Ухвала
від 08.06.2016 по справі 813/1064/15
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 У Х В А Л А

про повернення заяви

08 червня 2016 року №813/1064/15

м.Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сасевича О.М., розглянувши у письмовому провадженні заяву ОСОБА_1 про визнання протиправними рішень та дій, вчинених суб’єктом владних повноважень - відповідачем на виконання постанови суду в адміністративній справі №813/1064/15 за позовом ОСОБА_1 в інтересах неповнолітнього ОСОБА_2 до Головного управління Держземагентства у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов’язання до вчинення дій,-

В С Т А Н О В И В :

В провадженні Львівського окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 в інтересах неповнолітнього ОСОБА_2 до Головного управління Держземагентства у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов’язання до вчинення дій.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 20.04.2015 року позовні вимоги ОСОБА_1, який діяв в інтересах неповнолітнього ОСОБА_2 було задоволено повністю, а саме: -визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління Держземагентства у Львівській області, викладене в листі №31-13-0.5-816/2-14 від 12.09.2014 року, про відмову в наданні дозволу на розробку документації зі землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,0 га, на території земельної ділянки з інвентаризаційним номером 4621810200:06:000:0051, що розташована у Золочівському районі на території Глинянської міської ради за межами населеного пункту; -зобов’язано Головне управління Держземагентства у Львівській області (код ЄДРПОУ 38287406) повторно розглянути клопотання ОСОБА_2 від 21.08.2014 року про надання дозволу на розробку документації зі землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,0 га, на території земельної ділянки з інвентаризаційним номером 4621810200:06:000:0051, що розташована у Золочівському районі на території Глинянської міської ради за межами населеного пункту.

06 червня 2016 року ОСОБА_1 подав до Львівського окружного адміністративного суду заяву визнання протиправними рішень та дій, вчинених суб’єктом владних повноважень - відповідачем на виконання постанови суду від 20.04.2015 року в адміністративній справі №813/1064/15.

Ознайомившись із поданою заявою, суд приходить до висновку, що заява про визнання протиправними рішень та дій, вчинених суб’єктом владних повноважень - відповідачем на виконання постанови суду підлягає поверненню заявнику, виходячи з наступного.

Відповідно до абзацу 1 частини 9 статті 267 Кодексу адміністративного судочинства України, особа-позивач, на користь якої ухвалено постанову суду, має право подати до суду першої інстанції заяву про визнання протиправними рішень, дій чи бездіяльності, вчинених суб’єктом владних повноважень - відповідачем на виконання такої постанови суду або порушення прав позивача, підтверджених такою постановою суду.

Згідно з положеннями абзацу 2 зазначеної вище статті у такій заяві зазначаються:

1)найменування адміністративного суду, до якого подається заява;

2)ім’я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти, якщо вони відомі;

3)ім’я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти, якщо вони відомі;

4)ім’я (найменування) третіх осіб, які брали участь у розгляді справи, поштова адреса, номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти, якщо вони відомі;

5)номер адміністративної справи;

6)відомості про набрання постановою законної сили та про наявність відкритого касаційного провадження;

7)інформація про день отримання виконавчого листа та пред’явлення його до виконання;

8)інформація про хід виконавчого провадження;

9)документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати за подання відповідної заяви;

10)перелік документів та інших матеріалів, що додаються.

В той же час, ч.9 ст.267 КАС України встановлено, що у разі невідповідності заяви вказаним вище вимогам вона ухвалою суду, прийнятою в порядку письмового провадження, повертається заявнику.

З аналізу норм ст.267 КАС України слідує, що у разі недотримання вимог абзацу другого частини дев’ятої даної статті, заява позивача про визнання протиправними рішень, дій чи бездіяльності, вчинених суб’єктом владних повноважень - відповідачем на виконання такої постанови суду або порушення прав позивача, підтверджених такою постановою суду - підлягає поверненню.

Так, однією із основних вимог для розгляду заяви в порядку ч.9 ст.267 КАС України, є приєднання до неї документу про сплату судового збору.

Водночас, заявником не додано документу про сплату судового збору та не надано доказів на підтвердження звільнення його від обов’язку сплати такого.

Відповідно до положень ст.1 Закону України «Про судовий збір», судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом. Судовий збір включається до складу судових витрат.

Як визначено абз.1 ч.1 ст.3 Закону України №3674-VI, судовий збір справляється зокрема, за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

В чинному законодавстві не передбачено порядку сплати судового збору та його розміру при звернення до суду із заявою про визнання протиправними рішень, дій чи бездіяльності, вчинених суб’єктом владних повноважень - відповідачем на виконання постанови суду або порушення прав позивача, підтверджених такою постановою суду.

При цьому, відповідно до ч.7 ст.9 КАС України, в разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).

Враховуючи те, що за своєю правовою природою заява, подана в порядку ч.9 ст.267 КАС України, є зверненням до суду, на підставі якого ухвалюється окреме судове рішення, то судовий збір за її подання належить сплачувати в порядку, визначеному Законом України «Про судовий збір».

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 року №3674-VI, судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно із ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір», за подання фізичною особою до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру ставка судового збору становить 0,4 розміру мінімальної заробітної плати.

У свою чергу, відповідно до статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», установлено у 2016 році мінімальну заробітну плату у місячному розмірі станом на січень 2016 року на рівні 1 378,00 грн.

Тобто, фізична особа при зверненні до суду з позовною вимогою немайнового характеру повинна сплатити судовий збір за кожну вимогу окремим платіжним документом, у відповідності до ст.4 Закону України «Про судовий збір».

В той же час, абз.2 ч.3 ст.6 Закону України «Про судовий збір» встановлено, що у разі коли в позовній заяві об’єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Як вбачається із змісту заяви, то така містить дві вимоги немайнового характеру, оскільки заявник у своїй заяві просить суд прийняти постанову про: визнання протиправними дій; визнання протиправним рішення, а тому зобов’язаний сплатити судовий збір (551,20 грн. та 551,20 грн.).

Також, згідно ч.9 ст.267 КАС України, до заяви додаються докази її надсилання рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням про вручення відповідачам і третім особам не раніше семи робочих днів до дня подання заяви до суду.

Судом з’ясовано, що матеріали заяви не містять доказів надсилання її рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням про вручення відповідачу не раніше семи робочих днів до дня подання заяви до суду.

Окрім того, суд зазначає, що заявником не конкретизовано вимог заяви, оскільки не вказано які саме дії і рішення, що вчинені відповідачем на виконання судового рішення є протиправними.

Враховуючи невідповідність заяви, поданої ОСОБА_1, вимогам ч.9 ст.267 КАС України, суд приходить до висновку про необхідність її повернення заявнику.

Керуючись ст.ст.108, 160, 165, 267 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

У Х В А Л И В :

Заяву ОСОБА_1 про визнання протиправними рішень та дій, вчинених суб’єктом владних повноважень - відповідачем на виконання постанови суду в адміністративній справі №813/1064/15 за позовом ОСОБА_1 в інтересах неповнолітнього ОСОБА_2 до Головного управління Держземагентства у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов’язання до вчинення дій - повернути заявнику.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п’яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п’яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст.254 КАС України.

Суддя Сасевич О.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.06.2016
Оприлюднено13.06.2016
Номер документу58181482
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/1064/15

Ухвала від 17.08.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сасевич Олександр Михайлович

Ухвала від 08.06.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сасевич Олександр Михайлович

Ухвала від 14.01.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сасевич Олександр Михайлович

Ухвала від 22.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Розваляєва Т.С.

Ухвала від 22.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Розваляєва Т.С.

Ухвала від 19.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Розваляєва Т.С.

Ухвала від 22.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Розваляєва Т.С.

Ухвала від 23.06.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 27.05.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Постанова від 20.04.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сасевич Олександр Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні