ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
У Х В А Л А
про відмову у встановленні способу і порядку виконання судового рішення
08 серпня 2011 року № 5/395
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого - судді Патратій О.В. при секретарі судового засідання Сервачинській І.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Київського міського військового комісаріату про встановлення способу і порядку виконання судового рішення по адміністративній справі
за позовом ОСОБА_1 до 1. Київського міського військового комісаріату 2. Державного казначейства України про визнання протиправної відмови у наданні статусу учасника бойових дій та стягнення моральної шкоди, -, В С Т А Н О В И В:
14 грудня 2007 року до Окружного адміністративного суду м. Києва звернувся ОСОБА_1 (далі -позивач) з позовом з позовом до Київського міського військового комісаріату (далі - відповідач 1, заявник) про скасування рішення від 01.11.2006 року № 10 та зобов'язання визнати учасником бойових дій і оформити відповідні документи для підтвердження статусу з 01.11.2006 року, стягнення моральної шкоди у розмірі 5 000,00 грн.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 24.12.2007 р. було відкрито провадження у даній справі.
Ухвалою суду від 13.02.2008 року до участі у справі в якості співвідповідача залучено Управління Державного казначейства України у м. Києві.
Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 20.05.2008 року адміністративний позов ОСОБА_1 було задоволено частково; скасовано рішення Комісії Київського міського військового комісаріату з питань визначення статусу ветерана війни від 01.11.2006 року про відмову у наданні ОСОБА_1 статусу учасник бойових дій; зобов'язано Київський міський військовий комісаріат надати ОСОБА_1 статус учасника бойових дій з 01 листопада 2006 року; в задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Відповідно до ували Київського апеляційного адміністративного суду від 01.09.2009 року апеляційну скаргу на вищевказане судове рішення було залишено без розгляду та її повернуто апелянтові внаслідок пропущення строку апеляційного оскарження.
24 грудня 2009 року Окружним адміністративним судом м. Києва було видано позивачу виконавчий лист № 5/395 з метою примусового виконання постанови суду від 20.05.2008 року.
14 січня 2010 року постановою державного виконавця Підрозділу примусового виконання рішень Головного управління юстиції у м. Києві було відкрито виконавче провадження по примусовому виконанню виконавчого листа № 5/395 (ВП №16674540) від 24.12.2009р.
25 червня 2011 року відповідач - Київський міський військовий комісаріат звернувся до Окружного адміністративного суду з заявою про встановлення способу і порядку виконання судового рішення, яке обґрунтоване відсутністю можливості виконати постанову суду в повному обсязі.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 05.07.2011 року справу прийнято до провадження суддею Патратій О.В., призначено судове засідання для розгляду поданої заяви на 08.08.2011 року.
08 серпня 2011 року в судове засідання з'явився позивач -ОСОБА_1, представники відповідачів 08.08.2011 р. та державний виконавець в судове засідання не з'явились, повідомлені належним чином про день, час і місце проведення судового засідання відповідно до вимог ст. 33, ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення , які наявні в матеріалах справи. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України явка сторін у судове засідання не є обов'язковою.
В судовому засіданні позивач заперечував проти задоволення заяви відповідача та повідомив суду, що йому вже було видано посвідчення учасника бойових дій встановленого зразка та закрито виконавче провадження.
Вирішуючи подане клопотання суд виходить з наступного.
Відповідно до ч. 1 - 2 ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення . Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. У разі прийняття рішення про відстрочення чи розстрочення виконання постанови в адміністративній справі суд змінює строк подання суб'єктом владних повноважень звіту про виконання такої постанови.
За наслідками розгляду суд постановляє ухвалу (ч. 3 ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України).
Суд зазначає, що відповідно до постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 20.05.2008 року відповідача - Київський міський військовий комісаріат було зобов'язано надати позивачеві статус учасника бойових дій з 01.11.2006 року.
Як вбачається з матеріалів справи, рішення суду в даній частині було фактично виконано, відповідно до постанови державного виконавця Підрозділу примусового виконання рішень Головного управління юстиції у м. Києві від 09.02.2010 р. виконавче провадження ВП № 16674540 було закінчено .
10 лютого 2010 року позивачу було видано посвідчення учасника бойових дій Оболонським районним у м. Києві військовим комісаріатом.
Таким чином, обставин, що ускладнюють виконання судового рішення, в судовому засіданні встановлені не були. Крім того, наявні в матеріалах справи докази свідчать про повне фактичне виконання рішення суду, відтак підстави для встановлення способу і порядку виконання рішення суд відсутні.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. ст. 158, 159, 160, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Відмовити Київському міському військовому комісаріату в задоволенні заяви про встановлення способу і порядку виконання судового рішення.
2. Копію ухвали направити сторонам.
Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції шляхом подачі апеляційної скарги на ухвалу суду першої інстанції протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Патратій О.В.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 08.08.2011 |
Оприлюднено | 17.11.2015 |
Номер документу | 53406667 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Патратій О.В.
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Шевченко Світлана Луківна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні