Постанова
від 12.07.2016 по справі 805/5040/15-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Троянова О.В.

Суддя-доповідач - ОСОБА_1

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 липня 2016 року справа №805/5040/15-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3,

при секретареві судового засідання - Святодух О.Б.,

за участю представника відповідача - ОСОБА_4,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 19 квітня 2016 року у справі № 805/5040/15-а за позовом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України до Дочірнього підприємства «Тютюнова компанія «Хамадей», третя особа - Державна фіскальна служба України про продовження дії спеціальної санкції - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просив продовжити дію спеціальної санкції - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності, застосованої до Дочірнього підприємства «Тютюнова компанія «Хамадей» наказом Мінекономрозвитку від 14.01.2015 № 16 на термін до усунення ДП «Тютюнова компанія «Хамадей» порушення статті 213 Податкового кодексу України, а саме до сплати акцизного податку із ввезеної на митну територію України тютюнової сировини, що не була використана для виготовлення готової продукції (сигарет).

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 19 квітня 2016 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Позивач, не погодившись з судовим рішенням, подав апеляційну скаргу, в якій посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, просить скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позов повністю.

На обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначено, що судом при ухваленні оскаржуваної постанови не правильно застосовано положення статті 37 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» та Положення про порядок застосування до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності України та іноземних суб'єктів господарської діяльності спеціальних санкцій, передбачених статтею 37 Закону, затвердженого наказом Мінекономіки від 17.04.2000 № 52. Також апелянт наголошує, що судом першої інстанції не врахована вища юридична сила закону порівняно з підзаконними нормативно-правовими актами.

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своїй апеляційній скарзі просить справу розглянути без участі його представника.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти доводів, викладених в апеляційній скарзі, просив у їх задоволенні відмовити.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 195 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції може вийти за межі доводів апеляційної скарги в разі встановлення під час апеляційного провадження порушень, допущених судом першої інстанції, які призвели до неправильного вирішення справи.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм процесуального права, вважає за необхідне задовольнити вимоги апеляційної скарги, а постанову суду першої інстанції скасувати з таких підстав.

Судами першої та апеляційної інстанції встановлено, що позивач - Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Мінекономрозвитку України входить до системи органів виконавчої влади і є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики економічного і соціального розвитку, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної політики, державної політики у сферах торгівлі, інтелектуальної власності, державної регіональної політики, державної політики з питань розвитку підприємництва, технічного регулювання та захисту прав споживачів, а також міжвідомчої координації з питань економічного і соціального співробітництва України з Європейським Союзом.

Мінекономрозвитку України є спеціально уповноваженим органом у сфері державних закупівель, метрології, з питань державно-приватного партнерства, оборонного замовлення.

Відповідач - Дочірнє підприємство «Тютюнова компанія «Хамадей» зареєстроване як юридична особа за адресою: 84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Гвардійців Кантемирівців, 19, включене до ЄДРПОУ за номером 25113455. Перебуває на обліку платників податків в Спеціалізованій державній податковій інспекції з обслуговування великих платників податків у м. Донецьку МГУ ДФС. Здійснює господарську діяльність відповідно до Статуту підприємства, є суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності.

31.12.2014 Державна фіскальна служба України відповідно до статті 37 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.1991 № 959-ХІІ (далі - Закон № 959-ХІІ) листом № 11499/5/99-99-22-05-02-16 звернулась до Мінекономрозвитку з поданням щодо застосування спеціальної санкції - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності Дочірнього підприємства «Тютюнова компанія «Хамадей» за порушення вимог статті 213 Податкового кодексу України.

Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 січня 2015 року № 16 за порушення вимог статті 213 Податкового кодексу України застосовано спеціальну санкцію - тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності до суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності - Дочірнього підприємства «Тютюнова компанія «Хамадей».

Листом від 06 травня 2015 року за вих. № 4102-10/14681-03 Мінекономрозвитку відповідно до п. 4.9 Положення «Про порядок застосування до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності України та іноземних суб'єктів господарської діяльності спеціальних санкцій, передбачених ст. 37 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» звернулося до Державної фіскальної служби України, з приводу висловлення позиції щодо доцільності скасування дії спеціальної санкції до відповідача - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності та застосування спеціальної санкції у вигляді індивідуального режиму ліцензування зовнішньоекономічної діяльності або продовження дії спеціально санкції тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності. Крім того в цьому листі позивач просив ДФС України направити на їх адресу відповідні матеріали для продовження дії спеціальної санкції.

Державна фіскальна служба України листом від 28 травня 2015 року за вих. № 12947/5/99-99-22-05-02-16 висловила пропозицію продовжити дію спеціальної санкції у вигляді тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності, застосованої до Дочірнього підприємства «Тютюнова компанія «Хамадей». Додатково зазначивши, що матеріали, які можуть бути використані Мінекономрозвитку як підстава для звернення до суду із відповідним позовом будуть надіслані додатково.

Відповідно до статті 37 Закону № 959-ХІІ за порушення цього або пов'язаних з ним законів України до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності або іноземних суб'єктів господарської діяльності може бути застосовано таку спеціальну санкцію, як тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності у випадках порушення цього Закону або пов'язаних з ним законів України, проведення дій, які можуть зашкодити інтересам національної економічної безпеки.

Санкції, зазначені у цій статті, застосовуються центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики за поданням органів доходів і зборів та контрольно-ревізійної служб, правоохоронних органів, органів Антимонопольного комітету України, національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, та Національного банку України або за рішенням суду. Санкції, зазначені у цій статті, можуть бути застосовані до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності або іноземних суб'єктів господарської діяльності протягом трьох років з дня виявлення порушення законодавства.

Подання щодо застосування санкцій повинно містити такі відомості: найменування та реквізити суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності (для іноземних суб'єктів господарювання - мовою країни їх нього місцезнаходження), відомості про зміст порушення з посиланням на конкретні положення законодавства України, вид спеціальної санкції, яку пропонується застосувати, найменування та реквізити контрагента, при виконанні контракту з яким порушено законодавство, іншу доцільну інформацію.

З матеріалів справи вбачається, що на підставі подання Державної фіскальної служби від 31.12.2014 до позивача наказом № 16 від 15.01.2015 було застосовано спеціальну санкцію - тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності до суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності України Дочірнього підприємства «Тютюнова компанія «Хамадей».

Згідно з частинами 6 - 7 ст. 37 Закону № 959-ХІІ тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності діє до моменту усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, але не більше трьох місяців з дати винесення відповідного рішення центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики. Після тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності або іноземні суб'єкти господарської діяльності переводяться центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики на індивідуальний режим ліцензування.

Подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності здійснюється виключно за рішенням суду.

Порядок застосування (скасування, зміни виду, тимчасового зупинення дії) Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спеціальних санкцій (далі - санкції), передбачених статтею 37 Закону № 959-ХІІ, до українських суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та іноземних суб'єктів господарської діяльності (далі - суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності) визначений в Положенні про порядок застосування до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності України та іноземних суб'єктів господарської діяльності спеціальних санкцій, передбачених ст. 37 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність», затвердженому наказом Міністерства економіки України від 17 квітня 2000 року № 52 (далі - Положення № 52).

Пунктом 1.1 Положення № 52 передбачено, що спеціальні санкції - індивідуальний режим ліцензування або тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності - застосовуються Міністерством економічного розвитку і торгівлі України до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності за поданням органів державної податкової та контрольно-ревізійної служб, митних, правоохоронних органів, органів Антимонопольного комітету України, спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг та Національного банку України або за рішенням суду.

Санкції застосовуються Міністерством економічного розвитку і торгівлі України до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, що порушили Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність» та пов'язані з ним закони України, зокрема в разі порушення суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності валютного, митного, податкового, іншого законодавства, що встановлює певні заборони, обмеження або порядок здійснення зовнішньоекономічних операцій, та в разі проведення ними дій, які можуть зашкодити інтересам національної економічної безпеки (п. 1.2 Положення № 52).

Процедуру підготовки Державною податковою адміністрацією подання про застосування (скасування, зміну виду, тимчасового зупинення дії) спеціальних санкцій до Міністерства економіки України (далі - Мінекономіки), розгляду цих подань Мінекономіки та передачі ним наказів про застосування (скасування, зміну виду, тимчасового зупинення дії) спеціальних санкцій до Державної податкової адміністрації визначає Порядок взаємодії Міністерства економіки України та Державної податкової адміністрації України з питань застосування спеціальних санкцій, затверджений наказом Міністерства економіки України, Державної податкової адміністрації України від 9 листопада 2006 року № 340/672, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2007 року за № 30/13297 (далі - Порядок № 340/672).

Пунктом 2.3 Порядку встановлено, що вид спеціальної санкції, яку пропонується застосувати, визначається Державною податковою адміністрацією в залежності від змісту правопорушення згідно з вимогами статті 37 Закону № 959-ХІІ.

Пунктом 4.2 Положення № 52 регламентовано, що подання щодо застосування спеціальних санкцій до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності - індивідуального режиму ліцензування зовнішньоекономічної діяльності або тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності повинні містити інформацію: - найменування та реквізити суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності (для іноземних суб'єктів господарювання мовою країни їхнього місцезнаходження), найменування та реквізити контрагента, при виконанні контракту з яким порушено законодавство; - відомості про зміст порушення з посиланням на конкретні положення законодавства України, іншу доцільну інформацію. У поданні повинна міститись пропозиція щодо виду санкції, яку пропонується застосувати.

Зі змісту подання ДФС від 31.12.2014 вбачається, що останнє містить всю необхідну інформацію про зміст порушення, зокрема,- не подається звітність щодо виробництва та обігу тютюнових виробів, подання якої передбачено Законом України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» за формами, визначеними наказами Державної податкової адміністрації України від 13.10.2005 № 449 «Про затвердження форм звітів щодо обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та інструкцій щодо їх заповнення», від 27.05.2006 № 228 «Про затвердження Форм звітів щодо придбання та реалізації алкогольних напоїв і тютюнових виробів та інструкцій щодо їх заповнення», починаючи зі звітного періоду «червень 2014 року», порушення п.п.213.3.6. п.213.3 ст.213 Податкового кодексу України, яким передбачено умови звільнення від оподаткування акцизним податком операцій із ввезення підакцизної сировини: виготовлення з неї саме готової продукції - тютюнових виробів, виробництво яких ліцензується, а не тютюнової сировини чи продукту її незавершеної переробки. Згідно з аналітичною довідкою ДФС України за вересень 2014 року відповідачем різко збільшено імпорт тютюнової сировини на територію України: за 9 місяців 2014 року імпортовано 1810 тон, з яких у вересні 2014 року - 586 тон, що перевищує середньомісячний імпорт в 3,8 рази (153 тони).

При цьому за останні два місяці підприємство скоротило обсяги виробництва та реалізації готової продукції на 99 %.

Станом на 01.12.2014 підприємство продовжує надавати заявки на отримання марок акцизного податку: заявка на грудень 2014 року - 273 млн грн при наявному залишку не викуплених марок з липня 2014 року - 199,7 млн грн.

Податковий орган дійшов висновку, що дії відповідача можуть зашкодити інтересам національної безпеки України, а тому пропонував позивачеві застосувати до відповідача санкції у вигляді тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності.

Системній аналіз зазначених відомостей, в контексті вимог ст. 37 Закону № 959-ХІІ та п. 4.2 Положення № 52 дає суду підстави констатувати, що подання відповідало вимогам чинного законодавства.

Суд вважає за необхідне зазначити, що ані Законом № 959-ХІІ, ані Положенням № 52 не передбачено відмови у прийнятті наказу Міністерством економічного розвитку та торгівлі України щодо застосування спеціальних санкцій до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності за наслідком надходження подання відповідних органів про їх застосування.

В той же час згідно з п. 4.3 Положення № 52 відповідальність за недостовірність інформації, зазначеної в поданнях, щодо застосування (скасування, зміни виду, тимчасового зупинення дії) санкцій, на підставі яких видаються відповідні накази Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, несе ініціатор подання у порядку, передбаченому законом. Зазначений пункт Положення № 52 кореспондується з приписами ст. 37 Закону № 959-ХІІ.

Аналіз вищевикладеного в сукупності дає суду підстави дійти висновку, що при надходженні подання, у тому числі, органів доходів і зборів про застосування спеціальних санкцій до суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності Міністерство економічного розвитку і торгівлі України перевіряє подання на дотримання формальних ознак його оформлення, а саме дотримання ініціатором поданням положень ст. 37 Закону № 959-ХІІ та Положення № 52. При цьому оцінка та перевірка обставин, викладених у вказаному поданні виходить за межі повноважень відповідача.

Згідно з ч. ч. 7 - 9 ст. 37 Закону № 959-ХІІ подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності здійснюється виключно за рішенням суду. Для подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики на підставі інформації ініціатора застосування даної санкції звертається з позовною заявою до суду. При прийнятті рішення щодо подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності суд зазначає термін, на який подовжено дію цієї санкції.

Водночас, ч. 10 ст. 37 Закону № 959-ХІІ встановлено, якщо суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності або іноземними суб'єктами господарської діяльності, до яких застосовано санкції, усунуто допущені порушення законодавства України або вжито практичні заходи, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, ініціатори подання щодо застосування санкцій можуть направляти центральному органу виконавчої влади з питань економічної політики матеріали про їх скасування (зміну виду, тимчасове зупинення).

Також, відповідно до ч. 12 ст. 37 Закону № 959-ХІІ у разі усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, і приведення своєї зовнішньоекономічної діяльності у відповідність із законами України або надання достатніх доказів неможливості (безперспективності) застосування практичних заходів, що гарантують виконання закону, суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності та іноземні суб'єкти господарської діяльності, до яких застосовано санкції, мають право подавати до центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики відповідні матеріали та виходити з клопотанням про скасування (зміну виду, тимчасове зупинення) дії санкцій.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач, наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 січня 2015 року № 16 про застосування спеціальної санкції не оскаржував. З клопотанням про скасування дії спеціальної санкції не звертався. Документів на підтвердження усунення встановленого порушення не надав.

Відповідно до листа ДФС від 28.05.2015 12947/5/99-99-22-05-02-16 в органах ДФС відсутня інформація про сплату відповідачем акцизного податку із ввезеної на митну територію України тютюнової сировини. При цьому, відповідачем щомісяця подається Декларація акцизного податку, у якій у січні 2015 року задекларовано 2 тис. грн акцизного податку, а у лютому - квітні такі надходження взагалі відсутні.

З наданих до матеріалів справи декларацій акцизного податку за лютий-квітень 2015 року вбачається, що відповідачем не декларуються податкові зобов'язання з тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну (в тому числі тютюнової сировини, тютюнових відходів).

Доказів подання звітності у відповідності до вимог Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» відповідачем не надано.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За приписами пункту 4.9. Положення № 52 при застосуванні тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності відділ контролю у сфері зовнішньоекономічної діяльності за 40 днів до закінчення терміну його дії надсилає до ініціатора подання застосування такої санкції запит щодо доцільності подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності.

На підставі отриманих матеріалів (у разі, якщо допущені порушення законодавства України не усунуто й виникає доцільність подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності) відділ контролю у сфері зовнішньоекономічної діяльності разом із відділом правового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності та/або відділом позовної роботи готують відповідну позовну заяву до суду.

З метою забезпечення позову Міністерство економічного розвитку і торгівлі України може робити клопотання щодо подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності на період розгляду справи.

У разі, якщо судом дане клопотання буде незадоволено, а також якщо інформація на запит Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо доцільності подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності від ініціатора подання застосування санкції не надійде в термін за 10 днів до закінчення його дії або надійде з пропозицією щодо недоцільності подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України видається наказ про зміну виду спеціальних санкцій, яким скасовується дія тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності та одночасно застосовується індивідуальний режим ліцензування.

При цьому термін дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності не повинен перевищувати трьох місяців з дати винесення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України відповідного рішення про його застосування. Разом з тим, статтею 37 Закону № 959-ХІІ встановлено, що спеціальні санкції до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та іноземних суб'єктів господарювання можуть застосовуватися протягом трьох років з дня виявлення порушень законодавства.

При зверненні до суду з позовом позивачем було дотримано наведені строки. Виходячи з принципу законності, закріпленого ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів вважає, що встановлене судом першої інстанції порушення позивачем вимог п. 49 Положення № 52 при дотримані строків, встановлених ст. 37 Закону № 959-ХІІ (три роки) не позбавляє права позивача на застосування санкцій, передбачених цією нормою.

На підставі викладеного, судова колегія робить висновок, що суд першої інстанції неправильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з порушенням норм матеріального права, що відповідно до вимог ст. 202 Кодексу адміністративного судочинства України є підставою для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення.

Повний текст постанови виготовлений 14 липня 2016 року.

Керуючись статями, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 19 квітня 2016 року у справі № 805/5040/15-а за позовом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України до Дочірнього підприємства «Тютюнова компанія «Хамадей», третя особа - Державна фіскальна служба України про продовження дії спеціальної санкції - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності - задовольнити.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 19 квітня 2016 року у справі № 805/5040/15-а - скасувати.

Прийняти нову постанову.

Позовні вимоги Міністерства економічного розвитку і торгівлі України до Дочірнього підприємства «Тютюнова компанія «Хамадей», третя особа - Державна фіскальна служба України про продовження дії спеціальної санкції - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності - задовольнити в повному обсязі.

Продовжити дію спеціальної санкції - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності, застосованої до Дочірнього підприємства «Тютюнова компанія «Хамадей» наказом Мінекономрозвитку від 14.01.2015 № 16 на термін - до усунення порушень які були підставою для застосування спеціальної санкції.

Вступна та резолютивна частини постанови складені в нарадчій кімнаті та проголошені в судовому засіданні 12 липня 2016 року. Повний текст постанови буде складений протягом п'яти днів.

Постанова може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після виготовлення повного тексту.

Колегія суддів М. Г. Сухарьок

ОСОБА_2

ОСОБА_3

Дата ухвалення рішення12.07.2016
Оприлюднено19.07.2016
Номер документу58952373
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/5040/15-а

Постанова від 28.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 28.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 27.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Постанова від 12.07.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 12.07.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Постанова від 12.07.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 02.07.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 30.06.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 06.06.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні