Ухвала
від 01.12.2015 по справі 826/16887/14
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 826/16887/14 Головуючий у 1-й інстанції: Санін Б.В.

Суддя-доповідач: Оксененко О.М.

У Х В А Л А

Іменем України

01 грудня 2015 року м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - судді Оксененка О.М.,

суддів - Губської Л.В., Федотова І.В.,

при секретарі - Пономаренко О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про закриття провадження в зв'язку з досягненням податкового компромісу у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Интерпалета-Плюс» до державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И Л А:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Интерпалета-Плюс» звернулося до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 11.08.2014 р. № 0005612208 та № 0005622208.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 15 січня 2015 року в задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням позивач звернувся із апеляційною скаргою, в якій просить скасувати оскаржувану постанову, в зв'язку з її незаконністю та необґрунтованістю, порушенням норми матеріального та процесуального права, та ухвалити нову постанову, якою позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

01 грудня 2015 року через канцелярію Київського апеляційного адміністративного суду відповідачем заявлено клопотання про затвердження примирення сторін у зв'язку із досягненням податкового компромісу та закриття провадження у справі.

На підтвердження обґрунтованості свого клопотання позивачем додано рішення податкового органу щодо погодження застосування податкового компромісу від 16.04.2015 року № 9944/10/26-58-22-07-09.

Заслухавши доповідь судді, пояснення представників сторін, які прибули в судове засідання, колегія суддів вважає, що клопотання про закриття провадження в справі підлягає задоволенню з наступних підстав.

За приписами ст. 194 КАС України позивач може відмовитися від адміністративного позову, а сторони можуть примиритися у будь-який час до закінчення апеляційного розгляду. У разі відмови від адміністративного позову або примирення сторін суд апеляційної інстанції постановляє ухвалу відповідно до вимог статей 112 і 113 цього Кодексу.

Згідно ч.1 ст. 113 КАС України сторони можуть повністю або частково врегулювати спір на основі взаємних поступок. Примирення сторін може стосуватися лише прав та обов'язків сторін і предмета адміністративного позову.

За приписами п. 11-2 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» КАС України підставою для примирення сторін на будь-якій стадії процесу є досягнення податкового компромісу щодо сплати податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податку на прибуток підприємств відповідно до підрозділу 9-2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Відповідно положень п. 7 підрозділу 9-2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України процедура податкового компромісу, встановлена цим підрозділом, поширюється також на неузгоджені суми податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість, визначені у податкових повідомленнях-рішеннях, щодо яких триває процедура судового та/або адміністративного оскарження, а також на випадки, коли платник податків отримав податкове повідомлення-рішення, за яким податкові зобов'язання не узгоджені відповідно до норм цього Кодексу. Досягнення податкового компромісу у такому разі здійснюється за заявою платника податків у письмовій формі до контролюючого органу про намір досягнення податкового компромісу. У таких випадках днем узгодження платником податків податкових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні, є день подання такої заяви до відповідного контролюючого органу. У разі несплати платником податків такого податкового зобов'язання у сумі, визначеній пунктом 2 цього підрозділу, таке податкове зобов'язання вважається неузгодженим.

Податковий компроміс вважається досягнутим після сплати платником податків узгоджених податкових зобов'язань згідно із цим підрозділом.

Як вбачається з матеріалів справи, 27.03.2015 року позивачем подано контролюючому органу заяву про застосування податкового компромісу.

Доказом примирення між сторонами у зв'язку з досягненням податкового компромісу є рішення державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві щодо погодження застосування податкового компромісу від 16.04.2015 року № 9944/10/26-58-22-07-09.

Відповідно п. 5 ч. 1 ст. 198 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду, суд апеляційної інстанції має право, визнати постанову суду нечинною і закрити провадження у справі.

Згідно ст. 203 КАС України постанова або ухвала суду першої інстанції скасовується в апеляційному порядку і позовна заява залишається без розгляду або провадження у справі закривається з підстав, встановлених відповідно статтями 155 і 157 цього Кодексу.

Якщо судом першої інстанції ухвалено законне та обґрунтоване судове рішення, а обставини, які стали підставою для закриття провадження у справі, виникли після його ухвалення, суд апеляційної інстанції визнає таке рішення нечинним і закриває провадження у справі.

Пунктом 3 частини 1 статті 157 КАС України визначено, що суд закриває провадження у справі якщо сторони досягли примирення.

Про закриття провадження у справі суд постановляє ухвалу. Ухвала суду про закриття провадження у справі може бути оскаржена. Повторне звернення з тією самою позовною заявою не допускається (ч. 3 ст. 157 КАС України).

Наслідки закриття провадження в справі позивачу роз'яснені та зрозумілі.

З огляду на вказане, колегія суддів вважає за можливе задовольнити клопотання відповідача про закриття провадження в справі у зв'язку з досягненням податкового компромісу, а постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 15 січня 2015 року визнати нечинною та закрити провадження в справі.

Керуючись ст.ст.113, 194, 198, 203, 205, 206, 211, 212, 254, п. 11-2 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» КАС України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Клопотання державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві задовольнити.

Постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 15 січня 2015 року визнати нечинною.

Закрити провадження у справі в зв'язку з досягненням податкового компромісу.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядку та строки, передбачені ст. 212 КАС України.

Головуючий суддя:

Судді:

Головуючий суддя Оксененко О.М.

Судді: Федотов І.В.

Ісаєнко Ю.А.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.12.2015
Оприлюднено14.12.2015
Номер документу54157021
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/16887/14

Ухвала від 20.03.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Оксененко О.М.

Ухвала від 01.12.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Оксененко О.М.

Ухвала від 01.12.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Оксененко О.М.

Ухвала від 11.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Санін Б.В.

Ухвала від 01.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Санін Б.В.

Ухвала від 11.12.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Санін Б.В.

Ухвала від 07.04.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Оксененко О.М.

Постанова від 15.01.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Санін Б.В.

Ухвала від 04.11.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Санін Б.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні