - застосування державного пробірного контролю.
Митні платежі - податки, що відповідно до Податкового кодексу України або митного законодавства справляються під час переміщення або у зв'язку з переміщенням товарів через митний кордон України та контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (п. 14.1.113. ст. 14 Податкового кодексу України).
Згідно п. 195.1.1 ст. 195 Податкового кодексу України за нульовою ставкою оподатковуються операції з вивезення товарів за межі митної території України, в тому числі, у митному режимі вільної митної зони.
Аналогічна позиція міститься і у листі - роз'ясненні ДФСУ від 03.12.2014р. № 13311/7/99-99-19- 03-03-17 п.4 якого передбачає звільнення від оподаткування ПДВ для операції із ввезення товарів па митну територію України з території ВЕЗ Крим.
Системний аналіз наведених норм свідчить, що заходи тарифного регулювання - це заходи, що мають суто економічний характер та регулюють зовнішньоекономічну діяльність саме за допомогою ставок митних платежів, зокрема ПДВ.
В розумінні п.6.4 ст.6 Закону №1636 операції із ввезення товарів з території ВЕЗ «Крим» на іншу територію України, звільняються від сплати ПДВ та від сплати мита.
Зазначеним спростовується твердження податкового органу щодо можливості зазначення в МД преференції у вигляді звільнення від ПДВ тільки у випадку евакуації бізнесу, відповідно до п. 15.1 ст. 15 Закону № 1636.
На підставі вищенаведеного суд прийшов до висновку, що винесені картки відмови в прийнятті митої декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № 702190001/2015/00029 від 26.08.2015 року та № 702190001/2015/00030 від 26.08.2015 року є противоправними та підлягають скасуванню.
Відповідно до ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
З огляду на те, що позовні вимоги позивача, який не є суб'єктом владних повноважень, задоволено в повному обсязі, суд вважає за необхідне стягнути з Луганської митниці Державної фіскальної служби судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Автотранспортне підприємство «Інвестбуд» у сумі 1218 гривень (тисяча двісті вісімнадцять гривень).
Керуючись ст. ст. 9, 11, 71, 94, 159, 160-163, 186, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «Автотранспортне підприємство «Інвестбуд» до Луганської митниці Державної фіскальної служби про визнання противоправними та скасування карток відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення, - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати:
- картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформлені випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № 702190001/2015/00029 від 26.08.2015 року;
- картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформлені випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № 702190001/2015/00030 від 26.08.2015 року.
Стягнути з Луганської митниці Державної фіскальної служби судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Автотранспортне підприємство «Інвестбуд» у сумі 1218 гривень (тисяча двісті вісімнадцять гривень).
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Повний текст постанови складено та підписано 15 жовтня 2015 року.
Суддя ОСОБА_4
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.10.2015 |
Оприлюднено | 23.10.2015 |
Номер документу | 52515190 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Ковальова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні