Постанова
від 23.11.2015 по справі 904/3633/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23.11.2015 р. Справа №904/3633/15

Дніпропетровський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: судді Науменко І.М.- доповідача

суддів: Вечірка І.О., Кузнецова В.О.,

при секретарі судового засідання: Петровська А.В.,

представники сторін:

від відповідача: ОСОБА_1, представник, довіреність № 7/29-1120 від 30.12.14;

Позивач та третя особа в судове засідання не з`явились, про час та місце повідомлені належним чином.

розглянувши апеляційну скаргу Криворізької міської ради на рішення господарського суду Дніпропетровської області від 13.07.2015р. у справі №904/3633/15

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДП Втормет", м.Дніпропетровськ

до Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача - Управління земельних ресурсів виконкому Криворізької міської ради

про визнання додаткової угоди укладеною,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 13.07.2015р. у справі №904/3633/15 (суддя Мартинюк С.В.) позов задоволено повністю.

Визнано додаткову угоду про продовження терміну дії договору оренди земельної ділянки та внесення змін до неї (державна реєстрація від 14.01.2010р. №041010800041) між Криворізької міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "ДП Втормет" укладеною 02.03.2015р. в наступній редакції:

Додаткова угода про продовження терміну дії Договору оренди земельної ділянки (державна реєстрація від 14.01.2010р. №041010800041) та внесення змін до неї,

м.Кривий Ріг 02.03.2015р. Криворізька міська рада, в особі секретаря міської ради ОСОБА_2, який діє на підставі рішення міської ради від 22.12.2010р., іменованому в подальшому В«ОрендодавецьВ» , з одного боку , та Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП Втормет", іменований в подальшому „ОрендарВ» , в особі директора ОСОБА_3, що діє на підставі статуту, з другого боку, відповідно до рішення міської ради від 30.12.2014 №3266 "Про розгляд звернень суб'єктів господарювання" та згідно зі ст.ст.21, 33 Закону України "Про оренду землі" за домовленістю сторін і цю додаткову угоду:

1.Термін дії договору оренди земельної ділянки (державна реєстрація від 14.01.2010р.

№041010800041) продовжено на 5 років до 14.01.2020р.

2.Внести зміни до договору оренди земельної ділянки (державна реєстрація від 14.01.2010р. №041010800041):

2.1 Пункт 3 розділу "Об'єкт оренди" викласти в наступній редакції:

В« 3. На земельній ділянці розміщені об'єкти нерухомого майна: комплекс будівель та споруд відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 12.11.2014р. №7674533, а також інші об'єкти інфраструктури: -.В»

2.2. Розділ "Строк дії договору" змінити та викласти в наступній редакції:

"6.Після закінчення строку Договору "Орендар", у разі належного виконання обов'язків відповідно до договору, має переважне право на укладання договору оренди землі на новий строк. "Орендар" зв'язаний повідомити "Орендодавця" про намір поновити договір оренди земельної ділянки за два (але не пізніше ніж за місяць) до спливу строку договору оренди, додавши до листа-повідомлення додаткової угоди. Поновлення Договору здійснюється на підставі ухваленого "Орендодавцем" відповідного рішення."

2.3.Пункт 7 розділу "Орендна плата" викласти в наступній редакції:

В« 7.Річна орендна плата вноситься В«ОрендаремВ» виключно у грошовій формі незалежно від результатів діяльності Орендаря у розмірі 3 відсотків нормативної грошової оцінки, а саме, у розмірі 67 237,21 грн. (5 603,10 грн. у місяць)В» .

Пункт 8 цього розділу викласти в наступній редакції:

В« 8.Плата вноситься "Орендарем" на рахунок Управління Державної казначейської служби України у Центрально-Міському районі м.Кривого Рогу Дніпропетровської області №332 158 127 00026 у банку ГУДКСУ у Дніпропетровській області м.Дніпропетровськ, МФО 805012, код ЄДРПОУ 38032222.

Пункт 9 цього розділу викласти в наступній редакції:

"9. Орендна плата вноситься щомісячно протягом 30-ти календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця. За неповний календарний місяць орендна плата сплачується за дні кого користування земельною ділянкою.

Річна орендна плата за користування земельною ділянкою за період з дати закінчення договору оренди (державна реєстрація від 14.01.2010р. №041010800041) до державної реєстрації цієї додаткової і проводиться "Орендарем" відповідно до умов вищезазначеного договору.

Строки платежу не є сталими і можуть змінюватися відповідно до вимог чинного законодавства України."

Пункт 14 цього розділу замість слів "до 1 лютого" вставити "до 20 лютого".

2.4.Пункт 17 розділу "Умови і строки передачі земельної ділянки в оренду" викласти в наступній редакції:

В« 17.Передача земельної ділянки "Орендарю" здійснюється за актом її приймання-передачі, який набуває чинності виключно з дати державної реєстрації права оренди, яке поширюється на зазначену земельну ділянку.В»

2.5.Пункт 30 розділу "Інші права та обов'язки сторін" замість слів " у відповідності до ч.4 ст.21 Закону України "Про оренду землі" вставити слова "у відповідності до п.5 ст.288 Податкового кодексу УкраїниВ»

Пункт 32 цього розділу перед словами "передавати земельну ділянку або її частину без зміни цільового призначення в користування, іншій особі (суборенда)" доповнити словами "за письмовою згодою "Орендодавця".

Пункт 33 цього розділу:

-речення "у разі несплати узгодженої суми податкового зобов'язання ... далі по тексту" змінити на речення "у разі несплати узгодженої суми податкового зобов'язання протягом граничних строків "Орендар" зобов'язаний сплатити штраф згідно зі ст. 126 Податкового кодексу України";

-замість речення "у п'ятиденний строк після державної реєстрації Договору оренди земельної ділянки ...далі по тексту" замінити на речення " у п'ятиденний строк після державної реєстрації оренди земельної ділянки надати копію Договору та копію витягу про державну реєстрацію права до управління земельних ресурсів виконкому міської ради та до відповідного органу державної податкової служби міста";

-речення "забезпечувати виконання вимог ст.48 Закону України "Про охорону земель", доповнити словами: "Постанов Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 №1789 та від 01.08.2006 №1045"; доповнити словами: у 6-місячний термін виконати зобов'язання, передбачені розділами "Орендна плата та" та „Обов'язки Орендаря" договорів оренди земельних ділянок, які виникли в період дії договорів оренди земельних ділянок, що поновлюється. Після здійснення виплат до міського бюджету надати документальне підтвердження сплати в повному обсязі та у відповідності до Податкового кодексу України платежів за користування земельними ділянками, на які укладено договори оренди."

2.6.Пункт 36 розділу "Зміна умов договору і припинення його дії" викласти в такій редакції:

"36.Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку."

2.7. Пункт 45 розділу "Прикінцеві положення" викласти в наступній редакції:

"45. Цей Договір набирає чинності після підписання сторонами та державної реєстрації права оренди, яке поширюється на зазначену земельну ділянку."

3.Копія цієї додаткової угоди та копії витягу про державну реєстрацію подовження права оренди у 5-денний термін від дня державної реєстрації подовження права оренди, яке поширюється на зазначену земельну ділянку надається "Орендарем" до управління земельних ресурсів виконкому міської ради та до відповідної державної податкової інспекції міста.

4.Всі інші умови вищевказаного договору не зачеплені даною угодою, залишаються незмінними.

5.Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди земельної ділянки (державна реєстрація від 14.01.2010р. №041010800041) і набирає чинності після підписання сторонами та підлягає державній реєстрації подовження права оренди, яке поширюється на зазначену земельну ділянку.

Додаткова угода укладена у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться у "Орендодавця" Криворізької міської ради, другий - у В«ОрендаряВ» Товариства з обмеженою відповідальністю "ДП Втомет", третій - у Відділі державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Криворізького міського управління юстиції Дніпропетровської області.

Невід'ємними частинами додаткової угоди є: -рішення міської ради від 30.12.2014р. №3266.

Реквізити Сторін:

Орендодавець Орендар

Криворізька міська рада Товариство з обмеженою відповідальністю

50101, м. Кривий Ріг, "ДП Втормет"

пл. Радянська,1 49027, м. Дніпропетровськ,

Ідентифікаційний код: 33874388 вул. Орджонікідзе, 2,

Ідентифікаційний код: 31177431

Підписи Сторін

від Орендодавця від Орендаря


С.В. ОСОБА_4 ОСОБА_3

(підпис, М.П.) (підпис, МП)

Вирішено питання розподілу судового збору.

Рішення місцевого господарського суду мотивовано тим, що чинним законодавством автоматичної втрати чинності нормативно грошової оцінки земель внаслідок спливу певного періоду часу - не передбачено.

Не погодившись із вказаним рішенням суду, відповідач (Криворізька міська рада) звернувся до Дніпропетровського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить рішення господарського суду Дніпропетровської області від 13.07.2015р. у справі №904/3633/15 - скасувати, як неправомірне, та прийняти у справі нове рішення, яким в позові відмовити повністю. Судові витрати у справі - покласти на позивача.

В обґрунтування викладених в апеляційній скарзі доводів відповідач наполягає на тому, що рішення №3884 від 14.05.2010р. В«Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_5В» , яке діяло до 2014р., регулюючи земельні відносини в місті, потягнуло за собою втрату чинності рішення міської ради від 22.12.2004р. №2494 В«Про затвердження та застосування грошової оцінки земель міста ОСОБА_5В» , яким затверджено попередню грошову оцінку.

Отже, оскільки законодавство України не передбачає можливість автоматичного поновлення дії акту, юридична сила якого вже втрачена, місто Кривий Ріг з 2014 року набуло статусу населеного пункту, нормативна грошова оцінка земель якого не проведена. У зв'язку з чим, господарський суд безпідставно встановив розмір орендної плати за землю в обсязі 3% саме від нормативної грошової оцінки.

В запереченнях на апеляційну скаргу позивач викладені в останній доводи повністю відхиляє, вважає оскаржуване рішення прийнятим за умов дотримання вимог чинного законодавства України, у зв'язку з чим, на думку позивача, передбачені ст.104 ГПК України правові підстави для його зміни чи/або скасування - відсутні.

В свою чергу, управління земельних ресурсів виконкому Криворізької міської ради у відзиві на апеляційну скаргу просить апеляційну скаргу задовольнити у повному обсязі, рішення місцевого господарського суду від 13.07.2015р. у даній справі - скасувати.

Відповідно до ст. 101 Господарського процесуального кодексу України, в процесі перегляду справи апеляційний господарський суд за наявними у справі і додатково поданими доказами повторно розглядає справу. Додаткові докази приймаються судом, якщо заявник обґрунтував неможливість їх подання суду першої інстанції з причин, що не залежали від нього.

Апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.

Отже, розглянувши доводи апеляційної скарги, відзиву на неї, перевіривши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази, проаналізувавши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, колегією суддів встановлено наступне:

23.12.2009р. Товариством з обмеженою відповідальністю "ДП Втормет" (далі - позивач, орендар) та Криворізькою міською радою Дніпропетровської області (далі - відповідач, орендодавець) укладено договір оренди земельної ділянки (далі - договір).

Відповідно до пунктів 1, 2, 4 договору, орендодавець на підставі рішення міської ради №3608 від 25.11.2009р. надає, а орендар - приймає у строкове платне користування земельну ділянку площею 1,5466 га (кадастровий номер 1211000000:08:639:0001) промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення для розташування виробничого цеху, яка знаходиться за адресою: вул.Валявка, 1 в Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу.

Передача земельної ділянки орендарю здійснюється у п'ятиденний термін після держаної реєстрації цього договору за актом її приймання-передачі (пункт 17 договору).

Згідно з п.6 договору, останній укладено на 5 років. Договір набуває чинності після підписання сторонам та його державної реєстрації (п.45 договору).

Правочин зареєстрований в Криворізькому відділі Дніпропетровської регіональної філії державного підприємства „Центр державного земельного кадаструВ» , про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 14.01.2010р. за №041010800041.

В подальшому, рішенням Криворізької міської ради №3266 від 30.12.2014р. "Про розгляд звернень суб'єктів господарюванняВ» , поновлено та продовжено договори оренди земельних ділянок суб'єктам господарювання відповідно до додатку, у тому числі Товариству з обмеженою відповідальністю "ДП Втормет" щодо земельної ділянки площею 1,5466 га (кадастровий номер 1211000000:08:639:0001) промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення для розташування виробничого цеху, яка знаходиться за адресою: вул.Валявка, 1 в Центрально-Міському районі м.Кривого Рогу.

20.02.2015р. ТОВ "ДП Втормет" (позивачем, орендарем) було отримано складений відповідачем проект додаткової угоди про продовження позивачеві терміну дії договору оренди земельної ділянки та внесення змін до нього (державна реєстрація від 14.01.2010р. №041010800041).

Проте, погодити проект у запропонованому вигляді позивач відмовився на склав відповідний протокол розбіжностей до додаткової угоди про поновлення терміну дії договору оренди земельної ділянки та внесення змін до нього (державна реєстрація від 14.01.2010р. №041010800041), який в свою чергу був направлений в адресу Криворізької міської ради (відповідача).

Листом №702 від 17.03.2015р. у внесенні запропонованих позивачем змін до проекту додаткової угоди про продовження позивачеві терміну дії договору оренди земельної ділянки - було відмовивлено з посиланням на відсутність відповідних правових підстав.

Наведене стало приводом для звернення позивача до суду за захистом порушеного права шляхом подання позову про визнання додаткової угоди укладеною в редакції ТОВ "ДП Втормет", що і є предметом даного спору.

Як вже зазначалось вище, за результатами вирішення спору, рішенням господарського суду першої інстанції від 13.07.2015р. у даній справі №904/3633/15 позовні вимоги були задоволені повністю.

Отже, вирішуючи питання щодо відповідності вищезгаданого судового рішення вимогам чинного законодавства України, колегія апеляційного господарського суду виходила з наступного:

Так, згідно з ч.ч.1-4 ст.188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.

Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Згідно зі ст.30 Закону України "Про оренду землі", зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Отже, як вбачається з обставин даної справи, спірним є, в тому числі, пункт 7 договору щодо розміру орендної плати, а саме:

"Річна орендна плата вноситься орендарем виключно у грошовій формі незалежно від результатів діяльності орендаря у трикратному розмірі земельного податку, що встановлюється Податковим кодексом України, з урахуванням рішення міської ради від 26.06.2013р. № 2088 "Про ставки податку за земельні ділянки на території м. Кривого РогуВ» , з урахуванням рішення міської ради від 25.06.2014р. № 2778 "Про внесення змін до рішення міської ради від 26.06.2013р. №2088 „Про ставки податку за земельні ділянки на території м. Кривого РогуВ» та затвердження додатка до нього в новій редакції.

Плата вноситься орендарем на рахунок Управління Державної казначейської служби України Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області № 332 158 127 000 26 у банку ГУДКСУ у Дніпропетровській області м. Дніпропетровськ, МФО 805012, код ЄДРПОУ 38032222".

Відповідно до ч.ч.1-3 ст.21 Закону України "Про оренду землі", орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

За змістом ст.15 Закону України "Про оренду землі", орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальність за її несплату є істотною умовою договору оренди землі.

В свою чергу, за приписами ч.3 ст.22 вказаного Закону, орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у державній і комунальній власності, справляється виключно у грошовій формі.

Таким чином, запропонований відповідачем порядок формування розміру орендної плати, беручи за основу земельний податок, що встановлюється Податковим кодексом України, з урахуванням рішення міської ради від 26.06.2013р. №2088 В«Про ставки податку на земельні ділянки на території м. Кривого РогуВ» , чинному законодавству України не відповідає, з огляду на викладене нижче.

Відповідно до ч.1 ст.288.1 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

За пунктами 288.2, 288.3 цього Кодексу, платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

За змістом п.п.288.5.1 Податкового кодексу України (в редакції Закону України №1166 від 27.03.2014р., чинній з 01.04.2014р.) та п.п.288.5.2 цього Кодексу, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки та не може перевищувати для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки .

Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок (п.п.289.1 ст.289 Податкового кодексу України).

Необхідно зазначити, що ч.5 ст.5 Закону України "Про оцінку земель" передбачено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності (абзац 3 ч.1 ст.13 Закону України "Про оцінку земель").

Отже, відповідно до ч.1 ст.15, ч.3 ст.18, ч.ч.1-2 ст.20, ч.ч.1-3 ст.23 Закону України "Про оцінку земель", підставою для проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок є саме рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. При цьому, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій". За результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, затверджується районними радами. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно з п.4 Положення про державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011р. №445, витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок видає відповідно до покладених на нього завдань Держземагентство України.

Отже, в матеріалах справи наявний витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №261 від 23.02.2009р. на земельну ділянку: розміщення виробничого цеху, яка знаходиться: вул.Валявка, 1 у м.Кривому Розі. Згідно з вищевказаним витягом, нормативно грошова оцінка зазначеної вище земельної ділянки складає 1 694 454,96 грн.

Враховуючи наведене, позивачем відповідачеві було надано розрахунок річної орендної плати з урахуванням індексації, що складає 67 237,21 грн. (з розрахунку 5 603,10 грн. на місяць), який останнім погоджений не був з посилання на п.5 рішення Криворізької міської ради №3884 від 14.05.2010р. „Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_5В» .

Згідно з ч.2 ст.35 ГПК України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, крім встановлених рішенням третейського суду, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Преюдиційно встановлені факти не підлягають доказуванню, адже їх істину вже встановлено у рішенні чи вироку, і немає необхідності встановлювати їх знову, тобто, піддавати сумніву істинність і стабільність судового акту, який вступив в законну силу.

Так, Європейський суд з прав людини в рішенні у спраⳠ««Совтрансавто-ХорлдингВ» проти УкраїниВ» , з посиланням на справу В«Брумареску проти РумуніїВ» (параграф 61), зазначив, що одним з основних елементів Верховенства права є принцип правової певності, який серед іншого передбачає, що у будь-якому спорі рішення суду, яке вступило в законну силу, не може бути поставлено під сумнів.

З огляду на зазначене вище, твердження відповідача про те, що відповідно до п.5 рішення Криворізької міської ради №3884 від 14.05.2010р. „Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_5В» втратило чинність рішення Криворізької міської ради №2494 від 22.12.2004р. „Про затвердження та застосування грошової оцінки земель міста ОСОБА_5В» є необґрунтованим та безпідставним, адже рішення Криворізької міської ради №3884 від 14.05.2010р. „Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_5В» постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 01.11.2011р. по справі №2а-423/10/0408 визнано нечинним.

При цьому, важливо зауважити, що чинним законодавством України автоматичної втрати чинності нормативно грошової оцінки земель внаслідок спливу певного періоду часу не передбачено.

Враховуючи наведене, колегія суддів погоджується з висновками місцевого господарського суду щодо наявності правових підстав для задоволення позову шляхом укладення додаткової угоди про продовження терміну дії Договору оренди земельної ділянки (державна реєстрація від 14.01.2010р. №041010800041) та внесення змін до неї в редакції позивача.

Натомість, доводи апеляційної скарги в ході апеляційного провадження свого підтвердження не знайшли, виявились необґрунтованими та безпідставними.

Зважаючи на результат вирішення спору, покладення судових витрат на відповідача вимогам ст.49 ГПК України не суперечить. Відповідно до вимог зазначеної вище статті ГПК України, за результатами апеляційного перегляду витрати на апеляційне оскарження покладаються на відповідача (апелянта).

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 99, 101, 103-105 ГПК України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Криворізької міської ради - залишити без задоволення.

Рішення господарського суду Дніпропетровської області від 13.07.2015р. у справі №904/3633/15 - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку протягом двадцяти днів до Вищого господарського суду України.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 30.11.2015р.

Головуючий суддя І.М. Науменко

Суддя І.О. Вечірко

Суддя В.О. Кузнецов

СудДніпропетровський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення23.11.2015
Оприлюднено04.12.2015
Номер документу53929850
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/3633/15

Постанова від 08.12.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Яценко О.В.

Ухвала від 14.11.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Яценко О.В.

Постанова від 22.09.2016

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Дмитренко Ганна Костянтинівна

Ухвала від 30.08.2016

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Дмитренко Ганна Костянтинівна

Ухвала від 15.08.2016

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Дмитренко Ганна Костянтинівна

Рішення від 05.07.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 03.06.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 01.06.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Постанова від 23.11.2015

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Науменко Іван Мефодійович

Ухвала від 09.11.2015

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Науменко Іван Мефодійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні