ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ УХВАЛА 13 червня 2016 року м. Київ К/800/9805/16 Суддя Вищого адміністративного суду України Костенко М.І., розглянувши матеріали касаційної скарги Міжрегіонального головного управління ДФС – Центрального офісу з обслуговування великих платників на постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 13.01.2014 та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 01.03.2016 у справі № 814/4890/13-а за позовом державного підприємства “Науково-виробничий комплекс газотурбобудування “Зоря”-“Машпроект” до Міжрегіонального головного управління ДФС – Центрального офісу з обслуговування великих платників про скасування податкового повідомлення-рішення, ВСТАНОВИВ: При поданні Міжрегіональним головним управлінням ДФС – Центральним офісом з обслуговування великих платників касаційної скарги заявником не було дотримано вимог статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв'язку з чим ухвалою Вищого адміністративного суду України від 11.04.2016 касаційну скаргу було залишено без руху та надано строк для усунення наведених у цій ухвалі недоліків до 11.05.2016. У зазначений строк заявник касаційної скарги надіслав до суду касаційної інстанції клопотання про усунення недоліків, в якому просить звільнити його від сплати судового збору за подання касаційної скарги. Відповідно до частини 1 статті 88 Кодексу адміністративного судочинства, cуд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Аналогічні за змістом приписи містяться у частині 1 статті 8 Закону України «Про судовий збір», в силу якої, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Відповідно до частини другої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України якщо позивач усунув недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до адміністративного суду. Подана касаційна скарга за формою та змістом відповідає вимогам статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України. Керуючись статтями 210-215 Кодексу адміністративного судочинства України, Вищий адміністративний суд України УХВАЛИВ: 1. Відкрити касаційне провадження за касаційною скаргою Міжрегіонального головного управління ДФС – Центрального офісу з обслуговування великих платників. 2. Відстрочити сплату Міжрегіональним головним управлінням ДФС – Центральним офісом з обслуговування великих платників судового збору до ухвалення судового рішення у справі. 3. Роз'яснити особам, які беруть участь у справі, що на стадії касаційного провадження вони мають права та обов'язки, передбачені статтями 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням особливостей касаційного розгляду. Витребувати матеріали справи № 814/4890/13-а з Миколаївського окружного адміністративного суду. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя М.І. Костенко
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 13.06.2016 |
Оприлюднено | 04.07.2016 |
Номер документу | 58710679 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Костенко М.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні