ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
27 жовтня 2015 р. Справа № 902/147/15
Господарський суд Вінницької області в складі
головуючого судді Тісецького С.С.,
при секретарі судового засідання Поцалюк Н.В. ,
розглянувши в приміщенні суду справу
за заявою : Управління Пенсійного фонду України у Липовецькому районі (код ЄДРПОУ 20115403, 22500, м. Липовець, вул. Шевченка, 9, Вінницька область)
про визнання банкрутом
представники сторін :
від Іллінецької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області : ОСОБА_1 - за довіреністю
від арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_2 : ОСОБА_3 - за довіреністю
В С Т А Н О В И В :
В провадженні господарського суду Вінницької області перебуває справа № 902/147/15 за заявою Управління Пенсійного фонду України у Липовецькому районі до публічного акціонерного товариства "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) про визнання банкрутом.
18.02.2015 року судом винесено ухвалу про порушення провадження у справі № 902/147/15 про банкрутство публічного акціонерного товариства "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) (код ЄДРПОУ 00240017) та призначено розпорядником майна арбітражного керуючого ОСОБА_2.
Постановою суду від 04.08.2015 року визнано боржника - публічне акціонерне товариство "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) (код ЄДРПОУ 00240017) у справі № 902/147/15 банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців та призначено ліквідатором ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) арбітражного керуючого ОСОБА_2.
07.08.2015 року на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет здійснено офіційне оприлюднення оголошення про визнання боржника - ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) (код ЄДРПОУ 00240017 банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. В даному оголошенні встановлено граничний строк на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника, а саме, двомісячний строк з дня офіційного повідомлення про визнання боржника банкрутом.
15.09.2015 року до суду надійшла заява Іллінецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області № 2957/10/25-00-32 від 09.09.2015 року про включення до складу поточних кредиторів ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) з сумою грошових вимог у розмірі 208 768,02 грн. по справі № 902/147/15.
У зв'язку з перебуванням судді Тісецького С.С. станом на 15.09.2015 року у відпустці, вищезазначену заяву було перерозподілено судді Стефанів Т. В..
Ухвалою суду від 18.09.2015 року повідомлено кредитора - Іллінецьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Вінницькій області про недоліки виявлені судом при огляді заяви № 2957/10/25-00-32 від 09.09.2015 року про включення до складу поточних кредиторів боржника у справі № 902/147/15, зокрема, щодо відсутності доказів сплати судового збору у відповідному розмірі та зобов'язано кредитора усунути недоліки виявлені судом при огляді вказаної заяви в строк до 02.10.2015 року.
02.10.2015 року від Іллінецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області до суду надійшло клопотання № 3191/10/25-00-32 від 01.10.2015 року про відстрочення сплати судового збору, яке передано на розгляд судді Тісецькому С.С..
При цьому, згідно розпорядження керівника апарату господарського суду Вінницької області від 06.10.2015 року, на підставі заяви судді Стефанів Т.В. від 05.10.2015 року № 902/147/15/1753/15, зазначену вище заяву про включення до складу поточних кредиторів боржника передано на розгляд судді Тісецькому С.С..
Ухвалою суду від 12.10.2015 року, вказану вище заяву призначено до розгляду в судовому засіданні на 27.10.2015 року о 09:30 год. та відстрочено сплату судового збору в сумі 2 436,00 грн., яка підлягає сплаті Іллінецькою об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Вінницькій області за подання до господарського суду Вінницької області заяви № 2957/10/25-00-32 від 09.09.2015 року про включення до складу поточних кредиторів боржника у справі № 902/147/15 до 27.10.2015 року.
Окрім того, згідно ухвали суду від 20.10.2015 року, судове засідання 27.10.2015 року о 09.30 год. у справі № 902/147/15 ухвалено провести в режимі відеоконференції в приміщенні господарського суду Вінницької області та доручено господарському суді Рівненської області забезпечити проведення вказаного судового засідання у відповідному режимі за участю арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_2.
На визначену дату 27.10.2015 року в судове засідання, яке проведено в режимі відеоконференції, з'явився представник Іллінецькою ОДПІ Головного управління ДФС у Вінницькій області. Також господарським судом Рівненської області було повідомлено про явку до суду представника арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_2.
В ході розгляду заяви по суті, представник Іллінецької ОДПІ Головного управління ДФС у Вінницькій області підтримав вимоги поданої заяви в повному обсязі з підстав за обставин вказаних у заяві. Представник арбітражного керуючого (ліквідатора) щодо заяви кредитора заперечила та просила відмовити в її задоволенні з підстав викладених у повідомленні ліквідатора про розгляд даної заяви.
Суд розглянувши заяву Іллінецької ОДПІ Головного управління ДФС у Вінницькій області про включення до складу поточних кредиторів боржника, дослідивши письмові докази, заслухавши учасників судового процесу, встановив наступне.
За змістом заяви, станом на 09.09.2015 року за ПАТ "Атеко" рахується податковий борг в сумі 2 307 153,96 грн.. Заборгованість в сумі 2 098 385,94 грн., в тому числі : по податку на додану вартість в сумі 1 762 549,46 грн., по податку на прибуток приватних підприємств в сумі 132 813,35 грн., по земельному податку з юридичних осіб в сумі 127449,71 грн., по адміністративних штрафах та інших санкціях в сумі 74 407,26 грн., по податку на доходи фізичних осіб в сумі 799,65 грн., по податку з власників наземних транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів в сумі 366,51 грн., наявна станом на 11.03.2015 року, визнана господарським судом Вінницької області згідно ухвали від 21.04.2015 року по справі № 902/147/15.
В період з 11.03.2015 року по 09.09.2015 року податкова заборгованість збільшилась на суму 208 768,02 грн. , в тому числі по платежах : по податку на додану вартість на суму 186 676,89 грн. згідно податкового повідомлення-рішення № 000001210 від 12.03.2015 року; по податку на прибуток приватних підприємств на суму 8 970,6 грн. згідно податкового повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 12.03.2015 року; по земельному податку з юридичних осіб на суму 13 120,53 грн. згідно податкового повідомлення-рішення № НОМЕР_2 від 12.03.2015 року.
З огляду на викладене, кредитор просить суд включити Іллінецьку ОДПІ Головного управління ДФС у Вінницькій області до складу поточних кредиторів ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) із загальною сумою поточних вимог по податковому боргу в розмірі 208 768,02 грн..
В підтвердження обставин, зазначених у заяві, кредитором наданні картки особового рахунку, корінці податкових повідомлень-рішень.
Окрім того, згідно повідомлення ліквідатора боржника ОСОБА_2 № 01-20/1003 від 20.10.2015 року, ліквідатор просить суд відмовити в задоволенні кредиторської заяви Іллінецької ОДПІ Головного управління ДФС у Вінницькій області з наступних підстав.
Згідно поданої Іллінецькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області заяви про включення до складу поточних кредиторів ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) № 2957/10/25-00-32 від 09.09.2015 року вбачається, що в період з 11.03.2015 року по 09.09.2015 року податкова заборгованість збільшилася на суму 208 768, 02 грн.. Означена заборгованість - це пеня та штрафні санкції за невчасну сплату обов'язкових платежів.
З 18.02.2015 року до ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) не може застосовуватися нарахування неустойки (штраф, пеня) за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій.
Таким чином, у банкрута не виникає і не може виникнути будь-яких нових зобов'язань перед Іллінецькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, що можуть бути заявлені в порядку ч. 1 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Згідно ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кредитор - юридична або фізична особа, а також органи доходів і зборів та інші державні органи, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли після порушення провадження у справі про банкрутство; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких забезпечені заставою майна боржника (майнового поручителя).
В силу ч. 1 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", конкурсні кредитори за вимогами, які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство, зобов'язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом тридцяти днів від дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає.
Частиною 1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", визначено, що з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.
Судом встановлено, що згідно заяви Іллінецької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, в період з 11.03.2015 року по 09.09.2015 року у боржника збільшилася податкова заборгованість на суму 208 768,02 грн., що підтверджується податковими повідомленнями-рішеннями.
Так, згідно доданих до заяви доказів, а саме : податковим повідомленням-рішенням № 000001210 від 12.03.2015 року по податку на додану вартість, нараховано штраф в сумі 186 676,89 грн.; податковим повідомленням-рішенням № НОМЕР_1 від 12.03.2015 року по податку на прибуток приватних підприємств, нараховано штраф на суму 8 970,6 грн.; податковим повідомленням-рішенням № НОМЕР_2 від 12.03.2015 року по земельному податку з юридичних осіб, нараховано штраф на суму 13 120,53 грн., що в загальній сумі складає 208 768,02 грн..
Зважаючи на вказані вище повідомлення-рішення, суд приходить до висновку, що заборгованість в розмірі 208 768,02 грн. являється штрафними санкціями за невчасну сплату обов'язкових платежів.
При цьому, як вказувалося вище, ухвалою суду від 18.02.2015 року порушено провадження у справі № 902/147/15 про банкрутство публічного акціонерного товариства "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод).
Зокрема, даною ухвалою суду було введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Згідно ч. 1, ч. 2 ст. 19 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", мораторій на задоволення вимог кредиторів - зупинення виконання боржником грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію. Мораторій на задоволення вимог кредиторів вводиться одночасно з порушенням провадження у справі про банкрутство, про що зазначається в ухвалі господарського суду. Ухвала є підставою для зупинення виконавчого провадження. Про запровадження мораторію розпорядник майна повідомляє органи державної виконавчої служби за місцезнаходженням (місцем проживання) боржника та знаходженням його майна.
За змістом ч. 3 ст. 19 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів : забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій ; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов'язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що Іллінецькою ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області нараховані штрафні санкції в сумі 208 768,02 грн. після порушення провадження у даній справі, тобто в період дії мораторію, протягом якого не може нараховуватися відповідна неустойка, а тому в задоволенні вказаної кредиторської заяви слід відмовити в повному обсязі.
Окрім того, суд звертає увагу на те, що ухвалою суду від 12.10.2015 року відстрочено сплату судового збору в сумі 2 436,00 грн., яка підлягає сплаті Іллінецькою об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Вінницькій області за подання до господарського суду Вінницької області заяви № 2957/10/25-00-32 від 09.09.2015 року про включення до складу поточних кредиторів боржника у справі № 902/147/15 до 27.10.2015 року.
Згідно п. п. 3.1, 3.3 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" від 21 лютого 2013 року № 7, оскільки статтею 129 Конституції України як одну із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом, отже, в тому числі й органів державної влади, то самі лише обставини, пов'язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у ньому коштів, призначених для сплати судового збору, не можуть вважатися підставою для звільнення від такої сплати. Якщо строк (строки), на який (які) судом було відстрочено або розстрочено сплату судового збору, закінчився, а таку сплату не здійснено, господарський суд з урахуванням конкретних обставин справи може своєю ухвалою продовжити цей строк (але не довше ніж до прийняття судового рішення по суті справи), або звільнити сторону від сплати судового збору, або залишити позов чи скаргу без розгляду на підставі пункту 5 частини першої статті 81 ГПК, або стягнути несплачену суму судового збору у прийнятті судового рішення.
Згідно ч. 3 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", до заяви в обов'язковому порядку додаються докази сплати судового збору, докази надсилання копії заяви боржнику і розпоряднику майна, а також документи, які підтверджують грошові вимоги до боржника.
Доказів в підтвердження сплати Іллінецькою об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Вінницькій області судового збору у відповідному розмірі суду не надано.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку стягнути з Іллінецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області в доход Державного бюджету України 2 436,00 грн. - судового збору за подання до господарського суду Вінницької області заяви № 2957/10/25-00-32 від 09.09.2015 року про включення до складу поточних кредиторів боржника у справі № 902/147/15.
Також судом розглянуто клопотання ліквідатора боржника ОСОБА_2 № 01-20/809 від 25.08.2015 року про звільнення активів боржника з-під податкової застави та зняття арешту з рухомого майна боржника.
Як вбачається з доданого до клопотання Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна за запит органу державної влади № 46656522 від 26.03.2015 року, зареєстровані публічні обтяження податкові застави на активи платника податків - ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (ПАТ "АТЕКО") (Запис 1 витягу - обтяження діє до 08.10.2014 року, обтяжувач - Липовецьке відділення Іллінецької МДПІ; Запис 2 витягу - обтяження діє до 16.12.2016 року, обтяжувач - Липовецьке відділення Іллінецької МДПІ, Запис 3 витягу - обтяження діє до 18.01.2017 року, обтяжувач - Іллінецьке МДПІ, Запис 4 витягу - обтяження діє до 20.03.2017 року, обтяжувач- Іллінецьке відділення Іллінецької МДПІ).
Окрім того, відповідно до Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна за запит органу державної влади № 46656522 від 26.03.2015 року, зареєстровано публічне обтяження арешт рухомого майна боржника - ПАТ "Екологія, комунальне обладнання", згідно з постановою про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, 35035208, 20.03.2013 року, яка діє до 20.03.2018 року, обтяжувач Відділ примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Вінницькій області (Запис 5).
Згідно п. 7 ч. 1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
В силу п. п. 93.1, 93.1.3, 93.2 ст. 93 Податкового кодексу України, майно платника податків звільняється з податкової застави з дня набрання законної сили відповідним рішенням суду про припинення податкової застави у межах процедур, визначених законодавством з питань банкрутства. Підставою для звільнення майна платника податків з-під податкової застави та її виключення з відповідних державних реєстрів є відповідний документ, що засвідчує закінчення будь-якої з подій, визначених підпунктами 93.1.1 - 93.1.5 пункту 93.1 цієї статті.
Враховуючи наведене, суд приходить до висновку задоволити зазначене вище клопотання повністю та звільнити активи боржника з-під податкової застави та скасувати арешт з рухомого майна боржника, яке вказане у Витязі з Державного реєстру обтяжень рухомого майна за запит органу державної влади № 46656522 від 26.03.2015 року.
В судовому засіданні також розглянуто клопотання ліквідатора боржника ОСОБА_2 № 01-20/844 від 28.08.2015 року про зобов'язання комунального підприємства "Районний трудовий архів" Липовецького району Вінницької області прийняти на зберігання архівні документи особового складу ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) без додаткових умов.
Згідно ч. ч. 1-3 ст. 48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, у тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури.
До винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання.
Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноважена ним архівна установа зобов'язані прийняти архівні документи банкрута на зберігання без додаткових умов.
В силу п. п. 4.26, 4.29, 4.30 Правил роботи архівних установ України, затверджених наказом Міністерства юстиції України 08.04.2013 року № 656/5, документи з кадрових питань (особового складу), а також документи, строки тимчасового зберігання яких не вичерпано, ліквідаційна комісія (ліквідатор) передає на зберігання до трудових архівів. У випадку банкрутства ліквідатор передає у встановленому законодавством порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов'язковому зберіганню, забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, у тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням зі спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
За результатами розгляду вказаного клопотання, суд приходить до висновку його задоволити та зобов'язати комунальне підприємство "Районний трудовий архів" прийняти на зберігання архівні документи особового складу ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) за умови впорядкування архівних справ боржника арбітражним керуючим (ліквідатором) ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) ОСОБА_2.
Окрім того, суд розглянувши клопотання ліквідатора боржника ОСОБА_2 № 01-20/796-1 від 07.08.2015 року про зобов'язання комунального підприємства "Вінницьке обласне об'єднане бюро технічної інвентаризації" надати на адресу ліквідатора копію матеріалів інвентарної справи № 2320, зазначає слідуюче.
Згідно ст. 38 ГПК України, сторона або прокурор у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування господарським судом доказів. У клопотанні повинно бути зазначено: 1) який доказ витребовується; 2) обставини, що перешкоджають його наданню; 3) підстави, з яких випливає, що цей доказ має підприємство чи організація; 4) обставини, які може підтвердити цей доказ. У разі задоволення клопотання суд своєю ухвалою витребовує необхідні докази.
Відповідно до абз. 3 п. 2.1 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" від 26 грудня 2011 року № 18, уповноваження господарським судом заінтересованої сторони на одержання необхідних доказів (частина п'ята статті 38 ГПК) полягає у видачі їй належним чином завіреної копії ухвали суду про витребування певних доказів із зазначенням у ній про зобов'язання особи, у якої знаходяться такі докази, надати їх заінтересованій стороні для наступного подання їх до суду. При цьому особа, у якої знаходяться відповідні докази, вправі вимагати від уповноваженої особи лише пред'явлення їй належним чином засвідченої ухвали суду, а не передачі їй цієї копії.
Беручи до уваги, що приписами ГПК України визначено подання витребуваних доказів безпосередньо до суду, суд приходить до висновку частково задоволити клопотання ліквідатора та зобов'язати комунальне підприємство "Вінницьке обласне об'єднане бюро технічної інвентаризації" надати на адресу господарського суду Вінницької області матеріали інвентаризаційної справи № 2320, яка містить інформацію щодо реєстрації права власності на майновий комплекс за адресою : смт. Турбів, вул. Миру, 147, Липовецький район, Вінницька область.
Згідно ч. 4 ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Законом.
Керуючись ст. ст. 1, 2, 8, 19, 23, 38, 41, 48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4, 4-1, 4-5, 38, 86, 115 Господарського процесуального кодексу України, -
У Х В А Л И В :
1. Відмовити в задоволенні заяви Іллінецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області № 2957/10/25-00-32 від 09.09.2015 року про включення до складу поточних кредиторів ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) із загальною сумою в розмірі 208768,02 грн. у справі № 902/147/15 повністю.
2. Звільнити активи боржника - публічного акціонерного товариства "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) код ЄДРПОУ 00240017 (вул. Миру, 147, смт. Турбів, Липовецький район, Вінницька область, 22513) з-під податкової застави, а саме :
- майно платника податків згідно актів опису майна № 4/00240017 та № 5/00240017 від 08.12.2011 року, зареєстровано 16.12.2011 року за № 11973381 (запис 2 витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна на запит органу державної влади № 46656522 від 26.03.2015 року);
- майно платника податків згідно акту опису майна № 6/00240017 від 13.01.2011 року, зареєстровано 18.01.2012 року за № 12071681 (запис 3 витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна на запит органу державної влади № 46656522 від 26.03.2015 року);
- майно платника податків згідно акту опису майна № 7/00240017 від 19.03.2012 року, зареєстровано 20.03.2012 року за № 12295243 (запис 4 витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна на запит органу державної влади № 46656522 від 26.03.2015 року).
3. Скасувати арешт з рухомого майна публічного акціонерного товариства "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) код ЄДРПОУ 00240017 (вул. Миру, 147, смт. Турбів, Липовецький район, Вінницька область, 22513) накладений відділом примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Вінницькій області згідно постанови про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, 35035208 від 20.03.2013 року, зареєстрований 20.03.2013 року за № 13584553 (запис 5 витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна на запит органу державної влади № 46656522 від 26.03.2015 року).
4. Зобов'язати комунальне підприємство "Районний трудовий архів" Липовецького району Вінницької області (22500, вул. Шевченка, 7, м. Липовець, Вінницька область, код ЄДРПОУ 35097769) прийняти на зберігання архівні документи особового складу ПАТ "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) (код ЄДРПОУ 00240017 (вул. Миру, 147, смт. Турбів, Липовецький район, Вінницька область, 22513) за умови впорядкування архівних справ боржника арбітражним керуючим (ліквідатором) публічного акціонерного товариства "Екологія, комунальне обладнання" (Турбівський машинобудівний завод) ОСОБА_2.
5. Зобов'язати комунальне підприємство "Вінницьке обласне об'єднане бюро технічної інвентаризації" надати на адресу господарського суду Вінницької області матеріали інвентаризаційної справи № 2320, яка містить інформацію щодо реєстрації права власності на майновий комплекс за адресою : смт. Турбів, вул. Миру, 147, Липовецький район, Вінницька область.
6. Стягнути з Іллінецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області (22700, м. Іллінці, вул. Пестеля, 3, Вінницька область, код ЄДРПОУ 39470245) в доход Державного бюджету України 2 436,00 грн. - судового збору за подання до господарського суду Вінницької області заяви № 2957/10/25-00-32 від 09.09.2015 року про включення до складу поточних кредиторів боржника у справі № 902/147/15.
7. Видати наказ після набрання ухвалою законної сили.
8. Копію ухвали направити згідно переліку рекомендованим листом.
Суддя Тісецький С.С.
віддрук. 8 прим.:
1 - до справи;
2 - Управлінню Пенсійного фонду України у Липовецькому районі (22500, м. Липовець, вул. Шевченка, 9, Вінницька область);
3 - боржнику (22513, смт. Турбів, вул. Миру, 147, Липовецький район, Вінницька область);
4 - арбітражному керуючому ОСОБА_2 (33001, м. Рівне, вул. Фруктова , 4/1);
5 - Іллінецькій ОДПІ Головного управління ДФС у Вінницькій області (22700, м. Іллінці, вул. Пестеля, 3, Вінницька область).
6 - КП "Вінницьке обласне об'єднане бюро технічної інвентаризації" (21100, м. Вінниця, вул. Кропивницького, 2);
7 - КП "Районний трудовий архів" Липовецького району Вінницької області (22500, вул. Шевченка, 7, м. Липовець, Вінницька область);
8 - Відділ примусового виконання рішень управління ДВС Головного управління юстиції у Вінницькій області (21036, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7).
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 27.10.2015 |
Оприлюднено | 04.11.2015 |
Номер документу | 53022492 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні