Справа № 640/21079/15-к
н/п 1-кс/640/603/16
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"28" січня 2016 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:
слідчого судді - ОСОБА_1 ,
при секретарі - ОСОБА_2 ,
за участю слідчого - ОСОБА_3 ,
представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »- ОСОБА_4
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м. Харкові клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Харківській області підполковника поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №12015220010000063 від 26.03.2015 року про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -
встановив:
26.01.2016 року до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Харківській області підполковника поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Харківської області юристом 1 класу ОСОБА_5 , про надання тимчасового доступу до речей і документів та можливість вилучення оригіналів документів щодо виконання будівельних робіт, виконаних на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_2 , з будівництва комплексу по управлінню комунальними відходами в м.Богодухів, у період з 01.01.2014 по 31.12.2015, а саме : статут товариства, довідка про відкриття банківських рахунків, ліцензія та дозволи необхідні для виконання робіт і надання послуг, обігово-сальдові відомості по взаєморозрахункам з замовником (узагальнену та в розрізі укладених договорів), банківські виписки та обігово-сальдові виписки по балансовому рахунку 311 «поточні рахунки в національній валюті»; проект на виконання робіт; експертні звіти, щодо проектної та кошторисної частин проекту; обігово-сальдові відомості (бухгалтерські рахунки 20 «Виробничі запаси» 22 «МШП» та інші); документи, які підтверджують наявність власних або орендованих (найманих) машин і механізмів, які використовувались при виконанні робіт (наданні послуг) та первинні документи, що підтверджують роботу власних або орендованих (найманих) машин і механізмів на об`єктах (подорожні листи, змінні рапорти, акти наданих послуг, регістри аналітичного обліку щодо витрачання паливно-мастильних матеріалів на експлуатацію машин та механізмів тощо); договори та акти (накладні) по операціям щодо найму машин і механізмів для виконання робіт по договорам; накази та первинні документи (авансові звіти тощо) та регістри аналітичного обліку, що підтверджують здійснені витрати на відрядження працівників; дефектні акти, договори підряду з додатками; договори із субпідрядними організаціями, які залучались до виконання робіт, видаткові, прибуткові, товарно-транспортні накладні, касові чеки, рахунки-фактури, які підтверджують придбання та поставку товарно-матеріальних цінностей; акти прийому-передачі виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) з додатками; акти на приховані роботи; довідки про вартість будівельних робіт (ф.КБ-3) із субпідрядними організаціями; акти прийому-передачі виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) із субпідрядними організаціями з додатками; акти на приховані роботи; довідки про вартість будівельних робіт (ф.КБ-3);матеріальні звіти (форми М-29, М-19); талони на вивіз землі; агрохімічний паспорт поля, земельної ділянки на якій проводились роботи; проектну документацію з будівництва, кошторисну документацію, виконавчу документацію (загальний журнал робіт та документи, складені особою, що здійснювала технічний нагляд з будівництва), які знаходяться у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою : АДРЕСА_1 .
На обґрунтування клопотання слідчий зазначає, що слідчим управлінням ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування за кримінальним провадженням, внесеним до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015220010000063 від 26.03.2015 року за ознаками складу злочину передбаченого ч.1 ст.15, ч.3 ст.191, ч.2 ст.366 КК України, за фактом замаху на заволодіння коштами ІНФОРМАЦІЯ_2 та внесення в офіційні документи недостовірних даних службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄРПОУ НОМЕР_1 .
Кримінальне провадження №12015220010000063 від 26.03.2015 року зареєстроване в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за матеріалами, які надійшли з департаменту державних закупівель та державного замовлення ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 .
Висновком уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель, підписаного заступником директора ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_6 , під час перевірки процедури закупівлі робіт з будівництва комплексу по управлінню комунальними відходами міста Богодухів встановлено наступне :
- при складанні документації конкурсних торгів Замовником не враховані вимоги пунктам 2 і 3 частини другої статті 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі Закону), абзацу третього частини другої статті 31 Закону, зміни до закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», постанов Кабінету Міністрів України від 21.11.2013 №842 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України від 21.11.2013 №842 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 29 червня 2011 р. №749» та від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»;
- порядок проведення процедури закупівлі не відповідає абзацу третьому частини другої статті 31 Закону та частині п`ятій статті 40 Закону;
- виконання зобов`язань за договором на закупівлю робіт з будівництва комплексу по управлінню комунальними відходами в м.Богодухів, укладеного за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, може призвести до нераціонального та неефективного використання державних коштів, що не відповідатиме меті Закону та принципам, за якими мають здійснюватися державні закупівлі, закріпленими в статті 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Під час досудового розслідування встановлено, що у період з 01.10.2014 по 31.12.2015,підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 виконувало будівельні роботи з будівництва комплексу по управлінню комунальними відходами в м.Богодухів за замовленням ІНФОРМАЦІЯ_2 .
В ході досудового розслідування отримано ухвалу Ленінського районного суду міста Харкова від 20.05.2015 про тимчасовий доступ до документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 щодо виконання будівельних робіт з будівництва комплексу по управлінню комунальними відходами в м.Богодухів .
08.07.2015 згідно з Актом прийому-передачі №1 до ІНФОРМАЦІЯ_7 передані копії документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 за період часу з 06.08.2013 по 03.10.2014, протокол про тимчасовий доступ до речей та документів не складався.
24.09.2015 до ІНФОРМАЦІЯ_8 згідно з листом вих.№30/06-4751 передані документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , які отримані згідно зазначеного акту прийому-передачі №1, для проведення відповідної перевірки використання коштів, виділених на будівництво комплексу по управлінню комунальними відходами в м.Богодухів.
Крім того в ході досудового розслідування отримано ухвалу Ленінського районного суду міста Харкова від 31.06.2015 про проведення ІНФОРМАЦІЯ_8 позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 .
03.12.2015 на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » направлено запит №47/1591 про надання документів щодо прийняття участі в тендері та виконання будівельних робіт з будівництва комплексу по управлінню комунальними відходами в м.Богодухів.
11.12.2015 до СУ ГУ НП в Харківській області надійшов лист №11/12-15-2 від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про відмову в наданні документів та необхідність звернутися органу досудового слідства до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів.
12.01.2016 до СУ ГУ НП в Харківській області надійшов лист ІНФОРМАЦІЯ_8 за вих.№20-06-26-17/179 про надання необхідних документів для проведення якісної перевірки використання коштів виділених юридичній особі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2014 по 31.12.2015.
Необхідність вилучення документів про виконання будівельних робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за замовленням ІНФОРМАЦІЯ_2 обґрунтовується потребою у використанні зазначених документів для проведення перевірки ІНФОРМАЦІЯ_8 , а також проведення будівельно-технічної, судово-економічної та почеркознавчої експертиз та неможливістю іншими способами довести усі обставини у кримінальному провадженні.
В судовому засіданні слідчий підтримав подане клопотання, просив його задовольнити.
Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », заперечував проти задоволення клопотання, вказав, що на підставі ухвали Ленінського районного суду м. Харкова підприємством вже передані слідчому документи, які зазначені в заявленому клопотанні, що підтверджується актами прийому-передачі, однак слідчий повторно звернувся до суду з аналогічним клопотанням.
Слідчий суддя, вислухавши думку учасників процесу, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.
Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст.107 КПК України.
Керуючись ст.ст. 107, 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,
ухвалив:
клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Харківській області підполковника поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №12015220010000063 від 26.03.2015 року про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Зобов`язати ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою : АДРЕСА_1 ,надатистаршому слідчому СУ ГУНП в Харківській області підполковнику поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей і документів щодо виконання будівельних робіт, виконаних на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_2 , з будівництва комплексу по управлінню комунальними відходами в м.Богодухів, у період з 01.01.2014 по 31.12.2015, а саме : статут товариства, довідка про відкриття банківських рахунків, ліцензія та дозволи необхідні для виконання робіт і надання послуг, обігово-сальдові відомості по взаєморозрахункам з замовником (узагальнену та в розрізі укладених договорів), банківські виписки та обігово-сальдові виписки по балансовому рахунку 311 «поточні рахунки в національній валюті»; проект на виконання робіт; експертні звіти, щодо проектної та кошторисної частин проекту; обігово-сальдові відомості (бухгалтерські рахунки 20 «Виробничі запаси» 22 «МШП» та інші); документи, які підтверджують наявність власних або орендованих (найманих) машин і механізмів, які використовувались при виконанні робіт (наданні послуг) та первинні документи, що підтверджують роботу власних або орендованих (найманих) машин і механізмів на об`єктах (подорожні листи, змінні рапорти, акти наданих послуг, регістри аналітичного обліку щодо витрачання паливно-мастильних матеріалів на експлуатацію машин та механізмів тощо); договори та акти (накладні) по операціям щодо найму машин і механізмів для виконання робіт по договорам; накази та первинні документи (авансові звіти тощо) та регістри аналітичного обліку, що підтверджують здійснені витрати на відрядження працівників; дефектні акти, договори підряду з додатками; договори із субпідрядними організаціями, які залучались до виконання робіт, видаткові, прибуткові, товарно-транспортні накладні, касові чеки, рахунки-фактури, які підтверджують придбання та поставку товарно-матеріальних цінностей; акти прийому-передачі виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) з додатками; акти на приховані роботи; довідки про вартість будівельних робіт (ф.КБ-3) із субпідрядними організаціями; акти прийому-передачі виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) із субпідрядними організаціями з додатками; акти на приховані роботи; довідки про вартість будівельних робіт (ф.КБ-3);матеріальні звіти (форми М-29, М-19); талони на вивіз землі; агрохімічний паспорт поля, земельної ділянки на якій проводились роботи; проектну документацію з будівництва, кошторисну документацію, виконавчу документацію (загальний журнал робіт та документи, складені особою, що здійснювала технічний нагляд з будівництва), які знаходяться у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою : АДРЕСА_1 , з можливістю їх вилучення.
Дозволити старшому слідчому СУ ГУНП в Харківській області підполковнику поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей і документів, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , розташованого за адресою : АДРЕСА_1 , а саме до документів щодо виконання будівельних робіт, виконаних на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_2 , з будівництва комплексу по управлінню комунальними відходами в м.Богодухів, у період з 01.01.2014 по 31.12.2015, а саме : статут товариства, довідка про відкриття банківських рахунків, ліцензія та дозволи необхідні для виконання робіт і надання послуг, обігово-сальдові відомості по взаєморозрахункам з замовником (узагальнену та в розрізі укладених договорів), банківські виписки та обігово-сальдові виписки по балансовому рахунку 311 «поточні рахунки в національній валюті»; проект на виконання робіт; експертні звіти, щодо проектної та кошторисної частин проекту; обігово-сальдові відомості (бухгалтерські рахунки 20 «Виробничі запаси» 22 «МШП» та інші); документи, які підтверджують наявність власних або орендованих (найманих) машин і механізмів, які використовувались при виконанні робіт (наданні послуг) та первинні документи, що підтверджують роботу власних або орендованих (найманих) машин і механізмів на об`єктах (подорожні листи, змінні рапорти, акти наданих послуг, регістри аналітичного обліку щодо витрачання паливно-мастильних матеріалів на експлуатацію машин та механізмів тощо); договори та акти (накладні) по операціям щодо найму машин і механізмів для виконання робіт по договорам; накази та первинні документи (авансові звіти тощо) та регістри аналітичного обліку, що підтверджують здійснені витрати на відрядження працівників; дефектні акти, договори підряду з додатками; договори із субпідрядними організаціями, які залучались до виконання робіт, видаткові, прибуткові, товарно-транспортні накладні, касові чеки, рахунки-фактури, які підтверджують придбання та поставку товарно-матеріальних цінностей; акти прийому-передачі виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) з додатками; акти на приховані роботи; довідки про вартість будівельних робіт (ф.КБ-3) із субпідрядними організаціями; акти прийому-передачі виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) із субпідрядними організаціями з додатками; акти на приховані роботи; довідки про вартість будівельних робіт (ф.КБ-3);матеріальні звіти (форми М-29, М-19); талони на вивіз землі; агрохімічний паспорт поля, земельної ділянки на якій проводились роботи; проектну документацію з будівництва, кошторисну документацію, виконавчу документацію (загальний журнал робіт та документи, складені особою, що здійснювала технічний нагляд з будівництва).
Встановити строк дії цієї ухвали один місяць, тобто до 28.02.2016 року.
Роз`яснити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя - ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2016 |
Оприлюднено | 10.03.2023 |
Номер документу | 55298228 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Київський районний суд м.Харкова
Божко В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні