КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа 826/10224/15
Суддя доповідач Карпушова О.В.
У Х В А Л А
06 листопада 2015 року м. Київ
Суддя-доповідач Київського апеляційного адміністративного суду Карпушова О.В., розглянувши апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Укренергобудсервіс» на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 вересня 2015 року у справі № 826/10224/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Укренергобудсервіс» до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
В С Т А Н О В И В :
До Київського апеляційного адміністративного суду надійшла адміністративна справа № 826/10224/15 разом з апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «Укренергобудсервіс» на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 вересня 2015 року.
Ознайомившись з даною апеляційною скаргою, вважаю, що вона не відповідає вимогам ст.187 Кодексу адміністративного судочинства України, в зв'язку з чим така скарга підлягає залишенню без руху, з наступних підстав.
Відповідно до частини 2 статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Справу розглянуто в порядку письмового провадження 24.09.2015 року.(а.с.108-113). Копію постанови Товариством з обмеженою відповідальністю «Укренергобудсервіс» отримано 30.09.2015 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення. (а.с.115)
Апеляційну скаргу позивачем подано 16.10.2015 року, згідно поштового штемпелю на конверті, тобто с порушенням строку.
В апеляційній скарзі апелянтом вказано дату отримання постанови 06.10.2015 року, що не може бути прийнято суддею до уваги, оскільки суперечить матеріалам справи.
Відповідно до ч. 4 ст. 189 КАС України, апеляційна скарга залишається без руху також у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 186 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху особа має право звернутися до суду апеляційної інстанції з заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.
Крім того, згідно частини 1 статті 87 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.
Відповідно до ч. 6 ст. 187 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», що набрав чинності 01.09.2015 року, за подання апеляційної скарги на рішення суду, розмір судового збору складає 110 відсотків ставки, що підлягає сплаті при подані позовної заяви.
За подання адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою - 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати. За подання адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою підприємцем, розмір ставки судового збору складає 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Проте, позовна заява була подана до набрання чинності зазначених змін, тому при розрахунку судового збору при зверненні з позовною заяви необхідно було керуватися п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" у такій редакції "за подання адміністративного позову майнового характеру - 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати - 1827 грн. та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати - 4872 грн. За подання адміністративного позову немайнового характеру розмір ставки судового збору складає 0,06 мінімальної заробітної плати."
Частиною 1 цієї статті Закону встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2015 року становить 1218 гривень.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Укренергобудсервіс» подано апеляційну скаргу на постанову суду за позовом майнового характеру. Позивачу необхідно було сплатити судовий збір за подання позовної заяви 1827 грн., тому сума судового збору, яку потрібно сплатити при подачі даної апеляційної скарги, складає 2009,70 грн. (1827х110%)
Апелянтом до апеляційної скарги надано квитанцію про сплату судового збору у розмірі 1339,80 грн. Тобто необхідно досплатити судовий збір у розмірі 669,90 грн.
Недосплачену суму судового збору належить перераховувати на наступний розрахунковий рахунок - 31211206781007, код ЄДРПОУ - 38004897, МФО банку - 820019, отримувач - УДКСУ у Печерському районі, банк - ГУДКСУ у м. Києві., призначення платежу - судовий збір, Код 22030001.
В зв'язку з вищенаведеного, апеляційна скарга підлягає залишенню без руху з наданням строку для усунення недоліків, шляхом надання апелянтом заяви про поновлення строку з підставами щодо поважності причин пропуску строку, якщо такі є, оригіналу квитанції про досплату судового збору у розмірі 669,90 грн.
Керуючись статтями 24, 102, 186, 189, 211, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Укренергобудсервіс» на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 вересня 2015 року у справі № 826/10224/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Укренергобудсервіс» до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - залишити без руху.
Надати апелянту строк протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху для надання заяви про поновлення строку з підставами щодо поважності причин пропуску строку, якщо такі є, та оригіналу квитанції про досплату судового збору у розмірі 669,90 грн.
Роз'яснити, що в разі невиконанні вимог даної ухвали, суд відмовляє у відкритті апеляційного провадження, що позбавляє апелянта права повторного звернення до апеляційного суду з цього питання.
Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів після набрання законної сили.
Суддя О.В.Карпушова
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2015 |
Оприлюднено | 10.11.2015 |
Номер документу | 53242451 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Карпушова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні