Постанова
від 28.08.2019 по справі 805/5040/15-а
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

Іменем України

28 серпня 2019 року

Київ

справа №805/5040/15-а

адміністративне провадження №К/9901/19196/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду :

судді-доповідача - Олендера І.Я.,

суддів: Гончарової І.А., Ханової Р.Ф.,

розглянувши у порядку письмового провадження касаційну скаргу Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей на постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 12.07.2016 (судді: Сухарьок М.Г., Блохін А.А., Гаврищук Т.Г.) у справі №805/5040/15-а за позовом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України до Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей , третя особа - Державна фіскальна служба України про продовження дії спеціальної санкції тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності ,

ІСТОРІЯ СПРАВИ

Короткий зміст позовних вимог

1. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі - позивач, Мінекономрозвитку України, Міністерство) звернулось до суду з позовом до Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей (далі - відповідач, Підприємство, Компанія), третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державна фіскальна служба України, в якому просить продовжити дію спеціальної санкції - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності, застосованої до Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей наказом Мінекономрозвитку від 14.01.2015 № 16 на термін до усунення ДП Тютюнова компанія Хамадей порушення статті 213 Податкового кодексу України, а саме до сплати акцизного податку із ввезеної на митну територію України тютюнової сировини, що не була використана для виготовлення готової продукції (сигарет).

2. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Державна фіскальна служба України листом від 31.12.2014 №11499/5/99-99-22-05-02-16 відповідно до статті 37 Закону України Про зовнішньоекономічну діяльність звернулась до Мінекономрозвитку з поданням щодо застосування спеціальної санкції - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей за порушення вимог статті 213 Податкового кодексу України. Наказом Мінекономрозвитку від 15 січня 2015 року №16 тимчасово зупинено зовнішньоекономічну діяльність Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей . У зв`язку із не усуненням допущених порушень податкового законодавства, Мінекономрозвитку звернулося до суду із даним позовом про подовження дії спеціальної санкції тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей .

Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій

3. Постановою Донецького окружного адміністративного суду 19 квітня 2016 року (суддя Троянова О.В.) у задоволенні позову відмовлено.

Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції висновувався з того, що позивач всупереч пункту 4.9 Положення Про порядок застосування до суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності України та іноземних суб`єктів господарської діяльності спеціальних санкцій, передбачених ст. 37 Закону України Про зовнішньоекономічну діяльність , затвердженого Наказом Мінекономрозвитку 17 квітня 2000 року за №52, звернувся до ініціатора подання застосування санкції з запитом щодо доцільності подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності за 18 днів до закінчення терміну дії спеціальної санкції, тобто з порушенням строку (за 40 днів до закінчення), встановленого зазначеним пунктом.

Також судом першої інстанції при ухваленні постанови враховано те, що адміністративний позов Мінекономрозвитку направлено лише 12.11.2015 року (надійшов до суду 08.12.2015), тобто після сплину майже шести місяців після закінчення граничного терміну дії (три місяці) спеціальної санкції у вигляді зупинення зовнішньоекономічної діяльності Дочірнього підприємства "Тютюнова компанія "Хамадей" з дати винесення відповідного рішення центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики (15.01.2015), а також не надання відповідних матеріалів, що підтверджують доцільність подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності.

4. Постановою Донецького апеляційного адміністративного суду від 12 липня 2016 року, апеляційну скаргу Мінекономрозвитку задоволено, постанову Донецького окружного адміністративного суду від 19 квітня 2016 року скасовано, прийнято нову постанову, якою позовні вимоги задоволено в повному обсязі, продовжено дію спеціальної санкції - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності, застосованої до Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей наказом Мінекономрозвитку від 14.01.2015 № 16 на термін - до усунення порушень які були підставою для застосування спеціальної санкції.

5. Суд апеляційної інстанції виходив з того, що встановлене судом першої інстанції порушення позивачем вимог пункту 49 Положення № 52 при дотримані строків, встановлених статтею 37 Закону № 959-ХІІ (три роки), не позбавляє права позивача на застосування санкцій, передбачених цією нормою.

Короткий зміст вимог касаційної скарги

6. Не погодившись із рішенням суду апеляційної інстанції, Підприємство подало касаційну скаргу, де посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 12 липня 2016 року та залишити в силі постанову Донецького окружного адміністративного суду від 19 квітня 2016 року.

7. Касаційний розгляд справи проведено в судовому засіданні, відповідно до ст. 344 Кодексу адміністративного судочинства України.

СТИСЛИЙ ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДАМИ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

8. Судами попередніх інстанцій встановлено, що Дочірнє підприємство Тютюнова компанія Хамадей зареєстроване в якості юридичної особи за адресою: 84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Гвардійців Кантермирівців, 19, включене до ЄДРПОУ за номером 25113455, знаходиться на обліку платників податків в Спеціалізованій державній податковій інспекції з обслуговування великих платників податків у м. Донецьку МГУ ДФС, здійснює господарську діяльність відповідно до Статуту підприємства, є суб`єктом зовнішньоекономічної діяльності.

31.12.2014 Державна фіскальна служба України листом №11499/5/99-99-22-05-02-16 відповідно до статті 37 Закону України Про зовнішньоекономічну діяльність звернулась до Мінекономрозвитку з поданням щодо застосування спеціальної санкції - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей за порушення вимог статті 213 Податкового кодексу України.

Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 січня 2015 року №16 за порушення вимог статті 213 Податкового кодексу України у 40-денний строк з дня набрання чинності цим наказом застосовано спеціальну санкцію - тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності - до суб`єкта зовнішньоекономічної діяльності - Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей .

Листом від 06 травня 2015 року за вих.№4102-10/14681-03 Мінекономрозвитку відповідно до пункту 4.9 Положення Про порядок застосування до суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності України та іноземних суб`єктів господарської діяльності спеціальних санкцій, передбачених ст. 37 Закону України Про зовнішньоекономічну діяльність , затвердженого наказом Мінекономрозвитку 17 квітня 2000 року за №52 звернулося до Державної фіскальної служби України, щодо висловлення позиції щодо доцільності скасування дії спеціальної санкції до відповідача - тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності - та застосування спеціальної санкції у вигляді індивідуального режиму ліцензування зовнішньоекономічної діяльності або продовження дії спеціально санкції тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності. Крім того у даному листі позивач просив ДФС України направити на їх адресу відповідні матеріали для продовження дії спеціальної санкції.

Державна фіскальна служба України листом від 28 травня 2015 року за вих.№12947/5/99-99-22-05-02-16 пропонувало продовжити дію спеціальної санкції у вигляді тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності, застосованої до Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей . Додатково зазначивши, що матеріали, які можуть бути використані Мінекономрозвитку як підстава для звернення до суду із відповідним позовом будуть надіслані додатково.

Судами попередніх інстанцій також встановлено, що відповідно до додатку №1 до листа Мінекономрозвитку від 06 травня 2015 року за вих.№4102-10/14681-03 кінцевий термін дії спеціальної санкції застосованої до відповідача Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 січня 2015 року №16 спливає 24 травня 2015 року.

До суду даний адміністративний позов Мінекономрозвитку направлено лише 12.11.2015 року (надійшов до суду 08.12.2015), тобто після сплину майже шести місяців після закінчення граничного терміну дії (три місяці) спеціальної санкції у вигляді зупинення зовнішньоекономічної діяльності Дочірнього підприємства "Тютюнова компанія "Хамадей" з дати винесення відповідного рішення центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики (15.01.2015).

ДОВОДИ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

9. У доводах касаційної скарги Компанія вказує на порушення судом норм матеріального права. Скаржник в касаційні скарзі зазначає, що Подання всупереч частини 3 статті 37 Закону №959-ХІІ, Положення №52, не містить у собі найменування та реквізити контрагента, при виконанні контракту з яким порушено законодавство, оскільки порушення допущене не при виконанні зовнішньоекономічного контракту з певним контрагентом, а стосується правил митного оформлення. Відповідач вказує, що з боку фіскальних органів відсутні акти перевірок та будь-які інші рішення та податкові вимоги, які б підтверджували закономірність дій та висновків контрольних органів щодо виявлених порушень.

Відповідач звертає увагу суду на те, що суд апеляційної інстанції неправильно застосував статтю 37 Закону України Про зовнішньоекономічну діяльність , невірно встановив строк, порядок та процедуру звернень до суду для застосування спеціальних санкцій. Суд помилково застосував положення про загальний строк у три роки для застосування спеціальних санкцій, та не врахував, що санкції зазначені у статті 37 наведеного Закону, можуть бути застосовані до суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності або іноземних суб`єктів господарської діяльності протягом трьох років з дня виявлення порушення законодавства, при цьому строк дії тимчасового зупинення ЗЕД не повинен перевищувати трьох місяців.

Мінекономрозвитку надані заперечення на касаційну скаргу, в яких позивач не погоджується з доводами касаційної скарги, просить залишити її без задоволення, а постанову суду апеляційної інстанції - без змін.

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

10. Закону України Про зовнішньоекономічну діяльність .

10.1. Частина 1 статті 37.

За порушення цього або пов`язаних з ним законів України до суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності або іноземних суб`єктів господарської діяльності можуть бути застосовані такі спеціальні санкції:

- накладення штрафів у випадках несвоєчасного виконання або невиконання суб`єктами зовнішньоекономічної діяльності та іноземними суб`єктами господарської діяльності своїх обов`язків згідно з цим або пов`язаних з ним законів України. Розмір таких штрафів визначається відповідними положеннями законів України та/або рішеннями судових органів України;

- застосування до суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності та іноземних суб`єктів господарської діяльності індивідуального режиму ліцензування у випадках порушення такими суб`єктами цього Закону та/або пов`язаних з ним законів України, що встановлюють певні заборони, обмеження або порядок здійснення зовнішньоекономічних операцій;

- тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності у випадках порушення цього Закону або пов`язаних з ним законів України, проведення дій, які можуть зашкодити інтересам національної економічної безпеки.

10.2. Частина 2 статті 37.

Санкції, зазначені у цій статті, застосовуються центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики за поданням органів доходів і зборів та контрольно-ревізійної служб, правоохоронних органів, органів Антимонопольного комітету України, національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, та Національного банку України або за рішенням суду. Санкції, зазначені у цій статті, можуть бути застосовані до суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності або іноземних суб`єктів господарської діяльності протягом трьох років з дня виявлення порушення законодавства.

10.3. Частина 6 статті 37.

Тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності діє до моменту усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання цього Закону та/або пов`язаних з ним законів України, але не більше трьох місяців з дати винесення відповідного рішення центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики. Після тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності суб`єкти зовнішньоекономічної діяльності або іноземні суб`єкти господарської діяльності переводяться центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики на індивідуальний режим ліцензування.

10.4. Частина 7 статті 37.

Подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності здійснюється виключно за рішенням суду.

10.5. Частина 8 статті 37.

Для подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики на підставі інформації ініціатора застосування даної санкції звертається з позовною заявою до суду.

11. Положення про порядок застосування до суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності України та іноземних суб`єктів господарської діяльності спеціальних санкцій, передбачених статтею 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність", затверджене наказом Міністерства економіки України №52 від 17.04.2000 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 5 травня 2000 року за №260/4481.

11.1. Пункт 1.1.

Спеціальні санкції - індивідуальний режим ліцензування або тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності - застосовуються Міністерством економічного розвитку і торгівлі України до суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності за поданням органів державної податкової та контрольно-ревізійної служб, митних, правоохоронних органів, органів Антимонопольного комітету України, спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг та Національного банку України або за рішенням суду.

11.2. Пункт 1.2.

Санкції застосовуються Мінекономрозвитку України до суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності, що порушили Закон України Про зовнішньоекономічну діяльність та пов`язані з ним закони України, зокрема в разі порушення суб`єктами зовнішньоекономічної діяльності валютного, митного, податкового, іншого законодавства, що встановлює певні заборони, обмеження або порядок здійснення зовнішньоекономічних операцій, та в разі проведення ними дій, які можуть зашкодити інтересам національної економічної безпеки.

11.3. Пункт 1.3.

Санкції можуть бути застосовані до суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності протягом трьох років з дня виявлення порушення законодавства.

11.3. Пункт 3.2.

Тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності діє до моменту усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність" та/або пов`язаних з ним законів України, але не більше трьох місяців з дати винесення відповідного рішення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Після тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності суб`єкти зовнішньоекономічної діяльності переводяться Міністерством економічного розвитку і торгівлі України на індивідуальний режим ліцензування.

Подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності здійснюється виключно за рішенням суду.

11.3. Пункт 4.9.

При застосуванні тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності відділ контролю у сфері зовнішньоекономічної діяльності за 40 днів до закінчення терміну його дії надсилає до ініціатора подання застосування такої санкції запит щодо доцільності подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності.

На підставі отриманих матеріалів (у разі, якщо допущені порушення законодавства України не усунуто й виникає доцільність подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності) відділ контролю у сфері зовнішньоекономічної діяльності разом із відділом правового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності та/або відділом позовної роботи готують відповідну позовну заяву до суду.

З метою забезпечення позову Міністерство економічного розвитку і торгівлі України може робити клопотання щодо подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності на період розгляду справи.

У разі, якщо судом дане клопотання буде незадоволено, а також якщо інформація на запит Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо доцільності подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності від ініціатора подання застосування санкції не надійде в термін за 10 днів до закінчення його дії або надійде з пропозицією щодо недоцільності подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України видається наказ про зміну виду спеціальних санкцій, яким скасовується дія тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності та одночасно застосовується індивідуальний режим ліцензування.

При цьому термін дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності не повинен перевищувати трьох місяців з дати винесення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України відповідного рішення про його застосування.

ПОЗИЦІЯ ВЕРХОВНОГО СУДУ

12. Тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності діє до моменту усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання цього Закону та пов`язаних з ним законів України, але не більше трьох місяців з дати винесення відповідного рішення центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики.

13. Подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності здійснюється виключно за рішенням суду.

Для подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики на підставі інформації ініціатора застосування даної санкції звертається з позовною заявою до суду.

14. Відділ контролю у сфері зовнішньоекономічної діяльності за 40 днів до закінчення терміну дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності надсилає до ініціатора подання застосування такої санкції запит щодо доцільності подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності.

На підставі отриманих матеріалів, у разі, якщо допущені порушення законодавства України не усунуто й виникає доцільність подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності відповідні відділи центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики контролю у сфері зовнішньоекономічної діяльності готують позовну заяву до суду.

Оцінка доводів учасників справи і висновків судів першої та апеляційної інстанції

15. Суд касаційної інстанції переглядає судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги та на підставі встановлених фактичних обставин справи перевіряє правильність застосування судом першої чи апеляційної інстанції норм матеріального і процесуального права (частина перша статті 341 Кодексу адміністративного судочинства України).

16. У ході розгляду справи судом першої інстанції було надано належну оцінку доводам та наданим доказам у їх сукупності з дотриманням норм статей 70-72, 86 Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції на час прийняття рішень судами першої та апеляційної інстанцій) та іншим обставинам, які свідчать про недотримання позивачем процедури подовження дії застосованої до відповідача санкції, з огляду на те, що тримісячний термін дії застосованої позивачем санкції у вигляді тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності (наказ від 15.01.2015) сплинув, з відповідним запитом Мінекономрозвитку звернулося до ДФС України лише 06.05.2015 (з порушенням 40 днів до закінчення терміну дії санкції), відповідь на запит отримано 28.05.2015 (з порушенням десятиденного терміну до закінчення дії застосованої санкції), а з позовом для подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності Мінекономрозвитку звернулося лише 12.11.2015.

Аналогічна позиція висвітлена в постанові Верховного Суду від 19 вересня 2018 року у справі №808/1749/17.

17. Суд вважає необґрунтованим висновок суду апеляційної інстанції стосовно того, що порушення позивачем вимог пункту 49 Положення № 52 при дотримані строків, встановлених ст. 37 Закону № 959-ХІІ (три роки) не позбавляє права позивача на застосування санкцій, передбачених цією нормою, оскільки наявність такого права не спростовує факт звернення до суду (12.11.2015) з позовом для подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності Мінекономрозвитку після спливу терміну дії застосованої позивачем санкції у вигляді тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності Компанії. Суд визнає, що строк дії спеціальної санкції тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності не є неперервним та автоматично не продовжується після спливу трьох місяців.

18. Суд звертає увагу на те, що крім доводів стосовно процедурних питань подовження санкції, матеріали справи не містять жодного доказу порушення Підприємством положень підпункту 213.3.6 пункту 213.3 статті 213 Податкового кодексу України, яке стало підставою для Подання Державної фіскальної служби України від 31.12.2014 №11499/5/99-99-22-05-02-16, від 12.01.2015 №03/106338/1-15. Склад правопорушення передбачає наявність всіх його складових, в тому числі й ознак суб`єктивної сторони, зокрема вини. Документом, який є носієм доказової бази щодо податкового правопорушення суб`єктом господарювання є зокрема акт перевірки, складений контролюючим органом за результатами проведеної податкової перевірки в межах його повноважень.

Посилання ДФС на наявність кримінального провадження у відношенні до ДП Тютюнова компанія Хамадей (а.с.137-141), без зазначення його номеру, викладення суті, яке не завершено та триває на стадії досудового розслідування, не доводить вину суб`єкта господарювання. Будь-яких судових рішень (вироків), які набрали законної сили матеріали справи не містять, посилання на наявність таких відсутні.

Більш того ухвалами суду від 25.02.2016 (отримана 09.03.2016), 10.03.2016 та 31.03.2016 (отримано 07.04.2016) зобов`язано Державну фіскальну службу України надати суду докази (документи) на обґрунтування підстав надання подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України про необхідність застосування спеціальної санкції-тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності відносно Дочірнього підприємства "Тютюнова компанія "Хамадей"- акти перевірок, податкові повідомлення-рішення, тощо. /а.с.97,100,115/. Вказані ухвали були отримані Державною фіскальною службою України, про що свідчать відповідні поштові повідомлення наявні в матеріалах справи.

Проте протягом розгляду справи в судах першої та апеляційної інстанцій такі докази ініціатором подання не надані.

Висновки за результатами розгляду касаційної скарги

19. З огляду на зазначене, Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду дійшов висновку, що при ухваленні оскаржуваного судового рішення, суд апеляційної інстанції допустив неправильне застосування норм матеріального права, у частині неправильного тлумачення закону та скасував рішення суду першої інстанції, яке відповідає закону, що є підставою для скасування такого судового рішення, а тому касаційна скарга Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей підлягає задоволенню.

20. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 349 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції за наслідками розгляду касаційної скарги має право скасувати постанову суду апеляційної інстанції повністю або частково і залишити в силі рішення суду першої інстанції у відповідній частині.

21. Суд касаційної інстанції скасовує постанову суду апеляційної інстанції повністю або частково і залишає в силі судове рішення суду першої інстанції у відповідній частині, якщо встановить, що судом апеляційної інстанції скасовано судове рішення, яке відповідає закону (стаття 352 Кодексу адміністративного судочинства України).

Керуючись статтями 341, 345, 349, 352, 355, 356, 359, пунктом 4 частини першої Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, Суд,

П О С Т А Н О В И В:

Касаційну скаргу Дочірнього підприємства Тютюнова компанія Хамадей задовольнити, постанову Донецького апеляційного адміністративного суду від 12.07.2016 у справі №805/5040/15-а скасувати, а постанову Донецького окружного адміністративного суду 19.04.2016 залишити в силі.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною і оскарженню не підлягає.

...........................

...........................

...........................

І.Я.Олендер

І.А. Гончарова

Р.Ф. Ханова ,

Судді Верховного Суду

Дата ухвалення рішення28.08.2019
Оприлюднено29.08.2019
Номер документу83883671
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/5040/15-а

Постанова від 28.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 28.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 27.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Постанова від 12.07.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 12.07.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Постанова від 12.07.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 02.07.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 30.06.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

Ухвала від 06.06.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок Михайло Гаврилович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні