Постанова
від 13.06.2016 по справі 826/7187/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

місто Київ

13 червня 2016 року 08:35 справа №826/7187/14

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кузьменка В.А., за участю секретаря Калужського Д.О., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовомПублічного акціонерного товариства "Укргазвидобування" в особі філії Газопромислове управління "Шебелинкагазвидобування" доДержавної податкової інспекції у Балаклійському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у Харківській області провизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішення

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:

Публічне акціонерне товариство "Укргазвидобування" в особі філії Газопромислове управління "Шебелинкагазвидобування" (далі по тексту - позивач, ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії ГУ "Шебелинкагазвидобування") звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративними позовом до Державної податкової інспекції у Балаклійському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у Харківській області (далі по тексту - відповідач, ДПІ у Балаклійському районі), в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 23 грудня 2013 року №0001312200.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 липня 2014 року у справі №826/7187/14, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 02 грудня 2014 року, позов задоволено.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 24 листопада 2015 року К/800/66814/14 постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 липня 2014 року та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 02 грудня 2014 року скасовано, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Автоматизованою системою документообігу Окружного адміністративного суду міста Києва адміністративну справу передано на розгляд судді Кузьменку В.А.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 грудня 2015 року адміністративну справу №826/7187/14 прийнято до провадження та призначено до судового розгляду.

В судовому засіданні 11 квітня 2016 року представник позивача позовні вимоги підтримав, представник відповідача до суду не прибув.

Відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи неприбуття представника відповідача, беручи до уваги відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд ухвалив перейти до розгляду справи в письмовому провадженні.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В С Т А Н О В И В:

Відповідно до податкового повідомлення-рішення ДПІ у Балаклійському районі від 30 червня 2011 року №0004242312 згідно з підпунктами 54.3.1 54.3.2 пункту 54.3 статті 54, пунктом 120.1 статті 120, абзацом 2, пункту 123.1 статті 123 Податкового кодексу України, за порушення підпункту 314.1 статті 314, пункту 315.1 статті 315, пунктів 317.1, 317.3, 317.4 статті 317 Податкового кодексу України ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії ГУ "Шебелинкагазвидобування" визначено суму грошового зобов'язання збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності в розмірі 6 877 366,66 грн., в тому числі основний платіж - 5 729 245,80 грн. та штрафні санкції - 1 148 120,86 грн.

Зазначене податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акта від 03 грудня 2013 року №437/20-01-22-47/00153146 "Про результати документальної планової виїзної перевірки ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії ГУ "Шебелинкагазвидобування" (код ЄДРПОУ 00153146) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів, дотримання валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2011 року по 31 грудня 2012 року" (далі по тексту - акт перевірки).

В акті перевірки встановлено порушення позивачем пункту 1 статті 314, пункту 1 статті 315, пункту 1 статті 317 глави 4 розділу 14 Податкового кодексу України, яке виразилось в безпідставному занижені збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за період з 01 січня 2011 року по 31 грудня 2012 року у сумі 5 729 245,80 грн., у тому числі за січень 2011 року заниження на суму 223 338,20 грн., лютий 2011 року - 215 272, 93 грн., березень 2011 року - 220 477,99 грн., квітень 2011 року - 194 523,10 грн., травень 2011 року - 143 123,92 грн., червень 2011 року - 152 294, 24 грн., липень 2011 року - 191 464,41 грн., серпень 2011 року - 202 966, 71 грн., вересень 2011 року - 178 490,81 грн., жовтень 2011 року - 271 394,41 грн., листопад 2011 року - 316 324,34 грн., грудень 2011 року - 316 744,46 грн., січень 2012 року - 371 254,02 грн., лютий 2012 року - 361 099,54 грн., березень 2012 року - 285 508,52 грн., квітень 2012 року - 187 462,92 грн., травень 2012 року - 201 960,78 грн., червень 2012 року - 192 464,79 грн., липень 2012 року - 195 130, 86 грн., серпень 2012 року - 236 374,94 грн., вересень 2012 року - 244 125, 48грн., жовтень 2012 року - 185 468,05 грн., листопад 2012 року - 292 086,28 грн., грудень 2012 року - 349 894,11 грн.

Позивач вважає протиправними податкове повідомлення-рішення, оскільки ГПУ "Шебелинкагазвидобування" є філією ПАТ "Укргазвидобування" та не є суб'єктом господарювання, згідно з Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" не може бути ліцензіатом та відповідно постачальником природного газу, а отже і платником збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ.

Доводи відповідача, викладені в письмовому запереченні проти позову, повністю співпадають з висновками акта перевірки.

Окружний адміністративний суд міста Києва, виходячи зі змісту пред'явлених позовних вимог, звертає увагу на наступне.

Скасовуючи попередні рішення у справі та направляючи справу на новий розгляд до Окружного адміністративного суду міста Києва, Вищий адміністративний суд України в ухвалі від 24 листопада 2015 року К/800/66814/14 зазначив, що при новому розгляді справи, судам необхідно з'ясувати правомірність визначення податковим органом платника збору, наявності у певної особи обов'язку нараховувати та сплачувати збір та подавати розрахунок.

Відповідно до частини п'ятої статті 227 Кодексу адміністративного судочинства України висновки і мотиви, з яких скасовані рішення, є обов'язковими для суду першої чи апеляційної інстанції при розгляді справи.

Таким чином, на виконання вказівок Вищого адміністративного суду України, суду необхідно встановити зміст спірних правовідносин та надати оцінку вимогам позивача, викладеним у адміністративному позові.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, за перевірений період філія Газопромислового управління "Шебелинкагазвидобування" ПАТ "Укргазвидобування" згідно балансу фактичного надходження та розподілу природного газу здійснювала передачу природного газу власного видобутку філіям ПАТ "Укргазвидобування": УБМР "Укргазспецбудмонтаж" (код ЄДРПОУ 33601981), БУ "Укрбудгаз" (код ЄДРПОУ 00156392), Управлінню з переробки газу та газового конденсату (код ЄДРПОУ 25976423), УОК "Червона Рута" (код ЄДРПОУ 37269260), "УкрНДІгаз" (код ЄДРПОУ 00158764), ГУ "Укргазпромгеофізика" (код ЄДРПОУ 21236681) для власних потреб як кінцевим споживачам.

Відповідно до наказів від 31 жовтня 2010 року №626 та від 27 грудня 2011 року №582 та згідно актів на внутрішньогосподарське переміщення товарно-матеріальних цінностей від 31 січня 2011 року №1/11, від 28 лютого 2011 року №2/11, від 31 березня 2011 року №3/11, від 30 квітня 2011 року №4/11, від 31 травня 2011 року №5/11, від 30 червня 2011 року №6/11, від 31 липня 2011 року №7/11, від 31 серпня 2011 року №№8/11, 8/11-1, 8/11-2, від 30 вересня 2011 року №№ 9/11, 9/11-1, 9/11-2, від 31 жовтня 2011 року №№10/11, 10/11-1, 10/11-2, від 30 листопада 2011 року №№11/11, 11/11-1, 11/11-2, від 31 грудня 2011 року №12/11, 12/11-1, 12/11-2, від 31 січня 2012 року №01/12, 01/12-1, 01/12-2, від 29 лютого 2012 року №№02/12, 02/12-1, 02/12-2, від 31 березня 2012 року №03/12, 03/12-1, 03/12-2, від 30 квітня 2012 року №№04/12, 04/12-1, 04/12-2, від 31 травня 2012 року №№05/12, 05/12-1, 05/12-2, від 30 червня 2012 року №№06/12, 06/12-1, від 31 липня 2012 року №№07/12, 07/12-1, 07/12-2, від 31 серпня 2012 року №№08/12, 08/12-1, 08/12-2, від 30 вересня 2012 року №№09/12, 09/12-1, від 31 жовтня 2012 року №10/12, 10/12-1, 10/12-2, від 30 листопада 2012 року №11/12, 11/12-1, 11/12-2, від 31 грудня 2012 року №12/12, 12/12-1, 12/12-2 філією Газопромислового управління "Шебелинкагазвидобування" ПАТ "Укргазвидобування" за перевірений період передано товарно-матеріальних цінностей - у кількості 91 094,353 тис. куб.м. (природний газ власного видобутку з глибин до 5000 м).

Згідно з пунктом 314.1 статті 314 Податкового кодексу України (тут і далі - в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) платниками збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності є суб'єкти господарювання та їх відокремлені підрозділи, які провадять діяльність з постачання природного газу споживачам на підставі укладених з ними договорів.

Відповідно до пункту 315.1 статті 315 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування збором є вартість природного газу в обсязі, відпущеному кожній категорії споживачів у звітному періоді, яка визначається на підставі актів приймання-передачі газу, підписаних платником та відповідним споживачем (для населення - на підставі облікових документів), з урахуванням відповідного тарифу.

Пунктом 317.1 статті 317 Податкового кодексу України визначено, що споживачами є такі категорії: населення, бюджетні установи, підприємства комунальної теплоенергетики, теплові електростанції, електроцентралі та котельні суб'єктів господарювання, в тому числі блочні (модульні) котельні, інші суб'єкти господарювання та їх відокремлені підрозділи, які використовують природний газ для виробництва товарів та надання послуг, на інші власні потреби.

З аналізу вищевикладених норм вбачається, що обов'язковий збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ сплачується постачальниками природного газу споживачам такого на договірній основі.

В даному випадку, для цілей правильного визначення платника збору, наявності у певної особи обов'язку нараховувати та сплачувати збір, а також подавати розрахунок, має значення визначення термінів "постачальник" та "споживач", відносини між якими при цьому мають характер відносин суб'єктів господарювання та регулюються на договірній основі.

Судом встановлено, що філія Газопромислове управління "Шебелинкагазвидобування" ПАТ "Укргазвидобування", яке діє на підставі положення про філію, затвердженого в.о. голови правління ПАТ "Укргазвидобування" 28 грудня 2012 року, є газовидобувним підприємством.

Податковим кодексом України не визначається поняття постачальника природного газу та газовидобувного підприємства, тому, в силу пункту 5.3 цього Кодексу, згідно з яким інші терміни, що застосовуються у цьому Кодексі і не визначаються ним, використовуються у значенні, встановленому іншими законами, слід звернутись до спеціальних нормативно-правових актів, які регулюють відносини в цій сфері.

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 1 Закону України "Про засади функціонування ринку природного газу" газовидобувне підприємство - це суб'єкт господарювання, що відповідно до спеціального дозволу на користування надрами видобуває природний газ на території України і в межах континентального шельфу та/або виключної (морської) економічної зони України.

Згідно з визначенням статті 1 Закону України "Про засади функціонування ринку природного газу" постачання природного газу - господарська діяльність на ринку природного газу, що підлягає ліцензуванню і полягає в наданні послуг та пов'язана з реалізацією природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів; постачання природного газу - це господарська діяльність на ринку природного газу, що підлягає ліцензуванню і полягає в наданні послуг та пов'язана з реалізацією природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів.

Згідно з пунктом 1.13 статті 1 Закону України "Про заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування підприємств паливно-енергетичного комплексу" постачальник природного газу за регульованим тарифом - суб'єкт господарської діяльності, який згідно з умовами відповідної ліцензії постачає природний газ безпосередньо споживачам на визначеній території за тарифами, які підлягають державному регулюванню.

Відповідно до пункту 9 Порядку забезпечення споживачів природним газом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1729, постачальниками природного газу можуть бути суб'єкти господарської діяльності, які в установленому порядку отримали ліцензію на постачання природного газу.

Таким чином, газовидобувне підприємство та постачальник природного газу здійснюють різні види діяльності, які потребують отримання різних дозволів (ліцензій).

Зокрема, спеціальний дозвіл на користування надрами видається центральним органом виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр за погодженням з Міністерством охорони навколишнього природного середовища України та надає право суб'єкту господарювання користуватися надрами, а ліцензія на постачання природного газу видається Національною комісією регулювання електроенергетики та надає право суб'єкту господарювання постачати природний газ споживачам.

Відповідно до пункту 15 статті 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", що діяв на момент виникнення спірних правовідносин, діяльність з постачання природного газу за регульованим, за нерегульованим тарифом підлягає ліцензуванню.

Згідно зі статтею 8 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ліцензійні умови є нормативно-правовим актом, положення якого встановлюють кваліфікаційні, організаційні, технологічні та інші вимоги для провадження певного виду господарської діяльності. Суб'єкт господарювання зобов'язаний провадити певний вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відповідно до встановлених для цього виду діяльності ліцензійних умов. Ліцензійні умови та порядок контролю за їх додержанням затверджуються спільним наказом спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування та органу ліцензування.

Відповідно до пункту 13 Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2000 року №1698, що діяв на момент виникнення спірних правовідносин, органом ліцензування з постачання природного газу за регульованим і нерегульованим тарифом є Національна комісія регулювання електроенергетики.

Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природного газу за нерегульованим та регульованим тарифами, затверджені відповідно постановами Національної комісії регулювання електроенергетики України від 13 січня 2010 року №10 та №11, у яких також надається визначення газопостачального підприємства як суб'єкта господарювання, що здійснює постачання газу на підставі одержаної ліцензії безпосередньо споживачам згідно з укладеними договорами.

Аналіз приведених норм дає підстави стверджувати, що постачальником природного газу є суб'єкт господарювання (юридична особа), який одержав відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання природного газу за регульованим чи нерегульованим тарифом та здійснює постачання природного газу на підставі одержаної ліцензії безпосередньо споживачам згідно з укладеними договорами.

Наведене свідчить, що ГПУ "Шебелинкагазвидобування" є філією ПАТ "Укргазвидобування" та не є суб'єктом господарювання, згідно із Законом не може бути ліцензіатом та, відповідно, постачальником природного газу, а, отже, і платником збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ.

Відповідно до статті 315 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування збором є вартість природного газу в обсязі, відпущеному кожній категорії споживачів у звітному періоді, яка визначається на підставі актів приймання-передачі газу, підписаних платником та відповідним споживачем (для населення - на підставі облікових документів), з урахуванням відповідного тарифу.

Платниками збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності є суб'єкти господарювання та їх відокремлені підрозділи, які провадять діяльність з постачання природного газу споживачам на підставі укладених з ними договорів.

Споживачами є такі категорії: населення, бюджетні установи, підприємства комунальної теплоенергетики, теплові електростанції, електроцентралі та котельні суб'єктів господарювання, в тому числі блочні (модульні) котельні, інші суб'єкти господарювання та їх відокремлені підрозділи, які використовують природний газ для виробництва товарів та надання послуг, на інші власні потреби.

Тобто, збір справляється з підприємств та їх відокремлених підрозділів, які постачають (продають) природний газ для інших підприємств та їх відокремлених підрозділів на підставі укладених договорів та підписаних актів прийому-передачі природного газу.

Відповідно до підпункту 14.1.30 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України поняття відокремленого підрозділу визначається у значенні, визначеному Цивільним кодексом України та Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців". Поняття структурного підрозділу Податковим кодексом України не визначено.

Відповідно до частини першої статті 2 Цивільного кодексу України учасниками цивільних відносин є фізичні особи та юридичні особи. Відповідно до частини другої цієї ж статті учасниками цивільних відносин є: держава Україна. Автономна Республіка Крим, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права.

Згідно зі статтею 95 Цивільного кодексу України філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій. Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.

Таким чином, філія не є юридичною особою в розумінні Цивільного кодексу України та не може бути стороною договору, а тому ГПУ "Шебелинкагазвидобування" не є юридичною особою в розумінні Цивільного кодексу України та не може самостійно бути стороною договору. Філії укладають договори лише від імені та в інтересах юридичної особи на підставі довіреності, виданої юридичною особою

Крім того, як вже зазначалось, за період з 01 січня 2011 року по 31 грудня 2012 року філія ГПУ "Шебелинкагазвидобування" згідно балансу фактичного надходження та розподілу природного газу здійснювала передачу природного газу власного видобутку іншим філіям в межах однієї юридичної особи: УБМР "Укргазспецбудмонтаж" (ідентифікаційний код 33601981), БУ "УкрБургаз" ідентифікаційний код 00156392), Управлінню з переробки газу та газового конденсату (ідентифікаційний код 25976423), УОК "Червона Рута" (ідентифікаційний код 37269260), "УкрНДІгаз" (ідентифікаційний код 00158764), ГУ "Укргазпромгеофізика" (ідентифікаційний код 21236681) для власних потреб.

Згідно з актами на внутрішньогосподарське переміщення товарно - матеріальних цінностей філією ГПУ "Шебелинкагазвидобування" за період з з 01 січня 2011 року по 31 грудня 2012 року передано іншим філіям ДК "Укргазвидобування" товарно - матеріальних цінностей у кількості 91 094,353 тис. куб.м. (природний газ власного видобутку з глибин до 5000 м).

З викладеного вбачається, що передача природного газу здійснювалася між структурними підрозділами ПАТ "Укргазвидобування" без укладання договорів постачання природного газу, а відповідно до внутрішнього порядку взаємодії структурних підрозділів ПАТ "Укргазвидобування".

У той же час, визначення об'єкта оподаткування та платника збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів всіх форм власності здійснюється з урахуванням договору, укладеного між суб'єктами господарювання - юридичними особами або їх уповноваженими представниками. Постачання природного газу передбачає передачу його однією особою іншій з переходом права власності на такий природний газ.

Враховуючи викладене, внутрішньогосподарське переміщення не є поставкою природного газу, оскільки не передбачає переходу права власності на нього і не породжує, не змінює і не припиняє будь-яких прав та обов'язків, а філії та структурні підрозділи не є юридичними особами та не можуть укладати договори та, відповідно, виступати як постачальник і споживач.

Таким чином, на думку суду, податкове повідомлення-рішення ДПІ у Балаклійському районі від 23 грудня 2013 року №0001312200 є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість оскаржуваного податкового повідомлення-рішення з урахуванням вимог встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Укргазвидобування" в особі філії Газопромислове управління "Шебелинкагазвидобування" підлягає задоволенню.

Згідно з частиною першою статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Укргазвидобування" в особі філії Газопромислове управління "Шебелинкагазвидобування" задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Балаклійському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у Харківській області від 23 грудня 2013 року №0001312200.

3. Присудити з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства "Укргазвидобування" понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 487,20 грн. (чотириста вісімдесят сім гривень двадцять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у Балаклійському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області

Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя В.А. Кузьменко

Дата ухвалення рішення13.06.2016
Оприлюднено16.06.2016
Номер документу58299064
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/7187/14

Ухвала від 16.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 13.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 13.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 30.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 25.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 12.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 27.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 11.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 08.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 03.09.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні