Справа № 369/9526/13-к
Провадження № 1-кп/369/65/15
В И Р О К
іменем України
02.11.2015 року м. Київ
Києво-Святошинський районний суд Київської області в складі:
головуючої судді ОСОБА_1
при секретарях ОСОБА_2 , ОСОБА_3
за участю прокурорів ОСОБА_4 , ОСОБА_5
захисника ОСОБА_6 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду кримінальне провадження № 12013100200002485 за обвинуваченням
ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки с. Козинці Бородянського району Київської області, українки, громадянки України, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , заміжньої, освіта вища, раніше не судимої, пенсіонерки, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючої за адресою: АДРЕСА_2
у вчиненні злочинів, передбачених ч. 2 ст. 191, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України,-
встановив:
Судом встановлено, що ОСОБА_7 відповідно до наказу № 65-к від 05.06.2007 року призначена на посаду директора Територіального центру по обслуговуванню одиноких громадян та інвалідів. 21.12.2010 року Територіальний центр по обслуговуванню одиноких громадян та інвалідів перейменовано в Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (код ЄДРПОУ 25658580), який знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Дежньова, 62.
Згідно Положення про Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого головою Києво-Святошинської районної державної адміністрації від 01.07.2010, директор Києво-Святошинського територіального центру здійснює керівництво діяльністю територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян; забезпечує відповідно до Положення про територіальний центр роботу структурних підрозділів, що входять до складу центру, і несе повну відповідальність за стан їх роботи; організовує роботу територіального центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на центр завдань, визначає ступінь відповідальності працівників; затверджує посадові обов`язки заступників директора і керівників структурних підрозділів та інших працівників територіального центру; координує діяльність структурних підрозділів територіального центру; подає органу, що утворив територіальний центр, пропозиції щодо штатного розпису, кошторису витрат територіального центру; укладає договори, діє від імені територіального центру і представляє його інтереси; розпоряджається коштами територіального центру в межах затвердженого кошторису витрат та відповідно до їх цільового призначення, в тому числі на оплату; призначає у встановленому порядку на посаду і звільняє з посади працівників територіального центру; видає у межах своєї компетенції накази (в тому числі щодо здійснення (припинення) обслуговування громадян) організовує і контролює їх виконання; розробляє і подає на затвердження Києво-Святошинській районній державній адміністрації проект положення про територіальний центр; затверджує положення про структурні підрозділи територіального центру.
Таким чином, відповідно до покладених на неї організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, та примітки 1 ст. 364 КК України, ОСОБА_7 є службовою особою.
В січні 2011 року ОСОБА_7 , будучи директором Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), отримала від ОСОБА_8 копію паспорта, ідентифікаційного коду, заяву про прийняття на роботу, на підставі яких видала за власним підписом наказ від 04.01.2011 №3/К про прийняття останньої на посаду комірника Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з 04.01.2011 року, хоча ОСОБА_8 на роботу в дійсності прийнята не була та не приступила до виконання своїх обов`язків.
Крім цього, ОСОБА_7 у листопаді 2011 року (більш точна дата досудовим розслідуванням не встановлена) у невстановленому місці, будучи директором Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), отримала від ОСОБА_9 копію паспорта, ідентифікаційного коду, заяву про прийняття на роботу, на підставі яких за власним підписом видала наказ від 01.11.2011 №121/К про зарахування останнього на посаду оператора комп`ютерного набору Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з 01.11.2011 року, хоча ОСОБА_9 на роботу в дійсності прийнятий не був та до виконання своїх обов`язків не приступив.
Крім того, ОСОБА_7 , відповідно до наказу № 65-к від 05.06.2007 призначена на посаду директора Територіального центру по обслуговуванню одиноких громадян та інвалідів. 21.12.2010 року Територіальний центр по обслуговуванню одиноких громадян та інвалідів перейменовано в Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (код ЄДРПОУ 25658580), який знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Дежньова, 62.
Згідно Положення про Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого головою Києво-Святошинської районної державної адміністрації від 01.07.2010, директор Києво-Святошинського територіального центру здійснює керівництво діяльністю територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян; забезпечує відповідно до Положення про територіальний центр роботу структурних підрозділів, що входять до складу центру, і несе повну відповідальність за стан їх роботи; організовує роботу територіального центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на центр завдань, визначає ступінь відповідальності працівників; затверджує посадові обов`язки заступників директора і керівників структурних підрозділів та інших працівників територіального центру; координує діяльність структурних підрозділів територіального центру; подає органу, що утворив територіальний центр, пропозиції щодо штатного розпису, кошторису витрат територіального центру; укладає договори, діє від імені територіального центру і представляє його інтереси; розпоряджається коштами територіального центру в межах затвердженого кошторису витрат та відповідно до їх цільового призначення, в тому числі на оплату; призначає у встановленому порядку на посаду і звільняє з посади працівників територіального центру; видає у межах своєї компетенції накази (в тому числі щодо здійснення (припинення) обслуговування громадян) організовує і контролює їх виконання; розробляє і подає на затвердження Києво-Святошинській районній державній адміністрації проект положення про територіальний центр; затверджує положення про структурні підрозділи територіального центру.
Таким чином, відповідно до покладених на неї організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, та примітки 1 ст. 364 КК України, ОСОБА_7 є службовою особою.
31.08.2011 перебуваючи у службовому приміщенні Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Дежньова, 62, ОСОБА_7 за своїм підписом видала наказ № 103/К про виплату собі надбавки за вислугу років в розмірі 20% із зазначенням стажу роботи 10 років 1 місяць 13 днів усвідомлюючи, що згідно трудової книжки вказані відомості не відповідають дійсності, оскільки фактичний стаж її роботи на час підписання вищевказаного наказу складав 4 роки 3 місяці.
Згідно Акту від 09.07.2013 року № 22-31/101 позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) щодо дотримання службовими особами та матеріально-відповідальними особами даної установи вимог чинного законодавства України в результаті таких дій ОСОБА_7 за період з 01.09.2011 року по 30.04.2012 року було безпідставно нараховано та виплачено надбавку за вислугу років на загальну суму 855,60 грн.
Згідно обвинувального акту ОСОБА_10 відповідно до наказу № 128-к від 05.06.2007 призначена на посаду директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) ЄДРПОУ 25658580, який знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Дежньова, 62.
Згідно Положення про Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого головою Києво-Святошинської районної державної адміністрації від 01.07.2010, директор Києво-Святошинського територіального центру здійснює керівництво діяльністю територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян; забезпечує відповідно до Положення про територіальний центр роботу структурних підрозділів, що входять до складу центру, і несе повну відповідальність за стан їх роботи; організовує роботу територіального центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на центр завдань, визначає ступінь відповідальності працівників; затверджує посадові обов`язки заступників директора і керівників структурних підрозділів та інших працівників територіального центру; координує діяльність структурних підрозділів територіального центру; подає органу, що утворив територіальний центр, пропозиції щодо штатного розпису, кошторису витрат територіального центру; укладає договори, діє від імені територіального центру і представляє його інтереси; розпоряджається коштами територіального центру в межах затвердженого кошторису витрат та відповідно до їх цільового призначення, в тому числі на оплату; призначає у встановленому порядку на посаду і звільняє з посади працівників територіального центру; видає у межах своєї компетенції накази (в тому числі щодо здійснення (припинення) обслуговування громадян) організовує і контролює їх виконання; розробляє і подає на затвердження Києво-Святошинській районній державній адміністрації проект положення про територіальний центр; затверджує положення про структурні підрозділи територіального центру.
Таким чином, відповідно до покладених на неї організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, та примітки 1 ст. 364 КК України, ОСОБА_7 є службовою особою.
В січні 2011 року ОСОБА_7 , будучи директором Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), отримала від ОСОБА_8 копію паспорта, ідентифікаційного коду, заяву про прийняття на роботу, на підставі яких видала за власним підписом наказ від 04.01.2011 №3/К про прийняття останньої на посаду комірника Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з 04.01.2011.
Після чого ОСОБА_8 за вказівкою ОСОБА_7 , надала необхідні документи до банківської установи «Приват Банк» за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район м. Боярка вул. Білогородська, 134 де отримала банківську картку для нарахування заробітної плати на своє ім`я. Після цього, у невстановлений досудовим розслідуванням час у невстановленому місці передала вказану банківську карту ОСОБА_7 .
В подальшому ОСОБА_7 не дивлячись на не вихід ОСОБА_8 на роботу, в період з 04.01.2011 по 31.12.2011 умисно вносила неправдиві відомості до офіційних документів, а саме до табелів обліку використання робочого часу про перебування ОСОБА_8 на робочому місці та особисто отримувала нараховані їй грошові кошти.
Згідно розрахунково-платіжних відомостей за період з 04.01.2011 по 31.12.2011 нараховано та начебто виплачено ОСОБА_8 заробітної плати на загальну суму 15768,43 грн.
Крім того, ОСОБА_7 відповідно до наказу №128-к від 05.06.2007 призначена на посаду директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) ЄДРПОУ 25658580, який знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Дежньова, 62.
Згідно Положення про Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого головою Києво-Святошинської районної державної адміністрації від 01.07.2010, директор Києво-Святошинського територіального центру здійснює керівництво діяльністю територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян; забезпечує відповідно до Положення про територіальний центр роботу структурних підрозділів, що входять до складу центру, і несе повну відповідальність за стан їх роботи; організовує роботу територіального центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на центр завдань, визначає ступінь відповідальності працівників; затверджує посадові обов`язки заступників директора і керівників структурних підрозділів та інших працівників територіального центру; координує діяльність структурних підрозділів територіального центру; подає органу, що утворив територіальний центр, пропозиції щодо штатного розпису, кошторису витрат територіального центру; укладає договори, діє від імені територіального центру і представляє його інтереси; розпоряджається коштами територіального центру в межах затвердженого кошторису витрат та відповідно до їх цільового призначення, в тому числі на оплату; призначає у встановленому порядку на посаду і звільняє з посади працівників територіального центру; видає у межах своєї компетенції накази (в тому числі щодо здійснення (припинення) обслуговування громадян) організовує і контролює їх виконання; розробляє і подає на затвердження Києво-Святошинській районній державній адміністрації проект положення про територіальний центр; затверджує положення про структурні підрозділи територіального центру.
Таким чином, відповідно до покладених на неї організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, та примітки 1 ст. 364 КК України, ОСОБА_7 є службовою особою.
В січні 2011 року ОСОБА_7 , будучи директором Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), отримала від ОСОБА_8 копію паспорта, ідентифікаційного коду, заяву про прийняття на роботу, на підставі яких видала за власним підписом наказ від 04.01.2011 №3/К про прийняття останньої на посаду комірника Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з 04.01.2011.
Після чого ОСОБА_8 за вказівкою ОСОБА_7 , надала необхідні документи до банківської установи «Приват Банк» за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район м. Боярка вул. Білогордська, 134 де отримала банківську картку для нарахування заробітної плати на своє ім`я. Після цього, у невстановлений досудовим розслідуванням час у невстановленому місці передала вказану банківську карту ОСОБА_7 .
В подальшому ОСОБА_7 не дивлячись на не вихід ОСОБА_8 на роботу, в період з 04.01.2011 по 31.12.2011 умисно вносила неправдиві відомості до офіційних документів, а саме до табелів обліку використання робочого часу про перебування ОСОБА_8 на робочому місці та особисто отримувала нараховані їй грошові кошти.
Згідно розрахунково-платіжних відомостей за період з 04.01.2011 по 31.12.2011 нараховано та начебто виплачено ОСОБА_8 заробітної плати на загальну суму 15768,43 грн.
Продовжуючи злочинну діяльність ОСОБА_7 у листопаді 2011 року (більш точна дата досудовим розслідуванням не встановлена) у невстановленому місці, будучи директором Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), отримала від ОСОБА_9 копію паспорта, ідентифікаційного коду, заяву про прийняття на роботу, на підставі яких за власним підписом видала наказ від 01.11.2011 №121/К про зарахування останнього на посаду оператора комп`ютерного набору Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з 01.11.2011.
Після чого ОСОБА_9 за вказівкою ОСОБА_7 , надав необхідні документи до банківської установи «ПриватБанк» за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Білогородська, 134 де отримав банківську картку для нарахування заробітної плати на своє ім`я. Після цього, у невстановлений досудовим розслідуванням час у невстановлену місці передав вказану банківську карту ОСОБА_7 .
В подальшому ОСОБА_7 , не дивлячись на відсутність ОСОБА_9 на робочому місці в період з 01.11.2011 по 31.12.2011 умисно вносила неправдиві відомості до офіційних документів, а саме до табелів обліку використання робочого часу про перебування ОСОБА_9 на робочому місці та особисто отримувала нараховані йому грошові кошти.
Згідно розрахунково-платіжних відомостей за період з 01.11.2011 по 31.12.2011 ОСОБА_9 нараховано заробітної плати в загальній сумі 2264,9 грн.
Крім цього, ОСОБА_7 у листопаді 2011 року (більш точна дата досудовим розслідуванням не встановлена) у невстановленому місці, будучи директором Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), отримала від ОСОБА_9 копію паспорта, ідентифікаційного коду, заяву про прийняття на роботу, на підставі яких за власним підписом видала наказ від 01.11.2011 №121/К про зарахування останнього на посаду оператора комп`ютерного набору Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з 01.11.2011.
Після чого ОСОБА_9 за вказівкою ОСОБА_7 , надав необхідні документи до банківської установи «ПриватБанк» за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Білогородська, 134 де отримав банківську картку для нарахування заробітної плати на своє ім`я. Після цього, у невстановлений досудовим розслідуванням час у невстановлену місці передав вказану банківську карту ОСОБА_7 .
В подальшому ОСОБА_7 , не дивлячись на відсутність ОСОБА_9 на робочому місці в період з 01.11.2011 по 31.12.2011 умисно вносила неправдиві відомості до офіційних документів, а саме до табелів обліку використання робочого часу про перебування ОСОБА_9 на робочому місці та особисто отримувала нараховані йому грошові кошти.
Згідно розрахунково-платіжних відомостей за період з 01.11.2011 по 31.12.2011 ОСОБА_9 нараховано заробітної плати в загальній сумі 2264,9 грн.
Крім того, ОСОБА_7 відповідно до наказу №128-к від 05.06.2007 призначена на посаду директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) ЄДРПОУ 25658580, який знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Дежньова, 62.
Згідно Положення про Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого головою Києво-Святошинської районної державної адміністрації від 01.07.2010, директор Києво-Святошинського територіального центру здійснює керівництво діяльністю територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян; забезпечує відповідно до Положення про територіальний центр роботу структурних підрозділів, що входять до складу центру, і несе повну відповідальність за стан їх роботи; організовує роботу територіального центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на центр завдань, визначає ступінь відповідальності працівників; затверджує посадові обов`язки заступників директора і керівників структурних підрозділів та інших працівників територіального центру; координує діяльність структурних підрозділів територіального центру; подає органу, що утворив територіальний центр, пропозиції щодо штатного розпису, кошторису витрат територіального центру; укладає договори, діє від імені територіального центру і представляє його інтереси; розпоряджається коштами територіального центру в межах затвердженого кошторису витрат та відповідно до їх цільового призначення, в тому числі на оплату; призначає у встановленому порядку на посаду і звільняє з посади працівників територіального центру; видає у межах своєї компетенції накази (в тому числі щодо здійснення (припинення) обслуговування громадян) організовує і контролює їх виконання; розробляє і подає на затвердження Києво-Святошинській районній державній адміністрації проект положення про територіальний центр; затверджує положення про структурні підрозділи територіального центру.
Таким чином, відповідно до покладених на неї організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, та примітки 1 ст. 364 КК України, ОСОБА_7 є службовою особою.
31.08.2011 перебуваючи у службовому приміщенні Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Дежньова, 62, ОСОБА_7 за своїм підписом видала наказ № 103/К про виплату собі надбавки за вислугу років в розмірі 20% із зазначенням стажу роботи 10 років 1 місяць 13 днів усвідомлюючи, що згідно трудової книжки вказані відомості не відповідають дійсності, оскільки фактичний стаж її роботи на час підписання вищевказаного наказу складав 4 роки 3 місяці.
Згідно Акту від 09.07.2013 року № 22-31/101 позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) щодо дотримання службовими особами та матеріально-відповідальними особами даної установи вимог чинного законодавства України в результаті таких дій ОСОБА_7 за період з 01.09.2011 по 30.04.2012 було безпідставно нараховано та виплачено надбавку за вислугу років на загальну суму 855,60 грн.
Крім того, ОСОБА_7 відповідно до наказу №128-к від 05.06.2007 призначена на посаду директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) ЄДРПОУ 25658580, який знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Дежньова, 62.
Згідно Положення про Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого головою Києво-Святошинської районної державної адміністрації від 01.07.2010, директор Києво-Святошинського територіального центру здійснює керівництво діяльністю територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян; забезпечує відповідно до Положення про територіальний центр роботу структурних підрозділів, що входять до складу центру, і несе повну відповідальність за стан їх роботи; організовує роботу територіального центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на центр завдань, визначає ступінь відповідальності працівників; затверджує посадові обов`язки заступників директора і керівників структурних підрозділів та інших працівників територіального центру; координує діяльність структурних підрозділів територіального центру; подає органу, що утворив територіальний центр, пропозиції щодо штатного розпису, кошторису витрат територіального центру; укладає договори, діє від імені територіального центру і представляє його інтереси; розпоряджається коштами територіального центру в межах затвердженого кошторису витрат та відповідно до їх цільового призначення, в тому числі на оплату; призначає у встановленому порядку на посаду і звільняє з посади працівників територіального центру; видає у межах своєї компетенції накази (в тому числі щодо здійснення (припинення) обслуговування громадян) організовує і контролює їх виконання; розробляє і подає на затвердження Києво-Святошинській районній державній адміністрації проект положення про територіальний центр; затверджує положення про структурні підрозділи територіального центру.
Таким чином, відповідно до покладених на неї організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, та примітки 1 ст. 364 КК України, ОСОБА_7 є службовою особою.
31.08.2011 перебуваючи у службовому приміщенні Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, м. Боярка, вул. Дежньова, 62, ОСОБА_7 за своїм підписом видала наказ № 103/К про виплату собі надбавки за вислугу років в розмірі 20% із зазначенням стажу роботи 10 років 1 місяць 13 днів усвідомлюючи, що згідно трудової книжки вказані відомості не відповідають дійсності, оскільки фактичний стаж її роботи на час підписання вищевказаного наказу складав 4 роки 3 місяці.
Згідно Акту від 09.07.2013 № 22-31/101 позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) щодо дотримання службовими особами та матеріально-відповідальними особами даної установи вимог чинного законодавства України в результаті таких дій ОСОБА_7 за період з 01.09.2011 по 30.04.2012 було безпідставно нараховано та виплачено надбавку за вислугу років на загальну суму 855,60 грн.
Допитана судом обвинувачена ОСОБА_10 свою вину у пред`явленому обвинуваченні не визнала та суду показала, що вона була прийнята в Києво-Святошинський територіальний центр по обслуговуванню одиноких громадян та інвалідів 05.06.2007 року на посаду директора, у 2012 році зазначена установа була перейменована на Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), де вона продовжували обіймати посаду директора. 14.05.2014 року вона була звільнена з роботи за прогул за п. 4 ст. 40 КЗпП України. З 02.09.2014 року оформила пенсію по віку, на даний час перебуває на пенсії та не працює. Своє звільнення за порушення трудової дисципліни оскаржувала в суді, та рішенням касаційної інстанції рішення за прогул визнано незаконним, після цього на роботі не поновлювалась. Щодо висунутого їй обвинувачення показала, що власноручно вона собі не видавала наказ, в якому призначала надбавку за вислугу років, то стаж для нарахування надбавки за вислугу років обчислювався робітником відділу кадрів, доступу до трудових книжок вона не мала, трудові книжки були в сейфі, а єдиний ключ від сейфу у інспектора відділу кадрів. Щодо висунутого обвинувачення щодо ОСОБА_11 та ОСОБА_12 , повідомила, що за табелювання відповідала ОСОБА_13 , яка готувала табель обліку робочого часу, потім табель перевірявся юрисконсультом, про що робилась відмітка на зворотній стороні табелю, а тому вона підписувала (затверджувала) наказ, не вчитуючись в його зміст, оскільки довіряла людям, які готовили табелі, інформацію про робочий час не перевіряла. Що стосується прийняття на роботу ОСОБА_9 , то її здивувало, що молодий чоловік пішов на такі умови праці оператором комп`ютерного набору, але їй пояснили, що в нього сім`ї якісь суперечки, начебто дружина ОСОБА_11 подавала в суд позов про позбавлення його батьківських прав, тому така робота в терцентрі оператором машинного набору дасть йому змогу більше часу приділяти вихованню дитини. Працюючи оператором комп`ютерного набору, ОСОБА_11 міг брати роботу та набирати на комп`ютері дома. Що стосується ОСОБА_8 , то остання не була у безпосередньому підпорядкуванні ОСОБА_14 , при прийнятті на роботу ОСОБА_12 , як і інші працівники, добровільно оформила пластикову картку в банку на оформлення заробітної плати, вона нікого нічого не заставляла робити. Крім того, ОСОБА_12 повинна була оформити договір про повну матеріальну відповідальність, повинна була пройти відповідні інструктажі. Оформити пластикові картки було зобов`язано всіх працівників, кожен працівник оформляв картку особисто, вона не мала ніякого відношення до оформлення пластикових карток, в тому числі щодо ОСОБА_12 та ОСОБА_11 . Був такий випадок, що ОСОБА_15 прийшла та сказала, що вона загубила свою картку, тому ОСОБА_14 направила її до банку. Заяви на звільнення ОСОБА_11 та ОСОБА_12 писали в той момент, коли вона була на лікарняному близько чотирьох місяців. Коли ОСОБА_14 була на лікарняному, то їй зателефонувала головний бухгалтер ОСОБА_16 та сказала, що терцентр змушують провести близько 400000 грн. по кошторису, ОСОБА_14 проконсультувалась та їй пояснили, що це буде порушенням податкового законодавства через завищення потреб у бюджетних коштах. Після виходу з лікарняного ОСОБА_14 дізналась, що гроші не були проведені через терцентр, проте ОСОБА_17 звільнилась, також звільнились ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_18 та інші люди, оскільки розуміли, що працювати нормально не зможуть. З цього часу почався конфлікт з ОСОБА_19 , ОСОБА_14 повідомили, що вона не буде працювати в терцентрі, оскільки не виконала завдання райдержадміністрації, а тому знайдуть підстави, щоб її «прибрати» з цієї посади. ОСОБА_19 поновилась на роботу за каденції Партії Регіонів завдяки тому, що близькі люди Блик займали керівні посади в Партії Регіонів, але коли вона вийшла на роботу, то хтось написав анонімку, але ОСОБА_20 вирішила, що це ОСОБА_14 . ОСОБА_11 та ОСОБА_12 табелювали також в той час, коли ОСОБА_14 була на лікарняному. Вважає, що за зміст наказів несуть солідарну відповідальність ті, хто його готує, та вона також частково відповідає, оскільки ставить підпис на наказі. Вважає, що ОСОБА_11 та ОСОБА_12 надали такі покази суду, оскільки вони переживають за те, щоб їхніх родичів не звільнили з терцентру. У пред`явленому їй обвинуваченні просила виправдати.
Допитаний судом свідок ОСОБА_9 суду показав, що років два чи три назад його матір ОСОБА_11 , яка працює у територіальному центрі, запропонувала влаштуватися на роботу до Центру оператором комп`ютерного набору. Оскільки він на той час не мав роботи, тому погодився на таку пропозицію та поїхав у АДРЕСА_3 , зайшов до керівника територіального центру ОСОБА_10 , де написав заяву про прийняття на роботу та потім пішов до відділення Приватбанку для оформлення банківської картки для нарахування заробітної плати. Він пішов до банку, де оформив картку, де йому видали паперовий пакет з всіма документами, які стосувались видачі картки. З цим паперовим конвертом він повернувся до територіального Центру та, не відкриваючи його, віддав ОСОБА_7 . Також він підписався в ознайомленні з наказом про призначення на роботу та ОСОБА_7 сказала, що протягом двох тижнів йому зателефонують, щоб він вийшов на роботу, після звільнення працівника, який працював на цій роботі. Йому ніхто не зателефонував та на роботу до ОСОБА_21 він і не вийшов. Грошей, як заробітну плату з ОСОБА_21 він не отримував ні готівкою, ні з картки не знімав. В ОСОБА_21 був тричі: при написанні заяви про прийняття на роботу, в подальшому приблизно через півроку його викликали для ознайомлення з технікою безпеки, та потім для отримання трудової книжки. Заяву про прийняття на роботу він особисто віддавав ОСОБА_14 та спілкувався особисто з ОСОБА_14 , вона ж ознайомлювала його з наказом про прийняття на роботу. Трудову книжку йому додому привезла матір. Стверджував, що в терцентрі він не працював.
Свідок ОСОБА_22 суду показала, що її запросила на роботу в терцентр ОСОБА_20 на посаду заступника директора з правових та кадрових питань. В центрі вона пропрацювала з 02.01.2013 року по 20.02.2015 року. На пропозицію Блик вона погодилась та опрацьовувала документи терцентру, в документах був безпорядок. До наказу, яким встановлювалась надбавка за вислугу років, не було роз`яснень, а тому через не фаховість працівників був неправильно обрахований стаж, який давав право на надбавку за вислугу років. В терцентрі були всі проти ОСОБА_14 . В терцентрі відмивають гроші з бюджету. ОСОБА_12 був в підпорядкуванні в ОСОБА_23 . Кому повинен був підпорядковуватися ОСОБА_11 не знає. Про те, що ОСОБА_11 та ОСОБА_12 не працювали, знає з слів ОСОБА_24 . Блик зверталась до ОСОБА_25 з консультацію, як «прибрати» ОСОБА_14 з посади, перед звільненням ОСОБА_14 , Блик пішла у відпустку. Коли була перевірка КРУ, Блик жодного разу не з`явилась для надання пояснень, а тому КРУ продовжувала термін перевірки, щоб застати Блик на роботі після відпусти. ОСОБА_25 описувала документи щодо працевлаштування ОСОБА_11 та ОСОБА_12 , все було зроблено безграмотно. Для опису документацію давала Блик, описувала те, що давали для аналізу. Заява про злочин була складена ОСОБА_25 за дорученням Блик, хто підписував заяву не знає. Журнал реєстрації та видачі трудових книжок був і він продовжувався ОСОБА_25 . Журналів інструктажів з охорони праці не було. Був договір про повну матеріальну відповідальність на ОСОБА_11 , але там, на скільки вона пам`ятає, не було фотокартки. Коли ОСОБА_25 прийшла на роботу в терцентр, була купа документів в непрошитому вигляді. ОСОБА_25 вибрала ті документи, які стосуються її роботи, їх прошили та зберігали в прошитому вигляді. Але залишилось ще багато документів, які, в подальшому, водій ОСОБА_26 вивіз до перевірки КРУ. ОСОБА_27 була ОСОБА_28 безграмотний працівник. ОСОБА_25 була скорочена з посади, оскільки її не влаштовував стан справ в терцентрі, вона вказувала на недоліки, такі, як коли працівник ОСОБА_29 , яка отримує ставку, працює по хвилин 40, по годині; коли ОСОБА_22 це виявила, то її скоротили.
Свідок ОСОБА_24 директор Територіального центру з 28.04.2012 року суду пояснила, що коли на роботу прийшла ОСОБА_25 , то при перевірці правових аспектів діяльності територіального центру, в тому числі кадрових питань, було виявлено, що деякі люди, які обліковувались на роботі, проте фактично не працювали, про що було складена доповідна та в подальшому складена відповідна заяву. Було встановлено ОСОБА_11 син, ОСОБА_12 дочка прибиральниці, син ОСОБА_14 ОСОБА_30 , 5-6 осіб. Після проведення перевірки КРУ за показами свідків були фактично з`ясовано, що не працювали дві особи ОСОБА_11 та ОСОБА_12 . Всі документи по надбавкам робив відділ кадрів, а ОСОБА_14 підписувала документи, тому, можливо, була і допущена помилка. Всі особи були звільнені в один день до приходу на посаду Блик ОСОБА_31 . ОСОБА_25 її кума, неприязних відноси до неї немає. Табелювала цих людей інспектор відділу кадрів ОСОБА_28 , яка відповідала за складення табелю, оскільки вносила відомості про робочий час до табелю, проте затверджує та відповідає за відомості у табелі керівник. ОСОБА_12 комірник, штатна одиниця, яка виконує перелік робіт по посадовій інструкції, веде облік матеріалів, які видаються, та підзвітна завідувачу надання натуральної та грошової допомоги. На той момент, коли ОСОБА_24 прийшла на посаду, то за її ініціативою був заведений журнал обліку робочого часу, до неї такий журнал не вівся. В лютому 2012 року надійшло анонімна скарга, яка стосувалась ОСОБА_24 , у зв`язку з тим вона зателефонувала ОСОБА_10 та сказала, щоб наступного дня вона була на роботі, але ОСОБА_14 не прийшла, тому мабуть і виникла така ситуація. Тому зібрався колектив, які висказали своє негативне ставлення до ОСОБА_14 , що вона наробила таких справ та сама пішла на лікарняний. Коли відбувалась перевірка документів ОСОБА_25 (протягом місяця), то ОСОБА_14 була відсутня на роботі. Ніяких документів з приводу проведення перевірки ОСОБА_25 не складалось та результати цієї перевірки до відома ОСОБА_14 не доводилось. Трудові книжки у ОСОБА_11 та ОСОБА_12 були, вони були прийняті на посаду на підставі заяви. 31.03. вони були звільнені з посади ОСОБА_14 . В той момент, коли ОСОБА_14 працювала на посаді керівника тер центру, посада заступника директора тер центру була, вона була занята, та якийсь час була вакантна.
Свідок ОСОБА_8 суду повідомила, що її матір ОСОБА_32 близько 11 років працює в територіальному центрі, спочатку охоронцем, а в подальшому і по сьогодні прибиральницею. Років чотири назад на пропозицію керівника терцентру ОСОБА_7 , яку їй висловила матір ОСОБА_33 , вона передала свою трудову книжку до терцентру для того, щоб йшов трудовий стаж. В подальшому, вона прийшла до терцентру та у відділу кадрів в присутності працівника відділу кадрів територіального центру ОСОБА_34 вона написала заяву про прийняття на роботу на посаду комірника та, в подальшому, у відділенні банку оформила банківську картку, яку потім у присутності своєї матері у коридорі терцентру віддала ОСОБА_7 . Трудова ОСОБА_8 пролежала в терцентрі близько року, після чого до неї приїхала працівник відділу кадрів ОСОБА_35 та сказала, що необхідно написати заяву про звільнення з роботи. У територіальному центрі ОСОБА_8 нікого не знає, оскільки там ні з ким не спілкувалась. Після звільнення їй віддали трудову книжку та потім матір принесла пластикову картку, яку вона поклала дома та нею не користується. До правоохоронних органів не зверталась.
Свідок ОСОБА_32 суду повідомила, що вона працює прибиральницею в терцентрі та працювала там і тоді, коли керівником терцентру була ОСОБА_14 . Донька ОСОБА_15 довгий час була без роботи і ОСОБА_14 запропонувала їй надати трудову книжку доньки для зарахування на посаду комірника, хоча її донька в терцентрі ніколи не працювала та працевлаштована не була.
З досліджених судом документів слідує, що ОСОБА_7 05.06.2007 року наказом № 65/к призначена на посаду директора територіального центру по обслуговуванню одиноких громадян та інвалідів. З 04.01.2011 року установу перейменовано на Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг). 28.04.2012 року на підставі наказу № 50/к переведена на посаду заступника директора Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Наказом № 27/к від 14.06.2013 року звільнена з 14.05.2015 року у зв`язку з прогулом без поважних причин згідно п. 4 ст. 40 КЗпП України. Наказ від 14.06.2013 року № 27/к скасовано на підставі ухвали Вищого спеціалізованого суду від 21.05.2014 року № 2/759/5102/2013 та рішення Апеляційного суду м. Києва від 03.12.2013 року № 22-14817. На підставі наказу від 31.07.2014 року № 13-к звільнена за власним бажанням, згідно ст. 38 КЗпП України, з 14.05.2013 року (том 3 а.с. 101 112).
Києво-Святошинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) діє відповідно до Положення, затвердженого розпорядженням № 3194 від 01.07.2010 року Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області. Повноваження директора Територіального центру визначені пунктом 11 зазначено положення (том 1 а.с. 85-91).
Відповідальним за ведення табелів обліку використання робочого часу за січень березень 2012 року, в якому також облікований робочий стаж комірника ОСОБА_8 та ОСОБА_9 , зазначена ОСОБА_13 , табелі затверджені директором Територіального центру ОСОБА_7 (том 2 а.с. 133-158).
09.04.2013 року до Києво-Святошинського РВ ГУ МВС України в Київській області від директора Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) ОСОБА_20 надійшла заява про вчинення кримінального правопорушення, в якій вказувалось на виявлені порушення трудового законодавства ОСОБА_7 під час її перебування на посаді директора вказаного територіального центру (том 2 а.с. 9-13).
Наказом від 31.08.2011 року № 103/к по Києво-Святошинському територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) про виплату надбавки, виданого за підписом директора територіального центру ОСОБА_7 , відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 524 «Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», та в зв`язку з досягненням стажу роботи, який дає право на виплату надбавки за вислугу років, було дано розпорядження на виплату, в тому числі директору ОСОБА_7 , з 01.09.2011 року 20% надбавки за вислугу років (стаж 10 років 1 місяць 13 днів) (том 2 а.с. 105).
04.01.2011 року директором територіального центру ОСОБА_7 видано наказ № 3/к, яким ОСОБА_8 прийнята на посаду комірника у відділення організації надання адресної грошової та натуральної допомоги з 04.01.2011 року з окладом згідно штатного розпису, підстава: заява ОСОБА_8 , штатний розпис (том 2 а.с. 17). З вказаної посади ОСОБА_8 звільнена наказом від 30.03.2012 року № 32/к т.в.о. директора територіального центру ОСОБА_36 (том 2 а.с. 18).
01.11.2011 року директором територіального центру ОСОБА_7 видано наказ № 121/к, яким ОСОБА_9 прийнятий на посаду оператора з комп`ютерного набору з 01.11.2011 року з посадовим окладом згідно штатного розпису, підстава: заява ОСОБА_9 , штатний розпис (том 2 а.с. 19). З вказаної посади ОСОБА_9 звільнений наказом від 27.03.2012 року № 30/к т.в.о. директора територіального центру ОСОБА_36 (том 2 а.с. 20).
Згідно акту позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) щодо дотримання службовими особами та матеріально-відповідальними особами даної установи вимог чинного законодавства України в період з 31.12.2009 по 30.04.2012 року, проведеної за ухвалою від 14.06.2013 року Києво-Святошинського районного суду Київської області, ОСОБА_8 жодного дня не працювала на посаді комірника Територіального центру та не з`являлась на роботу; ОСОБА_9 жодного дня не працював на посаді оператора з комп`ютерного набору Територіального центру та не з`являвся на робочому місці. Відповідно до табелів обліку використання робочого часу за період з 01.02.2011 року по 30.03.2012 року комірнику ОСОБА_8 та оператору з комп`ютерного набору Територіального Центру ОСОБА_9 проставлені відпрацьовані години. Таким чином, в порушення ст. 94 Кодексу законів про працю України та ст. 1 Закону України «Про оплату праці» за дні роботи, на які фактично не з`являлися, комірнику Територіального центру ОСОБА_8 зайво нараховано і виплачено заробітної плати в сумі 20433,93 грн., та, як наслідок, - зайво проведено нарахувань на заробітну плату та перераховано до цільових фондів в загальній сумі 7417,52 грн; оператору з комп`ютерного набору ОСОБА_9 в сумі 7620,50 грн. та 2766,24 грн. відповідно. Крім того, в ході ревізії встановлено, що відповідно до наказу від 31.08.2011 року № 103/к «Про виплату надбавки за вислугу років» директору ОСОБА_7 з 01.09.2011 року встановлена надбавка за вислугу років в розмірі 20 %, в зв`язку з досягненням нею стажу роботи 10 років 1 місяць 13 днів; проте, згідно трудової книжки НОМЕР_2 ОСОБА_7 , стаж її роботи в Територіальному центрі на посаді директора станом на 01.09.2011 року складав 4 роки 3 місяці. Пунктом 2 Порядку виплати надбавки за вислугу років працівникам державних та комунальних установ соціального захисту населення, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 15.06.2011 року № 239 розмір надбавки за вислугу років працівникам державних та комунальних установ соціального захисту населення залежно від стажу роботи становить: понад 3 роки 10 % до посадового окладу, понад 10 років 20 % до посадового окладу, понад 20 років 30 % до посадового окладу. Таким чином в порушення п. 2 Порядку № 239 директору Територіального центру ОСОБА_7 за період з 01.09.2011 року по 30.04.2012 року безпідставно нараховано та виплачено надбавку за вислугу років в загальній сумі 855,60 грн., та, як наслідок, - зайво проведено нарахувань на заробітну плату та перераховано внесків до державних цільових фондів в сумі 310,58 грн. (том 2 а.с. 62-93).
За таких обставин, оцінюючи зібрані у справі докази в їх сукупності суд визнає, що допитані судом свідки дали суду правдиві покази, які підтверджуються дослідженою у справі сукупністю письмових документів та повністю доводять вину ОСОБА_7 у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України у внесенні нею, як службовою особою, до офіційних документів: наказу від 31.08.2011 року № 103/к по Києво-Святошинському територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) про виплату надбавки, наказу № 3-к від 04.01.2011 року про прийняття на роботу на посаду комірника Територіального центру ОСОБА_8 та наказу № 121/к від 01.11.2011 року про прийняття на роботу на посаду оператора комп`ютерного набору Територіального центру ОСОБА_9 .
Обвинувачення ОСОБА_7 за ч. 2 ст. 191 КК України у заволодінні чужим майном, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, а саме в отриманні нарахованої заробітної плати ОСОБА_8 у сумі 15768,43 грн., та в отриманні нарахованої заробітної плати ОСОБА_9 в сумі 2264,90 грн. побудоване на припущеннях, що суперечить ст. 62 Конституції України та ст. 17 КПК України, оскільки прокурором поза розумним сумнівом не доведено, що саме ОСОБА_7 отримала нараховану на карткові рахунки ОСОБА_8 та ОСОБА_9 заробітну плату, що є суб`єктивною стороною складу злочину, передбаченого ст. 191 КК України, та входить до кола доказування при обвинуваченні особи у вчиненні саме заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем.
Тому вказані епізоди підлягають виключенню з пред`явленого ОСОБА_7 обвинувачення за ст. 191 КК України.
Разом з тим під час судового розгляду кримінального провадження повністю доведена вина ОСОБА_7 у заволодінні 855,60 грн. надбавки за вислугу років за період 01.09.2011 року по 30.04.2012 року, оскільки до компетенції ОСОБА_7 як директора Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) входить, в тому числі видання в межах своєї компетенції наказів, організація та контроль їх виконання, що підтверджено актом від 09.07.2013 року № 22-31/101 позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Києво-Святошинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Наказ № 103/к від 31.08.2011 року виданий за підписом лише ОСОБА_7 , відомості про інших відповідальних осіб за його складення відсутні, що спростовує версію обвинуваченої ОСОБА_7 , що стаж, який надає право на отримання надбавки за вислугу років був обрахований іншими особами.
Крім того, з пред`явленого ОСОБА_7 обвинувачення за ч. 1 ст. 366 КК України підлягає виключенню обвинувачення ОСОБА_7 в умисному внесенні в період з 04.11.2011 року по 21.12.2011 року неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме табелів обліку використання робочого часу про перебування ОСОБА_8 на робочому місці, а також в умисному внесенні в період з 01.11.2011 року по 31.12.2011 року неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме табелів обліку використання робочого часу про перебування ОСОБА_9 на робочому місці, оскільки відповідальним за ведення табелів обліку використання робочого часу за вказаний період в самих табелях зазначена ОСОБА_13 , що спростовує причетність саме ОСОБА_7 до внесення до табелів обліку робочого часу відомостей про перебування на робочому місці вказаних осіб.
Покази обвинуваченої ОСОБА_7 суд вважає її лінією захисту та вважає їх такими, що спрямовані на уникнення справедливого покарання за вчинене.
Враховуючи наведене, оцінивши зібрані по справі докази, суд за внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин кримінального провадження в їх сукупності, керуючись законом, дійшов висновку, що вина обвинуваченої ОСОБА_7 у вчиненні злочину за ч. 1 ст. 366 КК України у внесенні нею, як службовою особою, до офіційних документів: наказу від 31.08.2011 року № 103/к по Києво-Святошинському територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) про виплату надбавки, наказу № 3-к від 04.01.2011 року про прийняття на роботу на посаду комірника Територіального центру ОСОБА_8 та наказу № 121/к від 01.11.2011 року про прийняття на роботу на посаду оператора комп`ютерного набору Територіального центру ОСОБА_9 , та кваліфікує її дії за вказаною статтею як внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей.
З пред`явленого ОСОБА_7 обвинувачення за ч. 1 ст. 366 КК України суд виключає обвинувачення останньої в умисному внесенні в період з 04.11.2011 року по 21.12.2011 року неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме табелів обліку використання робочого часу про перебування ОСОБА_8 на робочому місці, а також в умисному внесенні в період з 01.11.2011 року по 31.12.211 року неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме табелів обліку використання робочого часу про перебування ОСОБА_9 на робочому місці.
Також з наведених вище мотивів суд приходить до переконання про доведеність вини обвинуваченої ОСОБА_7 за ч. 2 ст. 191 КК України у заволодінні 855,60 грн. надбавки за вислугу років за період 01.09.2011 року по 30.04.2012 року, та кваліфікує її дії за вказаною статтею як заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, без ознак повторності, оскільки інші епізоди з пред`явленого ОСОБА_7 обвинувачення за ст. 191 КК України, а саме в отриманні нарахованої заробітної плати ОСОБА_8 у сумі 15768,43 грн., та в отриманні нарахованої заробітної плати ОСОБА_9 в сумі 2264,90 грн., суд виключає за недоведеністю.
Призначаючи покарання обвинуваченій ОСОБА_7 суд враховує ступінь тяжкості та наслідки вчинених нею діянь, характеризуючі дані її особи, ставлення до вчиненого, наслідки вчиненого нею діяння.
Призначаючи покарання обвинуваченій ОСОБА_7 суд враховує, що злочин за ч. 1 ст. 366 КК України відноситься до злочинів невеликої тяжкості, злочин за ч. 2 ст. 191 КК України є злочином середньої тяжкості, ОСОБА_7 раніше не судима (том 2 а.с. 40), за постійним місцем проживання та останнім місцем роботи характеризуються посередньо (том 2 а.с. 45, 47), на обліку у лікарів нарколога та психіатра не перебуває (том 2 а.с. 42, 43), обставин, що відповідно до ст. ст. 66, 67 КК України пом`якшують або обтяжують покарання, судом не встановлено, а тому, з урахуванням встановлених судом обставин справи, вважає за доцільне призначити обвинуваченій ОСОБА_7 покарання за ч. 1 ст. 366 України у вигляді штрафу в межах санкції, передбаченої вказаною статтею, з призначенням додаткової міри покарання у виді позбавлення права обіймати посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, та за ч. 2 ст. 191 КК України у виді позбавлення волі в межах санкції вказаної статті з позбавленням права обіймати посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій в межах строку, передбаченого вказаною статтею.
При цьому, від призначеного покарання за ч. 1 ст. 366 КК України обвинувачена ОСОБА_7 підлягає звільненню на підставі п. 2 ч. 1 ст. 49 КК України у зв`язку з закінченням строків давності вчинення злочину невеликої тяжкості, за який передбачено покарання у виді обмеження або позбавлення волі, яким є злочин за ч. 1 ст. 366 КК України.
Призначаючи покарання обвинуваченій ОСОБА_7 за ч. 2 ст. 191 КК України, суд приходить до переконання, що виправлення та перевиховання обвинуваченої можливо без відбування покарання зі звільненням від призначеного основного покарання з встановленням іспитового строку в умовах контролю поведінки обвинуваченої кримінально-виконавчою інспекцією.
Долю речових доказів суд вирішує на підставі ч. 9 ст. 100 КПК України. Процесуальні витрати у кримінальному провадженні відсутні. Запобіжні заходи не застосовувались. Цивільний позов не заявлявся.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 368 371, 373, 374 КПК України, суд -
засудив:
ОСОБА_7 визнати винною у вчиненні злочинів, передбачених ч. 1 ст. 366 КК України та ч. 2 ст. 191 КК України, і призначити їй покарання:
за ч. 1 ст. 366 КК України у виді штрафу розміром 1000 (однієї тисячі) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 17000 грн. в дохід держави з позбавлення права обіймати посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій строком на 1 (один) рік;
за ч. 2 ст. 191 КК України у виді позбавлення волі строком на 1 (один) рік з позбавленням права обіймати посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій строком на 1 (один) рік.
Звільнити обвинувачену ОСОБА_7 від призначеного покарання за ч. 1 ст. 366 КК України на підстав п. 2 ч. 1 ст. 49 КК України у зв`язку з закінчення строків давності притягнення до кримінальної відповідальності.
Звільнити обвинувачену ОСОБА_7 від призначеного основного покарання за ч. 2 ст. 191 КК України у виді 1 (одного) року позбавлення волі, якщо вона протягом 1 (одного) року іспитового строку не вчинить нового злочину та виконає, покладений на неї обов`язок, повідомляти кримінально-виконавчу інспекцію про зміну місця проживання.
Речові докази у справі, - документи, які зберігаються при матеріалах кримінального провадження, - залишити при матеріалах справи.
Вирок може бути оскаржений до Апеляційного суду Київської області через Києво-Святошинський районний суд Київської області протягом тридцяти діб з дня його проголошення.
Вирок суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Києво-Святошинський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2015 |
Оприлюднено | 21.03.2023 |
Номер документу | 53072905 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Касаційний кримінальний суд Верховного Суду
Кравченко Станіслав Іванович
Кримінальне
Касаційний кримінальний суд Верховного Суду
Кравченко Станіслав Іванович
Кримінальне
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Пузиревський Євген Борисович
Кримінальне
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Пузиревський Євген Борисович
Кримінальне
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Пузиревський Євген Борисович
Кримінальне
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Пузиревський Євген Борисович
Кримінальне
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Пузиревський Євген Борисович
Кримінальне
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Пузиревський Євген Борисович
Кримінальне
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Пузиревський Євген Борисович
Кримінальне
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ
Пузиревський Євген Борисович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні