ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (0322)-61-58-10 УХВАЛА
про зупинення провадження у справі
21 червня 2016 р. Справа № 813/1926/16
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Кузана Р.І.,
секретар судового засідання Перчак С.В.,
з участю представника позивача Андрейко О.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові клопотання про зупинення провадження у адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Щирецький завод залізобетонних виробів» до Державної податкової інспекції у Пустомитівському районі Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
в с т а н о в и в :
В провадженні Львівського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Щирецький завод залізобетонних виробів» до Державної податкової інспекції у Пустомитівському районі Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення .
Представником позивача в судовому засіданні подано клопотання про зупинення провадження у справі, у зв'язку з необхідністю надання додаткових документів по даній справі та з метою запобіганню затягування процесуального строку розгляду справи.
Відповідач участі повноважного представника в судовому засіданні не забезпечив, хоча про дату, час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином.
Суд, розглянувши клопотання, заслухавши думку представників сторін, дійшов висновку про можливість задоволення клопотання, мотивуючи це наступним.
Підстави зупинення провадження у адміністративній справі визначені статтею 156 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 156 Кодексу адміністративного судочинства України суд зупиняє провадження у справі за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.
Статтею 122 Кодексу адміністративного судочинства України визначено строк протягом якого адміністративна справа має бути розглянута і вирішена. Зокрема, адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, але не більше місяця з дня відкриття провадження у справі, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Відповідно до частини другої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Згідно з статтею 159 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим.
Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.
Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Враховуючи те, що для повного та всебічного розгляду справи є необхідність в наданні позивачем додаткових документів, з метою дотримання розумних строків розгляду справи, суд вважає за доцільне зупинити провадження у даній справі для надання сторонами доказів у строки встановлені судом.
Керуючись статтями 156, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
у х в а л и в :
клопотання задовольнити.
Зупинити провадження у справі № 813/1926/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Щирецький завод залізобетонних виробів» до Державної податкової інспекції у Пустомитівському районі Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення до 01 серпня 2016 року.
Судове засідання призначити на 01 серпня 2016 року о 10 год. 00 хв.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала не набрала законної сили.
Суддя Кузан Р.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2016 |
Оприлюднено | 24.06.2016 |
Номер документу | 58460161 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Старунський Дмитро Миколайович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Старунський Дмитро Миколайович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Старунський Дмитро Миколайович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Старунський Дмитро Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні