КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа 826/12242/15
Суддя доповідач Саприкіна І.В.
У Х В А Л А
03 грудня 2015 року м. Київ
Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Саприкіна І.В., перевіривши матеріали апеляційної скарги Державної фінансової інспекції у Волинській області на ухвалу Окружного адміністративного суду м. Києва від 04.11.2015 року по справі за їх позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Наукове-виробниче підприємство «Темп-3000» про стягнення коштів, -
В С Т А Н О В И В:
ДФІ у Волинській області звернулись до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до ТОВ «НВП «Темп-3000» про стягнення коштів у розмірі 59700,00 грн.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 04.11.2015 року провадження по справі закрито.
Не погоджуючись з таким судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу про скасування незаконної, на його думку, постанови суду першої інстанції та просить постановити нову, якою в задоволенні позову відмовити.
Одночасно з апеляційної скаргою апелянтом подано клопотання про відстрочення сплати судового збору до моменту прийняття рішення за результатами розгляду справи по суті спору, мотивоване відсутністю коштів.
Відповідно до частини 1 статті 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Наведена норма кореспондується зі статтею 8 Закону України «Про судовий збір» згідно якої, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.
Пунктом 2 розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» від 22.05.2015 року №484-VIII, який набрав чинності 01.09.2015 року, зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Сплата судового збору за подання апеляційної скарги в силу положень ст. 187 КАС України є процесуальним обов'язком сторони, що звертається до суду з апеляційною скаргою.
З огляду на наведені правові норми, виходячи із необхідності дотримання принципу забезпечення апеляційного і касаційного оскарження рішень адміністративного суду, суд вважає за можливе відстрочити апелянту сплату судового збору до закінчення розгляду справи в апеляційному порядку.
Керуючись ст.ст. 187, 189, 190 КАС України,суд, -
У Х В А Л И В :
Клопотання Державної фінансової інспекції у Волинській області про відстрочення сплати судового збору - задовольнити.
Відстрочити Державній фінансовій інспекції у Волинській області сплату судового збору за подання апеляційної скарги на ухвалу Окружного адміністративного суду м. Києва від 04.11.2015 року до ухвалення судом апеляційної інстанції рішення у справі.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя:
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2015 |
Оприлюднено | 09.12.2015 |
Номер документу | 54015597 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Саприкіна І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні