Рішення
від 30.11.2015 по справі 914/250/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.11.2015р. Справа№ 914/250/14

За позовом: Заступника прокурора Львівської області в інтересах держави в особі позивача 1:Міністерства інфраструктури України, м. Київ, позивача 2:Державного територіально - галузевого об'єднання В«Львівська залізницяВ» , м. Львів, до відповідача 1:Кам'янка-Бузької міської ради, м. Кам'янка-Бузька Львівської області, до відповідача 2:Товариства з обмеженою відповідальністю В«Кроно-УкраїнаВ» , м. Кам'янка-Бузька Львівської області, третя особа:Відділ Держземагенства у Кам'янка-Бузькому районі, м. Кам'янка-Бузька Львівської області, про: визнання незаконним рішення №25 від 10.03.2005 р. Кам'янка-Бузької міської ради та визнання недійсним договору оренди земельної ділянки. Суддя Яворський Б.І.

при секретарі Кубара А.М.

Прокурор: Шевчук В.В.

Представники:

від позивача 1: ОСОБА_1,

від позивача 2: ОСОБА_1,

від відповідача 1: ОСОБА_2,

від відповідача 2: ОСОБА_3,

від третьої особи: не з'явився.

На розгляд господарського суду Львівської області заступником прокурора Львівської області в інтересах держави в особі Міністерства інфраструктури України та Державного територіально - галузевого об'єднання В«Львівська залізницяВ» подано позов до Кам'янка-Бузької міської ради та Товариства з обмеженою відповідальністю В«Кроно-УкраїнаВ» про визнання незаконним рішення №25 від 10.03.2005р. Кам'янка-Бузької міської ради та визнання недійсним договору оренди земельної ділянки.

Ухвалою суду від 30.01.2014р. порушено провадження у справі (суддя Долінська О.З.). Ухвалою суду від 25.03.2014р. провадження у справі зупинено та призначено земельно-технічну експертизу. Суд просив експерта дати відповідь на такі питання: 1. Чи знаходиться під'їздна колія, що є об'єктом власності ТзОВ В«Кроно-УкраїнаВ» , у смузі відведення ДТГО В«Львівська залізницяВ» в адміністративних межах Кам'янка-Бузької міської ради Кам'янка - Бузького району Львівської області в натурі (на місцевості)? 2. Чи перетинаються і накладаються земельні ділянки смуги відведення ДТГО В«Львівська залізницяВ» з земельною ділянкою ТзОВ В«Кроно-УкраїнаВ» , якою товариство користується на підставі договору оренди земельної ділянки від 11.05.2005 року на території Кам'янка-Бузької міської ради Кам'янка - Бузького району Львівської області в натурі (на місцевості) та в якій частині (в га)?

Ухвалою суду від 27.10.2014 р. провадження у справі поновлено, розгляд справи призначено на 03.11.2014 р.

У зв'язку з тимчасовою непрацездатністю судді Долінської О.З., на підставі проведеного 31.10.2014р. повторного автоматизованого розподілу справа для розгляду передана судді Яворському Б.І.

Ухвалою суду від 09.12.2014 р. провадження у справі зупинено та призначено судову земельно-технічну експертизу, на вирішення якої поставлено такі питання: 1. Чи знаходиться під'їздна колія, що є об'єктом власності ТзОВ В«Кроно-УкраїнаВ» , у смузі відведення ДТГО В«Львівська залізницяВ» в адміністративних межах Кам'янка-Бузької міської ради Кам'янка - Бузького району Львівської області в натурі (на місцевості)? 2. Чи перетинаються і накладаються земельні ділянки смуги відведення ДТГО В«Львівська залізницяВ» з земельною ділянкою ТзОВ В«Кроно-УкраїнаВ» , якою товариство користується на підставі договору оренди земельної ділянки від 11.05.2005 року на території Кам'янка-Бузької міської ради Кам'янка - Бузького району Львівської області в натурі (на місцевості) та в якій частині (в га)?

12.03.2015 р. на адресу суду надійшов висновок експерта №1385 від 27.02.2015 р., у якому зазначено: « 1 . Під'їздна колія, що є об'єктом власності ТзОВ «Кроно-Україна», повністю знаходиться у смузі відведення ДТГО «Львівська залізниця» та частково знаходиться в адміністративних межах Кам'янка-Бузької міської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області в натурі (на місцевості) (додаток №1, таблиця №2 до висновку експерта). 2 . Земельні ділянки смуги відведення ДТГО «Львівська залізниця» та земельна ділянка ТзОВ «Кроно-Україна», якою повністю користується на підставі договору оренди земельної ділянки від 11.05.2005 року на території Кам'янка-Бузької міської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області перетинаються і накладаються практично по всій довжині земельної ділянки ТзОВ «Кроно-Україна» в натурі (на місцевості) (познач. синій і червоний корір додатку №1, таблиці №1 до висновку).»

Ухвалою суду від 16.03.2015 р. провадження у справі поновлено, розгляд справи призначено на 24.03.2015 р. Ухвалою суду від 24.03.2015 р. строк розгляду справи продовжувався на 15 днів. За клопотанням прокурора та позивачів ухвалою суду від 02.04.2015 р. провадження у справі зупинено та призначено додаткову судову земельно-технічну експертизу, на розгляд експерта поставлено питання: «В якій частині та на яку площу земельні ділянки ДТГО В«Львівська залізницяВ» та ТзОВ В«Кроно - УкраїнаВ» в адміністративних межах Кам'янка-Бузької міської ради накладаються (перетинаються) (в га)?»

31.08.2015р. провадження у справі поновлено, оскільки судовий експерт витребовував додаткові документи.

Ухвалою суду від 14.09.2015р. провадження у справі зупинено та призначено додаткову судову земельно-технічну експертизу, на розгляд експерта поставлено питання: «В якій частині та на яку площу земельні ділянки ДТГО В«Львівська залізницяВ» та ТзОВ В«Кроно - УкраїнаВ» в адміністративних межах Кам'янка-Бузької міської ради накладаються (перетинаються) (в га)?»

21.10.2015р. на адресу суду надійшов лист №873 від 13.10.2015р. від завідувача Волинського відділення Львівського НДІСЕ. Листом на адресу господарського суду було скеровано клопотання експерта про надання додаткових документів, у якому експерт повідомляє, що для проведення додаткової судової земельно-технічної експертизи йому необхідно надати додаткові документи, а саме: актуальні топографо-геодезичні зйомки досліджуваних об'єктів з нанесенням меж відповідно до правовстановлюючих документів: Державну територіально-галузевому об'єднанню В«Львівська залізницяВ» (в електронному вигляді, так як в матеріалах справи т.2 ст.116-117 наявний паперовий варіант), ТзОВ В«Кроно-УкраїнаВ» (в електронному та паперовому варіанті).

Листом господарського суду Львівської області від 23.10.2015р. матеріали справи №914/250/14 були витребувані з Волинського відділення Львівського НДІСЕ для належного виконання клопотання судового експерта. 19.11.2015р. на адресу суду від Волинського відділення Львівського НДІ судових експертиз повернулись матеріали справи №914/250/14. 23.11.2015р. провадження у справі поновлено, розгляд справи призначено на 30.11.2015 р.

У судовому засіданні 30.11.2015р. прокурор та представник позивачів позовні вимоги підтримали з підстав, викладених у позовній заяві та письмових поясненнях, просили: 1) визнати незаконним рішення №25 від 10.03.2005 р. Кам'янка-Бузької міської ради «Про затвердження матеріалів інвентаризації земельної ділянки», 2) визнати недійсним договір оренди земельної ділянки від 11.05.2005 р. площею 4,6969 га. Свою позицію обґрунтовують тим, що спірна земельна ділянка перебуває у державній власності і належить до земель транспорту. Як стверджує ДТГО «Львівська залізниця», право користування спірною земельною ділянкою у позивача 2 виникло безпосередньо на підставі актів цивільного та земельного законодавства УРСР. Проте, згідно з п.4 ст.3 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» права на нерухоме майно, що виникли до набрання чинності цим законом, визнаються дійсними у разі відсутності їх державної реєстрації, за таких умов: якщо реєстрація цих прав була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або якщо на момент виникнення прав діяло законодавство, що не передбачало обов'язкової реєстрації цих прав. Враховуючи наведене, звертає увагу про підтверджене законом право користування залізницею землями в межах смуги відведення, згідно планів меж смуги відведення залізниці, розроблені проектними організаціями «Дорожная проектная контора Юго-западной железной дороги» 1959 року та «Киевский филиал Укржелдорпроект Главжелдорпроект» у 1989 році як основні матеріали щодо меж смуги відведення залізниці. Тому, приймаючи оскаржуване рішення, Кам'янко-Бузька МР порушила вимоги ст.ст. 67,68,122,124,141,142 Земельного кодексу України, що призвело до порушення права ДТГО «Львівська залізниця» на користування земельною ділянкою. Оскільки оскаржуване рішення міської ради, на думку прокурора та позивачів, є незаконним, просять на цій підставі визнати недійсним договір оренди земельної ділянки від 11.05.2005 р. Крім того, пояснили, що документів додаткових у них немає і просять розглядати справу за наявними матеріалами.

Представники відповідачів у судовому засіданні 30.11.2015р. підтримали позицію, викладену у відзивах та письмових поясненнях, де зазначено, що позивачами та прокурором не надано жодних правовстановлюючих документів, які б підтверджували право користування спірною земельною ділянкою; у листі №1489/10 від 21.10.2013р. КТ НВФ «Нові технології» не зазначено конкретно про спірну ділянку, а також у ньому йдеться про частину орендованої ділянки під залізничною колією від станції «Сапіжанка»; експерт не дав чіткої відповіді, яка саме площа земельної ділянки накладається, а тому вимога про визнання недійсним рішення та договору оренди не може бути задоволена. Додаткових документів, витребуваних ухвалою суду від 23.11.2015р., не подали.

Третя особа у судове засідання 30.11.2015 р. не з'явилася, у надісланому на адресу суду поясненні повідомила, що згідно довідки форми 6-зем земельна ділянка площею 4,6469 га, що перебуває в оренді ТзОВ «Кроно Україна», розташована в межах населеного пункту м. Кам'янка-Бузька і відповідно до ст.19 ЗК України її цільове призначення - землі промисловості, транспорту, зв'язку; при розгляді справи підтримує позицію «на розгляд суду».

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників процесу, повно, всебічно і об'єктивно з'ясувавши усі обставини справи в їх сукупності, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, судом встановлено таке.

21.07.2004р. між Іноземним підприємством «Кроно-Львів», правонаступником якого є ТзОВ «Кроно», та Львівською дирекцією залізничних перевезень Львівської державної залізниці укладено договір №365 про експлуатацію залізничної під'їздної колії.

Рішенням Кам'янко-Бузької міської ради Львівської області від 19.10.2004р. №6 «Про надання дозволу на проведення інвентаризації земельної ділянки» вирішено надати дозвіл на проведення інвентаризації земельної ділянки для виробничих потреб - розміщення та обслуговування під'їздної залізничної колії, яка проходить по території міської ради підприємству «Кроно-Львів».

Листом №5а від 10.01.2005р. відповідач 2 звернувся до начальника Кам'янко-Бузької філії ДП «Центр державного земельного кадастру» з проханням провести інвентаризацію земельної ділянки на території міської ради, на якій розташована та обслуговується під'їздна залізнична колія.

26.01.2005р. складений Акт встановлення та узгодження зовнішніх меж землекористування.

Рішенням Кам'янко-Бузької міської ради Львівської області від 10.03.2005 р. №25 «Про затвердження матеріалів інвентаризації земельної ділянки» затверджено матеріали інвентаризації земельної ділянки площею 46469 кв.м для виробничих потреб - розміщення та обслуговування під'їздної залізничної колії, яка проходить від виробничої території підприємства до станції Сапіжанка на території Кам'янка-Бузької міської ради Іноземному підприємству «Кроно-Львів»; надано в оренду терміном на 20 років з правом викупу земельну ділянку площею 46469 кв.м для виробничих потреб - розміщення та обслуговування під'їздної залізничної колії, яка проходить від виробничої території підприємства до станції Сапіжанка на території Кам'янка-Бузької міської ради Іноземному підприємству «Кроно-Львів».

Між Кам'янко-Бузькою міською радою та Іноземним підприємством «Кроно-Львів» укладено договір оренди земельної ділянки від 11.05.2005 р., відповідно до п.1 якого орендодавець надає, а орендар приймає у довгострокове, платне володіння і користування земельну ділянку земельного фонду Кам'янка-Бузької міської ради Львівської області площею 4,6469 га, розташовану на території Кам'янка-Бузької міської ради Львівської області для виробничих потреб - розміщення та обслуговування під'їздної залізничної колії. Земельна ділянка, що передається в оренду, розташована у м. Кам'янка-Бузька та проходить від виробничої території підприємства «Кроно-Львів» до станції Сапіжанка на території Кам'янка-Бузької міської ради, виділена на місцевості у встановленому законом порядку, знаходиться в якісному стані. В оренду передається земельна ділянка площею 4,6469 га в тому числі землі промисловості, транспорту.

Договір посвідчено приватним нотаріусом Кам'янка-Бузького районного нотаріального округу та зареєстровано в Кам'янка-Бузькому відділу ЛФ ДП Управління державного земельного кадастру.

27.06.2008 р. між ДТГО «Львівська залізниця» та командитним товариством науково-впроваджувальною фірмою «Нові технології» укладено договір №Л/П - 08838/НЮ, відповідно до п.1.1 якого виконавець (КТ НВФ «Нові технології») зобов'язується відповідно до технічного завдання виконати, з дотриманням вимог чинного законодавства, роботи з надання інженерних послуг з інвентаризації землі та виготовлення Державних актів на право постійного користування земельними ділянками ДТГО «Львівська залізниця» в межах населених пунктів Львівської області - загальною площею 1100 га та за межами населених пунктів Львівської області - загальною площею 6300 га, а замовник (ДТГО «Львівська залізниця») зобов'язується прийняти і оплатити виконані роботи.

У матеріалах справи знаходяться Плани меж смуги відведення лінії Сапіжанка-Червоноград (Кристинополь) Львівської залізниці в адміністративних межах Кам'янка-Бузького району Львівської області, розробленого проектною організацією «Киевский филиал Укржелдорпроект Главжелдорпроект» від 1989 р. та 1959 р. та викопіювання з Національної кадастрової карти (НКС) земельних ділянок з такими кадастровими номерами №4622110100:01:003:0001, №4622110100:01:004:0001, №4622110100:12:000:0003.

Відповідачем 2 долучено до матеріалів справи Технічну документацію по підготовці та проведенню проектно-пошукових робіт по інвентаризації земельної ділянки Іноземного підприємства «Кроно-Львів» (під'їздна колія).

30.11.2015 р. позивачем 2 подано Зведений інвентаризаційний план земельної ділянки смуги відведення ДТГО «Львівська залізниця» на ділянці «Сапіжанка» від 1км+511м до 3км+000м площею 8,7300 га, а також Зведений інвентаризаційний план земельної ділянки смуги відведення ДТГО «Львівська залізниця» на ділянці «Сапіжанка-Гірник» від 3км+000м до 4км+800м в межах території Кам'янка-Бузької міської ради Кам'янка-Бузького району Львівської області площею 10,9917 га.

При прийнятті рішення суд виходив з наступного.

Згідно з ч.1 ст.36-1 Закону України «Про прокуратуру» представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом. Підставою представництва в суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави (ч.3 ст.36-1 Закону України «Про прокуратуру» у редакції, чинній на момент звернення до суду з позовною заявою).

Формами представництва є звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб (ч.5 ст.36-1 Закону України «Про прокуратуру» у редакції, чинній на момент звернення до суду з позовною заявою).

Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 08.04.1999р. у справі № 1-1/99 з урахуванням того, що «інтереси держави» є оціночним поняттям, прокурор у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, у чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України, так і нормами інших правових актів. Інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин. В основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону, гарантування державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання тощо.

Даний позов заявлено Заступником прокурора Львівської області в інтересах держави в особі Міністерства інфраструктури України та Державного територіально - галузевого об'єднання В«Львівська залізницяВ» в межах наданих йому законодавством повноважень для захисту їхніх прав як постійного землекористувача, передбачених Земельним кодексом України, а тому суд вважає, що прокурором доведено підставність звернення з відповідним позовом.

Частиною 1 ст. 10 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно зі ст. 12 Земельного кодексу України, пунктом 34 ч. 1 ст. 26 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради здійснюють передачу у власність або надання у користування земельних ділянок виключно відповідно до закону та в порядку, передбаченому Земельним кодексом України

Землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: землі сільськогосподарського призначення; землі житлової та громадської забудови; землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; землі оздоровчого призначення; землі рекреаційного призначення; землі історико-культурного призначення; землі лісогосподарського призначення; землі водного фонду; землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення (ст.19 ЗК України). Віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень (ст.20 ЗК України в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Землями транспорту визнаються землі, надані в користування

підприємствам і організаціям транспорту згідно із Земельним

кодексом України, для виконання покладених на них завдань щодо експлуатації, ремонту, вдосконалення і розвитку об'єктів транспорту (ст.6 Закону України «Про транспорт»); до земель транспорту належать землі, надані підприємствам, установам та організаціям залізничного, автомобільного транспорту і дорожнього господарства, морського, річкового, авіаційного, трубопровідного транспорту та міського електротранспорту для виконання покладених на них завдань щодо експлуатації, ремонту і розвитку об'єктів транспорту (ст.67 ЗК України).

Відповідно до ст.6 Закону України «Про залізничний транспорт» землі, що надаються в користування для потреб залізничного транспорту, визначаються відповідно до Земельного кодексу України та Закону України «Про транспорт».

Стаття 68 ЗК України передбачає, що до земель залізничного транспорту належать землі смуг відведення залізниць під залізничним полотном та його облаштуванням, станціями з усіма будівлями і спорудами енергетичного, локомотивного, вагонного, колійного, вантажного і пасажирського господарства, сигналізації та зв'язку, водопостачання, каналізації; під захисними та укріплювальними насадженнями, службовими, культурно-побутовими будівлями та іншими спорудами, необхідними для забезпечення роботи залізничного транспорту.

Відповідно до ч.1-2, 4 ст. 84 ЗК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності. Право державної власності на землю набувається і реалізується державою в особі Кабінету Міністрів України, ОСОБА_3 міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських, районних державних адміністрацій відповідно до закону. До земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать, зокрема, землі під державними залізницями, об'єктами державної власності повітряного і трубопровідного транспорту (п.б ч.4 ст. 84 цього кодексу).

Наведені вище положення законодавства встановлюють, що до земель залізничного транспорту, які є державною власністю, належать землі, надані в користування підприємствам і організаціям залізничного транспорту відповідно до чинного законодавства України.

У висновку експерта зазначається, що земельні ділянки смуги відведення ДТГО «Львівська залізниця» та земельна ділянка ТзОВ «Кроно-Україна», якою останнє користується на підставі договору оренди земельної ділянки від 11.05.2005р., перетинаються і накладаються практично по всій довжині земельної ділянки ТзОВ «Кроно-Україна». Факт накладення земельних ділянок у певних частинах визнають і відповідачі.

Отже, міська рада розпорядилася і передала в оренду товариству земельну ділянку, частина якої перебуває у користуванні ДТГО «Львівська залізниця» і належить до державної власності. Відповідачі заперечують правомірність такого користування залізницею, оскільки остання не має відповідних правовстановлюючих документів на ці земельні ділянки. З даного приводу суд відзначає, що наявність чи відсутність у ДТГО «Львівська залізниця» документів, які посвідчують право на користування земельною ділянкою, не змінює її правового статусу, який ґрунтується на визначеному законом юридичному факті належності до земель залізничного транспорту. Такий правовий висновок зробив Верховний Суд України (постанови від 24.06.2015р. у справах №3-315гс-15-1 та №3-305гс15, від 06.07.2015р. у справі №3-399гс-15, від 07.10.2015р. у справі №3-900гс-15), висновки якого згідно ст.111-28 ГПК України є обов'язковими для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правові акти, що містять відповідну норму права.

Щодо твердження відповідачів, про те, що накладається не уся земельна ділянка, а тільки її частина, а тому не можна визнавати недійсним усе рішення та договір оренди землі, суд звертає увагу, що у постанові від 07.10.2015р. по справі №3-900гс15 Верховний Суд України відзначив незаконність рішення міської ради та недійсність договору оренди землі в цілому, оскільки частина цієї земельної ділянки перебуває у державній власності та належить до земель залізничного транспорту: «Рішення Чернівецької міської ради від 29.11.2007р. №443 у частині надання спірної земельної ділянки в оренду відповідачу має бути визнано незаконним, а укладений на його підставі договір оренди землі - недійсним, оскільки частина цієї земельної ділянки перебуває у державній власності та належить до земель залізничного транспорту.»

Отже, оспорюване рішення міської ради прийняте з порушенням наведених вище вимог закону, а тому суд визнає його незаконним.

Зміст правочину не може суперечити ЦК України, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства (ст.203 ЦК України). Відповідно до ч.3 ст.215 ЦК України, якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).

На підставі незаконного рішення органу місцевого самоврядування між відповідачами було укладено договір оренди землі, щодо земельної ділянки державної форми власності, якою користується залізниця, а тому такий правочин суд визнає недійсним.

У п.2.29 постанови від 11.05.2011р. №6 «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин» Пленум Вищого господарського суду України звертає увагу на те, що договір оренди земельної ділянки може бути припинений лише на майбутнє, оскільки неможливо повернути вже здійснене за ним користування ділянкою. Одночасно з визнанням договору недійсним господарський суд повинен зазначити в рішенні, що цей договір припиняється лише на майбутнє.

Згідно ч. 3 ст. 49 ГПК судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.

Оскільки спір виник внаслідок неправомірних дій відповідача 1, який незаконно розпорядився земельною ділянкою та передав її в оренду, суд згідно ч.2 ст.49 ГПК України покладає судовий збір на нього.

Витрати ДТГО «Львівська залізниця» за проведення експертизи у розмірі 10' 360,00 грн. згідно ч.5 ст.49 ГПК України покладається на відповідачів у рівних частинах.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.3, 12, 29, 33, 34, 44, 49, 82-85, 111-28 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задоволити повністю.

2. Визнати незаконним рішення Кам'янка-Бузької міської ради №25 від 10.03.2005р. «Про затвердження матеріалів інвентаризації земельної ділянки».

3. Визнати недійсним на майбутнє договір від 11.05.2005р. оренди земельної ділянки площею 4,6469 га, укладений між Кам'янка-Бузькою міською радою та Іноземним підприємством «Кроно-Львів».

4. Стягнути з Кам'янко-Бузької міської ради (80400, Львівська обл., м.Кам'янка-Бузька, вул.Шевченка,2, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 04056196 ) в доход Державного бюджету України 2' 436,00 грн. судового збору.

5. Стягнути з Кам'янко-Бузької міської ради (80400, Львівська обл., м.Кам'янка-Бузька, вул.Шевченка,2, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 04056196 ) на користь Державного територіально-галузевого об'єднання «Львівська залізниця» ( 79007, м. Львів, вул. Гоголя, б.1, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 01059900 ) 5' 180,00 грн. вартості проведеної експертизи.

6. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Кроно-Україна» ( 80400, Львівська обл., Кам'янка-Бузький район, м. Кам'янка-Бузька, вул. Я. Мудрого, б.62,ідентифікаційний код ЄДРПОУ 31147999) на користь Державного територіально-галузевого об'єднання «Львівська залізниця» ( 79007, м. Львів, вул. Гоголя, б.1, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 01059900 ) 5' 180,00 грн. вартості проведеної експертизи.

У судовому засіданні 30.11.2015р. проголошено вступну та резолютивну частини рішення, повний текст рішення складений та підписаний 04.12.2015 р.

Суддя Яворський Б.І.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення30.11.2015
Оприлюднено10.12.2015
Номер документу54053715
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/250/14

Постанова від 09.02.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Костів Т.С.

Ухвала від 12.01.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Костів Т.С.

Ухвала від 22.12.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Костів Т.С.

Ухвала від 21.12.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Костів Т.С.

Рішення від 30.11.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 23.11.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 24.03.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 27.11.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 30.03.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

Ухвала від 10.11.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Яворський Б.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні