Постанова
від 04.10.2016 по справі 815/2411/16
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/2411/16

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 вересня 2016 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Левчук О.А.,

за участю секретаря Тишкової Л.Б.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі справу за адміністративним позовом Одеського приватного навчально-виховного комплексу В«Дошкільний навчальний заклад - спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів В«Ор СамеахВ» Одеської області до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення від 07.12.2015 року № НОМЕР_1,

ВСТАНОВИВ:

Одеський приватний навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад - спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів В«Ор СамеахВ» Одеської області звернувся з позовом до суду та просить визнати протиправним та скасувати прийняте ДПІ в Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області рішення від 07.12.2015 року № НОМЕР_1 про застосування штрафу в розмірі 366957, 79 грн. та нарахування пені в розмірі 235738, 35 грн.

В обґрунтування своєї правової позиції представник позивача зазначив, що оспорюване рішення податкового органу є протиправним та підлягає скасуванню з огляду на те, що воно не містить жодного розрахунку і зазначення відповідної документальної підстави (доказової бази).

Також представник позивача зазначає, що в порушення п. 77.3 ст. 77 ПКУ, відповідач здійснив документальну планову перевірку ОП НВК «Ор Самеах» щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати окрім податку на доходи фізичних осіб також і єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, військового збору, збору за першу реєстрацію транспортного засобу, транспортного податку та державного мита, а тому протиправність проведеної перевірки тягне за собою протиправність прийняття відповідачем рішення від 07.12.2015 року № НОМЕР_1. При цьому, зазначає що перевірка проведена з порушенням строків давності, а саме, що перевірка проведена за період з 01.01.2011 року по 30.06.2015 року, хоч мав право робити перевірку лише за період, який починається 20.12.2012 року.

Разом з тим, представник позивача також посилається на те, що рішення ДПІ у Приморському районі м. Одесі від 07.12.2015 року має відмінності від форми Додатку 12 до Інструкції, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 року № 449. Зокрема відсутній поділ застосованих штрафів: в розмірі 10% до 01.01.2015 року та 20% з 01.01.2015 року. Крім того, вказав, що в рішенні не зазначено найменування позивача, назви банківської установи і реального поточного рахунку позивача в цій установі.

Також представником позивача вказано, що акт перевірки від 23.11.2015 року № 8435/15-53/17-06/26543362 складений з порушенням вимог Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платників податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами, а тому інформація наведена в ньому не може бути доказовою базою для висновку про порушення позивачем своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив позов задовольнити.

Представник відповідача позов не визнав, проти його задоволення заперечував з підстав, викладених в письмових запереченнях. В обґрунтування своєї правової позиції, представник відповідача зазначив, що на підставі наказу на проведення перевірки та направлень, посадовими особами ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області була проведена планова документальна перевірка ОПНВК «ОР САМЕАХ», за наслідками якої складений акт, в якому зафіксовані порушення. Зокрема перевіркою встановлено, що позивачем порушені строки сплати нарахованих за відповідні календарні місяці сум по єдиному внеску, в результаті чого контролюючим органом застосована штрафна санкція на суму 366 954, 79 грн. та пеня на загальну суму 235738, 25 грн. та винесене рішення від 07.12.2015 року № НОМЕР_1.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши наявні докази в їх сукупності, проаналізувавши положення чинного законодавства, заслухавши пояснення учасників судового процесу, суд встановив наступне.

24.05.2004 року виконавчим комітетом Одеської міської ради проведено державну реєстрацію юридичної особи - Одеський приватний навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад - спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ор Самеах» Одеської області (код ЄДРПОУ 26543362) (а.с. 8).

Згідно з п.2), п.6) ч. 1 ст. 13 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» органи доходів і зборів мають право проводити перевірки на підприємствах, в установах і організаціях, у осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, фізичних осіб - підприємців бухгалтерських книг, звітів, кошторисів та інших документів про нарахування, обчислення та сплату єдиного внеску, достовірності відомостей, поданих до Державного реєстру, отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості (зокрема письмові) з питань, що виникають під час такої перевірки. Документальні та камеральні перевірки проводяться у порядку, встановленому Податковим кодексом України; застосовувати фінансові санкції, передбачені цим Законом.

Відповідно до п.75.1 ст. 75 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI, зі змінами та доповненнями (далі - ПК України) контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Згідно з п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 ПК України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Згідно з п.п.77.1, 77.2, 77.3 ПК України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок. До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи. Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік. Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Платники податків - юридичні особи, що відповідають критеріям, визначеним пунктом 16 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу, та у яких сума сплаченого до бюджету податку на додану вартість становить не менше п'яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, а також самозайняті особи, сума сплачених податків яких становить не менше п'яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки. Зазначена норма не поширюється на таких платників податків у разі порушення ними статей 45, 49, 50, 51, 57 цього Кодексу. Забороняється проведення документальної планової перевірки за окремими видами зобов'язань перед бюджетами, крім правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати податку з доходів фізичних осіб та зобов'язань за бюджетними позиками і кредитами, що гарантовані бюджетними коштами.

Згідно до п. 86.1. ст. 86 ПКУ результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

В пункті 86.7. ст. 86 ПКУ встановлено, що у разі незгоди платника податків або його законних представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, вони мають право подати свої заперечення до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податків протягом п'яти робочих днів з дня отримання акта (довідки). Такі заперечення розглядаються контролюючим органом протягом п'яти робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв'язку з необхідністю з'ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. Платник податку (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді заперечень, про що такий платник податку зазначає у запереченнях. У разі якщо платник податку виявив бажання взяти участь у розгляді його заперечень до акта перевірки, контролюючий орган зобов'язаний повідомити такого платника податків про місце і час проведення такого розгляду. Таке повідомлення надсилається платнику податків не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від нього заперечень, але не пізніше ніж за два робочих дні до дня їх розгляду. Участь керівника відповідного контролюючого органу (або уповноваженого ним представника) у розгляді заперечень платника податків до акта перевірки є обов'язковою. Такі заперечення є невід'ємною частиною акта (довідки) перевірки. Рішення про визначення грошових зобов'язань приймається керівником контролюючого органу (або його заступником) з урахуванням результатів розгляду заперечень платника податків (у разі їх наявності). Платник податків або його законний представник може бути присутнім під час прийняття такого рішення.

Відповідно до п. 86.8. ст. 86 ПКУ податкове повідомлення-рішення приймається керівником контролюючого органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень (за результатами фактичної перевірки - з дня реєстрації (надходження) акта такої перевірки до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків), а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.

В період з 20.10.2015 року по 16.11.2015 року посадовими особами Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області проведено документальну планову виїзну перевірку Одеського приватного навчально-виховного комплексу В«Дошкільний навчальний заклад - спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів В«Ор СамеахВ» Одеської області код за ЄДРПОУ 26543362 щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб за період з 01.07.2012 року по 30.06.2015 року, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по 30.06.2015 року, повноти нарахування, утримання та сплати до бюджету військового збору за період з 03.08.2014 року по 30.06.2015 року, збору за першу реєстрацію транспортного засбу за період з 01.07.2012 року по 31.12.2014 року, транспортного податку за період з 01.01.2015 року по 30.06.2015 року та державного мита за період з 01.07.2012 по 30.06.2015, за результатами якої зроблено висновок про порушення п. 14.1.54, пп.14.1.180 п.14.1 ст.14, п.127.1 ст.127, пп.162.1.3. п.162.1ст.162,п.163.1 ст.163, пп.168.1.1, 68.1.5 п.168.1 ст.168, п.171.2 ст.171, п.176.2 ст.176 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-УІ із змінами та доповненнями, нараховано, але не сплачено (не перераховано) податковим агентом податок на доходи фізичних осіб із заробітної плати до бюджету за період, що перевірявся, в сумі 334 629,56 грн.; пп. 1 частини 2 ст. 6 Закон України від 8 липня 2010 року № 2464-УІ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" із змінами та доповненнями, за період - серпень - жовтень 2013, січень - грудень 2014, січень - травень 2015, про що складено акт № 8435/15-53-17-06/26543362 від 23.11.2015 року.(а.с. 68-75, 18-28).

Суд не приймає доводи представника позивача, що п. 77.3 ст. 77 ПК України забороняє контролюючому органу проводити документальну перевірку щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, оскільки ця норма кореспондується з вищезазначеною статтею 75 ПК України.

Крім того, відповідно до п.4 Порядку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 04.08.2016, № 723 "Про внесення змін до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків", До плану-графіка відбираються платники податків відповідно до вимог статті 77 розділу II Податкового кодексу України (далі - Кодекс). Необхідним є врахування також вимог пункту 102.1 статті 102 розділу II Кодексу в частині граничних термінів визначення податкового зобов'язання платника податків, а також періоду діяльності платника, який не було охоплено перевіркою, вимог пункту 77.3 статті 77 розділу II Кодексу у частині заборони проведення документальної планової перевірки за окремими видами зобов'язань перед бюджетами, крім правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати податку з доходів фізичних осіб, та зобов'язань за бюджетними позиками і кредитами, що гарантовані бюджетними коштами. Відповідно до частини шістнадцятої статті 25 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені не застосовується. Документальною перевіркою в частині правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) охоплюється період з 01 січня 2011 року або період, що настає за періодом, охопленим попередньою перевіркою із зазначеного питання.

З урахуванням викладеного, необґрунтованими є посилання представника позивача і на те, що перевірка проведена з порушенням ст. 102 Податкового кодексу України. При цьому слід зазначити, що контролюючим органом встановлені порушення та застосовні штрафні санкції за період з жовтня 2013 року, а не як зазначає позивач з 01.01.2011 року.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначені Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI.

Єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування ; недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом(ст. 1 Закону № 2464-VI)

Відповідно до п.п. 1, 2, 3, 4 ч. 2 с. 6 цього Закону платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; вести облік виплат (доходу) застрахованої особи та нарахування єдиного внеску за кожним календарним місяцем і календарним роком, зберігати такі відомості в порядку, передбаченому законодавством; допускати посадових осіб органу доходів і зборів до проведення перевірки правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску, а до проведення перевірки щодо достовірності відомостей про осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, та для призначення пенсій - посадових осіб органів Пенсійного фонду за наявності направлення та/або наказу про перевірку та посвідчення осіб, надавати їм передбачені законодавством документи та пояснення з питань, що виникають у процесі перевірки; подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування. У разі надсилання звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв'язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю;

Згідно з ч.ч. 2, 3 ст. 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок. Обчислення єдиного внеску органами доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати єдиного внеску, звітності, що подається платниками до органів доходів і зборів, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суми виплат (доходу), на суми яких (якого) відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Відповідно до ч. 5, 8 ст. 9 Закону сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування, крім єдиного внеску, який сплачується в іноземній валюті розташованими за межами України підприємствами, установами, організаціями (у тому числі міжнародними) за працюючих у них громадян України та громадянами України, які працюють або постійно проживають за межами України, відповідно до договорів про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - договір про добровільну участь). Платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця. Періодом, за який платники єдиного внеску подають звітність до органу доходів і зборів (звітним періодом), є календарний місяць, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, для яких звітним періодом є календарний рік. У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця її останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності такої фізичної особи.

Відповідно до п.1), 2), 3) ч. 1 ст. 10 Закону України № 2464-VІ днем сплати єдиного внеску вважається: у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів; у разі сплати єдиного внеску готівкою - день прийняття до виконання банком або іншою установою - членом платіжної системи документа на переказ готівки разом із сумою коштів у готівковій формі; у разі сплати єдиного внеску в іноземній валюті - день надходження коштів на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Згідно з п. 1 розділу VІІ Інструкції, затвердженої наказом Міністерства фінансів України, від 20.04.2015, № 449 "Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" за порушення норм законодавства про єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до платників, на яких згідно покладено обов'язок нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, застосовуються фінансові санкції (штрафи та пеня) відповідно до Закону.

В п.2 розділу VІІ Інструкції зазначено, що відповідно до частини одинадцятої статті 25 Закону до платників, визначених підпунктами 1 - 4 пункту 1 розділу II цієї Інструкції, органи доходів і зборів застосовують штрафні санкції у таких розмірах:

1) у разі ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік платниками єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", накладається штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

При цьому складається рішення про застосування штрафних санкцій за ухилення від взяття на облік або несвоєчасне подання заяви про взяття на облік платниками єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", за формою згідно з додатком 11 до цієї Інструкції.

Підставою для прийняття цього рішення є акт про зазначене порушення, що складається в довільній формі;

2) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення у період до 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум.

За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення, починаючи з 01 січня 2015 року накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.

При цьому складається рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за формою згідно з додатком 12 до цієї Інструкції.

Розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів.

При застосуванні штрафів, зазначених у цьому підпункті, приймається одне рішення на всю суму сплаченої (погашеної) недоїмки незалежно від періодів та кількості випадків сплати за вказані періоди.

Так, на підставі акту перевірки від 23.11.2015 року № 8435/15-53-17-06/26543362 в.о. ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області винесено рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску № НОМЕР_1 від 07.12.2015 року на суму штрафу - 366954, 79 грн. та пені - 235738,25 грн.

Механізм ведення територіальними органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, визначений в Порядку ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, (затвердженому Наказом Міністерства доходів і зборів України 05.12.2013 року № 765, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 4 лютого 2014 року за № 217/24994) (далі Порядок) (чинний на час винесення спірного рішення).

Відповідно до п. 3 р. 1 Порядку, інтегрована картка платника - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, передоплати та єдиного внеску, що включає комплекс облікових показників з інтегрованих підсистем, за повноту, достовірність і своєчасність відображення яких несуть відповідальність структурні підрозділи територіальних органів Міндоходів за функціональними напрямами роботи.

Приписами п. 4 р.1 Порядку, передбачено, що облік податків, зборів та єдиного внеску ведеться підрозділами Міжрегіонального головного управління Міндоходів - Центрального офісу з обслуговування великих платників, спеціалізованих державних податкових інспекцій з обслуговування великих платників, державних податкових інспекцій в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, об'єднаних державних податкових інспекцій відповідно до функціональних повноважень.

Зі змісту п.1 р.2 Порядку, вбачається, що інтегровані картки платників відкриваються за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися платниками з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску територіальними органами Міндоходів.

Пунктом 1 р.4 Порядку, передбачено, що для забезпечення контролю за повнотою та своєчасністю розрахунків платників територіальні органи Міндоходів проводять оперативний облік надходжень: за податками, зборами, митними платежами на підставі документів, визначених Порядком взаємодії органів Міністерства доходів і зборів України та органів Державної казначейської служби України в процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України, Міністерства фінансів України від 4 грудня 2013 року № 760/1031, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 грудня 2013 року за № 2193/24725; за єдиним внеском на підставі документів, визначених Положенням про рух коштів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України, Міністерства фінансів України від 19 вересня 2013 року № 493/815, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27 вересня 2013 року за № 1667/24199. Органи Міндоходів України щоденно одержують від уповноваженого банку відповідно до укладених договорів зведену інформацію про рух коштів на банківських балансових рахунках 2603.

Згідно п.5 р.4 Порядку, дані про надходження податків, зборів, митних платежів, передоплати та єдиного внеску відображаються територіальним органом Міндоходів, на який покладено функції з ведення обліку відповідного платежу, в інтегрованій картці платника і в реєстрі надходжень та повернень у день отримання від органів Державної казначейської служби України відомостей про зарахування та повернення надміру сплачених платежів у вигляді електронного реєстру розрахункових документів.

Відповідно до п.1 розділу 5 Порядку у разі наявності у платника податкового боргу за податками, зборами територіальні органи Міндоходів зобов'язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник, в рахунок погашення боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником. У такому самому порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника відповідно до статті 95 Податкового кодексу України або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Така сама норма міститься в ч. 6 ст. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», а саме за рахунок сум, що надходять від платника єдиного внеску або від державної виконавчої служби, погашаються суми недоїмки, штрафних санкцій та пені у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі якщо платник має несплачену суму недоїмки, штрафів та пені, сплачені ним суми єдиного внеску зараховуються в рахунок сплати недоїмки, штрафів та пені у порядку календарної черговості їх виникнення.

Як вбачається з картки облікового рахунку платника єдиного внеску ОП НВК «Ор Самеах» (код ЄДРПОУ 26543362), станом на 30.09.2013 року за позивачем рахувалась недоїмка у розмірі 33, 24 грн.

Також з картки вбачається, що позивачем нараховано за вересень 2013 року податкові зобов'язання на суму 125494,94 грн. та сплачені у зазначеному розмірі 21.10.2013 року. При цьому, відповідно до Порядку, частиною сплачених коштів за черговістю погашено заборгованість у розмірі 33, 24 грн., яка рахувалась за позивачем станом на 30.09.2013 року, у зв'язку з чим знов утворилась заборгованість у розмірі 33, 24 грн.

Разом з тим, на суму 33, 24 грн. податковим органом застосовано штрафну санкцію за порушення термінів сплати податкових зобов'язань у розмірі 3, 32 грн. та нараховано пеню у розмірі 0, 96 копійок. (а.с. 79).

19.11.2013 року позивач здійснив оплату на суму 125424,55 грн., 1270,44 грн. та 100, 00 грн. та погашено суму недоїмки у розмірі 33, 24 грн., у зв'язку з чим контролюючим органом нарахована пеня у розмірі 0,96 грн. та штрафна санкція в розмірі 10 % - 3, 32 грн.

20.11.2013 року платником внеску нараховано суму податкових зобов'язань у розмірі 126 771, 53 грн., при цьому зважаючи на те, що частина сплаченої 19.11.2013 року суми погасила попередню заборгованість, знов утворилась заборгованість у розмірі 9, 78 грн. Таким чином, податковим органом застосовано штрафну санкцію 10% на суму - 0, 98 грн. та нараховано пеню в розмірі 0, 05 грн.

20.02.2014 року ОП НВК «Ор Самеах» нараховано податкові зобов'язання за січень 2014 року на суму 127374,48 грн. Термін сплати сплинув 20.02.2014 року, проте зобов'язання сплачені не були. З урахуванням наявної у позивача переплати у розмірі 364, 61 грн., сума заборгованості станом на 21.02.2014 року склала 127009,87 грн. (а.с. 80).

04.03.2014 платник здійснив сплату у сумі 40073,42 грн., на яку нарахована пеня - 480.88 грн. та штрафна санкція 10% - 4007, 34грн. (а.с. 80, 129)

18.03.2014 здійснена сплата у сумі 87301,06 грн. На фактично сплачену суму недоїмки (86936.45 грн.) нарахована пеня - 2260,35 грн. та штрафна санкція 10% - 8693,65грн. (а.с. 80, 130).

Платником самостійно по звітному строку за лютий 2014 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 130527,91 грн., граничний термін сплати 20.03.2013 року, сплачено не в повному обсязі. Сума недоїмки платника станом на 20.03.2014 року становить 130163,30 грн. (а.с. 80)

Платник 11.04.2014 здійснює сплату платежу у сумі 127100, 37 грн., на яку нарахована пеня - 2796,21 грн. та штрафна санкція 10%-12710,04грн. (а.с. 80, 132.). Сума недоїмки залишається 3062,93 грн.

Платник 11.04.2014 здійснив сплату у сумі 3427,52 грн. На фактично сплачену суму недоїмки - 3062,93 грн. нарахована пеня та штрафна санкція:

- за період з 21.03.14 по 11.04.14 на суму погашеної недоїмки - 3062,93 грн. (22 дні) нарахована пеня - 67,38 грн. штрафна санкція 10% - 306,29грн. (а.с. 80, 132).

Платником самостійно по звітному строку за березень 2014 року нараховано єдиний

внесок на суму зобов'язань 127725, 43 грн., граничний термін сплати 22.04.2014 року,

сплачено не в повному обсязі. Сума недоїмки платника станом на 22.04.2014 року становить 127360,84 грн.

Платником самостійно по звітному строку за квітень 2014 року нараховано єдиний

внесок на суму зобов'язань 127892,23 грн., граничний термін сплати 20.05.2014 року, не

сплачено. Сума недоїмки платника станом на 20.05.14 року становить 255253,07 грн. (а.с. 80)

Платник 26.05.2014 здійснив сплату платежу у сумі 38207,39 грн., на яку за період з 23.04.14 по 26.05.14 (34 днів) нарахована пеня - 1299, 05 грн. та штрафна санкція 10% - 3820,74грн.

Платником самостійно по звітному строку за травень 2014 року нараховано єдиний

внесок на суму зобов'язань 129500, 38 грн., граничний термін сплати 20.06.2014 року,

сплачено не в повному обсязі. Сума недоїмки платника станом на 20.06.2014 року становить 257028,02 грн.

Платник 20.06.2014 здійснює сплату платежу у сумі 89518,04 грн. На фактично сплачену суму недоїмки нараховано

- за період з 23.04.14 по 20.06.14 на суму погашеної недоїмки - 89153,45 грн. (59 днів) нарахована пеня - 5260,05 грн., штрафна санкція 10%-8915.35грн.;

- за період з 21.05.14 по 20.06.14 на суму погашеної недоїмки - 364.59 грн. (31 днів) нарахована пеня - 11,3 грн., штрафна санкція 10%- 36,46грн. (а.с. 81, 135)

Платник 04.07.2014 здійснив сплату платежів:

- у сумі 273,01 грн., на яку за період з 21.05.14 по 04.07.14 (45 днів) нарахована пеня - 12,29 грн. штрафна санкція 10%-27,3грн.

- у сумі 40001,43 грн., на яку за період з 21.05.14 по 04.07.14 (45 днів) нарахована пеня - 1800,06 грн., штрафна санкція 10%-4000,14грн. (а.с. 137)

Платником самостійно по звітному строку за червень 2014 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 127906,00 грн., граничний термін сплати 21.07.2014 року. Сума недоїмки платника станом на 21.07.2014 року становить 257025,92 грн.

Платник 21.07.2014 здійснив сплату платежу у сумі 87633,66 грн.

На фактично сплачену суму недоїмки (87253,2 грн.) за період з 21.05.14 по 21.07.14 (62 днів) нарахована пеня - 5409,7 грн., штрафна санкція 10% - 8725,32грн.; за період з 21.06.14 по 21.07.14 на суму погашеної недоїмки - 380.46 грн. (31 день) нарахована пеня - 11,79 грн., штрафна санкція 10%-38.05грн. (а.с. 81, 138)

Платником самостійно по звітному строку за липень 2014 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 129536,04 грн., граничний термін сплати 20.08.2014 року, не сплачено. Сума недоїмки платника станом на 20.08.2014 року становить 386561,96 грн.

Платник 29.08.2014 здійснив сплату платежу у сумі 127288,55 грн., на яку за період з 21.06.14 по 29.08.14 (70 днів) нарахована пеня - 8910,20 грн., штрафна санкція 10%-12728.86грн.

Також 29.08.2014 сплачено 2086,16 грн. На фактично сплачену суму недоїмки (1831,37 грн.) за період з 21.06.14 по 29.08.14 (70 днів) нарахована пеня - 128,20 грн., штрафна санкція 10% - 183.14грн.; за період з 22.07.14 по 29.08.14 на суму погашеної недоїмки - 254.79 грн. (39 днів) нарахована пеня - 9,94 грн. штрафна санкція 10% - 25,48грн.

Також 29.08.2014 здійснено ще сплату платежу у сумі 30731,40 грн., на яку за період з 22.07.14 по 29.08.14 (39 днів) нарахована пеня - 1198,52 грн., штрафна санкція 10%-3073,14грн.

Також на сплачену 29.08.2014 суму платежу у розмірі 125,67 грн. нарахована пеня та штрафна санкція за період з 22.07.14 по 29.08.14 (39 днів) нарахована пеня - 4,90 грн. штрафна санкція 10%-12,57грн.

Платник 10.09.2014 здійснив сплату платежів:

- у сумі 2970,71 грн., на яку нараховано пеню та штрафну санкцію за період з 22.07.14 по 10.09.14 (51 день) нарахована пеня - 151,51 грн. штрафна санкція 10%-297,07грн.;

- у сумі 94203,89 грн., на яку за період з 22.07.14 по 10.09.14 на суму погашеної недоїмки - 93823,43 грн. (51 день) нарахована пеня - 4784,99 грн., штрафна санкція 10% - 9382,34 грн.; за період з 21.08.14 по 10.09.14 на суму погашеної недоїмки - 380,46 грн. (21 днів) нарахована пеня - 7,99 грн., штрафна санкція 10%-38,05грн. (а.с. 81-82, 139)

Платником самостійно по звітному строку за серпень 2014 року нараховано єдиний

внесок на суму зобов'язань 132981, 94 грн., граничний термін сплати 22.09.2014 року,

сплачено не в повному обсязі. Сума недоїмки платника станом на 22.09.2014 року становить 262137, 52 грн.

Платник 03.10.2014 здійснив сплату платежу у сумі 47825,00 грн. На фактично сплачену суму недоїмки за період з 21.08.14 по 03.10.14 (44 дні) нарахована пеня - 2104,30 грн., штрафна санкція 10% - 4782,50 грн. (а.с. 82, 142)

Платником самостійно по звітному строку за вересень 2014 року нараховано єдиний

внесок на суму зобов'язань 151942,27 грн., граничний термін сплати 20.10.2014 року, не сплачено. Сума недоїмки платника станом на 20.10.2014 року становить 366254,79 грн.

Платником самостійно по звітному строку за жовтень 2014 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 151982,11 грн., граничний термін сплати 20.11.2014 року, не сплачено. Сума недоїмки платника станом на 20.11.2014 року становить 518236,90 грн.

Платником самостійно по звітному строк за листопад 2014 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 151846,61 грн., граничний термін сплати 22.12.2014 року, не сплачено. Сума недоїмки платника станом на 22.12.2014 року становить 670083,51 грн.

Платником самостійно по звітному строку за грудень 2014 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 153371,05 грн.. граничний термін сплати 20.01.2015 року, не сплачено. Сума недоїмки платника станом на 20.01.2015 року становить 823 454,56 грн.

Платником самостійно по звітному строку за січень 2015 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 151 887.1 1 грн., граничний термін сплати 20.02.2015 року, не сплачено. Сума недоїмки платника станом на 20.02.2015 року становить 975 341,67 грн.

Платником самостійно по звітному строку за лютий 2015 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 155 671,28 грн., граничний термін сплати 20.03.2015 року, не сплачено. Сума недоїмки платника станом на 20.03.2015 року становить 1 131 012,95 грн.

Платником самостійно по звітному строку за березень 2015 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 157 717,36 грн., граничний термін сплати 20.04.2015 року, не сплачено. Сума недоїмки платника станом на 20.04.2015 року становить 1 288 730,31 грн. (а.с.83)

Платник 12.05.2015 здійснив сплату платежу у сумі 2185,67 грн. На фактично сплачену суму недоїмки за період з 21.08.14 по 12.05.15 (265 днів) нарахована пеня - 579,20 грн., штрафна санкція 10% - 218.57грн.

Платник 12.05.2015 здійснив сплату платежу у сумі 91911,33 грн. На фактично сплачену суму недоїмки 91911,33 грн. нарахована пеня та штрафна санкція:

- за період з 21.08.14 по 12.05.15 на суму погашеної недоїмки - 79144,91 грн. (265 днів) нарахована пеня - 20973,40 грн., штрафна санкція 10%-7914,49 грн.;

- за період з 23.09.14 по 12.05.15 на суму погашеної недоїмки - 12766,42 грн. (232 днів) нарахована пеня - 2961,81 грн. штрафна санкція 10%-1276,64 грн. (а.с. 83, 150).

Платник 18.05.2015 здійснив сплату платежу у сумі 211448,07 грн. На фактично сплачену суму недоїмки нарахована пеня та штрафна санкція:

- за період з 23.09.14 по 18.05.15 на суму погашеної недоїмки - 120215,52 грн. (238 днів) нарахована пеня - 28611,29 грн., штрафна санкція 10%-12021,55 грн.;

- за період з 21.10.14 по 18.05.15 на суму погашеної недоїмки - 91232,55 грн. (210 днів) нарахована пеня - 19158,84 грн. штрафна санкція 10%-9123,26 грн.

Платник 18.05.2015 здійснив сплату платежу у сумі 4511,93 грн. На фактично сплачену суму недоїмки за період з 21.10.14 по 18.05.15 (210 днів) нарахована пеня - 947,51 грн., штрафна санкція 10% - 451,19 грн. (а.с. 83, 151)

19.05.2015 сплачено платежу у сумі 200000,00 грн. На фактично сплачену суму недоїмки нараховано:

- за період з 21.10.14 по 19.05.15 на суму погашеної недоїмки - 56197,79 грн. (211 днів) нарахована пеня - 11857,73 грн., штрафна санкція 10%-5619,78 грн.;

- за період з 21.11.14 по 19.05.15 на суму погашеної недоїмки - 143802,21 грн. (180 днів) нарахована пеня - 25884,40 грн., штрафна санкція 10%-14380,22 грн. (а.с. 83, 152)

Платником самостійно по звітному строку за квітень 2015 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 161365,54 грн., граничний термін сплати 20.05.2015 року, не сплачено. Сума недоїмки платника станом на 20.05.2015 року становить 940 038,85 грн.

Платник 28.05.2015 здійснив сплату платежу у сумі 450000,00 грн. На фактично сплачену суму недоїмки (450000,00 грн.) нараховується пеня та штрафна санкція.

- за період з 21.11.14 по 28.05.15 на суму погашеної недоїмки - 8179,90 грн. (189 днів) нарахована пеня - 1546,00 грн. штрафна санкція 10%-817,99 грн. ;

- за період з 23.12.14 по 28.05.15 на суму погашеної недоїмки - 151846,61 грн. (157 днів) нарахована пеня - 23839.92 грн. штрафна санкція 10%-15184.66 грн. :

- за період з 21.01.15 по 28.05.15 на суму погашеної недоїмки - 153371,05 грн. (128 днів) нарахована пеня - 19631.49 грн. штрафна санкція 20%-30674,21 грн.;

- за період з 21.02.15 по 28.05.15 на суму погашеної недоїмки - 136602.44 грн. (97 днів) нарахована пеня - 13250.44 грн. штрафна санкція 10%-27320,49 грн. (а.с. 83, 152)

Платник 03.06.2015 здійснив сплату платежу у сумі 200000,00 грн. На фактично сплачену суму недоїмки (200000,00 грн.) нарахована пеня та штрафна санкція:

- за період з 21.02.15 по 03.06.15 на суму погашеної недоїмки - 15284.67 грн. (103 днів) нарахована пеня - 1574.32 грн. штрафна санкція 20%-3056,93 грн.;

- за період з 21.03.15 по 03.06.15 на суму погашеної недоїмки - 155671,28 грн. (75 днів) нарахована пеня - 11675.35 грн. штрафна санкція 20%-31134,26 грн. ;

- за період з 21.04.15 по 03.06.15 на суму погашеної недоїмки - 29044,05 грн. (44 днів) нарахована пеня - 1277.04 грн. штрафна санкція 20%-5808.81 грн. (а.с. 84, 153).

Платник 12.06.2015 здійснив сплату платежу у сумі 210000,00 грн. На фактично сплачену суму недоїмки (210000,00 грн.) нараховується пеня та штрафна санкція:

- за період з 21.04.15 по 12.06.15 на суму погашеної недоїмки - 128673,31 грн. (53 днів) нарахована пеня-6819,69 грн. штрафна санкція 20%-25734,66 грн.;

- за період з 21.05.15 по 12.06.15 на суму погашеної недоїмки - 81326,69 грн. (23 днів) нарахована пеня - 1870,51 грн. штрафна санкція 20%-16265,34 грн. (а.с. 84, 154)

Платник 16.06.2015 сплатив 26591,89 грн. На фактично сплачену суму недоїмки за період з 21.05.15 по 16.06.15 (27 днів) нарахована пеня - 71 7.98 грн. штрафні санкція 20%-5318,38 грн. (а.с. 84, 154)

Платник 19.06.2015 здійснює сплату платежу у сумі 55123, 00 грн. На фактично сплачену суму недоїмки за період з 21.05.15 по 19.06.15 на суму погашеної недоїмки - 53446,96 грн. (30 днів) нарахована пеня - 1603, 41 грн. штрафна санкція 20% - 10689,39 грн. (а.с. 84, 155).

Платником самостійно за травень 2015 року, з порушенням строку подання звітності, а саме - 26.06.2015, нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 172150,43 грн. з урахуванням наявної переплати в розмірі 1676,04 грн. сума недоїмки платника станом на 26.06.2015 року становить 170 474.39 грн.

Платник 06.07.2015 здійснив сплату платежів:

- у сумі 2615,00 грн. На фактично сплачену суму недоїмки за період з 27.06.15 по 06.07.15 (10 днів) нарахована пеня - 26.15 грн., штрафна санкція 20%-523,00 грн.;

- у сумі 97385, 00 грн. На фактично сплачену суму недоїмки за період з 27.06.15 по 06.07.15 (10 днів) нарахована пеня - 973.85 грн., штрафна санкція 20%-19477,00 грн. (а.с. 84, 156).

Платник 10.07.2015 здійснив сплату платежу у сумі 72150, 62 грн. На фактично сплачену суму недоїмки (70474,39 грн.) за період з 27.06.15 по 10.07.15 (14 днів) нарахована пеня - 986,64 грн. штрафна санкція 20% - 14094,88 грн. (а.с. 84, 157).

Платником самостійно по звітному строку червень 2015 року нараховано єдиний внесок на суму зобов'язань 142617, 27 грн., граничний термін сплати 20.07.2015 року, з урахуванням переплати в розмірі 1676, 23 грн. сума недоїмки платника станом на 20.07.2015 року становить 140188,19 грн. (а.с. 84)

Платник 29.07.2015 здійснив сплату у сумі 57096,16 грн. На фактично сплачену суму недоїмки (за період з 21.07.15 по 29.07.15 (9 днів) нарахована пеня - 513,87 грн. штрафна санкція 20% - 11419,23 грн. (а.с. 84, 158)

Платник 10.08.2015 здійснив сплату платежу у сумі 85521,27 грн. На фактично сплачену суму недоїмки (83092,03 грн.) за період з 21.07.15 по 10.08.15 (21 день) нарахована пеня - 1744,93 грн., штрафна санкція 20% - 16618,41 грн. (а.с. 84, 159).

Всі нараховані контролюючим органом суми штрафних санкцій та пені зазначені в додатку №6 до акту перевірки № 8435/15-53-17-06/26543362 від 23.11.2015 року. (а.с. 92-93).

Отже, враховуючи вищевикладене, суд вважає, що висновки посадових осіб ДПІ у Приморському районі, викладені в акті перевірки щодо порушення позивачем строків сплати єдиного внеску є обґрунтованими. Також відповідачем вірно застосовані розміри штрафних санкцій 10% до 01.01.2015 року та 20% з 01.01.2015 року.

Посилання позивача, на підтвердження неправомірності спірного рішення, на те, що в рішенні не зроблено поділ суми на 10% та 20%, суд вважає необґрунтованими, оскільки з розрахунку штрафних санкцій, облікової картки платника податків та банківських виписок вбачається, що сума штрафних санкцій розрахована вірно в залежності від періоду (до 01.01.2015 року та з 01.01.2015 року), при цьому зазначення загальної суми штрафних санкцій однією сумою в одному рядку, не вплинула на визначення розміру фінансової санкції за вчинене правопорушення, а отже це не може бути підставою для визнання рішення неправомірним та його скасування.

Також суд вважає неспроможними доводи позивача, щодо неправомірності спірного рішення з огляду на відсутність в Акті перевірки від 23.11. 2015 р. № 8435/15-53/17-06/26543362, всіх додатках до нього, а також в наданих відповідачем в судових засіданнях аналітичних таблицях дат фактичної сплати позивачем єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що вони могли б бути одним з джерел для визначення нібито несвоєчасності сплати позивачем єдиного внеску, оскільки ці доводи спростовуються зібраними по справі доказами.

Частиною 1 ст. 71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Таким чином, враховуючи встановлені в судовому засіданні обставини, суд дійшов до висновку, що рішення про застосування фінансових санкцій від 07.12.2015 року № НОМЕР_1 є правомірним та обґрунтованим.

Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.

За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, суд дійшов до висновку, що адміністративний позов є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 94, 159 - 163, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Відмовити в задоволенні адміністративного позову Одеського приватного навчально-виховного комплексу В«Дошкільний навчальний заклад - спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів В«Ор СамеахВ» Одеської області до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення від 07.12.2015 року № НОМЕР_1, в повному обсязі.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд у строки та в порядку встановлені ст. 186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 254 КАС України.

Повний текст постанови складено та підписано 04 жовтня 2016 року.

Суддя О.А. Левчук

Відмовити в задоволенні адміністративного позову Одеського приватного навчально-виховного комплексу В«Дошкільний навчальний заклад - спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів В«Ор СамеахВ» Одеської області до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення від 07.12.2015 року № НОМЕР_1, в повному обсязі.

04 жовтня 2016 року.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.10.2016
Оприлюднено11.10.2016
Номер документу61844188
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/2411/16

Ухвала від 19.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 19.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 26.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 11.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 12.12.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Федусик А. Г.

Ухвала від 20.10.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Федусик А. Г.

Ухвала від 20.10.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Федусик А. Г.

Постанова від 04.10.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Постанова від 29.09.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 15.09.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні