ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01014, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
м. Київ
24 червня 2011 року № 2а-8955/11/2670
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Патратій О.В., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами
за позовом Малого приватного підприємства "Фірма "Лакта" до 1.Державної податкової інспекції у Деснянському районі м.Києва 2. Державної податкової адміністрації у м. Києві 3. Державної податкової адміністрації України про скасування податкових повідомлень-рішень № 0002872301/0 від 30 вересня 2010 року, № 0002872301/1, № 0003922301/1 від 29 грудня 2010 року, скасування рішення про результати розгляду скарги № 2322/10/25-114 від 10 березня 2011 року та рішення № 9493/6/25-0515 від 23 травня 2011 року, В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось ОСОБА_1 приватне підприємство «Фірма «Лакта» з позовом до Державної податкової інспекції у Деснянському районі м. Києва, Державної податкової адміністрації у м. Києві, Державної податкової адміністрації України про скасування податкових повідомлень-рішень № 0002872301/0 від 30.09.2010 р., № 0002872301/1, № 0003922301/1 від 29.12.2010 р., скасування рішення про результати розгляду скарги № 2322/10/25-114 від 10.03.2011 р. та рішення № 9493/6/25-0515 від 23.05.2011 р.
Вирішуючи питання про відкриття провадження у справі, суд виходить з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо подано заяву про поновлення цього строку, то чи є підстави для її задоволення); немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється, зокрема, на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Відтак, рішення у контексті положень КАС України має містити ознаки нормативно-правового акту чи правового акту індивідуальної дії, яке може створювати юридичні наслідки у формі прав, обов'язків, їх зміни чи припинення.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем заявлено вимоги про визнання протиправними та скасування рішень ДПА в м. Києві № 3646/10/25-114 від 04.04.2011 р. та ДПА України № 10791/6/25-0515 від 09.06.2011 р., які прийнято в процедурі адміністративного оскарження податкового повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 07.06.2011 р.
Вказані рішення прийнято за результатами вирішення податкового спору в доюрисдикційній процедурі та не є актами реалізації контролюючими органами повноважень у сфері управлінської діяльності, а відтак вони не підпадають під дію пункту 1 частини 1 статті 17 КАС України.
В спірних правовідносинах актом, що має для платника податків певні правові наслідки, є податкове повідомлення-рішення.
Рішення, які прийняті суб'єктом владних повноважень у процедурі адміністративного оскарження не породжують для платника податків юридичних наслідків.
Аналогічна правова позиція викладена також в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 20.05.2010 р. по справі № К-496/07 (номер у ЄДРСР 9635999).
Враховуючи викладене, позовні вимоги потребують в даній частині уточнення та узгодження із нормами КАС України.
Відповідно до ч. 7 ст. 56 КАС України законним представником органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник чи інша особа, уповноважена законом, положенням, статутом.
Відповідно до ч. 2 ст. 58 КАС України повноваження законних представників підтверджуються документами, які, зокрема, стверджують займану ними посаду.
Частиною п'ятою ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у випадку подання позовної заяви представником з позовною заявою подається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника.
Як вбачається із позовної заяви, вона підписана директором ОСОБА_1, однак в порушення зазначених вище вимог до позовної заяви не додано відповідного документу, який би підтверджував повноваження ОСОБА_1 (копії протоколу загальних зборів учасників, витягу зі статуту товариства тощо), що станом на день подачі позову до суду він є директором МПП «Фірма «Лакта»та має повноваження діяти без довіреності від імені юридичної особи.
Окрім того, позивачем не надано актуальний (станом на час звернення до суду) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та свідоцтва про державну реєстрацію стосовно позивача, що унеможливлює перевірку дотримання вимог КАС України щодо встановлення дієздатності позивача та наявності відповідних повноважень у керівника (в контексті положень п. 8 ч. 1 ст. 3 КАС України та ч. 3 ст. 48 КАС України) у взаємозв'язку з положеннями п. 1 ч. 1 ст. 107 КАС України та відповідно створює перешкоди для відкриття провадження у справі.
Крім того, на порушення вимог ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додано не всі копії документів , що приєднуються до неї, зокрема, не додано копії документа про сплату судового збору.
Відповідно до ч. 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Виходячи з наведеного, суд приходить до висновку, що позовна заява не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України і позивачу належить усунути вищенаведені недоліки в строк до 06 липня 2011 року включно шляхом уточнення позовних вимог відповідно до ст. 17 КАС України; надання документу, що підтверджує займану посаду та повноваження директора МПП «Фірма «Лакта»; актуального (станом на момент звернення до суду) витягу щодо позивача з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців та копії документа про сплату судового збору.
Керуючись ст. 106, ч. 1 ст. 108, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -
У Х В А Л И В:
1. Позовну заяву Малого приватного підприємства «Фірма «Лакта» залишити без руху.
2. Встановити позивачу строк для усунення недоліків до 06 липня 2011 року включно.
3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута їм відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України.
4. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.
Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції шляхом подачі апеляційної скарги на ухвалу суду першої інстанції протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали .
Суддя О.В. Патратій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.06.2011 |
Оприлюднено | 30.10.2015 |
Номер документу | 52762659 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Патратій О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні