Ухвала
від 03.11.2015 по справі 903/918/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"03" листопада 2015 р. Справа № 903/918/15 за заявою Луцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області

до товариства з обмеженою відповідальністю "Біопетроль", м. Луцьк

про банкрутство

Суддя Шум М. С.

Представники:

від заявника: ОСОБА_1, довіреність від 14.07.2015 року №62

від боржника: н/з

розпорядник майна: представник розпорядника майна за довіреністю від 30.10.2015 року №16д-903/918/15 ОСОБА_2

встановив: ухвалою господарського суду Волинської області від 15.09.2015 року порушено провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Біопетроль", введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна товариства з обмеженою відповідальністю "Біопетроль" призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3.

16.09.2015 року на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оприлюднено оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство ОСОБА_4 «Біопетроль».

Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» конкурсні кредитори за вимогами, які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство, зобов'язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом тридцяти днів від дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство.

Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство.

Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає.

Кредитор, за заявою якого порушено провадження у справі, має право заявити додаткові грошові вимоги до боржника у межах строку, встановленого частиною першою цієї статті.

Будь-які заяви з грошовими вимогами до боржника на адресу суду чи розпорядника майна в строк, визначений ст. 23 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», не надходили.

Розпорядник майна боржника ОСОБА_3 долучив до матеріалів справи пояснення по справі від 30.10.2015 року №01-16/1594. Розпорядник майна боржника у відповідних поясненнях та його представник в судовому засіданні зазначили, що на виконання вимог ухвали суду від 15.09.2015 року та приписів ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражним керуючим надіслано лист від 17.09.2015 року керівникові боржника на адресу ОСОБА_4 «Біопетроль» про надання бухгалтерських, установчих та інших документів товариства-боржника, проте жодної відповіді на цей лист арбітражним керуючим не отримано.

Враховуючим викладені обставини, розпорядник майна ОСОБА_4 «Біопетроль» просить суд зобов'язати керівника ОСОБА_4 "Біопетроль" ОСОБА_5 забезпечити проведення інвентаризації за участю розпорядника майна боржника та надати розпоряднику майна необхідні документи.

Крім того, розпорядник майна зазначає, що з метою виявлення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам боржника було зроблено запити № 01-16/1421 до УПФУ в м. Луцьку Волинської області та вих. №01-16/1422 до Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській обл. На ці запити відповідей ще не надійшло.

Також 01.10.2015 року було зроблено запит вих. №01-16/1423 до Головного управління статистики Волинської області з проханням надати копії фінансової звітності ОСОБА_4 «Біопетроль» за 2012, 2013 та 2014 роки або останньої наявної. На цей запит надійшла відповідь №03-12/465 від 15.10.2015 року, якою повідомлено про відмову у наданні запитуваної інформації.

У зв'язку з викладеним розпорядник майна боржника просить суд витребувати у Головного управління статистики у Волинській області копії фінансової та статистичної звітності ОСОБА_4 «Біопетроль» за 2012, 2013 та 2014 роки або останньої наявної за три роки.

Розпорядник майна зазначає, що згідно одержаного витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна застава рухомого майна боржника відсутня.

На підтвердження викладеного до пояснень арбітражного керуючого ОСОБА_3 долучено копії листа до керівника боржника з доказами його надіслання, листа ГУ статистики у Волинські області та відповіді про відмову в наданні інформації, запитів до УПФУ в м.Луцьку Волинської області, Луцької ОДПІ, ОСОБА_2 з Державного реєстру обтяжень рухомого майна.

Відповідно до ст. 22 ЗУ В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» під розпорядженням майном розуміється система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, проведення аналізу його фінансового становища, а також визначення наступної оптимальної процедури (санації, мирової угоди чи ліквідації) для задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів.

Розпорядник майна зобов'язаний:

розглядати заяви кредиторів про грошові вимоги до боржника, які надійшли в установленому цим Законом порядку;

вести реєстр вимог кредиторів;

повідомляти кредиторів про результати розгляду їхніх вимог;

вживати заходів для захисту майна боржника;

аналізувати фінансово-господарську діяльність, інвестиційне становище боржника та його становище на ринках;

виявляти (за наявності) ознаки фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства;

скликати збори кредиторів та організовувати їх проведення;

надавати державному органу з питань банкрутства відомості, необхідні для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено справу про банкрутство;

надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність, відомості про фінансове становище боржника, пропозиції щодо можливості відновлення платоспроможності боржника; не пізніше двох місяців від дня порушення провадження у справі про банкрутство разом з боржником організувати та забезпечити проведення інвентаризації майна боржника та визначити його вартість;

брати участь у розробці плану санації у випадках, передбачених цим Законом, та за можливості проведення санації боржника розробити разом з боржником не пізніше двох місяців від дня порушення провадження у справі про банкрутство план санації боржника та подати його на розгляд комітету кредиторів;

виконувати інші повноваження, що передбачені цим Законом.

Ненадання керівником боржника арбітражному керуючому запитуваних ним документів і інформації, так само як і невчинення дій з організації та забезпечення проведення інвентаризації майна боржника унеможливлює реалізацію розпорядником майна заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, перешкоджає проведенню аналізу його фінансового становища, а також визначенню наступної оптимальної процедури (санації, мирової угоди чи ліквідації) для задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів, що в свою чергу може призвести до завдання шкоди майновим інтересам боржника і кредиторів.

Враховуючи викладене, з метою недопущення неналежного збереження активів та документів боржника та у зв'язку з необхідністю здійснювати представництво інтересів боржника та виконання покладених на розпорядника майна повноважень, суд вважає за необхідне клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_3 задоволити.

Крім того, суд задовольняє клопотання розпорядника майна про витребування у Головного управління статистики у Волинській області копії фінансової та статистичної звітності ОСОБА_4 «Біопетроль» за 2012, 2013 та 2014 роки або останньої наявної за три роки.

Обов'язковість виконання рішень, ухвал, постанов господарського суду віднесено також до принципів організації і діяльності названого суду. Статтею 115 Господарського процесуального Кодексу України визначено, що рішення, ухвали, постанови господарського суду, що набрали законної сили, є обов'язковими на всій території України і виконуються у порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження".

Відповідно до ст.ст. 4, 45 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди здійснюють правосуддя шляхом прийняття обов'язкових до виконання на усій території України рішень, ухвал, постанов.

В п. 12 постанови пленуму Вищого господарського суду України «Про судове рішення» від 23.03.2012 року №6 зазначено, що ухвали господарських судів набирають законної сили в день їх винесення, якщо інше не передбачено законом (зокрема, частинами п'ятою та шостою статті 122 11 ГПК).

Відповідно до ст. 25 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, у тому числі щодо яких були заперечення боржника і які не були внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, а також ті, що визнані боржником та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, і вирішує питання про його затвердження.

За результатами розгляду вимог кредиторів господарський суд виносить ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, які вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; дата підсумкового засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство або ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду.

У реєстрі вимог кредиторів повинні міститися відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов'язаннями, черговість задоволення кожної вимоги.

Неустойка (штраф, пеня) враховується в реєстрі вимог кредиторів окремо від основних зобов'язань у шосту чергу та може бути предметом мирової угоди.

Ухвала є підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному конкурсному кредитору під час прийняття рішення на зборах (комітеті) кредиторів. Для визначення кількості голосів для участі у представницьких органах кредиторів зі складу вимог конкурсних кредиторів виключається неустойка (штраф, пеня).

Черговість, порядок та особливості задоволення вимог кредиторів у справі про банкрутство боржника визначаються ст. 45 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Частиною 9 ст. 45 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що погашення вимог забезпечених кредиторів за рахунок майна банкрута, що є предметом забезпечення, здійснюється в позачерговому порядку.

Безспірні вимоги ініціюючого кредитора - Луцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області в сумі 2 711 045 грн. 66 коп. визнані ухвалою суду від 15.09.2015 року.

Відповідні вимоги підтверджені:

- постановою Волинського окружного адміністративного суду від 24.07.2014 року №803/1419/14;

- постановою Волинського окружного адміністративного суду від 14.10.2014 року №803/1947/14.

Згідно довідки Луцької ОДПІ про наявність боргу по платежах до бюджету за боржником рахується заборгованість:

- по податку на прибуток: 1 227 653 грн. 38 коп. - основний платіж, 307 581 грн. 00 коп. штрафних санкцій, 19 268 грн. 04 коп. пені;

- по податку на додану вартість: 927 643 грн. 02 коп. - основний платіж, 228 844 грн. 24 коп. - штрафні санкції, 4 грн. 88 коп. пені.

Відповідні грошові вимоги з врахуванням ухвали суду від 15.09.2015 року підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів в наступній черговості:

2 155 374 грн. 50 коп. - вимоги третьої черги;

555 698 грн. 16 коп. - вимоги шостої черги.

Згідно з п. 19 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013р. №01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011р. №4212-VI)" звернення до господарського суду з грошовими вимогами до боржника у справі про банкрутство - це право кредитора. Крім випадків, прямо передбачених Законом, господарський суд не може включити відповідні грошові вимоги до реєстру вимог кредиторів поза волею кредитора.

Пунктами 18, 19 Інформаційного листа вказано, що стаття 23 Закону про банкрутство встановлює порядок виявлення кредиторів. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство, тобто першим днем перебігу цього строку є день, наступний за днем офіційного оприлюднення такого оголошення. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в ліквідаційній процедурі у шосту чергу. Такі кредитори не беруть участі в представницьких органах кредиторів (зборах та комітеті кредиторів).

Судом взято до уваги те, що станом на день розгляду справи в попередньому засіданні до господарського суду та розпорядника майна заяв від кредиторів та осіб, які б виявили бажання взяти участь у санації боржника, не надходило.

Відповідно до абз. 2 п. 2 ст. 25 ЗУ В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» за результатами розгляду вимог кредиторів господарський суд виносить ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, які вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; дата підсумкового засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство або ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду, яке має відбутися у строки, встановлені частиною другою статті 22 цього Закону.

Згідно п. 2 ст. 27 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником;подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 22, 23, 24, 25-27 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 86, 87 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-

УХВАЛИВ:

1. Затвердити реєстр вимог кредиторів боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Біопетроль" (вул. Рівненська, 25, м.Луцьк, 43000, код ЄДРПОУ 35494901) відповідно до якого вимоги конкурсних кредиторів визнати в наступному розмірі:

Луцька об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Волинській області

- 2 155 374 грн. 50 коп. - вимоги третьої черги;

- 555 698 грн. 16 коп. - вимоги шостої черги.

2. Встановити, що особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами ОСОБА_4 «Біопетроль», а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

3. Зобов'язати розпорядника майна ОСОБА_3 в десятиденний термін письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів ОСОБА_4 «Біопетроль», на зборах кредиторів обрати комітет кредиторів.

Обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації, ліквідації боржника чи укладення мирової угоди.

Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів, розгляд інших питань подати суду до 23.11.2015 року .

4. Розгляд справи в підсумковому засіданні призначити на 24.11.2015 року на 10 год. 30 хв. Судове засідання відбудеться в приміщенні господарського суду Волинської області (м. Луцьк, пр. Волі, 54а , в залі судових засідань №210).

5. Зобов'язати керівника товариства з обмеженою відповідальністю "Біопетроль" (вул.Рівненська, 25, м.Луцьк, 43000, код ЄДРПОУ 35494901) ОСОБА_5 забезпечити проведення інвентаризації за ОСОБА_4 «Біопетроль» за участю розпорядника майна боржника ОСОБА_3, а також надати розпоряднику майна ОСОБА_3 (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №451 від 12.03.2013 року, адреса: вул. Маршала Гречка, 13, каб. №526, м. Київ, 04136, ідентифікаційний код НОМЕР_1)у вигляді засвідчених копій:

- статут ОСОБА_4 «Біопетроль»;

- баланс та форму 2 фінансової звітності ОСОБА_4 «Біопетроль» за 2012, 2013, 2014 року;

- інформацію про участь ОСОБА_4 «Біопетроль» в інших юридичних особах;

- відомості про заборгованість ОСОБА_4 «Біопетроль» із заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, відшкодування шкоди життю та здоров'я громадян з розшифровкою сум і періодів виникнення;

- розшифровку дебіторської і кредиторської заборгованості із зазначенням які вимоги і в якій формі забезпечені.

6. Головному управлінню статистики у Волинській області надати суду копії фінансової та статистичної звітності товариства з обмеженою відповідальністю "Біопетроль" (вул. Рівненська, 25, м.Луцьк, 43000, код ЄДРПОУ 35494901) за 2012, 2013, 2014 роки або останньої наявної за три роки. Відповідні документи подати суду до 13.11.2015 року.

7. Ухвала господарського суду набирає чинності з дня її винесення судом тобто 03.11.2015 року.

8. Ухвала дійсна для пред'явлення до органів ДВС до 04.11.2016 року.

Примірник ухвали суду для відома та виконання направити:

- Луцькій ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області, Київський майдан, 4, м.Луцьк;

- ОСОБА_4 В«ЗахідпромресурсВ» , вул. Мамсурова, 2/10, м.Луцьк;

- розпоряднику майна ОСОБА_3, вул. Маршала Гречка, 13, каб. №526, м.Київ, 04136;

- Головному управлінню статистики у Волинській області, вул. Шопена, 12, м.Луцьк.

Суддя М. С. Шум

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення03.11.2015
Оприлюднено10.11.2015
Номер документу53191456
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/918/15

Ухвала від 31.05.2016

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 21.12.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Судовий наказ від 08.12.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Постанова від 08.12.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 10.11.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 03.11.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 15.09.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 25.08.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні