Ухвала
від 26.07.2016 по справі 817/3402/15
ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua

Головуючий у 1-й інстанції: Сало А.Б.

Суддя-доповідач:ОСОБА_1

УХВАЛА

іменем України

"26" липня 2016 р. Справа № 817/3402/15

Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Капустинського М.М.

суддів: Євпак В.В.

ОСОБА_2,

за участю секретаря судового засідання Гунько Л.В.,

представника позивача, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області на постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "30" березня 2016 р. у справі за позовом Відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації до Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області, 3-я особа на стороні позивача -Управління Пенсійного Фонду України в Дубенському районі Рівненської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинення певних дій ,

ВСТАНОВИВ:

До Рівненського окружного адміністративного суду звернувся Відділ освіти Дубенської районної державної адміністрації з адміністративним позовом до Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Управління Пенсійного фонду України в Дубенському районі Рівненської області, в якому позивач просив суд визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 15.09.2015 №0014291701 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску (штраф у розмірі 91719,56 грн., пеня у розмірі 5905 грн. (загальна сума 97624,56 грн.)), а також просив зобов'язати Дубенську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області зарахувати кошти по єдиному соціальному внеску в сумі 124679,09 грн., які перераховані на Семидубський аграрний ліцей і загальноосвітню школу І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169991), на Мирогощанську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169956), на юридичну особу - відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02145814).

Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 30 березня 2016 року адміністративний позов задоволено.

Визнано протиправним та скасовано рішення Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області №0014291701 від 15.09.2015 року про застосування штрафних санкції та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску у розмірі 97624,56 грн., в тому числі 91719,56 грн. - штраф та пеня - 5905,00 грн..

Зобов'язано Дубенську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Рівненській області зарахувати кошти по єдиному соціальному внеску в сумі 124679,09 грн., які перераховані на Семидубський аграрний ліцей і загальноосвітню школу І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169991); в сумі 1548,70 грн., які перераховані на Мирогощанську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169956), на юридичну особу - відділ освіти Дубенської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02145814).

Присуджено на користь позивача - Відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області витрати по сплаті судового збору у розмірі 3507,78 грн..

Не погодившись з прийнятим судовим рішенням, Відповідачем у справі подано до суду апеляційну скаргу в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права просили скасувати зазначе рішення та прийняти нове - про відмову в задоволенні позову.

Вислухавши пояснення представника позивача, перевіривши матеріали справи та дослідивши доводи апеляційної скарги колегія суддів вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає виходячи з наступного.

Так, встановлено, що Відділ освіти Дубенської районної державної адміністрації зареєстрований як юридична особа за адресою: 35600, м.Дубно, вулиця Тараса Бульби, буд.6А, ідентифікаційний код 02145814 (а.с.14).

Відповідно до довідки Державної реєстраційної служби України від 28.02.2013 року №018410, позивача взято облік як платника єдиного соціального внеску за реєстраційним номером 09333401 (а.с.15).

Наказом начальника відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації №83 від 15.04.2011 року в органах державного казначейства відкрито реєстраційні та спеціальні реєстраційні рахунки загальноосвітнім навчальним закладам, в тому числі Семидубському аграрному ліцею і загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169991) та Мирогощанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169956) (а.с.29).

Згідно наказу начальника відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації №27 від 11.02.2014 року, в органах державного казначейства закрито реєстраційні та спеціальні реєстраційні рахунки загальноосвітнім навчальним закладам, в тому числі Семидубському аграрному ліцею і загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169991) та Мирогощанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169956) (а.с. 30-31).

Як свідчать матеріали справи, за період з 15.04.2011 року до 21.03.2014 року позивачем кошти зі сплати єдиного внеску перераховувались на реєстраційні рахунки відкриті в органах Державного казначейства для обслуговування Семидубського аграрного ліцею і загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169991) та Мирогощанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169956) в повному обсязі та в терміни визначені законодавством.

Протягом вказаного періоду станом на 01.10.2013 року утворився залишок (переплата) коштів по єдиному внеску по установах, які подавалися у складі звітності відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації, а саме по Семидубському аграрному ліцею і загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169991) та Мирогощанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169956) на суму 124676,09 грн.. Дані обставини підтверджено листом Управління Пенсійного фонду України в Дубенському районі та Картками особового рахунку платника єдиного внеску (а.с.39-42).

Вказані кошти були передані Управлінням Пенсійного фонду України в Дубенському районі для Дубенської ОДПІ згідно Акту передачі залишків станом на 01.10.2013 року.

21.03.2014 року було закрито реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства відкриті для згаданих навчальних закладів. З 22.03.2014 року видатки на утримання даних установ проводилися із реєстраційного рахунку відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації.

Позивач звертався з листами №1255/01-13/14 від 29.05.2014 та №1368/01-13/14 від 13.06.2014 року до відповідача щодо зарахування переплати єдиного внеску по вказаних навчальних закладах на відділ освіти Дубенської районної державної адміністрації, разом з тим Дубенська ОДПІ листом №5837 від 19.06.2014 повідомила, що залишки коштів по єдиному внеску зарахувати на рахунок позивача неможливо, оскільки звітність щодо нарахованої заробітної плати, утримання та нарахування єдиного соціального внеску по вищевказаних навчальних закладах за період з 01.01.2011 року по 01.10.2013 року до Управління Пенсійного фонду України в Дубенському районі не подавалась (а.с.32-33,35,36).

Як свідчать матеріали справи, Відділом освіти Дубенської районної державної адміністрації самостійно задекларовано суми зобов'язань по єдиному соціальному внеску відповідно до поданих звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, як за відділ освіти, так і за школи на які було відкрито реєстраційні рахунки (а.с.73-192).

Відповідно до поданих звітів, позивачем здійснено перерахування вказаних сум зобов'язань по єдиному соціальному внеску, про що свідчать надані до матеріалів справи реєстри платіжних доручень (а.с.48-72).

Проте, позивачем отримано рішення від 15.09.2015 року №0014291701, яким на підставі ч.10 та п.2 ч.11 ст.25 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до Відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації застосовано штраф у розмірі 91719,56 грн. та нараховано пеню за період з 24.12.2013 року по 25.02.2014 року у розмірі 5905,00 грн. (а.с.11-13).

Не погодившись з вказаним рішенням, позивач і звернувся з даним позовом до суду.

Задовольняючи позовні вимоги суд першої інстанції виходив з того, що спірні правовідносини регулюються Законом України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» від 07.07.2010 року №2464-VI, який набрав чинності з 01.01.2011 року (у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Закон №2464-VI).

Так, Законом України №2464-VI визначені правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.4 Закону №2464-IV платниками єдиного внеску є роботодавці - підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою-підприємцем, якщо виконувані роботи надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

За приписами пунктів 1 та 4 частини другої статті 6 Закону №2464-VI платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

З 11.08.2013 року набрали чинності положення частин п'ятої та сьомої статті 9 Закону №2464-VI, відповідно до яких сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів для його зарахування. Єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку.

Пунктом 1 частини десятої статті 9 Закону №2464-VI встановлено, що днем сплати єдиного внеску вважається у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів.

Частино 8 статті 9 Закону №2464-VI передбачено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця.

За змістом частини одинадцятої статті 9 Закону №2464-VI у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Згідно з ч.10 ст.25 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Відповідно до п.2 ч.11 ст.25 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції: за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум.

Згідно з п.6.2 розділу VI В«Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , затвердженої 09.09.2013 року наказом Міністерства доходів і зборів №455, сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена платниками у строки, визначені відповідно до Закону пп.6 п.4.3, абз.2 пп.2, пп.3 п.4.5 та пп.2 п.4.6 розд.IV цієї Інструкції, обчислена органами доходів і зборів у випадках, передбачених Законом, є недоїмкою. Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.

Отже, за несплату платником єдиного внеску у певний термін законодавець для такого платника передбачив негативні наслідки у вигляді штрафних санкцій.

При цьому, для підтвердження факту несплати суми єдиного соціального внеску необхідно встановити, що у строк, передбачений ч.8 ст.9 Закону №2464-VI, платник не вчинював дії, спрямовані на внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів.

Пунктом 22.4 ст.22 Закону України В«Про платіжні системи та переказ коштів в УкраїніВ» від 05.04.2011 року №2346-ІІІ визначено, що при використанні розрахункового документа ініціювання переказу вважається завершеним з моменту прийняття банком платника розрахункового документа на виконання.

Судом встановлено, що нарахування та виплату заробітної плати, а також нарахування, утримання та перерахування єдиного соціального внеску за найманих працівників шкіл здійснювалося централізованою бухгалтерією відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації. Тобто, у даному випадку відповідно до п.1 ч.1 ст.4 Закону №2464-VI позивач є платником єдиного внеску, в тому числі і за найманих працівників вищезазначених навчальних закладів.

Відповідно до наданих суду реєстрів платіжних доручень та листа Управління Пенсійного фонду України в Дубенському районі позивачем, як платником єдиного внеску, було вказано реквізити загальноосвітніх шкіл, як реквізити платника, однак вірно зазначено рядок призначення платежу: сплата єдиного соціального внеску, код отримувача платежу, що стало підставою їх зарахування в рахунок сплати єдиного соціального внеску та визначення переплати із сплати єдиного соціального внеску станом на 01.10.2013 року.

Крім того, як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, платником єдиного внеску протягом всього спірного періоду, який здійснював нарахування, утримання та перерахування єдиного внеску, у тому числі і за освітні заклади які мали окремі реєстраційні рахунки, був відділ освіти Дубенської районної державної адміністрації. Таким чином, відповідно до п.1 ч.10 ст.9 Закону №2464-VI днем сплати єдиного внеску позивачем є день списання центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації, а не рахунку школи, які не були зареєстровані платниками єдиного внеску, а лише мали реєстраційний рахунок через який вказані кошти перераховувалися.

Стосовно розміру сплачених позивачем 23.12.2013, 20.01.2014 та 20.02.2014 коштів єдиного соціального внеску, відповідачем зауважень не подано.

На підставі вищевикладеного, суд першої інстанції дійшов правомірного висновку, що здійснення помилки під час внесення єдиного соціального внеску на реєстраційні рахунки загальноосвітніх шкіл в строк, встановлений ч.8 ст.9 Закону №2464-VI, має кваліфікуватись як дія, щодо сплати єдиного внеску. Відтак дії, які не містять ознак бездіяльності платника при сплаті єдиного внеску, не можуть бути підставою для застосування штрафів та нарахування пені, передбачених ст.25 Закону №2464-VI. А оскільки такі суми зараховуються на єдиний казначейський рахунок, то помилкове зазначення реквізитів платника під час сплати суми єдиного внеску не є достатньою підставою для висновку про несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску у визначений вказаною нормою Закону №2464-VI строк, а відтак і для застосування на підставі п.2 ч.11 ст.25 Закону №2464-VI штрафних санкцій та нарахування на підставі ч.10 ст.25 Закону №2464-VI - пені.

Аналогічна правова позиція щодо застосування норм матеріального права висловлена і колегією суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України, зокрема, у постанові від 16.06.2015 року у справі № 21-377а15.

Відповідно до ч.1 ст.244-2 КАС України висновок Верховного Суду України щодо застосування норми права, викладений у його постанові, прийнятій за результатами розгляду справи з підстав, передбачених пунктами 1 і 2 частини першої статті 237 цього Кодексу, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права. Висновок щодо застосування норм права, викладений у постанові Верховного Суду України, має враховуватися іншими судами загальної юрисдикції при застосуванні таких норм права. Суд має право відступити від правової позиції, викладеної у висновках Верховного Суду України, з одночасним наведенням відповідних мотивів.

Задовольняючи іншу частину позовних вимог в частині зарахування помилково сплачених коштів, то суд першої інстанції виходив з такого.

Відповідно до ч.13 ст.9 Закону №2464-VI суми помилково сплаченого єдиного внеску зараховуються в рахунок майбутніх платежів єдиного внеску або повертаються платникам у порядку і строки, визначені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами адміністративної справи, за платником єдиного внеску - відділ освіти Дубенської районної державної адміністрації рахується помилкова сплата по єдиному внеску на суму 124676,09 грн., який було перераховано через реєстраційні рахунки Семидубського аграрного ліцею і загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169991) та Мирогощанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169956).

Твердження відповідача, що залишки коштів по єдиному внеску зарахувати на рахунок позивача неможливо, оскільки звітність щодо нарахованої заробітної плати, утримання та нарахування єдиного соціального внеску по вищевказаних навчальних закладах за період з 01.01.2011 року по 01.10.2013 року до управління Пенсійного фонду України в Дубенському районі не подавалась є безпідставним та спростовується долученою до матеріалів справи звітністю відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації за період з 15.04.2011 року по 01.10.2013 року, яка містить інформацію щодо нарахування та утримання єдиного внеску по вищезазначених навчальних закладах.

За таких обставин, колегія суддів вважає, що і в даній частині вимог, суд першої інстанції правомірно задовольнив їх.

Колегія суддів погоджується з тим, що з урахуванням ст.71 КАС України, Дубенською ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області не доведено правомірність та обґрунтованість прийняття рішення від 15.09.2015 року №0014291701 та відмови у зарахуванні коштів по єдиному соціальному внеску в сумі 124676,09 грн., які перераховані на Семидубський аграрний ліцей і загальноосвітню школу І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169991), на Мирогощанську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169956), на юридичну особу - відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації.

Суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що вимоги Відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинення певних дій є обґрунтованими.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції вірно встановлено фактичні обставини справи, надано належну оцінку дослідженим доказам, прийнято законне та обґрунтоване рішення у відповідності з вимогами матеріального та процесуального права.

Питання судових витрат вирішено у відповідності до вимог ч.1 ст.94 КАС України.

Доводи апелянта не спростовують висновки суду першої інстанції, а тому апеляційна скарга не підлягає до задоволення.

Згідно з ст.ст.198,200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області залишити без задоволення, постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "30" березня 2016 р. без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя М.М. Капустинський

судді: В.В. Євпак

ОСОБА_2

Повний текст cудового рішення виготовлено "27" липня 2016 р.

Роздруковано та надіслано:р.л.п.

1- в справу:

2 - позивачу/позивачам: Відділ освіти Дубенської районної державної адміністрації вул.Т.Бульби,6а,м.Дубно,Дубенський район, Рівненська область,35600

3- відповідачу/відповідачам: Дубенська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Рівненській області вул. Грушевського,134,м.Дубно,Дубенський район, Рівненська область,35604

4-третій особі: Управління Пенсійного Фонду України в Дубенському районі Рівненської області - вул. Шевченка, 27,м. Дубно,Дубенський район, Рівненська область,35603,

СудЖитомирський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.07.2016
Оприлюднено01.08.2016
Номер документу59233640
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/3402/15

Ухвала від 28.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 29.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 26.09.2016

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Сало А.Б.

Ухвала від 08.09.2016

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Сало А.Б.

Ухвала від 09.08.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 26.07.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 07.07.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 07.07.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 21.06.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні