ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
У Х В А Л А
18 липня 2013 року № 7/407
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Арсірія Р.О., розглянувши в письмовому провадженні заяву Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва Державної податкової служби про виправлення помилки у виконавчому листі
за позовом Державної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва ДПС
до Товариства з обмеженою відповідальністю "ДОТ-УКРАЇНА"
про звернення стягнення на активи,
В С Т А Н О В И В:
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 01.04.2010 позов Державної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва задоволено повністю : стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю “ДОТ-УКРАЇНА” ЄДРПОУ 33597745 (м, Київ, вулиця Мечникова, 14, корп. 1) суму 35 105,00 грн. штрафних санкцій за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
13.04.2010 та 23.09.2011 представником позивача подано клопотання про видачу виконавчого листа.
05.03.2013 представником позивача отримано зазначений виконавчий лист, про що наявна відмітка в матеріалах справи.
26.04.2013 представник позивача звернувся до суду з заявою про виправлення помилки у виконавчому листі. У заяві зокрема зазначив, що при оформлені виконавчого листа судом допущено описку, а саме помилково вказано строк пред'явлення виконавчого листа до виконання 03.05.2011, замість 04.06.2013.
Ухвалою суду від 01.07.2013 призначено до розгляду заяву Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва Державної податкової служби у судовому засіданні на 18.07.2013.
18.07.2013 представник позивача підтримав клопотання про виправлення помилки у виконавчому листі, просив суд його задовольнити. При цьому зазначив, що у зв'язку із закінченням строку пред'явлення виконавчого листа до виконання, податковий орган позбавлений можливості виконати рішення суду.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, хоча й був повідомлений належним чином про час і місце судового розгляду.
Враховуючи вищевикладене, суд відповідно до приписів ч.6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України, перейшов до розгляду заяви про виправлення помилки у виконавчому листі в письмове провадження.
Як вбачається з копії виконавчого листа, у рядку - постанова Окружного адміністративного суду міста Києва набрала законної сили, зазначено 02 травня 2010 року. У рядку строк пред'явлення виконавчого листа до виконання, зазначено 03 травня 2011 року.
Так, відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
Ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.
Згідно ст.258 Кодексу адміністративного судочинства України, за кожним судовим рішенням, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, за заявою осіб, на користь яких воно ухвалено, чи прокурора, який здійснював у цій справі представництво інтересів громадянина або держави в суді, видається один виконавчий лист. Якщо судове рішення ухвалено на користь кількох позивачів чи проти кількох відповідачів, суд має право видати кілька виконавчих листів, точно зазначивши, яку частину судового рішення треба виконати за кожним виконавчим листом.
Відповідно до ст.259 Кодексу адміністративного судочинства України, виконавчий лист має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим Законом України "Про виконавче провадження". Суд, який видав виконавчий лист, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі, або визнати виконавчий лист таким, що не підлягає виконанню, та стягнути на користь боржника безпідставно одержане стягувачем за виконавчим листом.
Так, в ч.1 ст.22 Закону України "Про виконавче провадження" зазначено, що виконавчі документи можуть бути пред'явлені до виконання в такі строки:
1) посвідчення комісій по трудових спорах, постанови судів у справах про адміністративні правопорушення та постанови органів (посадових осіб), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення, - протягом трьох місяців;
2) інші виконавчі документи - протягом року, якщо інше не передбачено законом.
Судом видано виконавчий лист із зазначенням строків, передбачених діючим законодавством, що діяло на час виготовлення виконавчого листа.
Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України "Про виконавче провадження", строки для виконання судових рішень встановлюються з наступного дня після набрання рішенням законної сили чи закінчення строку, встановленого у разі відстрочки чи розстрочки виконання рішення, а в разі якщо судове рішення підлягає негайному виконанню, - з наступного дня після його постановлення.
Заявлені представником позивача причини неможливості пред'явити виконавчий лист до виконання мають розглядатися шляхом дослідження причин пропуску строку пред'явлення виконавчого листа до виконання.
Відповідно до ст.261 Кодексу адміністративного судочинства України, стягувачам, які пропустили строк для пред'явлення виконавчого листа до виконання з причин, визнаних судом поважними, пропущений строк може бути поновлено. Заява про поновлення пропущеного строку подається до адміністративного суду, який видав виконавчий лист, або до адміністративного суду за місцем виконання.
За таких обставин, розглянувши подану заяву, суд вважає, що підстави для задоволення заяви про виправлення помилки у виконавчому листі відсутні, оскільки виконавчий лист у справі складено у відповідності до вимог Кодексу адміністративного судочинства України та Закону України "Про виконавче провадження".
Керуючись ст. 128, 160, 165, 169, 259 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва
У Х В А Л И В:
Заяву Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва Державної податкової служби про виправлення помилки у виконавчому листі залишити без задоволення.
Копію ухвали направити сторонам.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Р.О. Арсірій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2013 |
Оприлюднено | 04.11.2015 |
Номер документу | 52923387 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Арсірій Р.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні