Ухвала
від 11.11.2015 по справі 210/2167/15-к
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КРИВОГО РОГУ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

іменем України

Справа № 210/2167/15-к

Провадження № 1-кс/210/914/15

"11" листопада 2015 р.

Слідчий суддя Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу ОСОБА_1 розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання старшого слідчого СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_2 , погодженого з прокурором прокуратури м. Кривого Рогу юристом 2-го класу ОСОБА_3 , про здійснення тимчасового доступу до речей і документів з можливості їх вилучення,-

В С Т А Н О В И В:

09 листопада 2015 року слідчий звернувся з клопотанням погодженим прокурором про дозвіл здійснення тимчасового доступу до речей і документів та можливості їх вилучення.

В обґрунтування заявленого клопотання слідчий посилався на наступне.

В провадженні слідчого відділу фінансових розслідувань Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудового розслідувань №32015040230000011 від 16.04.2015 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. З ст.212 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що службові особи ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), виконуючи свої службові обов`язки, при здійсненні господарської діяльності підприємства, будучи відповідальними за достовірне ведення бухгалтерського та податкового обліку, в порушення податкового законодавства, за період з 01.03.2008 року по 31.12.2010 року, умисно, з метою ухилення від сплати податків до державного бюджету України, шляхом укладення договорів з підприємствами, а саме з ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), які мають ознаки фіктивності, незаконно занизили податок на прибуток в сумі 1771467 грн. та завищили податковий кредит з податку на додану вартість в сумі 1441688 грн., всього податків на загальну суму 3213155 грн., чим спричинили збитки в особливо великих розмірах.

В подальшому, в ході досудового розслідування встановлено, що службові особи ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), продовжуючи свою протиправну діяльність спрямовану на ухилення від сплати податків, в період з 01.10.2012 року по 21.10.2015 року, шляхом укладення договорів субпідряду з підприємствами з ознаками фіктивності, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ПП « ОСОБА_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_21 ) мінімізують свої податкові зобов`язання перед державним бюджетом України.

Окрім того встановлено, що на протязі 01.10.2012 року по 01.06.2015 року ПП « ОСОБА_4 » виступало генеральним підрядчиком на ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_22 , м. Нікополь) де виконувало ремонтні роботи та залучало субпідрядні організації (підприємства з ознаками фіктивності) для виконання вказаних робіт на ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 ».

Таким чином, ПП « ОСОБА_4 » формувало собі валові витрати у зв`язку з залученням субпідрядних організацій (підприємства з ознаками фіктивності) для виконання робіт на об`єктах ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », але фактично виконувало роботи власними силами, чим ухилялось від сплати податків до державного бюджету України.

Фінансово-господарські документи ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 »утворені в процесі здійснення фінансово-господарських взаємовідносин ПП « ОСОБА_4 » в період з 01.10.2012 року по 01.06.2015 року, а саме: договорів та додатків до них, додаткових угод, довідок про вартість товарів (робіт, послуг), податкових накладних, актів приймання-передачі товарів/робіт (в т.ч. КБ-2в), товарно-транспортних накладних, банківських виписок, платіжних доручень, рахунків-фактур, журналів-ордерів, оборотно-сальдових відомостей, книги реєстрації, довіреностей, книг складського обліку, актів звірок, банківських виписок та платіжних доручень, реєстрів отриманих податкових накладних, даних аналітичного обліку, вхідну та вихідну кореспонденцію, документів, що підтверджують проходження товарів необхідних для виконання ремонтних робіт через об`єкти пропускного режиму підприємства ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », заявки ПП « ОСОБА_4 »про залучення субпідрядних організацій таких як - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПП « ОСОБА_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » для виконання робіт на об`єктах ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », документи, щодо перевірки фахівцями ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » ПП « ОСОБА_4 » та субпідрядних організацій, які залучало ПП « ОСОБА_4 »на предмет відповідності вимогам, необхідним для допуску до робіт, документ письмового погодження ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » на залучення зазначених субпідрядних підприємств, журнали інструктажу по техніці безпеки, інші документи, ведення та зберігання яких передбачене законодавством України у сфері охорони праці, в тому числі, щодо проведення інструктажу про заходи безпеки працівників ПП « ОСОБА_4 » та субпідрядних підприємств, Журнали (книги) в`їздувиїзду транспортних засобів, входу виходу осіб на територію (об`єкти) ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 »де зафіксовано вхід/заїзд працівників ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПП « ОСОБА_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » на територію ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », роздруківки з електронної бази бюро пропусків ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », щодо особистих даних працівників вказаних субпідрядних організацій (підприємств з ознаками фіктивності) та інших документів, що свідчать про результати даних взаємовідносин в повному обсязі, вимагають дослідження і вивчення в ході досудового розслідування, в тому числі при проведенні судово-економічної експертизи.

Зазначені документи та спосіб фіксації відомостей, щодо обставин вчинення кримінального провадження і проведення вказаних слідчих дій є необхідним.

Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі і документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів та необхідність їх вилучити, які перебувають у володінні ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 , АДРЕСА_1 ).

Вивчивши матеріали вказаного кримінального провадження №32015040230000011 від 16.04.2015 року, вважаю клопотання слідчого обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, оскільки дані, викладені у матеріалах кримінального провадження дають підстави для висновку, що з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення цього кримінального провадження, проведення зазначених слідчих дій є необхідним.

Враховуючи викладене, з метою досягнення дієвості кримінального провадження, керуючись ст.ст.110, 159-164, 309, 369-372 та 395 КПК України, -

У Х В А Л И В :

1.Задовольнити клопотання та надати старшому слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_2 , а також слідчим слідчої групи по кримінальному провадженню№32015040230000011 від 16.04.2015 року або за їх дорученням в порядку ст. 40, 218 КПК України відповідним підрозділам податкової міліції тимчасовий доступ до бухгалтерських документів бухгалтерських документів ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 »утворені в процесі здійснення фінансово-господарських взаємовідносин ПП « ОСОБА_4 » в період з 01.10.2012 року по 01.06.2015 року, а саме: договорів та додатків до них, додаткових угод, довідок про вартість товарів (робіт, послуг), податкових накладних, актів приймання-передачі товарів/робіт (в т.ч. КБ-2в), товарно-транспортних накладних, банківських виписок, платіжних доручень, рахунків-фактур, журналів-ордерів, оборотно-сальдових відомостей, книги реєстрації, довіреностей, книг складського обліку, актів звірок, банківських виписок та платіжних доручень, реєстрів отриманих податкових накладних, даних аналітичного обліку, вхідну та вихідну кореспонденцію, документів, що підтверджують проходження товарів необхідних для виконання ремонтних робіт через об`єкти пропускного режиму підприємства ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », заявки ПП « ОСОБА_4 »про залучення субпідрядних організацій таких як - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПП « ОСОБА_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » для виконання робіт на об`єктах ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », документи, щодо перевірки фахівцями ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » ПП « ОСОБА_4 » та субпідрядних організацій, які залучало ПП « ОСОБА_4 »на предмет відповідності вимогам, необхідним для допуску до робіт, документ письмового погодження ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » на залучення зазначених субпідрядних підприємств, журнали інструктажу по техніці безпеки, інші документи, ведення та зберігання яких передбачене законодавством України у сфері охорони праці, в тому числі, щодо проведення інструктажу про заходи безпеки працівників ПП « ОСОБА_4 » та субпідрядних підприємств, Журнали (книги) в`їздувиїзду транспортних засобів, входу виходу осіб на територію (об`єкти) ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 »де зафіксовано вхід/заїзд працівників ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПП « ОСОБА_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » на територію ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », роздруківки з електронної бази бюро пропусків ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », щодо особистих даних працівників вказаних субпідрядних організацій (підприємств з ознаками фіктивності) та інших документів, що свідчать про результати даних взаємовідносин в повному обсязі, які перебувають у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_22 , АДРЕСА_2 ).

2. Право тимчасового доступу до вказаних речей та документів надати старшому слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_2 , а також слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні №32015040230000011 від 16.04.2015 року або за їх дорученням в порядку ст.40, 218 КПК України відповідним підрозділам податкової міліції.

3.Надати розпорядження відповідним посадовим особам ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_22 , АДРЕСА_2 ), забезпечити тимчасовий доступ до вказаних речей і документів старшому слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_2 , а також слідчим слідчої групи по кримінальному провадженню№32015040230000011 від 16.04.2015 року або за їх дорученням в порядку ст. 40, 218 КПК України відповідним підрозділам податкової міліції та надати можливість їх вилучення.

4.Строк дії даної ухвали складає 1 місяць з дня її постановлення.

5.Невиконання даної ухвали з боку осіб, яким надано розпорядження, зазначене у п.3 цієї ухвали, тягне за собою наслідки, передбачені ст.166 КПК України.

6.Ця ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 5 днів здняїїоголошення.

Суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення11.11.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу61576382
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —210/2167/15-к

Ухвала від 11.11.2015

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Костенко В. В.

Ухвала від 01.03.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Костенко В. В.

Ухвала від 25.02.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Костенко В. В.

Ухвала від 17.02.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Костенко В. В.

Ухвала від 17.02.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Костенко В. В.

Ухвала від 17.02.2016

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Костенко В. В.

Ухвала від 30.11.2015

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Костенко В. В.

Ухвала від 27.11.2015

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Костенко В. В.

Ухвала від 24.11.2015

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Костенко В. В.

Ухвала від 20.11.2015

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні