Ухвала
від 23.12.2011 по справі 2а-19001/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

м. Київ

23 грудня 2011 року № 2а-19001/11/2670

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Патратій О.В., ознайомившись з позовною заявою

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "УкрДах" до Державної податкової інспекції у Святошинському районі м.Києва про скасування повідомлення - рішення, В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «УкрДах»з позовом до Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва з наступними вимогами:

- про визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва щодо включення до акту документальної позапланової невиїзної перевірки № 343/23-60/32112857 від 15.11.2011 року висновку про нікчемність правочинів між ТОВ «Укрдах»та ТОВ «Сучасна техніка»;

- про визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва, щодо включення до акту документальної позапланової невиїзної перевірки № 343/23-60/32112857 від 15.11.2011 року висновку про завищення ТОВ «УкрДах»суми податкового кредиту;

- визнання нечинним та скасування податкового повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 30.11.2011 року.

Відповідно до п. 3, п. 6 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з’ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу та чи немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частиною третьою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Відповідно до ч. 3 ст. 105 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративний позов може містити вимоги про:

1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;

2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії;

3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій;

4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;

5) виконання зупиненої чи невчиненої дії;

6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень.

В той же час, позовні вимоги про визнання протиправними дій щодо включення певних висновків до акту перевірки за своїм змістом, метою та засобом подальшої реалізації передбачають часткове скасування прийнятого акту перевірки, що не відповідає визначеному ч. 4 ст. 105 Кодексу адміністративного судочинства України переліку вимог, які може містити адміністративний позов.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється, зокрема, на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Рішення суб'єкта владних повноважень у контексті положень КАС України необхідно розуміти як нормативно-правові акти, так і правові акти індивідуальної дії.

Відповідно до «Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства», затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 року № 984, акт-службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки діяльності платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.

Акт перевірки є лише способом фіксації виявлених порушень податкового та іншого законодавства та не зобов’язує платника податків до вчинення певних дій.

З огляду на наведені положення КАС України суд зазначає, що оскарженню в порядку адміністративного судочинства підлягають рішення, дії та бездіяльність суб’єкта владних повноважень.

Згідно інформаційного листа від 30.11.2009 № 1619/10/13-09 Вищого адміністративного суду України, акти перевірки не є рішеннями суб’єкта владних повноважень , не спричиняють виникнення будь-яких прав і обов’язків осіб чи суб’єктів владних повноважень, а отже, не породжують правовідносин, що можуть бути предметом спору.

Враховуючи те, що в частині вимог позивачем фактично оскаржуються висновки акту перевірки суд приходить до висновку, що позовна заява в даній частині потребує уточнення та узгодження із нормами КАС України.

Виходячи з вищенаведеного, відповідно до частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Виходячи з наведеного, суд приходить до висновку, що позовна заява не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України і позивачу належить усунути вищенаведені недоліки в строк до 26 січня 2012 року включно шляхом подання уточненої позовної заяви, що відповідатиме вимогам ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст. 106, ч. 1 ст. 108, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -

У Х В А Л И В:

1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «УкрДах»залишити без руху.

2. Встановити Товариству з обмеженою відповідальністю «УкрДах»строк для усунення недоліків до 26 січня 2012 року включно.

3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута йому відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України.

4. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.

Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції шляхом подачі апеляційної скарги на ухвалу суду першої інстанції протягом п’яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п’яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя О.В.Патратій

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.12.2011
Оприлюднено30.10.2015
Номер документу52763025
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-19001/11/2670

Ухвала від 27.01.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

Ухвала від 23.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

Ухвала від 07.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Ухвала від 17.01.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Земляна Г.В.

Постанова від 18.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні