Постанова
від 06.04.2007 по справі 10/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

10/19

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                          ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  "06" квітня 2007 р.                                                                   Справа № 10/19

За позовом державної податкової інспекції у Сторожинецькому районі  

до малого приватного підприємства “Водограй”, с. Михальча  Сторожинецького району

про припинення юридичної особи

Суддя Т.І.Ковальчук

Секретар судового засідання  Нікуліца І. С.

Представники:

Від позивача –Григоришин О.М.,  завідувач юридичним сектором, дов. від 19.03.2007 р.

Від відповідача –не з'явився

СУТЬ СПОРУ:

Позивач, урахуванням наданих уточнень, звернувся з позовом до відповідача про припинення юридичної особи, мотивуючи позов тим, що відповідач більше року не подає до державної податкової інспекції податкових декларацій, передбачених чинним законодавством, а відповідно до положень Закону України “Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців” підлягає припиненню юридична особа, яка більше року не подає податкової звітності до податкового органу.

Провадження у справі відкрито ухвалою від 08.02.2007 р., справу  до розгляду в судовому засіданні призначено на 01.03.2007 р. за участю представників сторін, від відповідача витребувано пояснення на позов та докази в його обґрунтування.

Ухвалою від 01.03.2007 р. розгляд справи в судовому засіданні відкладено на 22.03.2007 р. у зв'язку з неявкою відповідача на виклик суду, ухвалою від 22.03.2007 р. –на 06.04.2007 р. у зв'язку з неявкою представників обох сторін.

Наявними у справі доказами підтверджується належне надіслання відповідачу повідомлення про час і місце судового засідання. Неотримання відповідачем зазначених документів через неперебування за своєю зареєстрованою юридичною адресою всупереч обов'язку повідомляти реєструючий та податковий органи про зміну місцезнаходження не перешкоджають вирішенню спору в даному судовому засіданні.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, пояснив, що відповідач не подає податкову звітність з 01.04.2005 р., заборгованості перед бюджетом не має.

Заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши матеріали справи,  з'ясувавши фактичні обставини справи, суд встановив, що відповідач з 19.07.2005 р. не подає податкові декларації і розрахунки до ДПІ у Сторожинецькому районі, що  підтверджується довідкою позивача  від 10.10.2006 р. № 15/9/15-012 (а.с. 6).

Згідно з даними державного реєстратора відповідач 22.09.1995 р. зареєстрований як суб'єкт підприємницької діяльності, з ЄДРПОУ не виключений, з довідки позивача від 02.11.2006 р. № 6502/10/24-016 видно, що податкового боргу по платежах до бюджету відповідач не має (а.с. 4,5, 7).

У відповідності до ст. 9 Закону України “Про систему оподаткування” платники податків і зборів зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів податкові декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів). Згідно з підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ передбачено подання декларацій за базовий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю –протягом  20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; календарному кварталу або календарному півріччю –протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя); календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом “г” підпункту 4.1.4 цього пункту –протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

Вказані вимоги відповідачем були порушенні неподанням податкових декларацій до податкової інспекції протягом періоду, що перевищує один рік.

У відповідності до ч. 6 ст. 59 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання ліквідується, зокрема, у разі скасування його державної реєстрації у випадках, передбачених законом.

Згідно зі ст. 247 ГК України у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документом, до нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації на підставі рішення суду.

Підстави і порядок скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання-юридичної особи,  яка здійснюється у формі припинення юридичної особи, регламентуються Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців”.

Згідно з абз. 5 ч. 2 ст. 38 цього Закону однією з підстав для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Пунктом 17  частини 1 статті 11 Закону України “Про державну податкову службу органи державної податкової служби мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.

За таких обставин позов належить задовольнити.

Судові витрати стягнути з відповідача на користь держави.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 17, 94, 98, ст.ст. 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, пп. б) п. 1 ст. 3 Декрету Кабінету Міністрів України. “Про державне мито”, суд

П О С Т А Н О В И В :

1.          Позов задовольнити.

2.          Припинити юридичну особу –мале приватне підприємство “Водограй”, с. Михальча Сторожинецького району Чернівецької області, код ЄДРПОУ 21439964.

3.          Стягнути з малого приватного підприємства “Водограй” (с. Михальча Сторожинецького району Чернівецької області, код ЄДРПОУ 21439964, р/р невідомий) у доход Державного бюджету України судовий збір в сумі 3,40 грн.

4.          У день набрання постановою законної сили надіслати її копію державному реєстратору за місцем реєстрації  МПП “Водограй” та видати виконавчий лист.

Постанова  набирає законної сили після  закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження,  встановленого Кодексом адміністративого судочинства України , якщо таку заяву не було подано.

Якщо було подано  заяву  про  апеляційне  оскарження,  але апеляційна  скарга  не  була  подана  у  строк,  встановлений  КАС України,  постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

У  разі  подання  апеляційної скарги судове рішення,  якщо його  не  скасовано,  набирає  законної  сили   після   закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо  строк  апеляційного  оскарження  буде поновлено,  то вважається, що постанова не набрала законної сили.

Про апеляційне оскарження рішення  суду  першої  інстанції спочатку  подається  заява.  Обґрунтування  мотивів  оскарження  і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються  в  апеляційній скарзі.

Заява  про  апеляційне  оскарження  та  апеляційна  скарга подаються до адміністративного суду  апеляційної  інстанції  через суд  першої  інстанції,  який  ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно  надсилається  особою,  яка  її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява  про  апеляційне  оскарження  постанови  суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення,  а в разі   складення   постанови  у  повному  обсязі  відповідно  до статті 160 КАС України -  з  дня  складення  в  повному  обсязі.

Апеляційна  скарга  на  постанову  суду першої інстанції подається протягом  двадцяти  днів  після  подання  заяви   про   апеляційне оскарження.

Апеляційна   скарга  може  бути  подана  без  попереднього подання заяви про апеляційне оскарження,  якщо скарга подається  у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова складена в повному обсязі, проголошена і підписана 06 квітня 2007 року.

Суддя                                                             Т.І. Ковальчук

СудГосподарський суд Чернівецької області
Дата ухвалення рішення06.04.2007
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу557974
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/19

Ухвала від 07.12.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Рудь Ірина Анатоліївна

Ухвала від 23.11.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Рудь Ірина Анатоліївна

Судовий наказ від 26.09.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Васильєв Олег Юрійович

Ухвала від 26.09.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Васильєв Олег Юрійович

Ухвала від 19.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Надія Михайлівна

Ухвала від 10.04.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

Зекунов Е.В.

Ухвала від 14.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Ухвала від 19.08.2015

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

Ухвала від 19.08.2015

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

Ухвала від 01.03.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні