Постанова
від 27.11.2015 по справі 817/309/14
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 817/309/14

27 листопада 2015 року 15год. 15хв. м. Рівне Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Сала А.Б. за участю секретаря судового засідання Демчук І.М. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник ОСОБА_1,

відповідача: представник ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Публічне акціонерне товариство "Рівнеобленерго" до Державна податкова інспекція у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області про скасування податкового повідомлення-рішення ВСТАНОВИВ:

Публічне акціонерне товариство Рівнеобленерго звернулось з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 24.01.2014 №0000342202.

Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 04.03.2014, залишеною без змін ухвалою Житомирського апеляційного адміністративного суду від 13.08.2014, в задоволенні позовних вимог відмовлено повністю.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 03.11.2015 частково задоволено касаційну скаргу ПАТ Рівнеобленерго . Постанову Рівненського окружного адміністративного суду від 04.03.2014 та ухвалу Житомирського апеляційного адміністративного суду від 13.08.2014 у справі №817/309/14 скасовано, справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Ухвалою Рівненського окружного адміністративного суду від 16.11.2015 року прийнято справу до провадження та призначено справу до судового розгляду.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що висновки акта перевірки, на підставі якого прийняті оспорювані податкові повідомлення-рішення, не ґрунтуються на достовірних, об'єктивних та належним чином встановлених і відображених у акті даних, не відповідають фактичним обставинам та суперечать чинному законодавству.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю та пояснив суду, що відповідачем протиправно позбавлено ПАТ "Рівнеобленерго" права на формування податкового кредиту на підставі податкових накладних, виписаних у періодах, що передують звітному. Вказав, що з урахуванням вимог п.198.6 ст.198 та п.201.10 ст.201 Податкового кодексу (далі - ПК України), позивач має право формувати податковий кредит на підставі податкових накладних упродовж 365 днів з дня їх складення. На думку позивача, ним повністю виконано вимоги п.201.10 ст.201 ПК України - до податкової декларації за листопад 2013 року додано додаток №8 - заяву про відмову контрагентів надавати податкові накладні з відповідними первинними документами, що підтверджують отримання товарів/послуг та сплату податку на додану вартість. Просив позов задовольнити повністю.

Відповідач позов не визнавпро що подав письмові заперечення в обґрунтування яких зазначає, що ПАТ "Рівнеобленерго" сформовано податковий кредит за листопад 2013 року з порушеннями вимог п.198.6 ст.198 та 201.10 ст.201 ПК України - відображено податкові накладні за період лютий-жовтень 2013 року. При цьому, скарги на контрагентів щодо відмови ними надавати податкові накладні у відповідних звітних податкових періодах позивачем до податкового органу не подано. Відтак, висновки акта перевірки та оспорюване податкове повідомлення-рішення є правомірними. Просив у задоволенні позову відмовити повністю.

У судовому засіданні представник відповідача позов не визнав повністю з підстав, наведених у письмових запереченнях. Просив у позові відмовити.

Заслухавши пояснення представників сторін, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.

Направляючи адміністративну справу на новий розгляд Вищий адміністративний суд України в ухвалі від 03.11.2015 вказав, що для правильного вирішення справи по суті суду необхідно встановити обставини справи щодо дотримання позивачем строку, визначеного п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), на включення до складу податкового кредиту за листопад 2013 суми податку на додану вартість за податковими накладними, виписаними в попередніх періодах. При цьому, Вищий адміністративний суд України наголосив, що такі строки слід відраховувати з дати складання податкової накладної до дати подання податкової декларації.

Таким чином, судом підлягає встановленню обставини щодо дотримання позивачем строку, визначеного п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), на включення до складу податкового кредиту за листопад 2013 суми податку на додану вартість за податковими накладними, виписаними в попередніх періодах.

Як вже було встановлено судами, ПАТ "Рівнеобленерго" (код ЄДРПОУ 05424874) зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Рівненської міської ради 15.04.2004. 07.04.2011 діяльність товариства приведена у відповідність до норм Закону України "Про акціонерні товариства" від 17.09.2008 N514-VI, 29.04.2012 зборами акціонерів прийнято рішення про зміну найменування товариства, у зв'язку з чим назва позивача змінювалася наступним чином: Закрите акціонерне товариство "Ей-І-ЕС Рівнеенерго", Публічне акціонерне товариство "АЕС Рівнеобленерго", Публічне акціонерне товариство "Рівнеобленерго".

Основними видами економічної діяльності підприємства є: 85.32 - професійно-технічна освіта; 35.12 - передача електроенергії; 35.13 - розподілення електроенергії; 35.14 - торгівля електроенергією; 42.22 - будівництво споруд електропостачання та електрокомунікацій; 71.12 - діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.

Платником податку на додану вартість позивач зареєстрований 18.07.1997 за №200126080.

Старшим державним ревізором-інспектором відділу камеральних перевірок ДПІ у м.Рівному ОСОБА_3 на підставі п.200.10. ст.200 розділу V Податкового кодексу України, у порядку ст.76 гл.8 розділу ІІ Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за листопад 2013 року ПАТ "Рівнеобленерго" (код ЄДРПОУ 05424874), за наслідками якої складено акт від 11.01.2014 №1/17-16-22-02/05424874.

У вказаному акті перевірки зафіксовано порушення позивачем вимог п.198.6 ст.198, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами і доповненнями, в результаті чого завищено суму податкового кредиту за листопад 2013 року на 41306,17грн.

Згідно з висновками акта перевірки від 11.01.2014 №1/17-16-22-02/05424874, за наслідками перевірки платнику збільшується (зменшується) сума, що за результатами звітного (податкового) періоду підлягає сплаті платником податку до бюджету (р.25) на 41306,00грн.

На вказаний акт перевірки ПАТ "Рівнеобленерго" було подано заперечення вих.№25/349 від 21.01.2014, за наслідками розгляду яких висновки акта перевірки податковим органом згідно з листом від 23.01.2014 №1311/17-16-22-02 залишено без змін.

На підставі акта перевірки від 11.01.2014 №1/17-16-22-02/05424874 ДПІ у м.Рівному прийнято податкове повідомлення-рішення форми Р від 24.010.2014 №0000342202 про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 61959,00грн. (41306,01 грн. - за основним платежем, 20653,00 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами)).

Як вбачається з акта перевірки, податковим органом було встановлено неправомірне віднесення ПАТ "Рівнеобленерго" до складу податкового кредиту за листопад 2013 року податку на додану вартість в загальній сумі 41306,17грн. за податковим накладними, виписаними наступними контрагентами:

Державне територіально-галузеве об'єднання Львівська залізниця , Єдиний технологічний центр з обробки перевізних документів (код 010599013025) - податкова накладна від 30.04.2013 №612/154 на суму ПДВ 2500,00 грн.;

КП Міське будинкоуправління (код 03352219) - податкова накладна від 09.10.2013 на суму ПДВ 658,40 грн.;

ТДВ Рівнефармація аптека №122 (код 22572748) - податкова накладна від 15.05.2013 на суму ПДВ 45,12грн.;

КП Міськводоканал (код 35708362) - податкова накладна від 18.03.2013 на суму ПДВ 18,75грн.;

РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал (код 03361678) - податкові накладні від 15.05.2013 №106/0001 на суму ПДВ 16,93грн. та від 07.05.2013 №2/002 на суму ПДВ 28,60грн.;

ПП Про ОСОБА_1 (код 33538779) - податкова накладна від 26.03.2013 №30 на суму ПДВ 1008,83грн.;

Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства (код 01764604) - податкові накладні від 10.04.2013 №17 на суму ПДВ 69,23грн., від 19.06.2013 №23 на суму ПДВ 40,91грн., від 23.07.2013 №8 на суму ПДВ 29,37грн., від 14.10.2013 №93 на суму ПДВ 56,65грн., від 15.01.2013 №2 на суму ПДВ 39,86грн.;

ТОВ Техноторг-ДОН (код 31764816) - податкові накладні від 20.09.2013 №184021 на суму ПДВ 87,50грн., від 11.09.2013 №176633 на суму ПДВ 95,00грн., від 10.07.2013 №132811 на суму ПДВ 121,67грн.,від 23.08.2013 №165625 на суму ПДВ 190,00грн., від 24.09.2013 №185412 на суму ПДВ 155,83грн., від 17.10.2013 №199651 на суму ПДВ 1500,00грн.;

ТОВ Маріо (код) - податкова накладна від 16.05.2013 №51 на суму ПДВ 992,29грн.;

ТОВ С.П.А.С (код 37154467) - податкова накладна від 22.03.2013 №47 на суму ПДВ 76,10грн.;

ПП Стела 1 (код 36767392) - податкова накладна від 08.02.2013 №1 на суму ПДВ 962,53грн.;

ВАТ Завод Ситал (код 14310247) - податкова накладна від 29.03.2013 №9 на суму ПДВ 30,64грн.;

ПрАт Єврошпон-Смига (код 30981499) - податкова накладна від 24.09.2013 №60 на суму ПДВ 113,30грн.;

філія ВОГАП ПАТ Волиньгаз (код і.п.н. 033394503179 (ЄДРПОУ 21749073)) - податкова накладна від 26.04.2013 №204/6 на суму ПДВ 157,50грн.;

ФОП ОСОБА_4 (код і.п.н. НОМЕР_1) - податкова накладна від 07.05.2013 №5 на суму ПДВ 312,83грн.;

ТОВ Український папір (код 15394112) - податкові накладні від 09.10.2013 №13/15 на суму ПДВ 391,60грн. та від 09.10.2013 №12/15 на суму ПДВ 240,00грн.;

ПрАТ Київстар , Львівська філія ПрАТ Київстар (код і.п.н 216738326059 (ЄДРПОУ 25546088) - податкові накладні від 31.03.2013 №224572/3 на суму ПДВ 5704,39грн., від 30.04.2013 №383355 на суму ПДВ 5404,50грн., від 31.07.2013 №236538/3 на суму ПДВ 5342,09грн., від 31.08.2013 №166140/3 на суму ПДВ 5189,86грн., від 30.09.2013 №275177/3 на суму ПДВ 4600,03грн., від 31.10.2013 №198488/3 на суму ПДВ 4613,25грн.;

Підприємство Клевань Комунсервіс (код 30490059) - податкові накладні від 19.08.2013 №352506 на суму ПДВ 27,43грн., від 19.08.2013 №132905 на суму ПДВ 22,59грн., від 19.08.2013 №672607 на суму ПДВ 22,59грн.;

ДП Зовнішторгвидав України (код 02426097) - податкові накладні від 09.07.2013 №562 на суму ПДВ 92,00грн., від 18.07.2013 №1172 на суму ПДВ 174,00грн., від 21.06.2013 №1330 на суму ПДВ 174,00грн.

Крім того, судом встановлено, що згідно додатку №8 до податкової декларації з податку на додану вартість за листопад 2013 року позивачем заявлено про порушення Державним територіально-галузеве об'єднання Львівська залізниця , Єдиним технологічним центром з обробки перевізних документів, КП Міське будинкоуправління , ТДВ Рівнефармація аптекою №122, КП Міськводоканал , РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал , ПП Про ОСОБА_1 , Березнівським комбінатом громадського харчування районного споживчого товариства, ТОВ Техноторг-ДОН , ТОВ Маріо , ТОВ С.П.А.С , ПП Стела 1 , ВАТ Завод Ситал , ПрАт Єврошпон-Смига , філія ВОГАП ПАТ Волиньгаз , ФОП ОСОБА_4, ТОВ Український папір , ПрАТ Київстар , Львівською філією ПрАТ Київстар , Підприємством Клевань Комунсервіс , ДП Зовнішторгвидав України порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому заяву про відмову вказаних контрагентів надати податкові накладні ні за звітні податкові періоди лютий - жовтень 2013 року, ні за звітній - листопад 2013 року позивачем не подано.

Надаючи правову оцінку спору, що виник між сторонами суд враховує наступне.

Відповідно до п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

В силу вимог п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України, платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:

а) у паперовому вигляді;

б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.

Відповідно до п.201.4 ст.201 Податкового кодексу України, податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.

Підпунктом 187.1 статті 187 Податкового кодексу України передбачено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно з п.201.6 ст.201 Податкового кодексу України, податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

В силу вимог п.201.7 ст.201 Податкового кодексу України, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.

У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" , що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання (з урахуванням вимог п.11 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України).

Таким чином, подання платником податку до податкової декларації за звітний податковий період заяви зі скаргою на постачальника, який відмовився надати податкову накладну, є підставою для включення сум податку на додану вартість до складу податкового кредиту в цьому звітному періоді.

Положення п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України не встановлюють додаткові умови та/або коло обмежень щодо реалізації платником податку права на включення суми податку на додану вартість до складу податкового кредиту наступних періодів за отриманими від постачальників товарів (послуг) податковими накладними протягом 365 календарних днів з дати складання податкових накладних.

Судом встановлено, що позивачем до складу податкового кредиту листопада 2013 року було включено податкові накладні, виписані у попередніх звітних податкових періодах, а саме за період з лютого 2013 по жовтень 2013 року, що стверджується податковими накладними, що містяться в матеріалах справи (Т-1, а.с.88-135).

Відповідно до абз. 3 п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України, у разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складання податкової накладної.

Таким чином, судом встановлено, що позивачем було дотримано вимоги п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України щодо права на включення до податкового кредиту сум податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних від Державного територіально-галузевого об'єднання Львівська залізниця , Єдиного технологічного центру з обробки перевізних документів, КП Міське будинкоуправління , ТДВ Рівнефармація аптекою №122, КП Міськводоканал , РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал , ПП Про ОСОБА_1 , Березнівського комбінату громадського харчування районного споживчого товариства, ТОВ Техноторг-ДОН , ТОВ Маріо , ТОВ С.П.А.С , ПП Стела 1 , ВАТ Завод Ситал , ПрАт Єврошпон-Смига , філія ВОГАП ПАТ Волиньгаз , ФОП ОСОБА_4, ТОВ Український папір , ПрАТ Київстар , Львівської філії ПрАТ Київстар , Підприємства Клевань Комунсервіс , ДП Зовнішторгвидав України протягом 365 календарних днів з дати складання податкової накладної, а отже, зазначені терміни позивачем не було порушено.

Статтею 71 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та обвЂ�єктивному дослідженні.

Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, з урахуванням встановлених у судовому засіданні обставин справи та перелічених норм податкового законодавства, суд приходить до висновку, що відповідачем у спірних правовідносинах не доведено суду належними та допустимими доказами правомірність прийняття оспорюваного податкового повідомлення-рішення, а тому позов підлягає до задоволення повністю.

Відповідно до ч.1 ст.94 КАС України, суд присуджує на користь позивача сплачений судовий збір згідно платіжного доручення від 29.01.2014 №2002182469 в розмірі 1827 грн.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 24.01.2014 №0000342202.

Присудити на користь позивача ОСОБА_5 акціонерного товариства "Рівнеобленерго" за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень Державна податкова інспекція у м.Рівному Головного управління ДФС у Рівненській області судовий збір у розмірі 1827,00 грн.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Сало А.Б.

Дата ухвалення рішення27.11.2015
Оприлюднено18.01.2016
Номер документу54950612
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/309/14

Постанова від 27.11.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Сало А.Б.

Постанова від 27.11.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Сало А.Б.

Ухвала від 16.11.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Сало А.Б.

Ухвала від 03.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 03.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 09.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Постанова від 04.03.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Ухвала від 07.02.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дудар О.М.

Ухвала від 02.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 13.08.2014

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Одемчук Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні