ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬН ИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майда н Незалежності, 1 тел. 79-57-10, факс 79 -58-82
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"19" січня 2007 р. Справа №10/463- НА
за позовом Приватного під приємця ОСОБА_1 м. Славута
до Управління Пенсійного ф онду України в Славутському районі та місті Славута Хмел ьницької області м. Славута
про визнання протиправною дії Управління Пенсійного ф онду України в Славутському районі та м. Славута стосовно виставлення вимоги про спла ту боргу №Ф-313 від 30.10.2006р. та скасу вання вимоги №Ф-313 від 30.10.2006р.в су мі 236,52 грн.
Суддя Виноградова В.В. Секретар судового за сідання Матущак В.В.
Представники сторін :
позивача ОСОБА _2 - за довіреністю від 29.10.2006р.
відповідача Полу дняк А.Г. - за довіреністю № 4221/61 від 22.11.2006р.
У судовому засіданні згі дно ч.3 ст. 160 КАСУ проголошено в ступну і резолютивну частини постанови.
Постанова приймається 19.01.2007р ., оскільки в судовому засідан ні оголошувалася перерва.
Суть спору:
Позивач звернувся до с уду з позовною заявою (врахов уючи подані уточнення) визна ти протиправною дію управлін ня Пенсійного фонду України в Славутському районі та м. Сл авута щодо виставлення вимог и №Ф-313 від 30.10.2006р. про сплату борг у в сумі 236,52 грн. та скасування в имоги №Ф-313 від 30.10.2006р. про сплату боргу в сумі 236,52 грн.
В обґрунтування позову вка зує на те що вимога про сплату боргу з посиланням на ст.106 Зак ону України “Про загальнообо в' язкове державне пенсійне страхування” є такою, що не ві дповідає діючому законодавс тву у сфері підприємницької діяльності до приватних підп риємців, які застосовують сп рощену систему оподаткуванн я згідно діючого Указу Прези дента України №746 від 28.06.1999р. та є такою, що порушує немайнові права стосовно добровільнос ті та самостійності дій в пит аннях фінансових витрат та с оціального захисту.
Посилається на положення З акону України “Про вирішення питання щодо заборгованості суб' єктів господарської ді яльності, які застосовують о собливі умови оподаткування ,обліку та звітності у зв' яз ку з не перерозподілом Держа ним казначейством України ча стини податків до Пенсійного фонду України ,Фонду соціаль ного страхування з тимчасово ї втрати працездатності, Фон ду соціального страхування н а випадок безробіття протяго м 2004р- 1 кварталу 2005р.”
В додаткових письмових поя сненнях звертає увагу на те, щ о ситуація, яка є предметом ро згляду була спровокована ст. 45 Закону України “Про Державн ий бюджет України на 2005р” від 23.12.2004р. № 2285, який діяв до 31.03.2005р.Проб лемні питання були врегульов ані Законом України “ Про вир ішення питання щодо заборгов аності суб' єктів господарс ької діяльності, які застосо вують особливі умови оподатк ування ,обліку та звітності у зв' язку з не перерозподіло м Держаним казначейством Укр аїни частини податків до Пен сійного фонду України ,Фонду соціального страхування з т имчасової втрати працездатн ості , Фонду соціального стра хування на випадок безробітт я протягом 2004р- 1 кварталу 2005р.”. С тверджує, що даний закон є спе ціальним законом разової дії ,який має вищий юридичний ста тус порівняно з діючою право вою базою, яка регулює правов ідносини УПФ України і підпр иємців - фізичних осіб стосо вно сплати фіксованого внеск у до Пенсійного фонду щоміся чно за період з 01.01.2005р. по 31.03.2005р. За значає, що відповідач помилк ово плутає терміни (а звідси і зобов'язання підприємців) "ст рахові внески до Пенсійного фонду", що передбачені п.п. 4 п. 8 П рикінцевих положень Закону У країни № 1058-ІУ від 09.07.2003р. "Про зага льнообов'язкове Державне пен сійне страхування" у вигляді "фіксованого розміру" (42% мінім альної заробітної плати) з "ро зміром мінімального страхов ого внеску", що був передбачен ий для фізичних осіб-підприє мців Законом України № 2285-IV від 23.12.2004р. (83 грн.84 коп.).Зазначає, що "м інімальний страховий внесок ", що передбачався до сплати в період з 01.01.2005р. до 31.03.05р. був скасо ваний, як обов'язковий до спла ти ст. 1 Закону України № 3583-IV, а то му і не може виникати зобов'я зань про сплату "мінімальног о страхового внеску" в розмір і 83 грн. 84 коп. кожним підприємц ем - фізичною особою за себе в примусовому порядку на перши й рівень - солідарної системи загальнообов'язкового держа вного пенсійного страхуванн я, як системи пенсійного забе зпечення України, який платі ж є обов'язковим для загально ї системи оподаткування (під приємців, що не застосовують спрощену систему оподаткува ння). Вважає, що до підприємців (спрощенців), що обрали особли вий спосіб оподаткування (єд иний податок, фіксований пат ент, спеціальний патент) за вк азаний період з 01.01.2005р. до 31.03.2005р. н е повинні бути застосовані п оложення ст. 106 Закону України № 1058-ІУ від 09.07.2003р. та п. 8 Інструкці ї 21-1 від 19.12.2003 року про стягнення недоїмки, так як її не може бу ти після оприлюднення Закону України № 3583 де в ст. 2 вказано ,щ о донарахування та фінансові (штрафні) санкції до суб'єктів господарської діяльності, я кі застосовують особливі умо ви оподаткування, обліку та з вітності, щодо сум фактично с плачених внесків у 2004 році -1 кв арталі 2005 року, не застосовуют ься.
Відповідач про ти позову заперечує, при цьом у зазначає, що позивач - ОСОБ А_1 зареєстрована як фізичн а особа - підприємець, переб уває на обліку в управлінні П енсійного фонду України в Сл авутському районі та місті С лавута як особа, яка обрала ос обливий спосіб оподаткуванн я - фіксований податок та відп овідно до п.3 ст. 11 Закону Україн и "Про загальнообов'язкове де ржавне пенсійне страхування " №1058 - IV від 09.07.2003 року( надалі Закон № 1058) є особою, яка підлягає заг альнообов'язковому державно му пенсійному страхуванню. В ідповідно до п.5 ст.14 та п.1 ст.15 є с трахувальником та платником страхових внесків до соліда рної системи загальнообов'яз кового державного пенсійног о страхування та відповідно до п.п.4.6 п.2 ст.17 зобов' язана под авати звітність територіаль ному органу Пенсійного фонду України у строки, в порядку та за формою, встановленими Пен сійним фондом, а також зобов'я зана нараховувати, обчислюва ти і сплачувати в установлен і строки та в повному обсязі страхові внески .
В обґрунтування заперече нь посилається на положення ст. 5 Закону №1058, відповідно до я ких визначено, що тільки цим З аконом регулюються відносин и, що виникають між суб'єктами системи загальнообов'язково го державного пенсійного стр ахування, дія інших норматив но-правових актів може пошир юватися на ці відносини лише у випадках , передбачених цим Законом, або в частині, що не с уперечить цьому Закону та по ложення п.п.3,4 ст.18 відповідно д якої страхові внески є цільо вим загальнообов'язковим пла тежем , який справляється на в сій території України в поря дку, встановленому цим Закон ом. Страхові внески не включа ються до складу податків, інш их обов'язкових платежів, що с кладають систему оподаткува ння. На ці внески не поширюєть ся податкове законодавство. Законодавством не можуть вст ановлюватись пільги з нараху вання та сплати страхових вн есків або звільнення від їх с плати.
Акцентує увагу на тому , що в ідповідно до підпункту 4 пунк ту 8 Прикінцевих положень Зак ону №1058. фізичні особи - суб'єкт и підприємницької діяльност і , які обрали особливий спосі б оподаткування ( фіксований податок , єдиний податок ) на п еріод дії законодавчих актів з питань особливого способу оподаткування сплачують стр ахові внески у порядку, визна ченому цим Законом у фіксова ному розмірі.
Статтею 45 Закону України «П ро державний бюджет України на 2005 рік »№ 2285-IV від 23.12.2004 року вста новлено фіксований розмір ст рахових внесків на загальноо бов'язкове державне пенсійне страхування для фізичних ос іб - суб'єктів підприємницько ї діяльності , які обрали особ ливий спосіб оподаткування ( фіксований податок , єдиний п одаток ) та членів сімей зазна чених фізичних осіб , які беру ть участь у провадженні ними підприємницької діяльності , у розмірі мінімального стра хового внеску, визначеного З аконом України "Про загально обов'язкове державне пенсійн е страхування". Відповідно до статті 1 Закону № 1058 -IV від 09.07.2003 рок у мінімальний страховий внес ок - це сума коштів , що визнача ється як добуток мінімальног о розміру заробітної плати н а розмір страхового внеску , в становлених законом на день отримання заробітної плати ( доходу). Мінімальна заробіт на плата протягом січня - бе резня 2005 року становила 262 грн., р озмір страхового внеску 32 %. Та ким чином фіксований розмір страхових внесків для фізичн их осіб - суб'єктів підприємни цької діяльності , які обрали особливий спосіб оподаткува ння (фіксований податок , єдин ий податок) за перший квартал 2005 року становить : 262 грн. х 32 % = 83 гр н.84 коп. за один календарний мі сяць , 83 грн.84 коп. х 3 місяці =251 грн . 52 коп. за квартал .
Зазначає, що Законом Україн и "Про внесення змін до Закону України "Про державний бюдже т України на 2005 рік " та деяких і нших законодавчих актів " № 2505 - IV від 25.03.2005 року визначено , що сп лата та зарахування до бюдже тів і державних цільових фон дів сум єдиного податку для с уб'єктів малого підприємницт ва та фіксованого податку зд ійснюється в порядку та на ум овах, які діяли до 01.01.2005 року. Заз начена норма набрала чинност і з 31.03.2005 року.
Робить висновок, що за пері од з 01.01.2005 по 30.03.2005 року вищезазнач ені особи , які обрали особлив ий спосіб оподаткування, від повідно до статті 45 Закону Укр аїни «Про державний бюджет У країни на 2005 рік »№ 2285- IV від 23.12.2004 ро ку (редакція якого була чинна до 31.03.2005 року) зобов'язані сплат ити до Пенсійного фонду Укра їни фіксований розмір страхо вих внесків за січень , лютий т а 30 днів березня 2005 року із розр ахунку 83 грн.84 коп. на місяць ( пе редбачений законодавством р озмір мінімального страхово го внеску в першому кварталі 2005 року),остаточний розрахуно к мав бути здійснений до 01.04.2006 р оку.
Звертає увагу на те, що пози вач відповідно до відповідно до пункту 11.12. та згідно додатк у 26 Інструкції про порядок обч ислення і сплати страхувальн иками та застрахованими особ ами внесків на загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування до Пенсійного фонду України затвердженої Постан овою правління Пенсійного фо нду України 19.12.2003 року за № 21-1 та з ареєстрованої в Міністерств і юстиції України 16.01.2004 року за № 64/8663 ( надалі Інструкція № 21-1 ) по дала звітність до управління Пенсійного фонду України в С лавутському районі та м.Слав ута, однак страхувальник вне сків не сплатила. Граничний т ермін сплати фіксованого стр ахового внеску 31 березня року наступного за звітним. Таким чином з 01.04.2006 року за позивачем виникла заборгованість зі с плати страхових внесків на з агальнообов'язкове державне пенсійне страхування (недої мка).
Відповідно до ст.106 Закону №10 58 та пункту 8 Інструкції № 21-1 від 19.12.2003 року відповідачем позива чу виставлено вимогу про спл ату заборгованості в розмірі 233,82 грн. із врахуванням частки сплаченого фіксоваеного под атку у відповідності до вимо г Закону України “ Про виріше ння питання щодо заборговано сті суб' єктів господарсько ї діяльності, які застосовую ть особливі умови оподаткува ння ,обліку та звітності у зв' язку з не перерозподілом Дер жаним казначейством України частини податків до Пенсійн ого фонду України ,Фонду соці ального страхування з тимчас ової втрати працездатності, Фонду соціального страхуван ня на випадок безробіття про тягом 2004р. - 1 кварталу 2005р.” .
З вищенаведених обставин п росить у задоволенні позову відмовити.
Розглянувши подані сто ронами документи і матеріали , заслухавши пояснення предс тавників сторін, з' ясувавш и фактичні обставини, на яки х ґрунтується позовна вимог а і заперечення проти позов у, дослідивши докази, встанов лено наступне:
ОСОБА_1 зареєстрована як суб' єкт підприємницької ді яльності-фізична особа, про щ о видано свідоцтво про держа вну реєстрацію НОМЕР_2 від 27.05.1996р., з.01.01.2005р. по 31.03.2005р. перебуває на спрощеній системі оподат кування та сплачує фіксован ий податок в розмірі 50 грн., що п ідтверджується листами Слав утської ОДПІ № 14015 від 21.12.2006 р. та № 469/г/19-018 від 18.01.2007р.
Позивачем до управління Пе нсійного фонду в Славутськом у районі та м. Славута подано з віт про нарахування та сплат у суми страхових внесків на з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування за 2005 р. ( вх. №5888 від 28.03.2006р.) в якому визна чено фіксований розмір стра хового внеску за січень - 83,84 гр н., лютий - 83,84 грн. та березень - 83,84 грн., всього - 251, 52 грн.
Відповідачем складено акт №110 від 12.10.2006р.,яким проведено ро зрахунок належних до сплати в 1 кварталі 2005р. позивачем сум фіксованого розміру страхов ого внеску з урахуванням час тини фіксованого податку, сп лаченого до бюджету (150 грн.).Фік сований розмір страхового вн еску визначено в сумі 236,52 грн. ( 2 51,52 грн.-150 грн.) .
Відповідачем виставлено п озивачу вимогу №Ф-313 від 30.10.2006р. п ро сплату боргу на суму недої мки в розмірі 236,52 грн.
Позивач, вважаючи дану вим огу такою, що прийнята з поруш енням вимог чинного законода вства, просить її скасувати, а дії управління Пенсійного ф онду визнати протиправними.
Досліджуючи надані сторо нами докази, аналізуючи наве дені міркування та запереч ення, оцінюючи їх в сукупнос ті, судом враховується наст упне:
Відносини, що виникають м іж суб' єктами системи загал ьнообов' язкового державно го пенсійного страхування ре гулюються Законом України “П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування” №1058-IV від 09.07.2003 р.(надалі Закону). Но рмами ст.5 вказаного Закону вс тановлено, що визначення пла тників страхових внесків, по рядок нарахування, обчисленн я і сплати страхових внесків , порядок нарахування, обчисл ення і сплати страхових внес ків регулюються виключно цим Законом.
Згідно п.5 ст.14 та п.1 с т.15 Закону страхувальниками т а платниками страхових внеск ів є фізичні особи - суб'єкти п ідприємницької діяльності, у тому числі ті, які обрали особ ливий спосіб оподаткування ( фіксований податок, єдиний п одаток, фіксований сільськог осподарський податок, придба ли спеціальний торговий пате нт), та члени сімей зазначених фізичних осіб, які беруть уча сть у провадженні ними підпр иємницької діяльності.
Враховуючи дані нор ми, не зважаючи на те, що згідн о Указу Президента “Про спро щену систему оподаткування, обліку та звітності суб' єкт ів малого підприємництва” №7 27 позивач обрав особливий спо сіб оподаткування та перейшо в на спрощену систему оподат кування шляхом сплати фіксов аного податку, на нього стосо вно сплати страхових внескі в поширюється дія Закону Укр аїни “Про загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання”. При цьому не приймают ься до уваги доводи позивача про те, що він не повинен спла чувати страхові внески згід но Закону в силу дії Указу Пре зидента “Про спрощену систем у оподаткування, обліку та зв ітності суб' єктів малого пі дприємництва” та Закону Укра їни „Про державну підтримку малого підприємництва”, оск ільки згідно з п.15 Прикінцевих положень Закону України “Пр о загальнообов' язкове держ авне пенсійне страхування” передбачено, що до відносин у сфері загальнообов' язков ого державного пенсійного ст рахування до приведення зако нодавства України у відпові дність з цим Законом, дані нор мативно - правові акти застос овуються в частині, що не супе речать цьому Закону.
Відповідно до Указу П резидента України “Про спрощ ену систему оподаткування, о бліку та звітності суб'єктів малого підприємництва” суб' єкти підприємницької діяльн ості, які обрали спрощену сис тему оподаткування звільнен і від сплати збору на обов' я зкове держане пенсійне страх ування, а не від сплати страхо вих внесків. При цьому збір на обов' язкове державне пенсі йне страхування - це платіж, який ст. 14 Закону України “Про систему оподаткування” відн есено до загальнодержавних п одатків і зборів, сплачуєтьс я в порядку, передбаченому За коном України “Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами”. Натомість згідно ст.18 Закону України “Про загально обов' язкове державне пенсі йне страхування” страхові вн ески є цільовим загальнообов ' язковим платежем, який спр авляється на всій території України в порядку, встановле ному цим Законом, вони не вклю чаються до складу податків, і нших обов' язкових платежів , що складають систему оподат кування, на ці внески не пошир юється податкове законодав ство.
Враховуючи вищеза значене, позивач виступає пл атником страхових внесків до солідарної системи загально обов' язкового державного п енсійного страхування.
Пунктом 6 ч.2 ст.17 Закону на с трахувальників покладено об ов' язок нараховувати, обчис лювати і сплачувати у встано влений строк та в повному обс язі страхові внески.
Відповідно до п.п.4 п.8 Прикінц евих положень Закону фізичні особи - суб' єкти підприємн ицької діяльності, які обрал и особливий спосіб оподаткув ання (фіксований податок, єди ний податок), на період дії зак онодавчих актів з питань осо бливого оподаткування сплач ують страхові внески у поряд ку, визначеному цим Законом у фіксованому розмірі.
Статтею 45 Закону України „П ро Державний бюджет України на 2005р.” за період з 01.01.05 р. по 30.03.05 р. встановлено фіксований ро змір страхових внесків на за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування для ф ізичних осіб - суб' єктів під приємницької діяльності, які обрали особливий спосіб опо даткування (фіксований, єдин ий податок), та членів сімей за значених осіб, які беруть уча сть у провадженні ними підпр иємницької діяльності, у роз мірі мінімального страховог о внеску, визначеного Законо м України “Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування”. Відповідно до ст.1 З акону України №1058 та п.1.3 ст.1 Інс трукції про порядок обчислен ня і сплати страхувальниками та застрахованими особами в несків на загальнообов'язков е державне пенсійне страхува ння до Пенсійного фонду Укра їни (затверджено Постановою правління Пенсійного фонду У країни 19.12.2003р №21-1 (зареєстровано в Міністерстві юстиції Укра їни 16 січня 2004 р. за N 64/8663), надалі - Інструкція №21-1, передбачено, щ о мінімальний страховий внес ок - сума коштів, що визначаєть ся розрахунково як добуток м інімального розміру заробіт ної плати на розмір страхово го внеску, установлених Зако ном на день отримання заробі тної плати (доходу). За пе рший квартал 2005р. розмір мінім ального страхового внеску ст ановить 83,84 грн. за один календа рний місяць.
Судом враховується, що вико нуючи вимоги даного Закону, п озивачем самостійно, згідно ч.3 п.11.12 Інструкції №21-1 подано до управління Пенсійного фонду звіт про нарахування та спла ту суми страхових внесків зг ідно якого визначено фіксов аний розмір страхового внеск у за січень - 83,84 грн., лютий - 8 3,84 грн. та березень - 83,84 грн., всь ого 251,52 грн. Даний звіт був підп исаний позивачем тому зазна ченим позивач добровільно у згодив суму свого зобов' я зання .
Відповідно до ст.1 Закону Ук раїни „Про вирішення питання щодо заборгованості суб' єк тів підприємницької діяльно сті, які застосовують особли ві умови оподаткування, облі ку та звітності у зв' язку з н е перерозподілом Державним к азначейством України частин и податків до Пенсійного Фон ду України, Фонду соціальног о страхування з тимчасової в трати працездатності, Фонду соціального страхування на випадок безробіття протягом 2004р.- першого кварталу 2005р.” №3583 в ід 16.03.2006р. визначено, що суми вн есків до Пенсійного фонду Ук раїни, Фонду соціального стр ахування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціа льного страхування на випадо к безробіття суб'єктів госпо дарської діяльності, які зас тосовують особливі умови опо даткування, обліку та звітно сті, які були сплачені ними в с кладі податків згідно з чинн им законодавством України пр отягом 2004 р. - I кварталу 2005 р., але н е були зараховані на їх особо ві рахунки в цих фондах у зв' язку з застосуванням Державн им казначейством України нор м діючого на той час Закону Ук раїни “Про Державний бюджет України на 2005 рік” від 23 грудня 2004 р., не вважаються заборгован істю.
Відповідачем, зважаючи на в ищезазначену норму Закону Ук раїни №3583 від 16.03.2006р., п.4 ч.8 Прикінц евих положень Закону України «Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я», абз.8 п.8 ст. 45 Закону України « Про Державний бюджет України на 2005р.»№2285 від 23.12.2004р., проведено р озрахунок належних до сплати сум фіксованого розміру стр ахового внеску з урахуванням фіксованого податку , про що с кладено акт №110 від 12.10.2006р.
При розрахунку відповідач ем враховано, що позивач спла чував у 1 кварталі 2005р. фіксован ий податок, 10% якого спрямовує ться до Пенсійного фонду. Як в бачається з листів Славутськ ої ОДПІ № 14015 від 21.12.2006 р. та №469/г/19-018 в ід 18.01.2007р. позивачем сплачено ф іксованого податку за 1 кварт ал 2005 р. в сумі 150 грн. (50 грн. в міся ць) грн., з яких відповідно 15 гр н. (по 5 грн. за місяць) складають внески до Пенсійного фонду У країни. При цьому відповідач ем визначено до сплати суму -23 6,52 грн.
Оскільки, позивачем не спл ачено визначені у самостійно му порядку зобов' язання по сплаті страхових внесків, ві дповідачем відповідно до ст. 106 Закону та п.8 Інструкції напр авлено позивачу вимогу про с плату боргу від 26.04.2006 р. №Ф-313 від 30 .10.2006р. на суму недоїмки в розмір і 236,52 грн.
Однак, при розрахунку суми фіксованого розміру страхов их внесків та виставленні ви моги відповідачем не врахова но те , що з 31.03.2005р. набрав чинност і Закон України «Про вн есення змін до Закону Україн и «Про державний бюджет Укра їни на 2005р.»та деяких інших зак онодавчих актів №2505 від 25.03.2005р. ,я ким визначено, що сплата та з арахування до бюджетів і дер жаних цільових фондів сум єд иного податку для суб' єктів малого підприємництва та фі ксованого податку здійснюєт ься в порядку та на умовах ,як і діяли до 01.01.2005р. Тому безпідст авним було визначення відпов ідачем фіксованого розміру с трахових внесків за березень 2005р. в розмірі 83,84 грн. як за повни й місяць. Натомість ,за березе нь 2005р. фіксований розміру стр ахового внеску становить 81,14 г рн.( 30 днів) , що не заперечуєтьс я відповідачем. Тому розмір с трахового внеску ,який би під лягав сплаті позивачем за 1 кв .2005р. повинен становити 233,82 грн., щ о і відображено в картці особ ового рахунку позивача.
За таких обставин управлін ням Пенсійного фонду безпідс тавно виставлено вимогу на с плату 2 грн. 70 коп.
При цьому судом н е приймаються доводи позивач а про відсутність заборгован ості по сплаті страхових вне сків, оскільки відповідно до ст. 2 цього Закону донарахуван ня та фінансові (штрафні) са нкції до суб'єктів господарс ької діяльності, які застос овують особливі умови опода ткування, обліку та звітнос ті щодо сум фактично сплаче них внесків у 2004 р.- I кварталі 2005 р., не застосовуються, оскіл ьки позивачем не було провед ено донарахування сум страхо вих внесків сплачених позива чем у 1 кв. 2005р. у складі фіксова ного податку та які не поступ или на рахунки ПФ України та н е були прийняті рішення про н арахування відповідних штра фних санкцій за їх не сплату.
За таких обставин су д вважає, що позовні вимоги що до визнання протиправною дії Управління Пенсійного фонду України в Славутському райо ні та м. Славута стосовно вимо ги про сплату боргу в сумі роз мірі 236,52 грн. за 1-й квартал 2005 р. та зобов' язання скасувати дан у вимогу підлягають задоволе нню частково, а саме в частині скасування вимоги №Ф-313 від 30.10.2 006р на суму 2,70 грн. та визнанні пр отиправними дії відповідача в частині виставлення позив ачу спірної вимоги на суму 2,70 г рн.
У решті по зову у зв' язку з безпідста вністю належить відмовити.
Згідно ч. 3 ст. 94 К АСУ судові витрати, здійснен і позивачем (3,40 грн. держмита зг ідно квитанції № 18503/з12 від 30.11.06 т а 77,94 грн. витрат, пов' яз ані з прибуттям до суду згідн о квитків на автобус від 21.12.2006 р . № №011876, 011754, від 15.01.2007 р. № 011946, 002795, від 19.01.2 007р. №011951 ), присуджуються йому ві дповідно до задоволених вимо г, а зважаючи на немайновий х арактер спору, суд вважає за необхідне присудження їх в п оловинному розмірі. Між тим, п озивачу не підлягають відшк одуванню витрати, пов' язані з наданням інформаційно-кон сультаційних послуг з питань підприємницької діяльності ., а також захисту інтересів гр омадян в органах державної в лади судових органах, відпов ідно до укладеної угоди № 10 ві д 27.11.2006 р., оскільки позивачем не надано доказів що підтвердж ують отримання його представ ником винагороди за надані п ослуги та ці вимоги заявлено без урахування вимог Постан ови Кабінету Міністрів Украї ни №590 від 27.04.2006 р. Згідно ч.1 ст. 94 ць ого Кодексу документально пі дтверджені судові витрати п рисуджуються з Державного б юджету України.
Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 94, 104,105, 158-1 63, 162, 167, 254-259, п.п.3,6-7 Розділу 7 „Прикінц еві та перехідні положення” Кодексу адміністративного с удочинства України, СУД -
ПОСТАНОВИВ:
Позов Приватного підприємця- фізичної особи ОСОБА_1 м. Славута до У правління Пенсійного фонду У країни в Славутському районі та місті Славута, м. Славута п ро визнання протиправн ою дії управління Пенсійного фонду України в Славутськом у районі та м. Славута стосовн о виставлення вимоги про спл ату боргу №Ф-313 від 30.10.2006р. та скас ування вимоги №Ф-313 від 30.10.2006р.в с умі 236,52 грн. задовольнити частк ово.
Скасувати вимогу управління Пенсійного фон ду України в Славутському ра йоні та місті Славута №Ф-313 від 30.10.2006р.в частині сплати недоїмк и в розмірі 2,70 грн. та визнати п ротиправним дії управління П енсійного фонду України в Сл авутському районі та місті С лавута в частині виставлення позивачу вимоги №Ф-313 від 30.10.2006р на суму 2,70 грн.
В решті позову відм овити.
Стягнути з Держ авного бюджету України на ко ристь приватного підприємця фізичної особи ОСОБА_1, м. Славута (АДРЕСА_1, ідент. ко д НОМЕР_1) відшкодування с удового збору в розмірі 1,70 грн . (одна гривня 70 коп.), відшкодув ання витрат, пов' язаних з пр ибуттям до суду в розмірі 38,74 г рн. ( тридцять вісім грн.74 коп.).
Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторо ни та інші особи, які беруть уч асть у справі мають право оск аржити в апеляційному порядк у Постанову повністю або час тково. Заява про апеляційне о скарження подається протяго м 10 днів з дня проголошення, ап еляційна скарга подається пр отягом 20 днів після подання за яви про апеляційне оскарженн я. Подаються до Житомирськог о апеляційного господарсько го суду через суд першої інст анції.
Згідно ст. 254 КАСУ Постанова , якщо інше не встановлено КАС У набирає законної сили післ я закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарже ння, якщо таку заяву не було по дано. Якщо було подано заяву п ро апеляційне оскарження, ал е апеляційна скарга не була п одана у строк, постанова або у хвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У ра зі подання апеляційної скарг и судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеля ційного розгляду справи.
Суддя В.В. Виноградова
Постанова оформлена і підписана 22.01.2007р.
Віддрук. 3 прим. :
1 - до справи,
2 - позивачу,
3 - відповідачу.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 19.01.2007 |
Оприлюднено | 20.04.2010 |
Номер документу | 5623334 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Виноградова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні