Ухвала
від 19.04.2016 по справі 804/4554/13-а
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

19 квітня 2016 рокусправа № 804/4554/13-а

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Сафронової С.В.

суддів: Поплавського В.Ю. Чепурнова Д.В.

за участю секретаря судового засідання: Трахт К. О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську апеляційну скаргу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на ухвалу Дніпропетровського окружного адмістративного суду від 14 липня 2015 року

у адміністративній справі № 804/4554/13-а за заявою Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України про заміну сторони у виконавчому провадженні в адміністративній справі № 804/4554/13-а за адміністративним позовом Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області до Міністерства промислової політики України, Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном, та третьої особи: Акціонерного товаристві Закритого типу Техноскарб про визнання дій протиправними зобов'язання вчинити певні дії, -

в с т а н о в и л а :

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14 липня 2015 року задоволено заяву Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України про заміну сторони у виконавчому провадженні в адміністративній справі № 804/4554/13-а за адміністративним позовом Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області до Міністерства промислової політики України, Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном, та третьої особи: Акціонерного товариства Закритого типу Техноскарб , та допущено заміну сторони виконавчого провадження (боржника) - Міністерства промислової політики України (код ЄДРПОУ 00013942) на його правонаступника - Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (код ЄДРПОУ 37508596).

Зазначена ухвала суду першої інстанції оскаржена в апеляційному порядку Міністерством економічного розвитку і торгівлі України з підстав порушення норм процесуального (вимог статей 33, 35, 49 КАС України) та матеріального права, а також не врахування того, що Мінекономрозвитку не є правонаступником Міністерства промислової політики України в частині реалізації повноважень стосовно державного майна - цілісного майнового комплексу Державного підприємства Криворізький державний завод промислової автоматики , у зв'язку з чим просить скасувати ухвалу суду першої інстанції та постановити нову, якою відмовити у повному обсязі у задоволенні заяви Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі №804/4554/13-а за адміністративним позовом Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області до Міністерства промислової політики України, Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном, та третьої особи: Акціонерне товариство Закритого типу Техноскарб

Колегія суддів, заслухавши доповідь обставин справи, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, вважає, що вимоги апеляційної скарги задоволенню не підлягають з наступних підстав.

Відповідно до ст. 195 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.

Судовим розглядом встановлено, що у справі №804/4554/13-а 09.09.2013 року Дніпропетровським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист у відношенні боржника - Міністерства промислової політики України, який було передано на виконання до Відділі примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України, на підставі якого було відкрито виконавче провадження з виконання виконавчого листа Дніпропетровського окружного адміністративного суду, виданого 2013 року на примусове виконання рішення по справі № 804/4554/13-а про зобов'язання Міністерства промислової політики України погодити результати інвентаризації, зведені в акті згідно порядку, встановленому Положенням про інвентаризацію майна державних підприємств, що приватизуються (корпоратизуються), а також майна державних підприємств та організацій, яке передається в оренду (повертається після закінчення строку дії договору оренди або його розірвання), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.1993 року № 158 та зобов'язання Міністерство промислової політики України прийняти до сфери свого управління державне майно - цілісний майновий комплекс Державного підприємства Криворізький державний завод промислової автоматики за актом приймання-передачі протягом тридцяти днів відповідно до абз. 2 ч.3 ст. 27 Закону України Про оренду державного та комунального майна .

Задовольняючи заяву Відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України про заміну сторони у виконавчому провадженні в адміністративній справі № 804/4554/13-а, суд першої інстанції виходив з того, що відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 23.03.2014 року за № 94 Про реорганізацію Міністерства промислової політик , Міністерство промислової політики України було реорганізовано шляхом приєднання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, і відповідно правонаступником всіх прав та обов'язків боржника у виконавчому провадженні за виконавчим листом Дніпропетровського окружного адміністративного суду, виданого 09.09.2013 року на примусове виконання рішення по справі №804/4554/13-а, є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (код ЄДРПОУ 37508596)..

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції виходячи з нижченаведеного

Частиною 1 статті 264 КАС України встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Сторонами у виконавчому провадженні згідно ст.8 Закону № 606-ХІV є стягувач і боржник (ч. 1). Стягувачем є фізична або юридична особа, на користь чи в інтересах якої видано виконавчий документ. Боржником є фізична або юридична особа, визначена виконавчим документом (ч. 2).

У разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив (ч. 5).

У поданому на виконання виконавчому документі боржником зазначено Міністерство промислової політики України .

Згідно Постанови Кабінету міністрів України від 23.03.2014 року за № 94 Про реорганізацію Міністерства промислової політик , Міністерство промислової політики України було реорганізовано шляхом приєднання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

Відповідно до Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого Указом Президента України від 31 травня 2011 року № 634/2011: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який входить до системи органів виконавчої влади і є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики економічного і соціального розвитку, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної політики, державної політики у сферах торгівлі, інтелектуальної власності, державної регіональної політики, державної політики з питань розвитку підприємництва, технічного регулювання та захисту прав споживачів, а також міжвідомчої координації з питань економічного і соціального співробітництва України з Європейським Союзом; а згідно абзацу 34 пункту 3 до основних завдань Мінекономрозвитку України віднесено формування та забезпечення реалізації: - у сфері управління об'єктами державної власності, в тому числі корпоративними правами держави.

Відповідно до пункту 4 цього Положення, Мінекономрозвитку України відповідно до покладених на нього завдань: здійснює в межах повноважень функції з регулювання товарного біржового ринку і подає Кабінету Міністрів України узагальнені пропозиції органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій усіх форм власності щодо його вдосконалення (підпункт 1); формує та подає в установленому порядку Кабінету Міністрів України проект переліку об'єктів державної власності, що можуть бути надані в концесію, та погоджує титули будов (об'єктів), фінансування проектів будівництва яких реалізується із залученням коштів державного бюджету або коштів підприємств державної власності (підпункт 2); а згідно пункту 7 цього Положення Мінекономрозвитку України: забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері управління державним сектором економіки; і розробляє та подає Кабінету Міністрів України проекти рішень з питань передачі або обміну об'єктів права державної та комунальної власності, здійснює методичне керівництво діяльністю органів виконавчої влади із зазначених питань.

З огляду на викладені обставини та нормативно - правові обґрунтування, судова колегія вважає безпідставними доводи апеляційної скарги у цій справі, у зв'язку з чим приходить до висновку, що правонаступником всіх прав та обов'язків боржника у виконавчому провадженні за виконавчим листом Дніпропетровського окружного адміністративного суду, виданого 09.09.2013 року на примусове виконання рішення по справі №804/4554/13-а, є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (код ЄДРПОУ 37508596).

Підсумовуючи вищенаведене, колегія суддів приходить до переконання, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, і відповідно оскаржувана у цій справі ухвала суду першої є обґрунтованою та законною а тому підстав для його скасування не вбачається.

Керуючись п.1 ч.1 ст.199, ст.200, ст.205, ст.206 КАС України, судова колегія -

У х в а л и л а :

Апеляційну скаргу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України - залишити без задоволення

Ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14 липня 2015 року - залишити без змін.

Ухвала Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена в порядку та строки, визначені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України .

Головуючий: С.В. Сафронова

Суддя: В.Ю. Поплавський

Суддя: Д.В. Чепурнов

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.04.2016
Оприлюднено28.04.2016
Номер документу57348101
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/4554/13-а

Ухвала від 27.05.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сліпець Надія Євгенівна

Ухвала від 27.05.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сліпець Надія Євгенівна

Ухвала від 24.05.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сліпець Надія Євгенівна

Ухвала від 20.05.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сліпець Надія Євгенівна

Ухвала від 07.05.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Серьогіна Олена Василівна

Ухвала від 24.05.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

Ухвала від 18.05.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

Ухвала від 31.05.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чалий С.Я.

Ухвала від 19.04.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 26.04.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні