Ухвала
від 26.10.2015 по справі 803/3479/15
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залучення до участі у справі третьої особи

26 жовтня 2015 року Справа № 803/3479/15

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Димарчук Т.М.,

при секретарі судового засідання Приходай Я.

з участю позивача ОСОБА_1,

представника позивача ОСОБА_2,

представників відповідача Колядич М.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку клопотання представника відповідача у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Демидівської районної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся з адміністративним позовом до Демидівської районної державної адміністрації про визнання дій протиправними щодо відмови у надані дозволу на виготовлення проекту із землеустрою та зобов'язання відповідача повторно розглянути його звернення та дати дозвіл на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що у його власності перебуває об'єкт нерухомості - дачний будинок, який розташований за адресою АДРЕСА_1 та з метою реалізації своїх конституційних прав на землю він звернувся з клопотанням до Демидівської райдержадміністрації про надання дозволу на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність. Вказує на те, що земельна ділянка, на яку він претендує, відповідно до картографічних матеріалів Хрінницької сільської ради розташована за межами населених пунктів. Однак, листом від 06.05.2015 року № 02-17/1090/15 йому було відмовлено у задоволенні його клопотання. Позивач посилається на пункт «в» частини 3 ст.122 Земельного кодексу України згідно якого районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для індивідуального дачного будівництва. Таким чином, позивач вважає, що розпорядником землі під цільове призначення - для індивідуального дачного будівництва, незалежно від цільового призначення земельної ділянки виступає районна державна адміністрація. Твердження відповідача про те, що відповідна земельна ділянка належить Рівненській обласній адміністрації не підтверджується жодним документом.

Представник відповідача позовних вимог не визнала та пояснила, що Демидівська районна державна адміністрація частину своїх повноважень у галузі земельних відносин делегувала Відділу Держгеокадастру у Демидівському районі. Саме спеціалісти вказаного відділу займались розглядом клопотання позивача про надання дозволу на виготовлення проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність та готували проект відповіді на його звернення. На даний час, згідно витягу з державного земельного кадастру, земельна ділянка сформована, визначена площа земельної ділянки, а саме 0, 1403 га, визначено угіддя земельної ділянки (кемпінги, будинки для відпочинку), що відносяться до категорії земель рекреаційного призначення, а також визначений вид використання земельної ділянки (для обслуговування існуючої бази відпочинку). Відомості про земельну ділянку до земельного кадастру внесені на підставі виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ВАТ «Луцьке ремонтно-транспортне підприємство» в оренду терміном на 49 років за рахунок земель Млинівського лісгоспу для існуючої бази відпочинку на території Хрінницької сільської ради Демидівського району.

Земельна ділянка була надана в оренду ВАТ «Луцьке ремонтно-транспортне підприємство» на підставі розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 27 грудня 2007 року № 632 «Про вилучення і передачу земельних ділянок в оренду, постійне користування та погодження місця розташування об'єктів» та розпорядженням голови Рівненської обласної державної адміністрації від 06 січня 2011 року № 3 «Про припинення договору оренди землі» договір припинено у зв'язку з набуттям іншою особою права власності на будівлю, яка розташована на цій земельній ділянці. Також представник відповідача зауважила, що розпорядження землями рекреаційного призначення належить до компетенції облдержадміністрації. У зв'язку з вищевикладеним, представник відповідача просила залучити в даній адміністративній справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Демидівської районної державної адміністрації - Рівненську обласну державну адміністрацію та Відділ Держгеокадастру у Демидівському районі.

Представник позивача заперечив щодо залучення третіх осіб на стороні відповідача, оскільки вважає таке залучення недоцільним.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши письмові докази по справі суд приходить до висновку, що клопотання представника відповідача слід задовольнити з огляду на наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору.

Оскільки, земельна ділянка, на яку претендує позивач була передана в оренду ВАТ «Луцьке ремонтно-транспортне підприємство» на підставі розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 27 грудня 2007 року № 632, а розпорядженням голови ОДА від 06 січня 2011 року № 3 на Демидівську райдержадміністрацію було покладено обов'язок про внесення змін до земельно-облікових документів щодо віднесення земельної ділянки до земель запасу на території Хрінницької сільської ради Демидівського району, то суд дійшов висновку, що Рівненську обласну державну адміністрацію слід залучити до участі в даній адміністративній справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, тим більше, що з пояснень представника відповідача вбачається, що розпоряджатися землями рекреаційного призначення уповноважена Рівненська обласна державна адміністрація. Так само, підлягає до задоволення клопотання представника відповідача про залучення Відділу Держгеокадастру у Демидівському районі, оскільки частина повноважень в галузі земельних відносин Демидівською районною державною адміністрацією була делегована Відділу Держгеокадастру у Демидівському районі і саме спеціалісти цього відділу займались розглядом і вирішенням звернення позивача.

Враховуючи вищевикладені обставини, суд приходить до висновку про необхідність залучення до участі в даній адміністративній справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Рівненську обласну державну адміністрацію та Відділ Держгеокадастру у Демидівському районі.

Керуючись ст. 53, ст.ст. 160, 165 КАС України, суд,

УХВАЛИВ:

Клопотання представника відповідача задовольнити.

Залучити до участі в даній адміністративній справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Демидівської районної державної адміністрації - Рівненську обласну державну адміністрацію та Відділ Держгеокадастру у Демидівському районі.

Надіслати Рівненській обласній державній адміністрації та Відділу Держгеокадастру копію ухвали суду та копію позовної заяви з додатками .

Зобов'язати третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Відділ Держгеокадастру у Демидівському районі надати письмові заперечення проти позову і всі матеріали, що були або мали бути взяті ним до уваги при прийняті рішення, з приводу якого подано позов.

Розгляд справи відкласти на 03 листопада 2015 року на 10 год. 00 хв.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення і не може бути оскаржена.

Повний текст ухвали виготовлено 27 жовтня 2015 року.

Суддя Т.М. Димарчук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2015
Оприлюднено02.11.2015
Номер документу52868891
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/3479/15

Ухвала від 23.02.2016

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

Ухвала від 09.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

Ухвала від 03.11.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 26.10.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 07.10.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 26.10.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 17.09.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 17.09.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 08.09.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні