ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"16" березня 2011 р. Справа № 2a-317/11/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Главача І.А.
за участю секретаря судового засідання Зарицька Н.М.
за участю представників сторін:
від позивача: ОСОБА_1,
від відповідача: ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом: Івано-Франківського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку
до відповідача: Відкритого акціонерного товариства "Тлумацький райагропостач"
про стягнення штрафних санкцій в сумі 5100,00 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
27.01.2011 року Івано-Франківське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернулося з адміністративним позовом до відкритого акціонерного товариства «Тлумацький райагропостач»про стягнення штрафних санкцій в розмірі 5100,00 грн.
Позовні вимоги мотивовані ти, що відповідно до Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок»від 23.02.2006 року порушено вимоги в частині не опублікуванні у офіційному друкованому виданні, нерозміщенні в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії та неподання до територіального управління регулярної річної інформації за 2009 рік.
Представник позивача позовні вимоги підтримала з підстав наведених у позовній заяві. Просила позов задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечила. Просила в задоволені позову відмовити.
Судом встановлено, що відкрите акціонерне товариство «Тлумацький райагропостач»у відповідності до частини 2 статті 2 Закону України В«Про цінні папери та фондовий ринокВ» є емітентом.
Приписами статті 5 Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» встановлено, що державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України В«Про цінні папери та фондовий ринокВ» емітент зобов'язаний подавати регулярну інформацію про емітента Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Приписами частини 4 цієї статті встановлено, що річна інформація про емітента є відкритою і підлягає оприлюдненню емітентом у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку і розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів.
Примірник офіційного друкованого видання, в якому опубліковано річну інформацію про емітента, він (емітент) надсилає до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Частиною 5 статті 40 даного Закону передбачено, що звітним періодом для складання квартальної інформації про емітента є квартали поточного року.
У відповідності до частини 6 статті 40 зазначеного Закону строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Пунктами 5, 6, 7 статті 11 Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» передбачена відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів за не опублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно з пунктом 1 Глави 7 Розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.02.2007 р. за №97/13364, розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні та подання до Комісії. Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки: розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; опублікування у офіційному друкованому виданні - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; подання до Комісії - не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Судом встановлено, що станом на 07.09.2010 року відповідачем не подано до територіального управління Комісії регулярну інформацію за 2009 рік, не опублікувано в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку та не розміщено її в загальнодоступній інформаційній базі Комісії, чим порушено вимоги пункту 4 статті 40 Закону України В«Про цінні папери та фондовий ринокВ» та вимог пункту 1 Глави 7 Розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів.
Судом встановлено, що по факту зазначеного правопорушення та наявності вини юридичної особи, позивачем було складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів № 88-ІФ від 26.08.2010 року, на підставі якого начальником управління Івано-Франківського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, згідно Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» та Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Комісії від 11.12.2007 р. № 2272, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 12.02.2008 року за № 120/14811, прийнято постанову № 82-ІФ від 07.09.2010 року про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів щодо ВАТ «Тлумацький райагропостач»в розмірі 1700,00 грн. за неподання регулярної річно інформації (а.с. 8).
Аналогічно, 26.08.2010 року позивачем було складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів № 89-ІФ на підставі якого начальником управління Івано-Франківського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, згідно Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» та Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Комісії від 11.12.2007 р. № 2272, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 12.02.2008 року за № 120/14811, прийнято постанову № 83-ІФ від 07.09.2010 року про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів щодо ВАТ «Тлумацький райагропостач»в розмірі 1700,00 грн. за не опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної річної інформації за 2009 рік (а.с. 10).
Крім того, 26.08.2010 року позивачем було складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів № 90-ІФ на підставі якого начальником управління Івано-Франківського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, згідно Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» та Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Комісії від 11.12.2007 р. № 2272, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 12.02.2008 року за № 120/14811, прийнято постанову № 84-ІФ від 07.09.2010 року про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів щодо ВАТ «Тлумацький райагропостач»в розмірі 1700,00 грн. за нерозміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної річної інформації за 2009 рік (а.с. 12).
Вивчивши матеріали справи судом встановлено, що відповідачем не було прийнято міри щодо оскарження зазначених постанов про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, отже дані постанови слід вважати чинними та такими, що відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідачем не надано суду доказів сплати штрафів в загальній сумі 5100,00 грн.
Згідно частини 6 статті 11 Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.
Виходячи з системного аналізу законодавства на ринку цінних паперів, дослідивши та оцінивши докази по справі, суд вважає, що прийняті позивачем постанови № 82-ІФ, № 83- ІФ та № 84-ІФ від 07.09.2010 року про накладення на відповідача штрафу на загальну суму 5100,00 грн. є правомірними та підлягають стягненню з відповідача.
Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення в дохід Державного бюджету з ВАТ «Тлумацький райагропостач»штрафних санкцій в загальному розмірі 5100,00 гривень за постановами про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № 82-ІФ, № 83- ІФ та № 84-ІФ від 07.09.2010 року є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.
Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем -фізична чи юридична особа, судові витрати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з відкритого акціонерного товариства "Тлумацький райагропостач" (вул. Грушевського, 45, м. Тлумач, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 00904322) в дохід державного бюджету штрафні санкції в сумі 5100 (п'ять тисяч сто) гривень 00 коп.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: Главач І.А.
Постанова складена в повному обсязі 21.03.2011 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.03.2011 |
Оприлюднено | 01.12.2015 |
Номер документу | 53778002 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Главач І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні