КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа № 826/10405/14
Суддя - доповідач: Оксененко О.М.
У Х В А Л А
22 вересня 2016 року м. Київ
Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Оксененко О.М., перевіривши апеляційну скаргу державної податкової інспекції в Оболонському районі Головного управління ДФС в м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 травня 2016 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Техінсервіс» до державної податкової інспекції в Оболонському районі Головного управління ДФС в м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень, -
В С Т А Н О В И В:
ТОВ «Група компаній «Техінсервіс» звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС в м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 травня 2016 року адміністративний позов задоволено.
Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням відповідачем подано апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції, як таку що прийнята з порушенням норм матеріального права та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Перевіривши апеляційну скаргу, суд вважає, що її не може бути прийнято до апеляційного провадження та вона підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам статті 187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції, прийнятої в порядку письмового провадження, подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови (частина 2 стаття 186 Кодексу адміністративного судочинства України ).
Згідно частини 4 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга залишається без руху у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 186 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху особа має право звернутися до суду апеляційної інстанції з заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.
Відповідно до штампу суду першої інстанції апеляційну скаргу на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 травня 2016 року було подано 28 липня 2016 року. В апеляційній скарзі апелянт зазначає, що повний текст оскаржуваної постанови отримано відповідачем 25 липня 2016 року. При цьому в матеріалах справи відсутні будь-які відомості щодо дати отримання апелянтом копії постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 травня 2016 року і скаржником також, не надано жодних доказів на підтвердження викладених ним обставин.
Крім того, відповідно до вимог частини 6 статті 187 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору. Проте апелянт зазначеної вимоги не виконав, а саме, не надав належного документу про сплату судового збору, не навів належних підстав та не надав належних доказів для зменшення розміру судового збору, звільнення від його сплати чи відстрочення або розстрочення.
Разом з тим, ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС в м. Києві до своєї апеляційної скарги додано клопотання, в якому апелянт просить звільнити його від сплати судового збору відповідно до статті 8 Закону України «Про судовий збір» з підстав відсутності у кошторисі відповідача на 2016 рік коштів призначених на цю мету, при цьому не надаючи доказів відсутності витрат на сплату судового збору.
Розглянувши заявлене клопотання, суд приходить до висновку про відсутність підстав для його задоволення, оскільки відсутність бюджетного фінансування не є підставою для звільнення від сплати судового збору.
Розмір судового збору, порядок його сплати і звільнення від сплати встановлюється Законом України «Про судовий збір», із урахуванням вимог частини 2 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (в чинній редакції на час подання позовної заяви) за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру сплачується 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати.
Згідно підпункту 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (в чинній редакції на час подання апеляційної скарги) судовий збір справляється: за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду - 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» розмір мінімальної заробітної плати станом на 01 січня 2014 року складає 1 тис. 218 грн.
Як вбачається з предмету заявлених позовних вимог, спір носить майновий характер, оскільки об'єктами оскарження є податкові повідомлення - рішення від 13 лютого 2014 року № 0001522201 та № 0001532201 на загальну суму 1 млн. 98 тис. 597 грн. 50 коп.
При поданні позовної заяви з вимогами майнового характеру сума судового збору, що підлягала сплаті до суду першої інстанції становила 4 тис. 872 грн.
Таким чином, апелянт повинен надати документ про сплату судового збору за подання апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції в розмірі 5 тис. 359 грн. 20 коп. (4872 х 1,1 = 5359,2).
Платіжні реквізити для перерахування судового збору:
Отримувач коштів: УДКСУ у Печерському р-ні;
Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897;
Банк отримувача: ГУДКCУ в м. Києві;
Код банку отримувача (МФО): 820019;
Рахунок отримувача: 31211206781007;
Код класифікації доходів бюджету: 22030001;
Призначення платежу: *;101;
Відповідно до частини 3 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України, до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якими апеляційна скарга залишається без руху.
Керуючись статтями 108, 187, 189 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
В задоволенні клопотання про звільнення від сплати судового збору відмовити.
Апеляційну скаргу державної податкової інспекції в Оболонському районі Головного управління ДФС в м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 травня 2016 року - залишити без руху .
Надати апелянту строк для усунення недоліків терміном тридцять днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху шляхом надання суду документа про сплату судового збору в розмірі, визначеному відповідно до вимог Закону України «Про судовий збір», або клопотання з наведенням належних підстав та наданням належних доказів для зменшення розміру судового збору, звільнення від його сплати чи відстрочення або розстрочення та докази щодо поважності причин пропуску строку на апеляційне оскарження постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 травня 2016 року.
У разі не усунення недоліків у зазначений вище строк апеляційна скарга буде повернута апелянту.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена особою, яка подала апеляційну скаргу безпосередньо до Вищого адміністративного суду України в порядок і строки, визначені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: О.М. Оксененко
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2016 |
Оприлюднено | 29.09.2016 |
Номер документу | 61557323 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Оксененко О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні