УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
від "05" липня 2016 р. № 906/173/14
За заявою Фізичної особи-підприємця ОСОБА_2
До боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна"
про визнання банкрутом
Суддя Сікорська Н.А.
Присутні:
від кредиторів: Клименко Т.Б., довіреність №558 від 02.10.2013р. ( ПАТ "Укргазбанк");
Остапчук В.О., довіреність №158 від 05.07.2016р. (Фонд Соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Житомирське обласне відділення);
Адаменко Т.С., довіреність №8786-К-О від 17.12.2014р. (ПАТКБ "Приват банк");
ОСОБА_7, довіреність №08/20203 від 28.12.2015р.
від боржника: Шведюк Л.П. - ліквідатор.
У провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №906/173/14 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна".
Ухвалою господарського суду від 31.05.2016р. прийнято до розгляду:
- клопотання № 02-20/429/16 від 31.05.2016р. про затвердження звіту ліквідатора ТОВ "Дарна" про витрати понесені ліквідатором в ліквідаційній процедурі за період з 08.09.2014р. по 31.05.2016р.;
- клопотання № 02-20/428/16 від 31.05.2016р. про затвердження звіту ліквідатора ТОВ "Дарна" про нарахування основної грошової винагороди за період з 01.02.2015р. по 31.05.2016р.
- клопотання № 02-20/430/16 про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ТОВ "Дарна" та припинення провадження у справі.
Для розгляду вищевказаних клопотань призначено судове засідання на 05.07.16 р.
Кредиторами на виконання вимог ухвали господарського суду від 31.05.2016 р. до дня судового засідання будь-яких заперечень щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" не подано.
В судовому засіданні ліквідатор Шведюк Л.П. вищевказані клопотання підтримала в повному обсязі, надала суду відповідні пояснення щодо обставин викладних у клопотаннях та відповідно до документів, які додані до клопотань.
Представники кредиторів, які прибули в судове засідання, заперечень щодо затвердження вищезазначених звітів не подали.
Розглянувши звіт ліквідатора ТОВ "Дарна" про нарахування основної грошової винагороди за період з 01.02.2015р. по 31.05.2016р. та звіт ліквідатора ТОВ "Дарна" про витрати понесені ліквідатором в ліквідаційній процедурі за період з 08.09.2014 р. по 31.05.2016 р. суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Положення статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" регулюють питання щодо винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
Так, згідно ч.1 ст.115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.
Частина 3 ст.115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначає, що грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.
Частиною 4, 5, 7 статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання" визначено, що витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.
Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Відповідно до абз.13 п.37 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 N01-06/606/2013 звіти арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат повинні бути схвалені або погоджені комітетом кредиторів, а звіти за підсумками судових процедур (розпорядження майном, санації, ліквідації) - затверджені господарським судом.
Отже, зазначеною нормою законодавець пов'язує процедуру подання та затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат з настанням певної події, а саме закінченням відповідної процедури.
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 04.02.2015р. затверджено арбітражному керуючому Шведюк Л.П. оплату послуг у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення нею повноважень ліквідатора у справі №906/173/14 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю " з 08.09.2014р., сплата якої здійснюється за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника відповідно до частини 5 статті 115 Закону.
Ухвалою господарського суду від 15.04.2015р. затверджено арбітражному керуючому Шведюк Л.П. основну грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора ТОВ "Дарна" за період з 08.09.2014р. по 31.01.2015р. у сумі 23060,80 грн.
Відповідно до рішень комітету кредиторів від 23.06.2015р., 03.08.2015р., 22.09.2015р., 02.11.2015р., 05.01.2016р., 19.02.2016р., 29.04.2016р., 25.05.2016р., затверджено звіти з нарахування основної грошової винагороди арбітражному керуючому Шведюк Л.П. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ "Дарна" при проведені ліквідаційної процедури ТОВ "Дарна" за період з 01.02.2016р. по 31.05.2016р., за рахунок коштів від продажу майна банкрута на загальну суму 84000,00 грн.
Враховуючи вищевикладене, суд задовольняє клопотання ліквідатора Шведюк Л.П., за № 02-20/428/16 від 31.05.2016р. про затвердження звіту ліквідатора ТОВ "Дарна" про нарахування основної грошової винагороди за період з 01.02.2015р. по 31.05.2016р. в сумі 84000,00 грн. та затверджує звіт ліквідатора Шведюк Л.П. з нарахування грошової винагороди арбітражного керуючого Шведюк Л.П. в період з 01.02.2015р. по 31.05.2016р. в сумі 84000,00 грн.
Відносно витрат понесених ліквідатором в ході здійснення ліквідаційної процедури, судом встановлено наступне.
Згідно рішення комітету кредиторів оформленого протоколом зборів комітету кредиторів від 05.01.2016р. затверджено витрати, понесені арбітражним керуючим Шведюк Л.П. при виконанні повноважень ліквідатора "Дарна" в сумі 800,00 грн., за евакуацію транспортних засобів АМ 7487 ВЕ, АМ 7483 ВЕ (квитанція №11 від 08.12.2014р.).
Відповідно до рішення комітету кредиторів оформленого протоколом зборів комітету кредиторів від 29.04.2016р. затверджено витрати,
Крім того, арбітражним керуючим Шведюк Л.П., при виконанні повноважень ліквідатора ТОВ "Дарна" понесені витрати понесені за засвідчення справжності підпису на документі в загальній сумі 270,00 грн.,(довідка від 22.04.2016р.), та за засвідчення копій документів та справжності підпису ліквідатора на банківських картках (довідка №22 від 05.03.2015р.), а також витрати в сумі 34,00 грн., за отримання Витягу з державного реєстру обтяжень рухомого майна, що підтверджується квитанцією №21 від 18.05.2016р.
Дослідивши подані ліквідатором докази в підтвердження понесених витрат, судом було встановлено, що ліквідатором вірно проведено розрахунки понесених витрат.
Враховуючи те, що звіт ліквідатора про витрати на проведення ліквідаційної процедури відповідає вимогам ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд вважає за необхідне клопотання № 02-20/429/16 від 31.05.2016р. про затвердження звіту ліквідатора ТОВ "Дарна" про витрати понесені ліквідатором в ліквідаційній процедурі за період з 08.09.2014р. по 31.05.2016р. в сумі 1104,00 грн. задовольнити та затвердити звіт про витрати на проведення ліквідаційної процедури ТОВ "Дарна" в сумі 1104,00 грн.
В судовому засіданні 05.07.2016р. суд розглядав звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Ліквідатор Шведюк Л.П. в судовому засіданні звітувала про хід ліквідаційної процедури та вчинені дії при здійснені повноважень ліквідатора ТОВ "Дарна" з метою завершення процедури ліквідації боржника та припинення провадження у справі.
Просила суд затвердити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс ТОВ "Дарна", ліквідувати банкрута та припинити провадження у справі, у зв'язку з припиненням підприємницької діяльності та відсутністю майнових активів.
Присутні учасники у справі про банкрутство в засіданні суду від 05.07.2016р. не заперечили щодо затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, ліквідації банкрута та припинення провадження у справі.
Розглянувши матеріали справи та подані документи, заслухавши учасників у справі про банкрутство, господарський суд Житомирської області господарський суд зазначає наступне.
Згідно з ч.ч. 1-3 ст. 46 Закону про банкрутство після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).
Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому Законом про банкрутство, є підставою для припинення провадження у справі згідно з п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство.
Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю "Дарна" зареєстроване 09.06.2009 Романівською районною державною адмірістацією Житомирської області, рішення № 12991050009000015, ідентифікаційний код: 31727512, юридична адреса: 13001, Житомирська область, Романівський район, смт. Романів, вул. Заводська, буд. 18/2.
Відповідно до п. 1.1. розділу 1 Статуту ( т. 1 а.с. 79-87) Товариство з обмеженою відповідальності "Дарна" створено шляхом реорганізації ДП "Дарна" ТОВ "Фірма "Рада" та вступу до ТОВ "Дарна" нових засновників.
Засновниками Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" є ТОВ "Благо", ТОВ "Вежа". ( ч. 2 п.1.1. розділу 1 Статуту).
Розділом 2 статуту передбачено предмет та цілі діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна".
Згідно п. 8.2. розділу 8 Статуту товариство ліквідується на підставі рішення господарського суду в порядку, встановленому законодавством України про банкрутство.
12.02.2014р. до господарського суду Житомирської області надійшла заява Фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" (смт.Романів, Житомирська область) за правилами ст. ст. 10, 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі Закон).
Ухвалою господарського суду від 17.02.2014р. прийнято заяву Фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" ( смт. Романів, Житомирська область) до розгляду.
Ухвалою господарського суду від 01.04.2014р. порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна"; визнано вимоги ініціюючого кредитора Фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 на суму 408 204,00 грн. заборгованості та 6090,00грн. судового збору; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна"; призначено розпорядником майна боржника - Шведюк Людмилу Петрівну; встановлено арбітражному керуючому Шведюк Людмилі Петрівні оплату послуг (грошову винагороду) за виконання повноважень розпорядника майна в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання нею повноважень, сплата якої здійснюється за рахунок сум, авансованих заявником (кредитором) на депозитний рахунок нотаріуса відповідно до ч. 2 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" оприлюднене на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 01.04.2014р. о 13 год. 15 хв.
Ухвалою господарського суду від 10.07.2014р. затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна".
Постановою господарського суду Житомирської області від 08.09.2014р. визнано банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Дарна"; відкрито ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна"; призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" арбітражного керуючого Шведюк Людмилу Петрівну.
За період здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором банкрута, з метою фактичного встановлення майнового стану банкрута та наявність ліквідаційної маси, на подані запити отримано наступну інформацію:
- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 21.10.2014 №28391349, відповідно до якого за TOB «Дарна» зареєстровано обтяження №11819558 (іпотека), об'єкт обтяження - комплекс, частина майнового комплексу (А-2, Б-1, В-1, Г-1, Д-1, Е-1), адреса: Житомирська обл., Романівський р. смт. Романів, вул.. Заводська, 6.18/2; заборону на нерухоме майно за реєстраційним номером обтяження 11819436;
- лист Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 26.12.2014 Ж)9/04/24842/НК; згідно якого TOB «Дарна» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів відсутні;
- лист Територіального управління Держгірпромнагляду у Житомирській області від 29.10.2014 №2930/1.3, згідно якого за TOB «Дарна» не зареєстровані великотоннажні автомобілі та інші технологічні транспортні засоби; що не підлягають експлуатацію у вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальні споруди, парові і водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском;
- лист Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті
(Укрморрічінспекція) від 21.11.2014 №2294-05/1/1-14, відповідно до якого в електронній версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України записи щодо суден, власниками або судновласниками яких є TOB «Дарна» відсутні;
- лист Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області від 10.11.2014 №2-17/184/14, відповідно до якого звернень щодо набуття права
на виконання будівельних робіт від TOB «Дарна» не надходило;
- лист ВДАІ з обслуговування Романівського району від 16.12.2014 №618, згідно якого інформація щодо зареєстрованих транспортних засобів за TOB «Дарна» відсутня;
- лист Романівської державної нотаріальної контори від 23.10.2014 №408/01 -16;
- лист Державного космічного агентства України від 25.11.2014 №4826/10-4.2/14, відповідно до якого відсутні відомості в обліку ДКАУ про право власності TOB «Дарна» космічних об'єктів або космічної техніки;
- лист Романівського відділення Головного управління Міндоходів у Житомирській області від 03.11.2014 №2172, відповідно до якого інформація щодо філій або відокремлених підрозділів TOB «Дарна» відсутні;
- лист Державної фіскальної служби України Житомирської митниці ДВС від 14.05.2015 №302/10/06-70-24, згідно якого за TOB «Дарна», фактів реєстрації як суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності не зафіксовано. Митне оформлення товарів та транспортних засобів не проводилось;
- лист Державної автомобільної інспекції Управління МВС у Житомирській області від 21.09.2015 №6/3965, згідно якого за TOB «Дарна» зареєстровано наступні транспортні засоби: 3A3 TF55YO, (2011), білий; ГАЗ AGG 3302АХХ-1, (2011), білий; ГАЗ AGG 3302АХХ-1, (2011), червоний.
З метою здійснення інвентаризації та оцінки майна банкрута, ліквідатором видано наказ № 1 від 22.09.2014 р. "Про інвентаризацію"; складено інвентаризаційний опис, відповідно до якого встановлено відсутність у ТОВ "Дарна" нематеріальних активів, грошових коштів, цінних паперів та інших активів, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання, крім коштів в АТ "Райффайзен банк Аваль" та АТ "Укргазбанк", які списані на обслуговування банком);
- складено акт інвентаризації основних засобів;
- складено акт інвентаризації ТМЦ.
Стосовно формування ліквідаційної маси, арбітражним керуючим Шведюк Л.П. видано наказ від 29.09.2014 №2 «Про формування ліквідаційної маси», згідно якого на підставі інвентаризації майнових активів TOB «Дарна» та зобов'язань підприємства з перевіркою фактичної наявності, станом на 08.09.2014, сформовано ліквідаційну масу TOB «Дарна» з оформленням відповідних описів.
За даними звіту про проведення аналізу фінансово-господарської діяльності ТОВ "Дарна" дебіторська заборгованість у банкрута відсутня.
Згідно вимог, передбачених абз.15 ч.2 ст.41 Закону №4212, ліквідатор продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів TOB «Дарна» від 07.11.2014, комітетом кредиторів погоджено ТБ «Електронні торги України», в особі філії ТБ «Електронні торги України» м. Житомир, в якості організатора аукціону з продажу майна банкрута TOB «Дарна».
Ліквідатором було укладено договір про проведення аукціону від 05.01.2015 №05-01/2015-15 з Товарною Біржею «Електронні торги України» щодо проведення аукціону з продажу майна банкрута.
За результатами проведенняо аукціону отримано кошти в загальній сумі 1480451,22 грн., з них 1211003,05 грн. - кошти від реалізації майна, що є забезпеченням по кредиту.
Як свідчать матеріали справи, кошти в сумі 1480451,22 грн., що були отримані в ліквідаційній процедурі розподілені та сплачені наступним чином:
- погашено вимоги забезпеченого кредитора на суму 1144424,02 грн.;
- витрати з реалізації транспортних засобів - 874,52 грн.
- витрати на незалежну оцінку - 8950,00 грн.;
- витрати на проведення аукціону - 29609,00 грн.;
- витрати на упорядкування та здачу архівних документів до установи для подальшого їх зберігання - 5910,00 грн.;
- витрати з подачі оголошення -623, 37 грн.;
- банківські послуги - 3143,25 грн. ;
- виплати судового збору кредиторам - 6753,70 грн.;
- виплата судового збору в бюджет України - 2078,05 грн.;
- виплата заробітної плати бувшим працівникам ТОВ "Дарна" - 205526,69 грн.;
- оплата основної грошової винагороди ліквідатора Шведюк Л.П. - 71453,62 грн.
- господарські витрати - 1104,00 грн.
Ліквідатором банкрута Шведюк Л.П. до суду подано ліквідаційний баланс станом на 25.05.2016 р., згідно якого у банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами .
Комітетом кредиторів 25.05.2016 вирішено погодити звіт ліквідатора ТОВ "Дарна", роботу ліквідатора визнати задовільною затвердити ліквідаційний баланс підприємства банкрута, доручити ліквідатору звернутись до господарського суду з клопотанням про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
З матеріалів справи вбачається, що ліквідатором Шведюк Л.П. було передано на зберігання до Комунальної установи Романівської районної ради «Трудовий архів Романівського району» документи з особового складу TOB «Дарна» за 2002-2015р. (всього 8 справ), про що був складений відповідний Акт приймання-передавання від 30.11..2015р. (т. 7 а.с. 101) та отримана довідка КП «Трудовий архів Романівського району» від 09.02.2016р. за №11/01-12. (т. 7 а.с. 94).
В судовому засіданні 05.07.2016р. ліквідатор Шведюк Л.П. надано докази знищення печатки, штампа ТОВ "Дарна" (акт знищення печатки, штампів ТОВ "Дарна" від 05.07.2016р. та довідка АТ "Райфайзен Банк Аваль" про закриття ліквідаційного рахунку №26006359838 від 17.05.2016р.
Враховуючи, що підприємство-банкрут припинило господарську діяльність, його майно та кошти для задоволення вимог кредиторів відсутні, суд вважає, що звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а підприємство - банкрут, як юридична особа, ліквідації.
Відповідно до абз. 12 ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Згідно частини 2 зазначеної статті, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Відповідно до ч. 3 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Згідно ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Пунктом 6 частини 1 статті 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Керуючись статтями 1, 2, 23, 38, 45-46, 83, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", п. 4 ч. 1 статті 80, статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд Житомирської області, -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора ТОВ "Дарна" про нарахування основної грошової винагороди за період з 01.02.2015р. по 31.05.2016р. в сумі 84000,00 грн.
2. Затвердити звіт ліквідатора ТОВ "Дарна" про витрати понесені ліквідатором в ліквідаційній процедурі за період з 08.09.2014р. по 31.05.2016р. в сумі 1104,00 грн.
3. Затвердити звіт ліквідатора ТОВ "Дарна" Шведюк Л.П. та ліквідаційний баланс ТОВ "Дарна".
4. Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Дарна" , ( код: 31727512, юридична адреса: 13001, Житомирська область, Романівський район, смт. Романів, вул. Заводська, буд. 18/2).
5. Припинити повноваження ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" - Шведюк Л.П.
6. Вимоги кредиторів у справі, які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
7. Встановити, що вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений цим законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
8. Провадження у справі припинити.
9. Ліквідатору Шведюк Л.П.:
- повідомити відділ з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області про завершення ліквідаційної процедури;
- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи;
- подати суду докази виконання вимог ухвали суду.
Надіслати копію ухвали про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу державному реєстратору та органу державної статистики для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, а також органу доходів та зборів за місцезнаходженням банкрута.
Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.
Суддя Сікорська Н.А.
1 - до справи;
2 - Романівська районна державна адміністрація (13600,Житомирська область, Романівський район,смт. Романів, вул. Бірюкава,2) (рек. з пов)
3-4 - Публічне акціонерне товариство "Приватбанк" (49094, м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Перемоги, буд. 50; 10003,м.Житомир, вул. Перемоги,99
5 - ліквідатору Шведюк Л. П. (10030, АДРЕСА_1)
6 - ПАТ АБ"Укргазбанк" (01004, м. Київ, вул. Червоноармійська, 39)
7 - ПАТ "ЕК Житомиробленерго" (10008, м. Житомир, вул. Пушкінська, 32/8)
8 - ПП "Анастасія" (10019, м. Житомир, вул. І. Гонти, 85-а)
9 - ПАТ "Укртелеком" в ос. Житомирської філії (10002, м. Житомир, вул. Київська, 20)
10 - Новоград-Волинське ОДПІ ГУ ДФС у Жит. обл. (11700, м. Новоград-Волинський, вул. Ушакова,3)
11 - ЖОВ ФССТВП (м. Житомир, вул. Перемоги, 7)
12 - ФОП ОСОБА_2 (12445, АДРЕСА_2)
13- відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Житомирській області ( 10014, м. Житомир, майдан Соборний, 1)
14 - Головному управлінню статистики у Житомирській області -( 10003,м.Житомир, вул. Яна Гамарника ,6а) (рек. з пов.)
15- Романівське відділення Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Житомирській області
Житомирська обл. cмт. Романів, вул.50 річчя Жовтня, 2.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2016 |
Оприлюднено | 19.07.2016 |
Номер документу | 58955398 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Сікорська Н.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні