Справа № 760/6919/16-к
Провадження № 1-кс/760/4830/16
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 квітня 2016 року слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Київській області ОСОБА_3 , погоджене із заступником начальника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання державного обвинувачення Генеральної прокуратури України старшим радником юстиції ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення обшуку на підставі матеріалів досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015000000000630 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 08.12.2015 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 28, ч. 2 ст. 205, ч.3 ст. 209, ч. 3 ст. 28, ч. 3 ст. 212 КК України,-
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся з клопотанням пронадання дозволу на проведення обшуку у приміщеннях, які розташовані за адресою АДРЕСА_1 .
Клопотання обґрунтовує тим, щослідчою групою, яка складається з слідчих слідчого управління кримінальних розслідувань ГСУ ФР Державної фіскальної служби України та слідчих слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області, здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню № 12015000000000630 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 08.12.2015 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 28, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 28, ч. 3 ст. 212 КК України.
Досудовим розслідуванням у вказаному кримінальному провадженні встановлено, що учасниками організованої групи були зареєстровані або перереєстровані на підставних осіб ряд підприємств та , на даний час використовують групу транзитно-конвертаційних підприємств з метою прикриття незаконної діяльності, шляхом використання їх реквізитів та банківських рахунків у злочинних схемах зі створення штучної документальної видимості здійснення фінансово-господарських операцій для незаконного завищення валових витрат з податку на прибуток підприємств та податкового кредиту з податку на додану вартість підприємствам реального сектору економіки. Також на банківські рахунки вказаних суб`єктів господарської діяльності з ознаками «фіктивності» перераховувалися грошові кошти реально діючих підприємств за нібито надані послуги, виконані роботи чи поставлені товари з метою переведення грошових коштів у готівкову форму та повернення їх клієнтам за вирахуванням певних відсотків.
Окрім того, в ході аналізу інформації з єдиного реєстру податкових накладних автоматизованої інформаційної системи ДФС України встановлено, що номенклатура товарів, які купуються вищепереліченими підприємствами у постачальників, не відповідає номенклатурі проданих товарів в адресу реально діючого сектору економіки. Даний факт свідчить про безтоварність проведених фінансово-господарських операцій та про їх лише документальний характер, який суперечить нормам цивільного, податкового законодавства України.
Виходячи в вищевикладеного, функціонування вищевказаної незаконної схеми полягає у перерахуванні з рахунків підприємств реального сектору економіки Київського та інших регіонів України коштів на рахунки так званих «транзитних підприємств», з метою мінімізації податкового навантаження, штучного формування податкового кредиту з ПДВ за ніби то виконані роботи, надані послуги та постачання товарів.
Фактично відповідні роботи не проводяться, послуги не надаються, постачання товарів не здійснюється, а кошти обготівковуються шляхом проведення подальших «транзитних» операцій з іншими фіктивними підприємствами, які задіяні в схемі транзитно-конвертаційної групи з подальшим їх обготівкуванням через рахунки юридичних, фізичних осіб-підприємців та карткові рахунки фізичних осіб.
Окрім того, в результаті проведення слідчих та розшукових дій в рамках кримінального провадження, встановлено, що для забезпечення діяльності вищевказаного «конвертаційного центру», причетні до його створення та діяльності особи активно взаємодіють та користуються послугами ОСОБА_5 - ІНФОРМАЦІЯ_1 , податковий номер НОМЕР_1 , які полягають у забезпеченні функціонування «конвертаційного центру» шляхом постачання готівкових коштів. ОСОБА_5 підконтрольні ряд суб`єктів підприємницької діяльності, які зареєстровані на під ставних осіб, при цьому не мають свідоцтва платника ПДВ. Фіктивні СГД, які підконтрольні ОСОБА_6 , отримують безготівкові кошти від реально діючих СГД і перераховують їх на рахунки підконтрольних ОСОБА_5 підприємств, одними з яких є ТОВ «Енергомонтаж-21» (код ЄДРПОУ 39478930), ТОВ «ТК Укрпромторг-ХХІ» (код ЄДРПОУ 35756987). В подальшому дані безготівкові кошти обготівковуються за вказівкою ОСОБА_5 довіреними йому особами, та передаються ОСОБА_6 та підконтрольним йому особам. За відповідні послуги з постачання готівкових коштів та як наслідок забезпечення незаконного функціонування транзитно-конвертаційної групи підприємств ОСОБА_6 , ОСОБА_5 отримує певний відсоток грошових коштів в якості особистої винагороди, який вираховується від загальної суми обготівкування.
Окрім того, суб`єкти господарської діяльності (вигодонабувачі) реального сектору економіки перераховують кошти за нібито придбані нафтопродукти (дизельне паливо, бензин А-95, бензин А-92 тощо) на рахунок ТОВ «Енергомонтаж-21», який в свою чергу їх перераховує на WOG, ОККО, АВІАС тощо, які поповнюють смарткарти підприємства на відповідну кількість нафтопродуктів.
У подальшому, ОСОБА_5 у змові з співробітниками мереж АЗС (оператори, касири, старші змін), отримує від останніх готівкові кошти на суми поповнення смарткарт, виданих ТОВ «Енергомонтаж-21», без фактичного відпуску нафтопродуктів (безтоварність операції). Працівники АЗС за свої дії отримують від ОСОБА_5 грошову винагороду у вигляді відсотків від зазначеної суми. Отримані у вказаний спосіб готівкові кошти, ОСОБА_5 за мінусом свого відсотку, передає представникам реального сектору економіки разом з видатковими первинними документами з підписами посадових осіб та відтисками печатки ТОВ«Енергомонтаж-21».
У ході досудового розслідування, шляхом проведення слідчих дій та оперативних заходів, встановлено що одна із АЗС на якій здійснюється обготівкування грошових коштів розташована за адресою м. Київ, проспект Відрадний, 105. Відповідно до відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно будівля автозаправної станції зареєстрована на праві власності за Товариством з обмеженою відповідальністю «ГІЛЬДІЯ НЕРУХОМОСТІ», код ЄДРПОУ 22808435.
Слідчий в судовому засіданні просив клопотання про проведення обшуку задовольнити.
Розглянувши дане клопотання, долучені до нього матеріали, прихожу до висновку про необхідність задоволення даного клопотання, виходячи з наступного.
Згідно ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Згідно ч. 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.
Беручи до уваги вищевикладене, перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даним матеріалам, та враховуючи те, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що у приміщеннях, які розташовані за адресою м. Київ, проспект Відрадний, 105 можуть знаходитись документи, відомості та речі, що мають суттєве та важливе значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 108, 233-235, 309 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Київській області старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене із заступником начальника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання державного обвинувачення Генеральної прокуратури України старшим радником юстиції ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення обшуку на підставі матеріалів досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015000000000630 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 08.12.2015 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 28, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 28, ч. 3 ст. 212 КК України - задовольнити.
Надати слідчому з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Київській області ОСОБА_3 , іншим слідчим слідчої групи, які здійснюють досудове розслідування кримінального провадження за № 12015000000000630, або уповноваженій особі за дорученням слідчого, дозвіл на проведення обшуку у приміщеннях, які розташовані за адресою: м.Київ, проспект Відрадний, 105, що належать на підставі права власності ТОВ «Гільдія нерухомості» (код ЄДРПОУ 22808435) , з метою відшукання фінансово-господарських документів та реєстраційних документів ТОВ «Енергомонтаж-21» (код ЄДРПОУ 39478930), ТОВ «ТК Укрпромторг-ХХІ» (код ЄДРПОУ 35756987) та інших підприємств, які входять до «транзитно-конвертаційної» групи, а саме: договори або угоди з додатками та доповненнями, акти прийому-передачі товарів (робіт, послуг), акти виконаних робіт, довіреності, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, платіжні доручення, виписки банку, касові чеки, картки (талони) на пальне та дизельне паливо, реєстри бухгалтерського обліку, реєстри виданих та отриманих податкових накладних, акти форми КБ1 та КБ2, дозволи на проведення робіт, журнал вводного інструктажу щодо техніки безпеки, книг реєстрації виїзду та в`їзду автотранспорту на територію підприємства, картки та журнали складського обліку, товарно-транспортні накладні, а також первинні фінансово-господарські та бухгалтерські документи вищезазначених підприємств по взаємовідносинам з іншими суб`єктами підприємницької діяльності, предмети, система «Клієнт-банк» для здійснення контролю за рухом коштів по розрахункових рахунках підприємств, засоби телефонного зв`язку, магнітні та електронні засоби зберігання та передачі інформації, які використовувались в злочинній діяльності, готівкові кошти, що мають незаконне походження та/або знаходяться в тіньовому обігу, комп`ютерна оргтехніка, за допомогою яких виготовлялись первинні документи по фінансово-господарських взаємовідносинах з вищевказаними підприємствами, печатки зазначених суб`єктів господарської діяльності та інших, які мають ознаки фіктивних, печатки нерезидентів, чорнові записи, що свідчать про факти мінімізації податкових зобов`язань, у тому числі незаповнені бланки з відбитками печаток та підписами службових осіб підприємств, банківські картки, договори про банківське обслуговування, довіреності на отримання готівкових коштів в установах банків, цінні папери, емітентами яких являються зазначені підприємства, договори на підставі яких вищезазначені підприємства отримували електронні цифрові підписи для подачі електронної звітності до податкових органів та інші речі і документи, які можуть мати важливе доказове значення для досудового розслідування.
Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.04.2016 |
Оприлюднено | 13.03.2023 |
Номер документу | 58340344 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Касаційний кримінальний суд Верховного Суду
Марчук Олександр Петрович
Кримінальне
Касаційний кримінальний суд Верховного Суду
Марчук Олександр Петрович
Кримінальне
Касаційний кримінальний суд Верховного Суду
Марчук Олександр Петрович
Кримінальне
Касаційний кримінальний суд Верховного Суду
Марчук Олександр Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні