23.07.2015
Справа № 522/17054/14-а
Провадження № 2-а/522/162/15
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 липня 2015 року Приморський районний суд міста Одеси у складі:
головуючого судді Свяченої Ю.Б.,
при секретарі Шеян І.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Одесі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ренесанс-92» до Виконавчого комітету Одеської міської ради, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 та ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство), та за участю третіх осіб, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16 про визнання незаконним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
ТОВ «Ренесанс-92» звернулось до суду з позовом до Виконавчого комітету Одеської міської ради, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 та ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство), та за участю третіх осіб, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, та просить визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради №487 від 30 грудня 2013 року «Про втрату чинності рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради від 15 серпня 2013 року №323 «Про проведення конкурсу на надання житлово-комунальних послуг у житловому та нежитловому фонді, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Одеси, розташованому у Приморському районі зі змінами».
Позовна заява обґрунтовується тим, що 11 березня 2004 року між Приморською районною адміністрацією виконавчого комітету Одеської міської ради та МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ, яке 12 серпня 2010 року було реорганізовано в ТОВ «Ренесанс-92» шляхом правонаступництва в частині майнових прав та зобов'язань, у тому числі корпоративних прав на ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство) переданих МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ позивачу, був укладений договір на управління жилим та нежилим фондом, що належить до комунальної власності м. Одеси, терміном дії десять років, з 01 січня 2004 року по 01 січня 2014 pоку.
Позивач вважає, що вищевказаний договір не припинив свою дію, оскільки в порушення п. 8.1 договору Приморська районна адміністрація Одеської міської ради за місяць до закінчення строку дії договору не довела це до відома позивача. Крім того, підприємством було направлено на адресу Приморської районної адміністрації Одеської міської ради лист-повідомлення (оферту) від 27 листопада 2013 року про продовження терміну дії договору із додатковою угодою у двох екземплярах, який залишився без відповіді. Тому, позивач вважає, що згідно п. 8.1. договору від 11 березня 2004 року, вказаний договір вважається продовженим до 01 січня 2024 року.
Також позивач зазначив, що Виконавчий комітет Одеської міської ради рішенням №487 від 30 грудня 2013 року, визнавши договір на управління майном від 11 березня 2004 року, таким, який закінчив свою дію, та скасувавши рішення щодо проведення конкурсу на надання житлово-комунальних послуг в частині Приморського району м. Одеси, позбавив підприємство конкурентної спроможності на ринку надання житлово-комунальних послуг.
Представник ТОВ «Ренесанс-92», який є також представником третьої особи ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство), в судовому засіданні підтримав позовні вимоги у повному обсязі, просив їх задовольнити, та надав пояснення аналогічні обставинам викладеним в позовній заяві.
Представник Виконавчого комітету Одеської міської ради міської ради у судовому засіданні заперечувала проти задоволення позовних вимог ТОВ «Ренесанс-92», та вказала, що в ході розгляду виконавчим комітетом питання про можливість укладення нового договору з ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство) було з'ясовано, що протягом часу утримання переданих на підставі укладеного договору житлового та нежитлового фондів комунальної власності надходили численні скарги мешканців будинків щодо неналежної якості надання фірмою житлово-комунальних послуг. У зв'язку з цим, за результатами проведеної 04 листопада 2013 року наради з питань якості надання послуг населенню ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство), керівництву Приморської районної адміністрації Одеської міської ради було надано доручення попередити відповідного постачальника послуг про те, що укладений з ним договір продовжуватись не буде, що було виконано. Тому, представник відповідача зазначила, що договір від 11 березня 2004 року, укладений між Приморською районною адміністрацією виконавчого комітету Одеської міської ради та МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ про управління житловим та нежитловим фондом припинив свою дію 01 січня 2014 року, а умов для автоматичного продовження строку дії зазначеного договору не існувало в силу завчасного інформування заінтересованої особи про відсутність наміру продовжувати дію зазначеного договору, та через відсутність повноважень у Приморської районної адміністрації Одеської міської ради укладати такий договір, а також у зв'язку з прийняттям рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради від 15 серпня 2013 року №323 «Про проведення конкурсу на надання житлово-комунальних послуг у житловому та нежитловому фонді, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Одеси, розташованому у Приморському районі зі змінами», яким визначено можливість укладання відповідного договору лише на конкурентних засадах, з урахуванням чого продовження дії договору на старих умовах мало б ознаки нікчемності.
Треті особи, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2, представник ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_8, ОСОБА_9 у судовому засіданні зазначили, що вважають позовні вимоги ТОВ «Ренесанс-92» обґрунтованими.
Зокрема, представник ОСОБА_3, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 зазначили, що є працівниками ТОВ «Ренесанс-92», та вважають якість обслуговування будинків даним товариством задовільною.
ОСОБА_4, ОСОБА_8, ОСОБА_9 зазначили, що є мешканцями будинків, які обслуговуються позивачем, і в них немає жодних претензій до обслуговування та наданих позивачем послуг, оскільки ремонтні роботи проводяться регулярно, немає жодних проблем з опаленням та водопостачанням квартир, подвір'я біля будинків заасфальтовані, а прибирання при будинкових територій здійснюється належним чином.
Треті особи які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача - ОСОБА_5, ОСОБА_7, ОСОБА_10, ОСОБА_11 у судове засідання не з'явились, про час та місце розгляду справи повідомлялись належним чином, подали до суду заяви про розгляд справи за їх відсутності, та вказали, що вважають позовні вимоги ТОВ «Ренесанс-92» обґрунтованими.
Треті особи, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14 та ОСОБА_15, які також є як мешканцями будинків, які обслуговуються позивачем, зазначили, що вважають позовні вимоги ТОВ «Ренесанс-92» необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню, оскільки позивач встановив тарифи за житлово-комунальні послуги, які їм фактично не надаються, змушуючи мешканців оплачувати по ним заборгованість, а якість виконаних товариством робіт їх категорично не влаштовує.
Третя особа ОСОБА_16 та ОСОБА_6 у судове засідання не з'явились, про час та місце розгляду справи повідомлялись належним чином.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши всі наявні докази у їх сукупності, вислухавши думки сторін, суд вважає, що позовні вимоги ТОВ «Ренесанс-92» не підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що 11 березня 2004 року між МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ та Приморською районною адміністрацією виконавчого комітету Одеської міської ради був укладений договір, відповідно до якого МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» прийняв в управління, експлуатацію жилий та нежилий фонд (дома, будівлі, споруди, приміщення), що належать до комунальної власності територіальної громади м. Одеси та розташовані у Приморському районі м. Одеси (Т. 1, а. с. 11-23, 35-38).
Відповідно до п. 7.1 вищевказаного договору він був укладений на 10 років та діє з 01 січня 2004 року до 01 січня 2014 року.
Пунктом 7.6 цього договору передбачено, що реорганізація сторін по договору не може бути підставою для зміни його умов чи припиненням його дії. В такому випадку права та обов'язки переходять до правонаступників.
Як вбачається з протоколу №1 загальних зборів учасників ТОВ «Ренесанс-92» від 12 серпня 2010 року засновниками МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ проведено реорганізацію підприємства, в результаті чого створено ТОВ «Ренесанс-92» шляхом виділення з МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ, шляхом правонаступництва в частині майнових прав та зобов'язань, у тому числі корпоративних прав на ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство), переданих МПФ «Ренесанс ЛТД-92» у вигляді ТОВ згідно до розподільчого балансу (Т. 1, а. с. 25-27).
Згідно п. п. 4.1, 8.1 Статуту ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство), затвердженого 07 вересня 2005 року загальними зборами засновників (учасників) МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ, вбачається, що управління підприємством здійснюється засновником, тобто МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ, якому належить остаточне рішення з усіх питань діяльності підприємства та розпорядження його власністю (Т. 1, а. с. 140-149).
14 серпня 2010 року між ТОВ «Ренесанс-92» та ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство) був укладений договір на утримання та експлуатацію жилого та нежилого фонду що належить до комунальної власності територіальної громади м. Одеси, згідно якого ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство) прийняло в управління та експлуатацію жилим та нежилим фондом, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Одеси, предметом якого є управління та експлуатація жилим та нежилим фондом (будинки, будівлі, споруди, приміщення), що належить до комунальної власності територіальної громади м. Одеси та розташовані у Приморському районі м. Одеси у межах вилиць, згідно переліку - дислокація домів (Додаток№1) та характеристикою споруд (Додаток №2), які є невід'ємною частиною цього договору (Т. 1, а. с. 18).
Відповідно до п. 7.1 вищевказаного договору він набув чинності з моменту його підписання обома сторонами та діє до 31 грудня 2014 року з можливістю пролонгації терміну його дії. Але в будь-якому випадку не більше строку дії договору на управління майном, укладеного між Приморською районною адміністрацією виконавчого комітету Одеської міської ради МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ.
В подальшому, а саме 16 серпня 2010 року до п. 4. 1 Статуту ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство) були внесені зміни, відповідно до яких засновником (власником) підприємства став ТОВ «Ренесанс-92» (Т. 1, а. с. 151).
Пунктом 8.4. договору від 11 березня 2004 року також передбачено, що договір вважається продовженим на той самий строк та тих самих умовах, якщо ні одна із сторін не оголосила та не довела до відома іншої сторони про закінчення строку дії цього договору за місяць до його закінчення.
Листом від 14 травня 2013 року ЖУФ «Ренесанс» ЛТД-92 (дочірнє підприємство) звернулось до Одеського міського голови з проханням надати доручення департаменту міського господарства Одеської міської ради укласти договір на утримання та експлуатацію житлового та нежитлового фонду та винести на чергове засідання виконавчого комітету Одеської міської ради питання про затвердження такого договору. З зазначеного листа вбачається, що таке прохання було зумовлено змінами у законодавстві, виходячи з яких договори на управління та експлуатацію житлового та нежитлового фонду мають укладатись не з районними адміністраціями міської ради, а з департаментом міського господарства Одеської міської ради.
Відповідно до п. 2.3. Положення про Департамент міського господарства Одеської міської ради, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 28.02.2011 року №384-VІ, до основних функцій департаменту віднесено управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню.
Разом з цим, 15 серпня 2013 року Виконавчим комітетом Одеської міської ради було прийнято рішення за №323 «Про проведення конкурсу на надання житлово-комунальних послуг у житловому та нежитловому фонді, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Одеси, розташованому у Приморському районі зі змінами».
Зазначеним рішенням відповідно до ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. ст. 27, 28 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 631, Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 25.04.2005 р. № 60, з метою підвищення якості надання житлово-комунальних послуг населенню м. Одеси, посилення відповідальності виконавців цих послуг перед споживачами, Виконавчий комітет Одеської міської ради вирішив провести конкурс на надання житлово-комунальних послуг у житловому та нежитловому фонді, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Одеси, розташованому у Приморському районі, в тому числі у будинках, які у 2004 році передавались в управління МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ .
Суд вважає, що прийняттям вказаного рішення фактично було засвідчено відсутність наміру в Приморської районної адміністрації Одеської міської ради продовжувати дію договору від 11 березня 2004 року.
У судовому засіданні також доведено, що у зв'язку із численними скаргами мешканців будинків по вул. Преображенській, 21, 23 та по вул. Пастера, 44 в м. Одесі на незадовільну роботу по обслуговуванню житлових будинків ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство), на нараді відділу житлового господарства Департаменту міського господарства Одеської міської ради 04 листопада 2013 року посадовим особам Департаменту та Приморської районної адміністрації Одеської міської ради надано доручення попередити відповідного постачальника послуг про те, що укладений з ним договір продовжуватись не буде.
Зокрема, треті особи на стороні відповідача, а саме ОСОБА_15, яка мешкає за адресою: АДРЕСА_1, ОСОБА_13, який мешкає за адресою: АДРЕСА_2, ОСОБА_12, який мешкає за адресою: АДРЕСА_3, а також ОСОБА_14, яка мешкає за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 44/44А, кв. 22, являючись мешканцями вищевказаних будинків, достовірно повідомили у судовому засіданні про неналежне обслуговування зі сторони ТОВ «Ренесанс-92».
В свою чергу, треті особи на стороні позивача, а саме ОСОБА_1, ОСОБА_2 та представник ОСОБА_3 - ОСОБА_17, як вони зазначили в судовому засіданні, є працівниками ТОВ «Ренесанс-92». Тому, суд вважає, що вказані особи є зацікавленими у вирішенні справи на користь позивача, оскільки знаходяться з товариством в трудових правовідносинах, а будинок №57-а по вул. Бачарова в м. Одесі, в якому мешкає ОСОБА_9, згідно оскаржуваного рішення взагалі не обслуговується позивачем.
В подальшому, Приморська районна адміністрація Одеської міської ради у телефонній бесіді повідомила керівництво ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство) та МПФ «Ренесанс ЛТД-92» у вигляді ТОВ про намір закінчити дію договору від 11 березня 2004 року, у зв'язку із спливом строку, на який його було укладено. Зазначені обставини викладені у листі Приморської районної адміністрації Одеської міської ради на адресу Департаменту міського господарства Одеської міської ради від 05 листопада 2013 року № 1243. Також у листі зазначено про ігнорування посадовими особами зазначених підприємств особисто з'явитися до будівлі Приморської районної адміністрації Одеської міської ради для вирішення питання передачі документації з обслуговування будинків, що перебувають у них в обслуговуванні.
Вищевикладене спростовує твердження представника позивача про неповідомлення ТОВ «Ренесанс-92» про закінчення дії договору.
Відповідно до п. 2.3 Положення про Департамент міського господарства Одеської міської ради, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 28.02.2011р. № 384, до основних функцій цього Департаменту віднесено управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації.
Саме тому, ініціатива щодо припинення дії договору від 11 березня 2004 року внаслідок закінчення строку його дії виходила від Департаменту міського господарства Одеської міської ради, як належного виконавчого органу Одеської міської ради з питань утримання та експлуатації житлового та нежитлового фонду, що знаходиться в комунальній власності, в тому числі щодо укладання договорів з цих питань.
Враховуючи вищевикладене, договір від 11 березня 2004 року, укладений між Приморською районною адміністрацією виконавчого комітету Одеської міської ради та МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ про управління житловим та нежитловим фондом припинив свою дію 01 січня 2014 року, а умов для автоматичного продовження строку дії зазначеного договору не існувало в силу завчасного інформування заінтересованої особи про відсутність наміру продовжувати дію зазначеного договору, та через відсутність повноважень у Приморської районної адміністрації Одеської міської ради укладати такий договір, а також у зв'язку з прийняттям рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради від 15 серпня 2013 року №323 «Про проведення конкурсу на надання житлово-комунальних послуг у житловому та нежитловому фонді, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Одеси, розташованому у Приморському районі зі змінами», яким визначено можливість укладання відповідного договору лише на конкурентних засадах.
Тому, 30 грудня 2013 року Виконавчим комітетом Одеської міської ради було прийнято рішення за №487 «Про втрату чинності рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 15 серпня 2013 року №323 «Про проведення конкурсу на надання житлово-комунальних послуг у житловому та нежитловому фонді, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Одеси, розташованому у Приморському районі зі змінами» (Т. 1, а. с. 9).
Згідно п. п. 1-3 зазначеного рішення виконавчий комітет вирішив визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 15 серпня 2013 року №323 «Про проведення конкурсу на надання житлово-комунальних послуг у житловому та нежитловому фонді, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Одеси, розташованому у Приморському районі зі змінами»; у зв'язку із закінченням строку дії договору від 11 березня 2004 року «Про управління жилим та нежилим фондом, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Одеси» Приморській районній адміністрації Одеської міської ради спільно з КП «ЖКС «Порто-Франківський» вжити відповідні заходи щодо повернення майна у стані з урахуванням його нормального зношення та відтворення згідно з додатком; закріпти за КП «ЖКС «Порто-Франківський» на праві господарського відання майно, зазначене в додатку до цього рішення.
Судом такох встановлено, що в процесі роботи конкурсної комісії з урахуванням покращення діяльності КП «ЖКС «Порто-Франковський», на балансі якого знаходяться житлові будинки, що обслуговуються ЖУФ «Ренесанс» ЛТД-92, постало питання щодо недоцільності на даний час проведення конкурсу. Про зазначене викладено у листі Департаменту міського господарства від 088 листопада 2013 року № 01-10/1332.
Як пояснила представник відповідача в судовому засіданні, на рішення щодо передачі функцій по наданню житлово-комунальних послуг КП «ЖКС «Порто-Франковський» вплинув аналіз негативної роботи ЖУФ «Ренесанс» ЛТД-92, що підтверджується значною кількістю скарг мешканців будинків, які обслуговувались цим підприємством.
Враховуючи відсутність обов'язкового характеру проведення зазначеного конкурсу, встановивши відсутність необхідності проведення конкурсу, відповідач прийняв оскаржуване рішення щодо втрати чинності рішення від 15 серпня 2013 року № 323, та в такий спосіб Виконавчий комітет Одеської міської ради реалізував своє управлінське право самостійно вирішувати питання місцевого значення, яке пов'язано з принциповим рішенням покладення функцій надання житлово-комунальних послуг на комунальні підприємства житлово-комунального сервісу, а не на юридичні особи приватного права.
Вищевикладені обставини підтверджуються також ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 20 лютого 2015 року, залишеною без змін ухвалою Вищого адміністративного суду України від 16 березня 2015 року.
Крім того, рішенням Господарського суду Одеської області від 10 квітня 2015 року, залишеного без змін постановою Одеського апеляційного господарського суду від 18 червня 2015 року, яким відмовлено в задоволенні позовних вимог ТОВ «Ренесанс-92», а також рішенням Господарського суду Одеської області від 23 червня 2015 року, було встановлено, що договір від 11 березня 2004 року, укладений між Приморською районною адміністрацією Одеської міської ради та МПФ «Ренесанс-92 ЛТД» у вигляді ТОВ про управління житловим та нежитловим фондом є нікчемним в силу того, що він не був нотаріально посвідчений та зареєстрований у передбачену законом порядку.
Таким чином, суд вважає, що на момент прийняття оскаржуваного рішення надання відповідних послуг ДП «ЖУФ «Ренесанс» ЛТД-92» здійснювалось без правових підстав.
З приводу посилань позивача на те, що скасувавши рішення, яким встановлювались конкурсні засади визначення виконавця житлово-комунальних послуг, відповідач позбавив підприємство конкурентної спроможності на ринку надання житлово-комунальних послуг, а також недостатньо обґрунтував необхідність прийняття такого рішень слід зазначити наступне.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 27 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» укладання договорів на надання житлово-комунальних послуг (крім послуг з централізованого опалення, послуг з централізованого постачання холодної води, послуг з централізованого постачання гарячої води, послуг з водовідведення (з використанням внутрішньо-будинкових систем) згідно з установленим переліком для об'єктів державної або комунальної власності здійснюється за результатами конкурсу.
Ч. 2 ст. 27 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено, що перелік житлово-комунальних послуг, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах, визначає орган місцевого самоврядування.
Отже, виходячи з положень наведених норм законодавства, орган місцевого самоврядування наділений повноваженнями самостійно визначати, право здійснення на які житлово-комунальні послуги для об'єктів комунальної власності має виборюватись на конкурсних засадах.
При цьому, законодавець не ставить це право у залежність від необхідності дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, адже, орган місцевого самоврядування, наділений повноваженнями самостійно вирішувати питання місцевого значення, має право самостійно визначити, чи реалізовувати покладену на нього функцію утримання житлового та нежитлового фонду із використанням ресурсів спеціально утворених комунальних підприємств житлово-комунального сервісу, чи передати частину відповідних функцій у приватний сектор, що й визначає потребу у проведенні конкурсу з метою обрання найбільш ефективного та економічно вигідного для мешканців міста виконавця послуг.
Крім того, суд вважає безпідставними посилання позивача на Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», оскільки цей Закон був прийнятий вже після прийняття відповідачем оскаржуваного рішення, що свідчить про те, що, приймаючи оскаржуване рішення, відповідач не міг керуватися вимогами цього Закону.
З огляду на наведене, суд приходить до висновку, що оскаржуване рішення виконкому Одеської міськради за № 487 від 30 грудня 2014 року прийнято на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
Таким чином, оцінюючи у сукупності пояснення сторін, представлені докази, суд вважає позовні вимоги ТОВ «Ренесанс-92» необґрунтованими та такими, що не знайшли свого підтвердження у судовому засіданні.
Керуючись ст. 19 Конституції України, ст. ст. 7, 27, 28 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. ст. 2, 7, 8, 9, 11, 71, 86, 158-163 КАС України, -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Ренесанс-92» до Виконавчого комітету Одеської міської ради, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 та ЖУФ «Ренесанс» ЛТД (дочірнє підприємство), та за участю третіх осіб, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16 про визнання незаконним та скасування рішення, - відмовити.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання через Приморський районний суд м. Одеси апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення постанови, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання її копії.
Суддя Свячена Ю.Б.
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2015 |
Оприлюднено | 26.07.2016 |
Номер документу | 59117325 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Приморський районний суд м.Одеси
Свячена Ю. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні