ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 серпня 2015 р. Справа № 804/7238/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Ніколайчук С.В.,
при секретарі Федуркіній А.В.,
за участю:
представника позивача ОСОБА_1,
представника відповідача ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Комунального підприємства "Солонянська друкарня" Солонянської районної ради Дніпропетровської області до Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області про вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Комунальне підприємство "Солонянська друкарня" Солонянської районної ради Дніпропетровської області звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області, в якому (з урахуванням заяви про уточнення позову від 01.07.2015р.) просить:
-визнати дії Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області щодо проведення внутрішнього аудиту пенсійної справи ОСОБА_3 - неправомірними, а його результати недійсними,
-визнати дії Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області щодо визначення датою досягнення ОСОБА_3 пенсійного віку 23.07.2016 року- неправомірними.
- визнати дії Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області щодо визначення періодом проведення розрахунку відшкодування комунальним підприємством «Солонянська друкарня» Солонянської районної ради Дніпропетровської області фактичних витрат на виплату та доставку пенсій громадянці ОСОБА_3 періоду з 24 січня 2009 року по 23 липня 2016 року включно - неправомірними.
- визнати дії Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області щодо нарахування комунальному підприємству «Солонянська друкарня» Солонянської районної ради Дніпропетровської області заборгованості у розмірі 70640,06грн. з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсії громадянці ОСОБА_3 - неправомірними.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем за результатами проведення «внутрішнього аудиту» було складено та направлено на адресу позивача розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів «б»-«з» ст.13 Закону України «Про пенсійне забезпечення», відповідно до якого позивачу нараховано заборгованість у розмірі 70 640,06 грн. з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій громадянці ОСОБА_3, яка працювала в Солонянській районній друкарні по професії складач вручну з особливо шкідливими умовами праці з 24 липня 1978 року по 01 березня 1995 року. Однак, Комунальне підприємство «Солонянська друкарня» Солонянської районної ради Дніпропетровської області зареєстровано як юридична особа 21.01.1998 року і не є правонаступником Солонянської районної друкарні, а тому у позивача відсутній обов'язок щодо відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій,дії Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області є неправомірними та такими, що порушують норми чинного законодавства України.
22.07.2015 року до суду надійшли заперечення на адміністративний позов, мотивовані тим, що позивачем вносились лише зміни до статуту затвердженого розпорядженням голови голови Дніпропетровської обласної ради від 12.01.1998 року №8-р та перереєстрованого рішенням голови Солонянської райдержадміністрації від 21.01.1998 року (відповідно до нової редакції статуту Комунального підприємства « Солонянська друкарня» Солонянської районної ради Дніпропетровської області, наказу №2 від 18.01.1998 року, виписки з ЄДРПОУ). Крім того, код ЄДРПОУ Дніпропетровського обласного комунального підприємства «Солонянська друкарня» і Комунального підприємства «Солонянська друкарня» Солонянської районної ради Дніпропетровської області є ідентичним - 02466062. На підставі вищезазначеного, позиває є правонаступником Дніпропетровського обласного комунального підприємства «Солонянська друкарня», а тому повен відшкодовувати фактичні витрати на виплату та доставку пільгових пенсій незалежно від часу їх призначення до досягнення працівниками пенсійного віку, а саме щодо гр. ОСОБА_3, яка народилась 23.01.1959 року, є досягнення особою 57 років 6 місяців - нарахування з 23.07.2015 року.Таким чином, дії Управління Пенсійного фонду є правомірними та законними.
Позивач належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, докази чого наявні у справі, у судове засідання не з'явився, проте надав до судового засідання клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження.
Відповідач у судове засідання не зявився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, відповідно до положень ст.35,38 КАС України.
Відповідно до частини 4 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності.
Згідно ч. 6 статті 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи в судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи за відсутності сторін у порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до п. 3 Порядку застосування Списку №1 та Списку №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при розрахунку стажу роботи, який дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого наказом Міністерства праці і соціальної політики України від 18.11.2005 року №383 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2005 року №1451/11731, при визначенні права на пенсію за віком на пільгових умовах застосовуються Списки, які діяли на період роботи особи. При цьому до пільгового стажу зараховується весь період роботи на відповідних посадах або професіях незалежно від дати внесення цієї посади чи професії до Списків.
Викладене свідчить, що при призначенні пенсії за віком на пільгових умовах застосовуються списки, які діяли на період роботи цих осіб, при цьому до пільгового стажу зараховується весь період роботи на відповідних посадах або професіях незалежно від дати внесення відповідної посади чи професії до списків.
Відповідно до Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 № 64/8663, (далі - Інструкція № 21-1), передбачена чітка процедура відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України № 1058.
В свою чергу, пунктом 6.4 Інструкції № 21-1 передбачено, що розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами надходження доходів органів Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій.
Тобто, вказаним пунктом Інструкції № 21-1 передбачена чітка процедура відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України № 1058, а саме визначення відділами надходження доходів органів Пенсійного фонду України сум до відшкодування у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій та необхідності надсилання цих розрахунків підприємствам до 20-го січня поточного року.
Пунктом 6.8. Інструкції № 21-1 передбачено, що підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.
З викладеного слідує, що складення та направлення відповідачем спірного розрахунку на адресу позивача до 20-січня поточного року, а не за результатами понесення відповідних витрат, відповідає положенням чинного законодавства.
Суд також вважає за необхідне зазначити, що за змістом пункту 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 року № 1058-IV (далі - Закон № 1058-IV) пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, роботах з особливо шкідливими й важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.
До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами Закону № 1058-IV в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України «Про пенсійне забезпечення» від 05.11.1991 року № 1788-XII. У цьому випадку розміри пенсій визначаються відповідно до статті 27 та з урахуванням норм статті 28 Закону № 1058-IV. При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом.
Частиною 2 розділу XV Прикінцеві положення Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 року №1058-IV пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні і корпоративні фонди. До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди: 1) особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України В«Про пенсійне забезпеченняВ» . У цьому випадку розміри пенсій визначаються відповідно до статті 27 та з урахуванням норм статті 28 цього Закону. При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом. На підставі п. «б» - «з» ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення», якою визначені умови призначення пільгових пенсій за віком та перелік осіб, які мають право на такі пенсії, працівникам відповідача сплачувались пенсії за віком на пільгових умовах. Як визначено п.п.6.1 п.6 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою Правління Пенсійного фонду України № 21-1 від 19.12.2003 року (надалі Інструкція), відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування». Відповідно до п.п.6.4 п.6 Інструкції розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій. Згідно п.п. 6.7 п. 6 Інструкції Підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.
Аналіз наведених положень дає підстави для висновку про те, що із набранням чинності Законом № 1058-IV (з 1 січня 2004 року) витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на підставі пункту «б»-«з» ч.1 ст. 13 Закону «Про пенсійне забезпечення» особам, які були зайняті на роботах за списком № 2, покриваються підприємствами та організаціями.
Даний висновок відповідає позиції Верховного Суду України, висловленій в його постанові від 11.02.2014 року, прийнятій у справі за позовом Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві Київської області до приватного акціонерного товариства «Росава» про стягнення заборгованості.
Таким чином, суд зазначає, що доводи позивача щодо безпідставності та незаконності врахування відповідачем при обчислені сум, які належать до відшкодування за період з 2009 року по червень 2015 року, є помилковими.
Крім того, з матеріалів справи вбачається, що довідка про уточнюючий характер роботи, яка дає право на пільгову пенсію щодо гр. ОСОБА_3 видана Дніпропетровським обласним комунальним підприємством «Солонянська друкарня» (ЄДРПОУ: 02466062, адреса: Україна, смт. Солоне, вул. Гагаріна 5,).
Щодо твердження позивача про те, що Комунальне підприємство «Солонянська друкарня» Солонянської районної ради зареєстровано як юридична особа 21.01.1998 року, яке не є правонаступником по зобов'язанням (в тому числі, на підставі судових рішень) Солонянської районної дукарні, на якій працювала громадянка ОСОБА_3 з 24.07.1978 року по 01.03.1995 року, суд зазначає, що матеріалами справи, а саме копією наказу № 2 від 18.01.1998 року перейменовано Солонянську районну друкарню на Обласне комунальне підприємство «Солонянська друкарня». Крім того, з копій Статуту Дніпропетровського обласного комунального підприємства «Солонянська друкарня» (код ЄДРПОУ 02466062, адреса: 52400, Дніпропетровська область, смт. Солоне, вул. Гагаріна, 5), затвердженого розпорядженням від 12.01.1998 року №8-р та переєстрованого рішенням голови Солонянської райдержадміністрації від 21.01.1998 року та копії Статуту Комунального підприємства «Солонянська друкарня» Солонянської районної ради Дніпропетровської області (нова редакція) (код ЄДРПОУ 02466062, адреса: 52400, Дніпропетровська область, смт. Солоне, вул. Гагаріна, 5). Таким чином, відбувалося внесення змін до Статуту позивача.
Відповідно до Статуту (редакція за 2012 рік) Комунального підприємства «Солонянська друкарня» Солонянської районної ради Дніпровської області вбачається, що цей статут є новою редакцією статуту Дніпропетровського обласного підприємства «Солонянська друкарня», затвердженого розпорядженням від 12.01.1998 року №8-р та переєстрованого рішенням голови Солонянської райдержадміністрації від 21.01.1998 року. При цьому, код ЄДРПОУ Дніпропетровського обласного комунального підприємства «Солонянська друкарня» і Комунального підприємства «Солонянська друкарня» Солонянської районної ради Дніпропетровської області є ідентичним - 02466062, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 07.08.2012р. та витягом Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 08.08.2012р.
Згідно п.п.4, 6 п.4 Положення «Про управління Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також у містах та районах», затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 22.12.2014 № 28-2, Управління Фонду відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує ведення в районі (місті) реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - реєстр застрахованих осіб), своєчасне внесення відомостей до нього та їх використання, контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб, та автоматизовану обробку інформації;
- здійснює контроль за додержанням вимог законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (далі - страхові внески) та інших платежів.
Судом встановлено, що на виконання покладених на Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області завдань, використовуючи механізм внутрішнього аудиту, пенсійним органом було встановлено розбіжність внесеної інформації до бази даних АСОПД-КОМТЕХ та пенсійною справою по пенсіонеру ОСОБА_3.
Спеціалістом управління при занесені інформації до автоматизованої бази даних АСОПД-КОМТЕХ було допущено описку (помилку) при визначенні статті робота за списком 2, а саме: працівник пенсійного органу вказав «робота за списком 2 ст.100», замість «робота за списком 2».
Згідно положення «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України» електронна пенсійна справа - сукупність інформації, яка обробляється на базі централізованих інформаційних технологій у формі електронних даних для забезпечення призначення/перерахунку та виплати пенсій, формується та ведеться відповідно до вимог Законів України В«Про електронні документи та електронний документообігВ» , В«Про електронний цифровий підписВ» та В«Про захист персональних данихВ» , включаючи обов'язкову інформацію про паспортні дані пенсіонера та його місце проживання; копії документів, на підставі яких призначено пенсію (щомісячне довічне грошове утримання, допомогу на поховання тощо) та проводиться її виплата; іншу інформацію, з урахуванням якої визначаються розмір призначеної пенсії та розмір пенсії до виплати з часу її призначення до закриття пенсійної справи.
Діюча інформаційна система Пенсійного фонду України охоплює такі підсистеми: автоматизоване робоче місце обліку сплати страхових внесків (АРМ ОССВ), автоматизовані системи обліку пенсійних даних (АСОПД-КОМТЕХ), центральне сховище обліку сплати страхових внесків (ЦС ОССВ) та система персоніфікованого обліку внесків (СПОВ), що дає змогу автоматизувати кожне робоче місце.
Автоматизована система оброблення пенсійної документації на базі комп'ютерних технологій (АСОПД/КОМТЕХ-W).
Проекти забезпечують автоматизацію процесів призначення, перерахунку, нарахування пенсій, допомоги, компенсаційних виплат тощо, масові перерахунки, формування документів з виплати, бухгалтерської та статистичної звітності в органах Мінпраці, ПФУ на базі діючих законодавчих та нормативних актів України.
АСОПД/КОМТЕХ, АСОПД/КОМТЕХ-W функціонують в районних (міських), обласних управліннях соціального захисту та Пенсійного фонду України.
Право на пенсію відповідально до ст. 100 Закону України «Про пенсійне забезпечення» має особа, яка набула необхідний стаж роботи із шкідливими і важкими умовами праці, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах до 01.01.92р., і після цієї дати не працювала на даних роботах.
Так, як вже було встановлено судом, ОСОБА_3 продовжувала працювати на посаді «наборщика на строкоотливной машине по 5 розряду» до 01.03.1995р., а тому пенсія їй призначена відповідно до п. б ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення». Дії пенсійного органу щодо призначення ОСОБА_3 пенсії в установленом законом порядку не оскаржувались і не є предметом даного спору.
Враховуючи наведене, Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області правомірно відкоригувало 22.10.14р. описку, а саме: розбіжність у занесених даних до бази АСОПД/КОМТЕХ-W та даними пенсійної справи ОСОБА_3, а тому у суду відсутні підстави вважати протиправними та недійсними дії пенсійного органу щодо аудиту пенсійної справи та виправлення описки за його результатами, оскільки приведення даних електронної пенсійної справи у відповідність з паперовим носієм пенсійної справи ОСОБА_3 є виконанням покладених на Управління завдань щодо здійснення контролю за достовірністю відомостей поданих до реєстру застрахованих осіб та автоматизовану обробку інформації.
Оскільки за результатом вищевказаних дій відповідача жодного рішення не приймалось, а лише, як вже встановлено, правомірно виправлено описку в автоматизованій системі, то визнати результати внутрішнього аудиту недійсними не можливо.
Відповідно до п.6.2 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загалнообовязкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України від 19.12.03р. №21-1 та зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 16.01.04р. за №64/8663 (далі - Інструкція) витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах особам, які мають стаж, що дає право на призначення цих пенсій на декількох підприємствах, покриваються цими підприємствами пропорційно стажу роботи з урахуванням вимог абзацу третього підпункту 2 розділу XV «Прикінцеві положення» Закону України «про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».
При цьому стаж роботи на останньому підприємстві враховується у повному розмірі, а з попередніх місць роботи він додається до стажу необхідного для призначення пенсій на пільгових умовах.
Як вбачається з матеріалів справи, стаж роботи за списком №2 ОСОБА_3 на останьому підприємстві КП «Солонянська друкарня» становить 14 років 28 днів, з 24.07.1978 по 01.03.1995р., що підтверджується розрахунком стажу. Ввесь пільговий стаж гр.ОСОБА_3 здобула лише на підприємстві КП «Солонянська друкарня».
Відповідно стаж врахований для призначення пенсії на пільгових умовах на КП «Солонянська друкарня» становить 12.6 років, тому частка сплати даного підприємства складає 100% фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, згідно до п. 6.1 Інструкції «Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України».
Отже, відшкодуванню підлягають фактичні витрати на виплату та доставку пенсій незалежно від часу їхнього призначення до досягнення працівниками пенсійного віку визначеного ст.26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування». Відповідно до цієї статті необхідною умовою для призначення пенсії за віком особам які народились з 01 жовтня 1958року по 31 березня 1959 року (ОСОБА_3 народилась 23 січня 1959 року) є досягнення особою 57 років 6 місяців, тому й нарахування їй буде здійснюватись до 23 липня 2016 року.
Після виправлення в базі даних АСОПД-КОМТЕХ помилки пенсійний орган, керуючись абзацом 2 п.6.7 Інструкці,ї у разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання та інше органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємство в місячний термін з моменту виникнення обставин. Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до ч. 2 «Прикінцевих положень» Закону, сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць. Підприємства щомісяця до 25-числа вносять до пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.
Відповідачем направлено 13.11.14р. розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до п.«б-з» ст.13 Закону України «Про пенсійне забезпечення», з січня 2009 по листопад 2014 року включно листом з повідомленням, який КП «Солонянська друкарня» отримала 17.11.14р., що підтверджується повідомленням про вручення.
Також, було направлено розрахунок фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до п. «б-з» ст.13 цього ж Закону, за грудень 08.12.14р., який підприємство отримало 11.12.14р., річний за 2014 року та січень 2015 року 16.01.14р., за лютий 13.02.15р. який відповідач отримав 17.02.15р., за березень 12.03.15р. - отримано 17.03.15р., за квітень 08.04.15р., - отримано 11.04.15р., за травень 07.05.15р. - отримано 14.05.15р., за червень 04.06.15р. - отримано 11.06.15р.
Загальна сума боргу станом на 01.07.2015 року становить 70640,06 грн., що підтверджується особовим рахунком КП «Солонянська друкарня», з моменту отримання позивачем розрахунків до часу розгляду даної справи кошти від КП «Солонянська друкарня» в рахунок погашення заборгованості та сплати поточних платежів до Пенсіного фонду не надходили.
Враховуючи вищевикладене, підстави вважати, що Комунальне підприємство «Солонянська друкарня» Солонянської районної ради Дніпропетровської області не повинне вносити до Пенсійного фонду суми, що покривають фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, та особам, які були зайняті на роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, відсутні.
За таких обставин справи, пред'явлений позов не підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст.160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні адміністративного позову Комунального підприємства "Солонянська друкарня" Солонянської районної ради Дніпропетровської області до Управління Пенсійного фонду України в Солонянському районі Дніпропетровської області про вчинити певні дії- відмовити.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено 02 вересня 2015 року.
Суддя ОСОБА_4
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.08.2015 |
Оприлюднено | 26.11.2015 |
Номер документу | 53642666 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні