ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"22" липня 2016 р. Справа № 809/686/16
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі
cудді Могили А.Б.,
за участі:
секретаря судового засідання Ілів Н.І.,
представника позивача ОСОБА_1
представника відповідача ОСОБА_2 об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" до Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про зобов'язання до вчинення дій,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" звернулося в суд із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекція Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про зобов'язання до вчинення дій.
Позовні вимоги мотивовані тим, що ОСОБА_2 об'єднаною державною податковою інспекцією без об'єктивних підстав направлено державному реєстратору повідомлення за формою №27-ОПП про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс", внаслідок чого позивач позбавлений можливості завершити процедуру ліквідації Товариства та знятися за неосновним місцем з обліку в Державній податковій інспекції у м. Івано-Франківську.
Представник позивача в судовому засіданні заявлені вимоги підтримала з підстав, викладених в адміністративному позові. Суду пояснила, що учасниками Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" прийнято рішення про припинення його діяльності, створено ліквідаційну комісію та встановлено строк заявлення кредиторами своїх вимог до Товариства два місяці з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи, про що державним реєстратором внесено запис в Єдиному державному реєстрі, а в Бюлетені державної реєстрації опубліковано повідомлення про даний факт, із зазначенням граничного строку заявлення вимог кредиторів - 29.07.2015. Позивачем було подано державному реєстратору документи для державної реєстрації припинення юридичної особи Товариства, однак дані документи залишено без розгляду, у зв'язку з тим, що від контролюючого органу надійшло повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи Товариства, і вони не відкликані. Вважає, що обставини, зазначені у вищевказаних запереченнях, не відповідають дійсності, а контролюючим органом кредиторські вимоги заявлені з пропущенням строку. Позивач звертався до відповідачів з відповідними листами, проте Державною податковою інспекцією в м. Івано-Франківську не знято його з податкового обліку за неосновним місцем, а ОСОБА_2 об'єднаною державною податковою інспекцією не відкликано повідомлення за формою №27-ОПП про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс". Крім того, контролюючим органом проведено позапланову виїзну документальну перевірку, під час якої не було виявлено жодних порушень податкового, валютного та іншого законодавства, наявності податкового боргу. Такі дії контролюючих органів перешкоджають у закінченні процедури ліквідації Товариства та є порушенням вимог Порядку обліку платників податків і зборів. Позов просила задовольнити повністю.
Представник відповідача ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області адміністративний позов не визнала, з підстав, зазначених у поданому запереченні. Суду пояснила, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" зареєстроване як платник земельного податку з юридичних осіб за неосновним місцем обліку в Державній податковій інспекції у м. Івано-Франківську. За позивачем рахується податковий борг, який виник в результаті несплати штрафних санкцій по земельному податку з юридичних осіб в загальному розмірі 70 175, 37 грн. про що 16.01.2016 Державною податковою інспекцією у м. Івано-Франківську заявлені кредиторські вимоги до Товариства. Для видачі довідки про відсутність заборгованості сплати податків необхідно отримати відомості від контролюючого органу, в якому платник податків перебуває на обліку. Однак будь-яких повідомлень від Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську до ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції не надходило. У зв'язку з чим підстави для відкликати повідомлення за формою №27-ОПП відсутні. В задоволенні позову просила відмовити.
Представник відповідача Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську в судове засідання не з'явилася, хоча про дату, час та місце судового розгляду відповідач належно повідомлений. В минулому судовому засіданні представник відповідача позов не визнала. Суду пояснила, що у Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську відсутні підстави для зняття позивача з обліку, оскільки за ним обліковується податковий борг у в загальному розмірі 70 175, 37 грн. та земельна ділянка. Крім того, Товариством з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" не виконані заявлені Державною податковою інспекцією у м. Івано-Франківську до позивача кредиторські вимоги. В задоволенні позову просила відмовити.
Заслухавши пояснення представників позивача та відповідачів, дослідивши в сукупності письмові докази, якими обґрунтовуються позовні вимоги та заперечення на позов, суд зазначає наступне.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.
Згідно протоколу № 2, Загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" 25.05.2015 прийнято рішення про припинення його діяльності, створено ліквідаційну комісію та встановлено строк заявлення кредиторами своїх вимог до Товариства - два місяці з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи (а.с. 9).
Згідно копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державним реєстратором в той же день - 25.05.2015 був внесений запис про рішення Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" щодо припинення юридичної особи.
Повідомлення про припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" оприлюднено в Бюлетені державної реєстрації - 29.05.2015, із зазначенням граничного строку заявлення вимог кредиторів - 29.07.2015.
Судом встановлено, що позивач звернувся до Реєстраційної служби ОСОБА_2 районного управління юстиції в Івано-Франківській області з заявою про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" в результаті ліквідації.
Державним реєстратором Реєстраційної служби ОСОБА_2 районного управління юстиції в Івано-Франківській області 04.04.2016 повідомлено позивача про залишення поданих документів без розгляду, у зв'язку з тим, що від ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області надійшло повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи Товариства і воно не відкликане (а.с. 12). Такі заперечення надійшли до державного реєстратора 29.07.2015 та 21.12.2015 (а.с. 63).
Зокрема, як вбачається з листа за № 83 від 13.07.2016 від контролюючого органу 29.07.2015 надійшло повідомлення за формою № 27 - ОПП про неможливість проведення документальної позапланової перевірки та повідомлення про неподання юридичною особою копії ліквідаційного балансу. В іншому повідомленні від 21.12.2015 ОСОБА_2 об'єднаною державною податковою інспекцією вказано про наявність податкового боргу у Товариства та об'єктів оподаткування, зокрема земельних ділянок (а.с 81).
Частина 10 статті 36 Закону України В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» містить вичерпний перелік підстав, за наявності яких державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, а саме : документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою та другою статті 8 цього Закону; документи подані не у повному обсязі; документи подані раніше строку, встановленого абзацом першим частини першої цієї статті; в Єдиному державному реєстрі щодо юридичної особи, що припиняється, містяться відомості про те, що вона є учасником (власником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи; не скасовано реєстрацію всіх випусків акцій, якщо юридична особа, що припиняється, є акціонерним товариством; від органів державної податкової служби та/або Пенсійного фонду України надійшло повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, і воно не відкликане; не зазначено та не підтверджено особистим підписом голови ліквідаційної комісії, ліквідатора або уповноваженої особи відомості, передбачені частиною другою цієї статті; стосовно юридичної особи відкрито виконавче провадження; стосовно юридичної особи відкрито провадження у справі про банкрутство юридичної особи.
Порядок складення та направлення відповідних повідомлень податковим органом до державного реєстратора щодо припинення юридичної особи визначений Законом України В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» та Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), у додатках до якого встановлені форми таких повідомлень, у тому числі форма № 27-ОПП - повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до п.11.9 Порядку обліку платників податків і зборів від 09.12.2011 №1588 у разі отримання документів згідно з пунктами 11.1-11.4 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, контролюючим органом приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими пунктами 11.11 та 11.12 цього розділу) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.
Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: не пізніше десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до контролюючого органу першим, в інших випадках.
Згідно п. 11.13 вищевказаного Порядку у разі припинення юридичної особи у разі її ліквідації за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу контролюючий орган зобов'язаний надіслати в електронній формі або на паперовому носії державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи одне з таких повідомлень: повідомлення про початок проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи за формою № 24-ОПП (додаток 16); повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи за формою № 25-ОПП (додаток 17). Повідомлення за формою № 25-ОПП повинно містити причини неможливості проведення позапланової документальної перевірки.
У відповідності до п 11.7 Порядку інформація про отримання контролюючим органом документів (відомостей), визначених цим пунктом, а також інформація про дату публікації повідомлення, яке містить інформацію про строк заявлення вимог кредиторів, доводиться до відома структурних підрозділів такого контролюючого органу та контролюючих органів, у яких платник перебуває на обліку за неосновним місцем обліку або в яких перебувають на обліку його відокремлені підрозділи. За результатами проведення відповідних заходів у зв'язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків або після проведення документальної позапланової перевірки та спливання законодавчо встановлених строків сплати узгоджених грошових зобов'язань такого платника податків, але не пізніше дня закінчення строку заявлення кредиторами своїх вимог, відповідальні працівники таких підрозділів (органів) підписують обхідний лист або готують відповідний висновок про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Пунктом 11.27 Порядку обліку платників податків і зборів від 09.12.2011 №1588 встановлені обставини заперечень контролюючого органу щодо здійснення державної реєстрації припинення юридичної особи можуть бути зокрема: неможливість проведення документальної перевірки із зазначенням обґрунтованих обставин, які підтверджують неможливість її проведення. Це положення не застосовується, якщо керівником контролюючого органу прийнято рішення про непроведення документальної позапланової перевірки платника податків згідно з пунктами 11.11 або 11.12 цього розділу; наявність податкового боргу, грошових зобов'язань, щодо яких проводиться адміністративне або судове оскарження, грошових зобов'язань та податкового боргу та несплати податку з доходів фізичних осіб із сум доходів, нарахованих (виплачених) найманим працівникам; неподання юридичною особою копії ліквідаційного балансу, передавального акта або розподільчого балансу, складеного комісією з припинення (ліквідаційною комісією, ліквідатором).
Тобто, з урахуванням вищевказаних норм Порядку, в даному випадку ОСОБА_2 об'єднана державна податкова інспекція була зобов'язана надіслати державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації рішення засновників Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" щодо припинення юридичної особи, повідомлення про початок чи неможливість проведення позапланової перевірки.
Однак, таке повідомлення від податкового органу надійшло до державного реєстратора тільки 29.07.2015.
При цьому, в порушення п.11.9 Порядку обліку платників податків і зборів від 09.12.2011 №1588 ОСОБА_2 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС в Івано-Франківській області проведено позапланову виїзну документальну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" в період з 07.12.2015 по 11.12.2015.
За результатами якої порушень не встановлено, про що складено довідку від 16.12.2015 за № 842/22-00/37672244 (а.с.13-17)
Тобто, податковим органом перевірка позивача проведена з порушенням строків визначених нормами Порядку обліку платників податків і зборів від 09.12.2011 №1588. Крім цього, представником відповідача не надано суду доказів, які обґрунтовують неможливість проведення вищевказаної перевірки у визначені строки.
Згідно 11.17 Порядку обліку платників податків і зборів від 09.12.2011 №1588 після проведеної документальної позапланової перевірки платника податків та його відокремлених підрозділів та спливу законодавчо встановлених строків сплати узгоджених грошових зобов'язань такого платника податків та його відокремлених підрозділів, у разі відсутності заперечень контролюючого органу щодо здійснення державної реєстрації припинення юридичної особи, визначених пунктом 11.27 цього розділу, та встановлення факту відсутності заборгованості платника податків та його відокремлених підрозділів перед бюджетом щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють контролюючі органи, контролюючий орган складає довідку про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів за формою № 22-ОПП (додаток 20).
При цьому в п.11.26 Порядку обліку платників податків і зборів від 09.12.2011 №1588 зазначено, що якщо до закінчення строку заявлення вимог кредиторами контролюючий орган не може видати довідку за формою № 22-ОПП, то не пізніше завершення такого строку контролюючий орган зобов'язаний направити (видати) повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 27-ОПП із зазначенням причин заперечень контролюючого органу щодо здійснення державної реєстрації припинення юридичної особи згідно з пунктом 11.27 цього розділу: державному реєстратору в електронній формі або на паперовому носії; платнику податків на паперовому носії з доданням рішення про відмову видачі довідки за формою № 22-ОПП.
Як вже встановлено судом, тільки 29.07.2015 відповідачем було направлено заперечення до державного реєстратора. Проте такий обов'язок в останнього виник з моменту прийняття позивачем рішення про припинення підприємницької діяльності Товариства та внесення про це даних до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, тобто з 29.05.2015.
Крім того, як вбачається з пояснень позивача та не спростовано контролюючим органом, повідомлення про наявність заперечень проти реєстрації припинення юридичної особи форми 27-ОПП на адресу позивача не надсилалося.
Згідно з ч. 8 ст. 111 Цивільного кодексу України ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.
Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів (ч. 11 ст. 111 Цивільного кодексу України).
Ліквідаційною комісією 24.11.2015 року складено ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс", який затверджений Загальними зборами учасників Товариства, про що складено протокол за № 4 від 24.11.2015 (а.с. 10).
Відповідно до ч. 1 ст. 112 Цивільного кодексу України у раз ліквідації платоспроможної юридичної особи, зокрема, у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов'язкових платежів).
Таким чином, є необґрунтованими посилання, викладені в повідомленні про неподання юридичною особою копії ліквідаційного балансу, так як ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс вже після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами.
Частиною 5 ст. 105 Цивільного Кодексу України встановлено, що строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
Згідно п.п. 67.1.1 п.67.1 ст. 67 Податкового кодексу України підставами для зняття з обліку у контролюючих органах юридичної особи, її відокремлених підрозділів та самозайнятих осіб є повідомлення чи документальне підтвердження державного реєстратора чи іншого органу державної реєстрації про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, закриття відокремленого підрозділу юридичної особи.
Як встановлено судом, позивач зареєстрований за неосновним місцем обліку в Державній податковій інспекції в м. Івано-Франківську.
Державна податкова інспекція в м. Івано-Франківську 11.01.2016 року звернулася до позивача із кредиторськими вимогами щодо погашення податкового боргу, який виник в результаті несплати Товариством з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" штрафних санкцій по земельному податку в розмірі 69588, 56 грн. та 586, 81 грн.(а.с. 64).
Таким чином, вищевказане звернення відбулося із порушенням передбачених строків.
При цьому, Товариство з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" листом за №162 від 12.04.2016 року повідомило вищевказаний податковий орган, що у Товариства відсутні підстави для включення податкових зобов'язань по земельному податку в розмірі 70 175 , 37 грн., оскільки Державною податковою інспекцією в м. Івано-Франківську в строк, визначений ліквідаційної комісією для заявлення кредиторами своїх вимог до Товариства, жодної вимоги не надходило, та повідомлено, що Товариство не є власником чи користувачем жодної земельної ділянки. Позивач також просив зняти його з обліку в Державній податковій інспекції в м. Івано-Франківську.
Заступником начальника відділу державної виконавчої служби ОСОБА_2 районного управління юстиції 13.04.2016 винесено постанову про закінчення виконавчого провадження з виконання виконавчого листа за № 809/500/14 від 15.05.2014 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" податкового боргу в сумі 69 588,56 грн.
Відповідно до ч.ч. 2,3 статті 67 Закону України В«Про виконавче провадженняВ» у разі ліквідації боржника - юридичної особи виконавчий документ надсилається ліквідаційній комісії (ліквідатору) для вирішення питання про подальший порядок виконання рішення у встановленому законом порядку. У разі надходження виконавчого документа до ліквідаційної комісії (ліквідатора) арешт з майна боржника знімається за постановою державного виконавця, затвердженою начальником відділу, якому він безпосередньо підпорядкований. У разі якщо виконавчий документ надіслано ліквідаційній комісії (ліквідатору), виконавче провадження підлягає закінченню в порядку, встановленому цим Законом.
Суд зазначає, що виконання рішень про задоволення вимог кредиторів юридичної особи, що перебуває в стані ліквідації, здійснюється саме ліквідаційною комісією в ході ліквідаційної процедури, а не державним виконавцем у порядку, встановленому Законом України В«Про виконавче провадженняВ» .
Аналогічна правова позиція викладені в судовому рішенні Верховного Суду України від 01.12.2015 (справа № 818/8714/13а).
Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу. (ч.9 ст.11 Цивільного кодексу України).
У відповідності до ч.ч. 4, 5 ст.112 Цивільного кодексу України вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред'явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно. Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними.
Додатково суд зазначає, що згідно поданої позивачем уточнюючої податкової декларації від 14.11.2012 року вбачається зменшення податкових зобов'язань по земельному податку за листопад та грудень 2012 року. В 2013 році податкова декларація по земельному податку до контролюючого органу позивачем не подавалася. Даний факт свідчить про відсутність в позивача об'єкту оподаткування, зокрема земельних ділянок, які надані у власність або користування.
Відтак, суд дійшов до висновку, що обставини зазначені у повідомленнях від 29.07.2015 та від 21.12.2015 про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" не знайшли свого підтвердження, такі повідомлення подані з порушенням передбачених строків. Крім цього, суд наголошує, що термін заявлення вимог кредиторів позивача сплинув, однак контролюючим органом кредиторські вимоги у встановлений строк заявлені не були.
Таким чином, позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" до Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про зобов'язання до вчинення дій підлягає до задоволення.
Відповідно до ч.1 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи дане положення, суд присуджує за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області та ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області та на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" з кожного відповідача по 1378 грн. сплаченого судового збору.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Зобов'язати Державну податкову інспекцію в м. Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області зняти Товариство з обмеженою відповідальністю "ІКС-Адванс" з податкового обліку за неосновним місцем обліку.
Зобов'язати ОСОБА_2 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Івано-Франківській області відкликати повідомлення за формою №27-ОПП про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припиненя ТОВ "ІКС-Адванс".
Стягнути з Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 39508514) за рахунок бюджетних асигнуваньна на користь ТОВ "ІКС-Адванс" (код ЄДРПОУ 37672244) 1378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн. судового збору.
Стягнути з ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 39535286) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ТОВ "ІКС-Адванс" (код ЄДРПОУ 37672244) 1378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн. судового збору.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на постанову подається протягом десяти днів з дня отримання її копії.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя /підпис/ ОСОБА_4
Постанова складена в повному обсязі 27.07.2016.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.07.2016 |
Оприлюднено | 01.08.2016 |
Номер документу | 59232342 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Васильєва І.А.
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні