КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 травня 2016 року № 810/3075/15
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лапія С.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Глушки" до Білоцерківського міськрайонного управління юстиції в Київській області, Державного реєстратора речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області Попової Людмили Олександрівни, треті особи: ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, Товариство з обмеженою відповідальністю "Агровал" про скасування рішень та скасування проведеної державної реєстрації ,-
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Глушки" з позовом до Білоцерківського міськрайонного управління юстиції в Київській області, Державного реєстратора речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області Попової Людмили Олександрівни, треті особи: ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, Товариство з обмеженою відповідальністю "Агровал" про скасування рішень: індексний номер 183029 від 24.12.2014 16:11:16, індексний номер 18190378 від 22.12.2014 09:45:17, індексний номер 18296813 від 24.12.2014 15:01:22, індексний номер 18191034 від 22.12.2014 09:59:43, індексний номер 18295857 від 24.12.2014 14:50:37, індексний номер 18297597 від 22.12.2014 15:10:21, індексний номер 18418947 від 27.12.2014 17:16:18 та скасування проведеної державної реєстрації.
Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що на підставі оскаржуваних рішень у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно здійснена державна реєстрація іншого речового права - прав оренди земельних ділянок за ТОВ «Агровал».
Посилаючись на те, що вказані рішення є протиправними, оскільки земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_1, НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4, НОМЕР_5, НОМЕР_6, НОМЕР_7, що розташовані за адресою: Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада, вже передані в оренду ТОВ «Агрофірма «Глушки» на підставі договорів оренди землі, які були зареєстровані та дія яких не припинена, просив скасувати такі рішення державного реєстратора.
У судовому засіданні 14.04.2016 представник позивача підтримав позовні вимоги з підстав, викладених в адміністративному позові.
Відповідачі явку своїх представників до судового засідання не забезпечили, про причини неявки суд не повідомили, надали суду письмові заперечення проти позову, в яких просили відмовити у його задоволенні, оскільки відповідно до інформації з Державних реєстрів та інформації, наданої Управлінням Держземагентства у Білоцерківському районі, обмеження та заборони на зазначені земельні ділянки були відсутні, переходу права не зареєстровано. Також звернулись до суду з письмовими клопотаннями про розгляд справи за їх відсутності.
Представник третьої особи ТОВ «Агровал» в ході розгляду справи проти задоволення адміністративного позову заперечував.
До судового засідання, призначеного на 14.04.2016, треті особи не прибули, про причини неявки суд не повідомили, з клопотаннями про відкладення розгляду справи до суду не звертались.
Треті особи, а саме - ОСОБА_2 ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 пояснень щодо обставин даної адміністративної справи суду не надали.
На підставі ч. 4 ст. 122, ч. 6 ст. 128 КАС України судом прийнято рішення про подальший розгляд справи у порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши їх у сукупності, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню у зв'язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Предметом дослідження у даній справі є відповідність дій та рішень державного реєстратора прав на нерухоме майно вимогам закону щодо процедури реєстрації права оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення, належних ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7 та ОСОБА_8 за ТОВ «Агровал».
Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають державній реєстрації, та їх обтяжень, визначені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно».
Відповідно до статті 2 цього Закону державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Згідно пункту 1 частини 2 статті 9 даного Закону державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом); відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень; відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.
Відповідно до правил статті 15 вказаного Закону прийняттю рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень передують прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви, а також встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень.
Згідно частини 4 цієї статті державній реєстрації підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.
Відповідно до пункту 8-1 частини 2 статті 9 вказаного Закону під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені в установленому порядку до 1 січня 2013 року, державний реєстратор запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент оформлення права законодавства проводили таке оформлення, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема, щодо оформлених речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки.
Отже, державний реєстратор під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно зобов'язаний перевірити інформацію про наявність або відсутність вже зареєстрованих речових прав на це майно з метою недопущення одночасного існування їх подвійної державної реєстрації.
Такий висновок відповідає правовій позиції, висловленій Верховним Судом України в постанові від 29 вересня 2015 року у справі № 802/37191.
Як встановлено судом, у грудні 2014 року ТОВ «Агровал» подано до державного реєстратора заяви для проведення державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок.
Разом із заявами подано оригінали договорів оренди землі з додатками: актами приймання-передачі земельних ділянок, актами про визначення меж земельних ділянок та передачу орендарю на зберігання межових знаків, схемами місця розташування земельних ділянок, їх кадастровими планами, а також копіями паспортів та ідентифікаційних номерів орендодавців, копіями державних актів, які підтверджують право приватної власності орендодавців на відповідні земельні ділянки, витяги з Державного земельного кадастру про такі земельні ділянки.
Розглянувши вказані документи, державний реєстратор Приймак Наталія Василівна прийняла оскаржувані рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а саме:
- індексний номер 183029 від 24.12.2014 16:11:16, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 23.12.2014 10:40:33 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 2,4250 га, кадастровий номер НОМЕР_1, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8225966 (спеціальний розділ));
- індексний номер 18190378 від 22.12.2014 09:45:17, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 18.12.2014 12:36:14 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 2,3240 га, кадастровий номер НОМЕР_2, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8170806 (спеціальний розділ));
- індексний номер 18296813 від 24.12.2014 15:01:22, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 23.12.2014 08:43:01 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 2,2540 га, кадастровий номер НОМЕР_3, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8222863 (спеціальний розділ));
- індексний номер 18191034 від 22.12.2014 09:59:43, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 18.12.2014 09:49:11 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 2,2640 га, кадастровий номер НОМЕР_4, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8172588 (спеціальний розділ));
- індексний номер 18295857 від 24.12.2014 14:50:37, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 23.12.2014 08:34:52 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 0,7745 га, кадастровий номер НОМЕР_5, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8222455 (спеціальний розділ));
- індексний номер 18297597 від 22.12.2014 15:10:21, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 23.12.2014 08:53:05 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 2,1650 га, кадастровий номер НОМЕР_7, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8225064 (спеціальний розділ));
- індексний номер 18418947 від 27.12.2014 17:16:18, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 26.12.2014 15:02:48 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 1,1571 га, кадастровий номер НОМЕР_6, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8285455 (спеціальний розділ)).
Вважаючи такі рішення протиправними, ТОВ «Агрофірма «Глушки» звернулось до суду з позовом про їх оскарження.
Щодо доводів відповідачів стосовно того, що згідно інформації з Державних реєстрів та інформації, наданої Управлінням Держземагентства у Білоцерківському районі, обмеження та заборони на зазначені земельні ділянки були відсутні, переходу права не зареєстровано, суд зазначає наступне.
Дійсно, згідно наявних в матеріалах справи копій запитів Державного реєстратора Попової Л.О. останньою з'ясовувалась інформація щодо зареєстрованих речових прав та наявні обмеження та обтяження відносно земельних ділянок із зазначеними вище кадастровими номерами, у т.ч. оренди (т. 2, а.с. 10, 12, 23, 36).
У свою чергу Управління Держземагентства у Білоцерківському районі листами від 26.12.2014 повідомило, що така інформація в Національній кадастровій системі відсутня.
Проте, на відповідний запит ТОВ «Агрофірма «Глушки» від 28.09.2015 № 122 стосовно підтвердження реєстрації договорів оренди між даним підприємством та, зокрема, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7 та ОСОБА_8 (т. 2, а.с. 42), Управління Держгеокадастру у Білоцерківському районі листом від 30.09.2015 № 06-7/317 (т. 2, а.с. 43) повідомило, що вказані договори оренди зареєстровані у Київській обласній філії БЦ РВ Державного земельного кадастру та Управлінні Держкомзему у Білоцерківському районі.
Крім цього, листом від 18.12.2015 № 27-28-992-190/15-15 Управління Дергеокадастру у Білоцерківському районі Київської області повідомило, що з 01.01.2013 реєстрація майнових прав на земельні ділянки, квартири, будинки здійснює новостворена Державна реєстраційна служба (Укрдержреєстр), яка веде єдиний державний реєстр майнових прав обтяжень на нерухоме майно.
За Держгеокадастром залишилася функція державної реєстрації земельної ділянки як об'єкта нерухомості в державному земельному кадастрі.
Щодо внесених даних реєстрацій іншого речового права між ТОВ Агрофірма «Глушки» і громадянами ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7 та ОСОБА_8, то вони реєструвалися до 01.01.2013, а тому відомості щодо реєстрації даних договорів у Національній кадастровій системі були відсутні ( т. 2 а.с. 226).
Отже, при вчиненні реєстрації договорів оренди земельних ділянок за користувачем - ТОВ «Агровал», право власності на які у громадян виникло та було оформлено в установленому порядку до 1 січня 2013 року, державним реєстратором не дотримано у повній мірі вимог пункту 8-1 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно», оскільки питання реєстрації речових прав, окрім як у Національній кадастровій системі, на відповідні земельні ділянки за іншими особами (зокрема, за ТОВ «Агрофірма «Глушки» у період 2010 - 2012 років) не з'ясовувалось.
У той же час, матеріалами справи підтверджується, що право оренди тих самих земельних ділянок вже було зареєстроване за ТОВ «Агрофірма «Глушки», а саме:
- 19.04.2010 за №041093600905 КОФ ДП «Центр ДЗК» БЦ РВ зареєстровано Договір оренди земельної ділянки від 01.03. 2010 між орендодавцем ОСОБА_6 та орендарем ТОВ «Агрофірма «Глушки», терміном на 8 років з дня його реєстрації, об'єктом якого є земельна ділянка площею 2,425 га на території Глушківської сільської ради;
- 20.04.2010 за №041093600998 КОФ ДП «Центр ДЗК» БЦ РВ зареєстровано Договір оренди земельної ділянки від 11.03.2008 між орендодавцем ОСОБА_7 та орендарем ТОВ «Агрофірма «Глушки», терміном на 10 років з дня його реєстрації, об'єктом якого є земельна ділянка площею 2,324 га на території Глушківської сільської ради;
- 08.10.2010 за №041093601628 КОФ ДП «Центр ДЗК» БЦ РВ зареєстровано Договір оренди земельної ділянки від 29.06.2010 між орендодавцем ОСОБА_8 та орендарем ТОВ «Агрофірма «Глушки», терміном на 10 років з дня його реєстрації, об'єктом якого є земельна ділянка площею 2,254 га на території Глушківської сільської ради;
- 19.04.2010 за №041093600876 КОФ ДП «Центр ДЗК» БЦ РВ зареєстровано Договір оренди земельної ділянки від 29.12.2008 між орендодавцем ОСОБА_4 та орендарем ТОВ «Агрофірма «Глушки», терміном на 10 років з дня його реєстрації, об'єктом якого є земельна ділянка площею 2,264 га на території Глушківської сільської ради;
- 08.10.2010 за №041093601638 КОФ ДП «Центр ДЗК» БЦ РВ зареєстровано Договір оренди земельної ділянки від 29.12.2008 між орендодавцем ОСОБА_5 та орендарем ТОВ «Агрофірма «Глушки», терміном на 10 років з дня його реєстрації, об'єктом якого є земельна ділянка площею 0,7745 га на території Глушківської сільської ради;
- 19.04.2010 за №041093600877 КОФ ДП «Центр ДЗК» БЦ РВ зареєстровано Договір оренди земельної ділянки від 29.12.2008 між орендодавцем ОСОБА_3 та орендарем ТОВ «Агрофірма «Глушки», терміном на 10 років з дня його реєстрації, об'єктом якого є земельна ділянка площею 2,165 га на території Глушківської сільської ради;
- 17.12.2012 за №322040004007192 Управлінням Держкомзему у Білоцерківському районі Київської області зареєстровано Договір оренди земельної ділянки від 1 травня 2011 року між орендодавцем ОСОБА_2 та орендарем ТОВ «Агрофірма «Глушки», терміном на 10 років з дня його реєстрації, об'єктом якого є земельна ділянка площею 1,1571 га на території Глушківської сільської ради.
Відомості про перебування всіх зазначених земельних ділянок в оренді ТОВ «Агрофірма «Глушки» містяться в Державному земельному кадастрі, що підтверджується витягами з Державного земельного кадастру, які наявні в матеріалах справи.
Крім цього, в ході розгляду справи судом досліджено оригінал Книги записів про державну реєстрацію договорів оренди земельних ділянок, в яких містилась інформація про таку реєстрацію. Фотокопії даної книги містяться в матеріалах справи (т. 2, а.с. 213 - 216).
Згідно частини 1 статті 27 Закону України «Про оренду землі» орендареві забезпечується захист його права на орендовану земельну ділянку нарівні із захистом права власності на земельну ділянку відповідно до закону.
Відповідно до положень частини 1 статті 182 Цивільного кодексу України право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації. Державна реєстрація прав на нерухомість є публічною, здійснюється відповідним органом, який зобов'язаний надавати інформацію про реєстрацію та зареєстровані права в порядку, встановленому законом.
Згідно статей 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
З урахуванням наведених норм та правил Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно» державній реєстрації підлягають факти виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно.
У той же час суду не надано доказів державної реєстрації припинення права оренди ТОВ «Агрофірма «Глушки» земельних ділянок з вказаними кадастровими номерами, як і визнання відповідних договорів оренди недійсними.
На підставі викладеного суд приходить до висновку, що вказані вище договори оренди землі між зазначеними громадянами і ТОВ «Агрофірма «Глушки» є дійсними та чинними, рішення суду про визнання їх недійсними відсутнє.
Чинність договорів оренди землі між третіми особами та ТОВ «Агрофірма «Глушки» унеможливлює здійснення державної реєстрації договорів оренди землі між їх власниками та ТОВ «Агровал» у 2014 році, до закінчення строку дії договорів оренди землі між третіми особами та ТОВ «Агрофірма «Глушки».
Такий висновок відповідає правовій позиції, висловленій Верховним Судом України в постанові від 29 вересня 2015 року у справі № 802/37191.
Згідно частини 2 статті 244-2 КАС України висновок щодо застосування норм права, викладений у постанові Верховного Суду України, має враховуватися іншими судами загальної юрисдикції при застосуванні таких норм права.
За таких обставин проведена державна реєстрація права оренди вказаних земельних ділянок за ТОВ «Агровал» в той час, як право їх оренди вже зареєстровано за позивачем - ТОВ «Агрофірма «Глушки», є протиправною.
Частиною 3 ст. 2 КАС України передбачено, що у справах про оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Статтею 9 КАС України закріплено принцип законності, який вимагає, щоб органи державної влади та їх посадові особи діяли тільки на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частин 1, 2 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. У адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Під час розгляду справи судом не встановлено обставин, які б підтверджували дотримання відповідачем як суб'єктом владних повноважень вимог пункту 8-1 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно», що призвело до порушення прав позивача, а тому оскаржувані рішення про державну реєстрацію за ТОВ «Агровал» права оренди земельних ділянок є протиправними і такими, що підлягають скасуванню.
Наведені відповідачами та третьою особою ТОВ «Агровал» обставини та висновки не спростовують викладене та не доводять правомірності та обґрунтованості оскаржуваних рішень, а тому адміністративний позов підлягає задоволенню.
Також суд критично оцінює посилання ТОВ «Агровал» на те, що даний спір не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства, оскільки в даній справі предметом оскарження є не рішення щодо розпорядження землею, а рішення щодо державної реєстрації речового права на земельні ділянки.
Оскарження дій та рішень державного реєстратора, який здійснює офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно (тобто, виконує владні управлінські функції), підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства.
Такий висновок відповідає позиції Пленуму Вищого адміністративного суду України, висловленій в поставної від 20 травня 2013 року №8 «Про окремі питання юрисдикції адміністративних судів» (пункт 8).
Згідно частини 1 статті 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем при зверненні до суду з даним адміністративним позовом сплачено судовий збір у сумі 511,56 грн., доказів понесення інших судових витрат не надано. Тому, судові витрати щодо сплати судового збору у вказаній сумі підлягають присудженню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.
На підставі викладеного, керуючись статтею 124 Конституції України, статтями 11, 14, 69-72, 86, 94, 97, 122, 128, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
п о с т а н о в и в:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Глушки» задовольнити.
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 183029 від 24.12.2014 16:11:16, прийняте державним реєстратором речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області Поповою Людмилою Олександрівною, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 23.12.2014 10:40:33 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 2,4250 га, кадастровий номер НОМЕР_1, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8225966 (спеціальний розділ)).
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 18190378 від 22.12.2014 09:45:17, прийняте державним реєстратором речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області Поповою Людмилою Олександрівною, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 18.12.2014 12:36:14 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 2,3240 га, кадастровий номер НОМЕР_2, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8170806 (спеціальний розділ)).
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 18296813 від 24.12.2014 15:01:22, прийняте державним реєстратором речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області Поповою Людмилою Олександрівною, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 23.12.2014 08:43:01 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 2,2540 га, кадастровий номер НОМЕР_3, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8222863 (спеціальний розділ)).
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 18191034 від 22.12.2014 09:59:43, прийняте державним реєстратором речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області Поповою Людмилою Олександрівною, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 18.12.2014 09:49:11 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 2,2640 га, кадастровий номер НОМЕР_4, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8172588 (спеціальний розділ)).
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 18295857 від 24.12.2014 14:50:37, прийняте державним реєстратором речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області Поповою Людмилою Олександрівною, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 23.12.2014 08:34:52 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 0,7745 га, кадастровий номер НОМЕР_5, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8222455 (спеціальний розділ)).
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 18297597 від 22.12.2014 15:10:21, прийняте державним реєстратором речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області Поповою Людмилою Олександрівною, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 23.12.2014 08:53:05 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 2,1650 га, кадастровий номер НОМЕР_7, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8225064 (спеціальний розділ)).
Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 18418947 від 27.12.2014 17:16:18, прийняте державним реєстратором речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області Поповою Людмилою Олександрівною, на підставі якого у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 26.12.2014 15:02:48 здійснена державна реєстрація іншого речового права - права оренди земельної ділянки загальною площею 1,1571 га, кадастровий номер НОМЕР_6, що розташована за адресою Київська область, Білоцерківський район, Глушківська сільська рада (номер запису про інше речове право 8285455 (спеціальний розділ)).
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Глушки» в рівних частинах за рахунок бюджетних асигнувань Білоцерківського міськрайонного управління юстиції в Київській області, Державного реєстратора речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області Попової Людмили Олександрівни сплачений згідно квитанції від 15.07.2015 судовий збір у сумі 511 (п'ятсот одинадцять) грн. 56 коп.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя Лапій С.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.05.2016 |
Оприлюднено | 06.06.2016 |
Номер документу | 58068395 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лапій С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні