КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа 826/11985/15
Суддя доповідач Кобаль М.І.
У Х В А Л А
13 листопада 2015 року м. Київ
Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Кобаль М.І., перевіривши матеріали апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 жовтня 2015 року по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Авант» до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про визнання протиправними та скасування вимог, -
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 жовтня 2015 року зазначений адміністративний позов задоволено повністю.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції скасувати постанову суду першої інстанції, прийняти нове рішення, яким позовні вимоги Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві задовольнити в повному обсязі (за текстом апеляційної скарги).
Перевіривши апеляційну скаргу, вважаю, що вона не може бути прийнята до апеляційного провадження та підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам статті 187 КАС України, а саме: до апеляційної скарги додано документ про сплату судового збору.
Питання, пов'язані із розміром ставок судового збору, порядком сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору регулюються Законом України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року № 3674-VI (надалі за текстом – «Закон № 3674-VI»).
Законом України від 22.05.2015 року № 484-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору», внесено зміни до названого Закону, які набрали чинності 01 вересня 2015 року.
Зокрема, за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, ставка судового збору встановлюється в розмірі 110 відсотків ставки, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви майнового характеру.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про судовий збір» судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Оскільки, даний адміністративний позов подано до 01 вересня 2015 року, ставка судового збору за подання до адміністративного суду позову майнового характеру встановлюється в редакції чинній на момент подачі адміністративного позову.
Так, згідно з частиною 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» ставка судового збору за подання до адміністративного суду позову майнового характеру встановлюється 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати, та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати.
Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 28.12.2014 № 80-VІІI мінімальну заробітну плату встановлено на 2015 рік у розмірі 1 218 грн.
При поданні даної позовної заяви майнового характеру, судовий збір становив 1 827 грн.
Між тим, ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у місті Києві апеляційну скаргу подано 29.10.2015, що підтверджується штампом Окружного адміністративного суду міста Києва (01-5/96003/15), а тому судовий збір при поданні апеляційної скарги на рішення суду має бути сплачено в розмірі 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви та становить – 2009,70 грн. (1827*110%=2009,70 грн.)
В порушення вимог чинного законодавства України, скаржником до апеляційної скарги не додано документ про сплату судового збору.
Між тим, податковим органом подано клопотання про звільнення від судового збору разом з апеляційною скаргою, яке міститься в матеріалах справи.
Проте, заявлене клопотання не підлягає задоволенню входячи з наступного.
Доводи апелянта, що викладені у зазначеному клопотанні, полягають у тому, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 28.12.2014 не передбачено виділення кошторису для державних органів, а саме: для обов'язкової сплати судового збору.
Вважаю доводи апелянта безпідставними, виходячи з того, що апелянтом в порушення вимог статей 69-71 КАС України не надано належних та допустимих доказів на підтвердження своїх доводів.
Отже, відповідно до ч.1 ст. 88 КАС України, підстав для звільнення від сплати судового збору апелянта за подачу апеляційної скарги, судом апеляційної інстанції не встановлено, а тому в задоволенні зазначеного клопотання необхідно відмовити.
Вказані недоліки можуть бути усунуті відповідачем шляхом подання до суду апеляційної інстанції оригіналу квитанції про сплату судового збору в повному обсязі, а саме: 2009,70 грн.
Крім того, як зазначено в апеляційній скарзі, відповідач просить суд апеляційної інстанції прийняти нове рішення, яким позовні вимоги Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві задовольнити в повному обсязі.
Проте, в даному випадку податковий орган є відповідачем по справі, а тому вищезазначені вимоги є такими, що протирічать нормам процесуального законодавства.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 187 КАС України, в апеляційній скарзі зазначаються, зокрема, вимоги особи, яка подає апеляційну скаргу, до суду апеляційної інстанції.
Вказані недоліки можуть бути усунуті відповідачем шляхом подання до суду апеляційної інстанції уточнень та обґрунтувань вимог на які посилається останній.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 108, 160, 187, 189, 206, 212, 254 КАС України, суддя
У Х В А Л И В :
В задоволенні клопотання про звільнення від судового збору Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві – відмовити.
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 жовтня 2015 року - залишити без руху.
Надати строк для усунення недоліків - п'ять днів з моменту отримання даної ухвали.
Роз'яснити апелянту, що у випадку не виконання вимог ухвали у встановлений строк апеляційна скарга буде повернена.
Ухвала набирає законної сили у порядку, визначеному ст. 254 КАС України, але може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядок і строки, визначені ст.212 КАС України.
Суддя М.І. Кобаль
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2015 |
Оприлюднено | 19.11.2015 |
Номер документу | 53496573 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Кобаль М.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні