Рішення
від 19.09.2016 по справі 922/527/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" вересня 2016 р.Справа № 922/527/14

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Калантай М.В.

при секретарі судового засідання Бєсєдіній М.М.

розглянувши справу

за позовом Харківської міської ради, м.Харків до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 Васильовича, м.Харків про внесення змін до договору оренди землі за участю представників:

від позивача: Оганезова Р.А., довіреність №08-11/7783/2-15

від відповідача: ОСОБА_3, довіреність від 01.04.2015,

ОСОБА_4, договір №15/16 від 29.02.2016

ВСТАНОВИВ:

Харківська міська рада, м.Харків (далі за текстом - позивач) звернулася до господарського суду Харківської області з позовом до Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1, м.Харків (далі за текстом - відповідач), про внесення змін до укладеного між сторонами договору оренди землі від 04.07.2005 №66144/05, шляхом визнання укладеним договору про зміну цього договору в редакції, наведеній у позовній заяві.

Справа розглядалась господарськими судами неодноразово.

Рішенням господарського суду Харківської області від 06.04.2015 у даній справі позовні вимоги задоволено частково. Внесено зміни до договору оренди землі від 04.07.2005 №66144/05 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі в редакції, викладеній у резолютивній частині судового рішення. В іншій частині позовних вимог відмовлено. Вирішено питання щодо розподілу судових витрат.

Постановою Харківського апеляційного господарського суду від 27.05.2015 у даній справі вищезазначене судове рішення місцевого господарського суду скасовано в частині відмови у задоволенні позовних вимог про внесення змін до абзацу 2 пункту 5, пункту 9, пунктів 13, 14 та доповнення пункту 28 підпунктом "д" договору оренди землі від 04.07.2005р. №66144/05 та прийнято в цій частині нове рішення, яким позовні вимоги задоволено. В іншій частині рішення - залишено без змін. Позовні вимоги - задоволено у повному обсязі.

Постановою Вищого господарського суду України від 26.01.2016 вищевказані постанова та рішення скасовані, а справа направлена на новий розгляд до господарського суду Харківської області.

10 лютого 2015 року автоматизованою системою документообігу господарського суду Харківської області справу № 922/527/14 призначено для розгляду судді Калантай М.В.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 10 лютого 2016 року призначено справу до розгляду на 01.03.2016.

В судовому засіданні 01.03.2016 оголошено перерву до 22.03.2016.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 22.03.2016 призначено судову експертизу, провадження у справі 922/527/14 зупинено.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 01.09.2016 провадження у справі поновлено, судове засідання призначено на 13.09.2016.

В судовому засіданні 13.09.2016 оголошено перерву до 19.09.2016.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі, просив позов задовольнити.

Відповідач у відзиві на позовну заяву проти позову заперечив, посилаючись на те, що позивачем неправомірно проведено перерахунок орендної плати, а саме застосовано при розрахунку розміру орендної плати коефіцієнт 5,6% від нормативної грошової оцінки землі, оскільки при укладенні договору оренди сторони погодили цей коефіцієнт у розмірі 3%. Крім того, застосовано коефіцієнт складних інженерно-геологічних умов земельної ділянки на рівні 1, в той час як згідно експертного висновку рекомендовано застосовувати коефіцієнт складних інженерно-геологічних умов земельної ділянки на рівні 0,73 (враховуючи залягання ґрунтових вод на глибині менше 2 м), також в документах на підставі, яких проводився розрахунок розміру орендної плати позивачем зазначено площу земельної ділянки під забудовою у розмірі 0,2193 га, в той час як згідно договору оренди земельної ділянки розмір земельної ділянки під забудовою вказаний у розмірі - 0,0573 га. Також, відповідач посилається на те, що запропонована позивачем додаткова угода містить положення щодо зміни деяких положень, які взагалі не стосуються зміни розміру грошової оцінки землі.

В судовому засіданні представники відповідача підтримали заперечення проти позову, викладені у відзиві.

З'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, вислухавши представників сторін, всебічно і повно дослідивши надані до матеріалів справи докази, суд встановив наступне.

04 липня 2005 року на підставі рішення Харківської міської ради від 23.06.2004 № 92/04 "Про припинення та надання у користування земельних ділянок юридичним та фізичним особам" між позивачем, як орендодавцем, та відповідачем, як орендарем, укладено договір оренди землі, що зареєстрований у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі від 04.07.2005 за № 66144/05.

За умовами даного договору відповідачу передано в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі несільськогосподарського призначення житлової та громадської забудови, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2.

Згідно пункту 2 договору оренди землі, в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,2193 га, у тому числі під забудовою 0,0573 га, інших угідь 0,1620га.

Пунктом 5 договору оренди землі сторони визначили, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з довідкою № 3137/04 від 28.12.2004 року становить 1294664 грн.

Відповідно до пункту 8 договору оренди землі його укладено строком до 01.06.2029 року.

Згідно пункту 9 договору оренди землі орендна плата за земельну ділянку вноситься орендарем у грошовій формі на рахунок Державного казначейства у Харківській області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати в місяць за земельну ділянку становить: 2005 рік: 1711,43 грн.; 2006 рік: 2228,08 грн.; з 2007 року: 3229,11 грн.

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції (пункт 10 договору оренди землі).

В пункті 13 договору оренди землі сторони визначили, що розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; в) внаслідок інфляції - щорічно; г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; д) в інших випадках, передбачених законом.

У відповідності до пункту 36 договору оренди землі зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору, спір розв'язується у судовому порядку.

Згідно з рішенням Харківської міської ради від 25 грудня 2007 року №335/07 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м.Харкова станом на 01 січня 2007 року", рішенням Харківської міської ради від 25 вересня 2013 року №1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01 січня 2013 року" та рішенням №960/12 від 19 грудня 2012 року, яким затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі у м. Харкові, змінювалася базова вартість 1 кв. м земель м.Харкова, запроваджувався порядок визначення розміру орендної плати за користування земельними ділянками та був передбачений порядок оформлення договорів оренди землі у м. Харкові.

Згідно з п.2. 1 та п.2. 2 Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01 січня 2013 року, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 25 вересня 2013 року №1269/13, Департамент земельних відносин на підставі п.4 ст.33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є власником програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01 січня 2013 року", здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням Харківської міської ради від 03 липня 2007 року №1209/13 "Про затвердження "Технічної документації" з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2013 року", здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.

Відповідно до п.3.1, п.3.2 зазначено Порядку зміна нормативної грошової оцінки земель є підставою до внесення змін до договору оренди землі. Зміна до договору землі оформлюється додатковою угодою. Підготовка додаткової угоди здійснюється Департаментом земельних відносин відповідно до Порядку укладання договорів оренди землі у м. Харкові.

На підставі вищевказаних рішень Харківської міської ради Департаментом земельних відносин Харківської міської ради було:

- одержано витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;

- виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності, грошова оцінка якої проведена станом на 01 січня 2013 року, №312/14, відповідно до якого розмір орендної плати за земельну ділянку площею 2193 кв. м. по АДРЕСА_2, складав: в рік - 169181,54 гривень; в місяць - 14098,46 гривень;

- одержано витяг №487 від 17.10.2013р. з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, відповідно до якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 2193 кв. м. , яка знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Сидора Ковпака, 5-А склала 3 021 099,00 гривень.

Для приведення розміру орендної плати у відповідність до вимог чинного законодавства щодо нормативної грошової оцінки земель та укладення додаткової угоди до договору оренди землі Департаментом земельних відносин Харківської міської ради на адресу відповідача було направлено відповідний лист-пропозицію від 26.11.2013 №785/0/30-13 про зміну договору оренди землі та лист-пропозицію від 26.11.2013 №786/0/30-13 про державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки та додаткової угоди до договору оренди землі, яким було запропоновано відповідачеві сплатити кошти: в розмірі 51,00 гривні за внесення змін до записів державного реєстру речових прав на нерухоме майно, в розмірі 120,00 гривень за надання інформації з Реєстру у формі витягу та надати оригінали платіжних документів до міської ради.

Листом-пропозицією від 26 листопада 2013 року №785/0/30-13 Департаментом земельних відносин Харківської міської ради направлено відповідачу на розгляд та погодження три примірника додаткової угоди до договору оренди землі та три примірника розрахунку орендної плати в зв'язку із зміною її розміру, з пропозицією повернути у двадцятиденний строк після одержання листа-пропозиції до Департаменту земельних відносин для проведення державної реєстрації в установленому законодавством порядку.

Проте, відповідач у встановлений термін відповідь на лист-пропозицію до Харківської міської ради не надав. Станом на момент звернення позивача до суду з позовною заявою додаткову угоду до договору оренди землі між сторонами не підписано.

Надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, з урахуванням правових підстав позовних вимог, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору (ст. 652 цього Кодексу).

Статтею 632 ЦК України передбачено застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Статтею 654 ЦК України унормовано, що зміна договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, який змінюється, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок визначена як капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Статтею 13 цього Закону унормовано, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Підставою проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування (стаття 15 цього Закону).

Відповідно до статті 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років.

Статтею 289 Податкового кодексу України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Відповідно до статті 2 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Згідно статті 21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Отже, чинним законодавством передбачено можливість зміни умов договору оренди землі за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом.

Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду України від 06.12.2010р. у справі №2-1/10068-2008, від 23.05.2011р. у справі №7/105-10 (30/234-09), від 04.07.2011р. у справі №41/81пд, а також узгоджується з позицією, викладеною у п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011р. "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин".

Крім того, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати. Така правова позиція викладена Верховним Судом України у постанові від 20.08.2013р. у справі №5009/3430/12.

Виходячи із системного аналізу положень Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі" вбачається, що зазначені законодавчі акти не встановлюють конкретний розмір орендної плати за земельну ділянку, який має бути зазначений у договорі оренди, Податковий кодексу України передбачає лише порядок визначення орендної плати за землю та граничні розміри орендної плати.

Визначення в договорі орендної плати в межах законодавчо визначених граничних розмірів не суперечить положенням чинного законодавства, а одностороннє збільшення ставки орендної плати в межах ст. 288 Податкового кодексу України не є приведенням договору у відповідність до норм чинного законодавства.

Нормативно грошова оцінка земель є основною для визначення розміру орендної плати для земель державної та комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати, але при цьому відсутнє законодавче обґрунтування для автоматичної, одночасної зміни самої ставки орендної плати, визначеної умовами договору з підстави зміни нормативної грошової оцінки землі.

За приписами статті 23 Закону України "Про оцінку земель" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011р. №445/2011, Державне агентство земельних ресурсів України (Держземагентство України) є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.

Згідно частини 6 пункту 4 зазначеного Положення Держземагентство відповідно до покладених на нього завдань видає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок та надає інші адміністративні послуги відповідно до законодавства.

Разом з тим наведене вище законодавство не надає витягам з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок статусу правових актів, що потребують скасування та визнання недійсними у судовому порядку, таким чином, за наявності відповідних заперечень сторони про необґрунтованість наведених у цих витягах з технічної документації даних нормативну грошову оцінку земельних ділянок ці дані можуть бути перевірені судами.

Звертаючись з даним позовом, позивач посилається на витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №487 від 17.10.2013, виконаний Управлінням Держземагентства у м.Харкові.

Зокрема, відповідно до витягу №487 від 17.10.2013 площа земельної ділянки під забудовою складає 2193м.кв.

Разом із тим, згідно пункту 2 договору оренди землі від 04.07.2015 встановлено, що площа земельної ділянки під забудовою складає лише 0,0573га.

Отже, Управлінням Держземагентства у м.Харкові при визначенні розміру нормативної грошової оцінки землі використані вихідні дані, які не відповідають дійсності, що безпосередньо вплинуло на здійснений розрахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Зазначене унеможливлює прийняття судом витягу №487 від 17.10.2013 як належного доказу на підтвердження вказаного позивачем розміру нормативної грошової оцінки орендованої відповідачем земельної ділянки, оскільки він містить недостовірні дані.

Крім того, обґрунтовуючи запропонований розмір орендної плати, позивач посилається на розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності №312/14 від 23.10.2013.

Як вбачається з розрахунку розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності №312/14 від 23.10.2013 позивач вказує коефіцієнт складності інженерно-геологічних умов в розмірі К=1.

Однак, згідно наявного у справі експертного висновку про інженерно-геологічні умови земельної ділянки, розташованої по вул.Сидора Ковпака, 5А у м.Харкові, виконаного Харківським державним інженерно-геологічним відділенням Українського державного головного науково-дослідного та виробничого інституту з інженерно-технічних і екологічних вишукувань "УкрНДІІНТВ" рекомендується застосування коефіцієнта складності інженерно-геологічних умов К=0,73.

Позивач не надав суду доказів, які б спростовували вказаний висновок УкрНДІІНТВ та обґрунтовували застосування коефіцієнта складності інженерно-геологічних умов К=1.

Отже, позивачем при визначенні розміру орендної плати, яка має сплачуватися відповідачем, використано неправильний коефіцієнт К=1 замість вірного - К=0,73.

У зв'язку з цим, вищевказаний розрахунок №312/4 від 23.10.2013 також не може бути визнаний належним доказом на підтвердження вказаного позивачем розміру орендної плати.

Підсумовуючи викладене, суд вважає, що позивачем не доведено належними доказами запропоновані ним розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки та розмір орендної плати.

Слід зауважити, що при вирішенні спору щодо внесення змін до договору оренди, в тому числі шляхом визнання додаткової угоди укладеною, суд повинен надати оцінку пропозиціям сторони, яка звернулась із позовом та задовольнити вимоги або відмовити у їх задоволенні. При цьому, суд за власної ініціативи не може вносити зміни у запропоновану редакцію сторін.

У зв'язку з цим, позовні вимоги в частині внесення змін до пунктів 5, 9 договору оренди землі від 04.07.2005 №66144/05, задоволенню не підлягають.

Згідно приписів статті 15 Закону України "Про оренду землі" така істотна умова договору оренди землі як об'єкт оренди повинна містити відомості щодо кадастрового номеру земельної ділянки.

З огляду на викладене, суд вважає обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню позовні вимоги Харківської міської ради щодо визнання укладеною додаткової угоди до спірного договору оренди землі в частині зазначення в додатковій угоді кадастрового номеру земельної ділянки 6310136600:08:001:0004.

Щодо внесення змін до решти запропонованих позивачем пунктів договору, а саме: до пунктів 13, 14, 28 Договору, суд вважає, що вони нормативно не обґрунтовані позивачем, а наявність законодавчих чи передбачених договором підстав для зобов'язання відповідача погодитись із запропонованими умовами, позивачем не доведена.

До того ж, вказані пункти не стосуються питань зміни розміру орендної плати за договором у зв'язку зі зміною розміру нормативно-грошової оцінки землі.

В той же час, відповідно до статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

На підставі викладеного, суд відмовляє в задоволенні позовних вимог про внесення змін додатковою угодою до пунктів 13, 14, 28 Договору.

Відповідно до частини 1 статті 49 ГПК України судовий збір у спорах, що виникають при укладанні, зміні та розірванні договорів покладається на обидві сторони, якщо господарським судом відхилено частину пропозицій кожної із сторін.

Керуючись статтями 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Внести зміни до договору оренди землі від "04" липня 2005 року за № 66144/05 шляхом визнання договору про зміну до вказаного договору оренди землі укладеним у наступній редакції:

ДОДАТКОВА УГОДА

до договору оренди землі,

зареєстрованого "04" липня 2005 року за № 66144/05

у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного

земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах"

«____»


20

Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі міського голови ОСОБА_5 з одного боку та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСОБА_1 (Орендар) з другого боку, домовились про нижченаведене:

І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі", рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 №41/08 "Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові" (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 "Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові" внести зміни до договору оренди землі, зареєстрованого "04" липня 2005 року за № 66144/05, доповнивши пункт 2. словами:

"2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310136600:08:001:0004".

II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого "04" липня 2005 року за № 66144/05 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

ОРЕНДОДАВЕЦЬ

Харківська міська рада

Харківської області

м. Харків, м-н Конституції, 7

код 04059243

В особі міського голови


Г.А. Кернес

/підпис/

ОРЕНДАР

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ

ОСОБА_1

61164, АДРЕСА_1 код НОМЕР_1

В особі фізичної особи-підприємця



"

/підпис/ /ПІБ/

В іншій частині позову відмовити.

Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (61164, АДРЕСА_1, код НОМЕР_1) на користь Харківської міської ради (61003, м-н Конституції, 7, ЄДРПОУ 04059243, одержувач - Харківська міська рада, рахунок № 35417005032986, банк ГУ ДКСУ у Харківській області, МФО 851011) 609,00грн. судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення може бути оскаржене у встановленому законодавством порядку.

Повне рішення складено 26.09.2016 р.

Суддя М.В. Калантай

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення19.09.2016
Оприлюднено03.10.2016
Номер документу61569167
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/527/14

Постанова від 28.02.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Алєєва I.B.

Ухвала від 07.02.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Алєєва I.B.

Постанова від 12.12.2016

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Фоміна В. О.

Ухвала від 06.12.2016

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Фоміна В. О.

Ухвала від 10.11.2016

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Фоміна В. О.

Ухвала від 13.10.2016

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Фоміна В. О.

Рішення від 19.09.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Калантай М.В.

Ухвала від 01.09.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Калантай М.В.

Постанова від 19.07.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Алєєва I.B.

Ухвала від 06.07.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Алєєва I.B.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні