Рішення
від 04.10.2016 по справі 909/620/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 жовтня 2016 р. Справа № 909/620/16

Господарський суд Івано-Франківської області у складі: судді Фанди О.М., секретаря судового засідання Поліводі С.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, 76019,

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія", площа Ринок, 14, м. Івано-Франківськ, 76018,

третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004,

про визнання укладеним договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, м. Івано-Франківська в редакції позивача

за участю:

від позивача: ОСОБА_1 - представник, (довіреність б/н від 12.09.2016 року)

від відповідача: ОСОБА_2 - повірений, (довіреність № 01-01 від 08.08.2016 року; паспорт серія ВО № 678463 від 29.02.2000 року)

від третьої особи: Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради: ОСОБА_3 - представник, (довіреність вих № 1588/01-20/14в від 16.08.2016 року; паспорт серія СЕ № 517145 від 02.12.2009 року)

встановив: Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (далі - позивач) звернулось до господарського суду Івано-Франківської області із позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія" (далі - відповідач) третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради про визнання укладеним договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Івано-Франківська в редакції позивача.

Позовні вимоги обгрунтовані невиконанням відповідачем обов"язку щодо укладення договору про пайову участь, який передбачено ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Представник позивача в судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги з підстав, викладених у позовній заяві ( вх.№7595/16 від 25.07.2016 р.) та просить суд позов задовольнити.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідачем не виконано обов'язок щодо укладення договору про пайову участь, який передбачено ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності", Положення про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села та введено в експлуатацію об'єкт будівництва без укладення вказаного договору. Направлений 20.05.2016р. позивачем на адресу відповідача лист-пропозицію з проектом договору та додатком, що містив розрахунок розміру пайової участі, складеного відповідно до примірного договору, передбаченого Положенням, залишив без реагування, у зв'язку з чим цей договір з додатком підлягає укладенню в судовому порядку.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив частково, з підстав викладених у відзиві на позовну заяву (вх.12734/16 від 13.09.16), зокрема в частині визначення розміру пайової участі. Вважає укладення такого договору безпідставним та таким, що суперечить положенням ОСОБА_4 України " Про регулювання містобудівної діяльності.

Представник третьої особи позовні вимоги підтримав з підстав викладених у письмовому поясненні (вх.№12719/16 від 13.09.16) та просить суд позов задовольнити.

З'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно та повно дослідивши надані докази, суд встановив наступне.

10 травня 2016 року ТзОВ В«Прикарпатська туристична компаніяВ» , як замовника будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Галицькій 118В звернулось із листом про підготовку та надання для підписання проекту договору про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

Листом №2-15/261 від 20 травня 2016 року фінансове управління виконавчого комітету міської ради звернулось до ТзОВ В«Прикарпатська туристична компаніяВ» , з пропозицією (офертою) укласти договір про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, надавши проект такого договору з Додатком розрахунку розміру пайової участі, складеного відповідно до типового договору, передбаченого Положенням В«Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури містаВ» .

Відповідач відповідь на дану пропозицію не надав, договір не підписав.

Вказана обставина, а також законодавчо встановлена необхідність укладення договору про пайову участь стали підставою для звернення Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради до ТзОВ В«Прикарпатська туристична компанія", третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради про визнання укладеним договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Івано-Франківська в редакції позивача.

Відповідно до ч. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Частиною 4 вказаної статті передбачено, що у випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов'язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.

Частиною 1 ст. 14 Цивільного кодексу України встановлено, що цивільні обов'язки виконуються у межах встановлених договором або актом цивільного законодавства.

Згідно із ч. 2. ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Підпунктом 5 п. а) ч. 1 ст. 28 ОСОБА_4 України "Про місцеве самоврядування" передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: залучення на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на відповідній території, та коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання на пайових засадах об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч.ч. 1 - 3 ст. 40 ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності" замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.

Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

За приписами п.1.2 Положення про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста замовники будівництва залучаються до пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста виключно на підставі укладених з виконавчим комітетом договорів про пайову участь.

Відповідно до п. 1.3 Положення замовник будівництва зобов'язаний повідомити виконавчий комітет про будь-які вчинені ним дії щодо забудови земельної ділянки, відповідно до діючого законодавства та укласти договір на пайову участь.

Згідно з абзацом 2 п. 3.1 Положення замовник зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, крім випадків, передбачених пунктом 6.6., 6.7 цього положення.

Договір про пайову участь укладається на підставі звернення Замовника будівництва на ім'я першого заступника міського голови та вихідних даних на проектування об'єктів містобудування (технічних умов та містобудівних умов і обмежень (п.4.4 Положення).

Згідно п. 1.4 Положення, в разі, якщо замовник не звернувся про укладання Договору та не підписав у встановлені терміни, виконавчий комітет та/або фінансове управління вправі подати позовну заяву про укладання Договору в судовому порядку.

В силу вимог статті 144 Конституції України та статті 73 ОСОБА_4 України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування при виконанні своїх функцій приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Таким чином приписами статті 40 ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено обов'язок замовника будівництва прийняти пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, який реалізується шляхом укладення відповідного договору в порядку, визначеному ОСОБА_4 та деталізованому актом органу місцевого самоврядування. Правовий аналіз частин 8 та 9 у сукупності з іншими положеннями цієї статті ОСОБА_4 дозволяє дійти висновку про те, що обов'язок щодо ініціювання укладення такого договору покладено саме на замовника будівництва, оскільки пов'язується з його зверненням до органу місцевого самоврядування.

Такий договір має бути укладеним в обов'язковому порядку, в межах строку, встановленого ч. 9 ст. 40 ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності". Неукладення договору свідчить про недотримання вимог законодавства і має наслідком порушення прав та інтересів відповідної територіальної громади, тому є необхідним для правильного з"ясуваня причини його неукладання.

Як було встановлено вище замовник ТзОВ "Прикарпатська туристична компанія" зверталась до виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради щодо укладення Договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, однак із запропонованою редакцією позивача укласти спірний договір, зокрема в частині методики визначення розміру пайового внеску відповідач не погодився.

Оскільки, органи місцевого самоврядування знаходяться поза межами процедури прийняття об'єктів будівництва в експлуатацію та позбавлені можливості контролювати момент його здійснення, неукладення такого договору з підстав невиконання замовником обов'язку щодо звернення до органу місцевого самоврядування з відповідною пропозицією свідчить про його ухилення від укладення договору, відтак може бути оскаржено в судовому порядку, у тому числі і після прийняття об'єкту будівництва в експлуатацію.

Строк визначений ОСОБА_4 України " Про регулювання містобудівної діяльності" та Положенням про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (у 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта в експлуатацію), встановлений саме для добровільного виконання стороною обов'язку, і не виконання такого зобов'язання не звільняє замовника від укладення договору, адже невиконання замовником обов'язку, передбаченого ОСОБА_4, не може надавати йому переваг перед замовником, що виконав обов'язок.

З наведеного випливає, що трактування того, що ч. 9 ст. 40 ОСОБА_4 України " Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено присічний строк протягом якого може бути укладено відповідний Договір і сплив цього строку звільняє сторони від необхідності його укладення є помилковий. Аналогічна позиції викладена в постановах Вищого господарського суду України у справах №916/242/14 від 21.04.2015 р., №909/946/15 від 20.04.2016 р. та №909/948/15 від 20.04.2016 р.

Так, згідно з рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2002р. №15-рп-2002 (справа №1-2/2002 про досудове врегулювання спорів) право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист.

Верховний Суд України у постанові від 20.11.2012р. (справа №28/5005/640/2012) наголошує, що обрання певного засобу правового захисту, у тому числі і досудового врегулювання спору, є правом, а не обов'язком особи, яка добровільно, виходячи з власних інтересів, його використовує.

Отже, надсилання відповідачу пропозиції про укладення спірного договору є виключно правом, а не обов'язком позивача, що не позбавляє його права звернутися до суду з позовом про спонукання до укладення договору.

Згідно з частиною третьою статті 179 ГК України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, зокрема, якщо існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору.

ОСОБА_4 України В«Про регулювання містобудівної діяльностіВ» є імперативними та визначають обов'язок замовника будівництва (відповідача) укласти договір про пайову участь у розвитку інфраструктури відповідного населеного пункту.

Разом із тим, частиною першою статті 648 ЦК України встановлено, що зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.

Частиною дев'ятою статті 40 ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено істотні умови договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, якими є: розмір пайової участі, строк (графік) сплати пайової участі, відповідальність сторін. Крім того, невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками.

Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк (графік) сплати пайової участі; 3) відповідальність сторін.

Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього ОСОБА_4.

Згідно із ч.ч. 5, 8, 9 ст. 40 ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності" (в редакції чинній на момент здачі об'єкта в експлуатацію) величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.

Тобто, ч.5 ст. 40 ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності" чітко передбачає дві методики визначення розміру пайового внеску: перша, що є основою та має пріоритет - визначення розміру з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об"єкта; друга - у разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об"єкта не визначена вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створення потужності.

Отже орган місцевого самоврядування відповідно до ч.1 ст. 40 ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності" вправі визначати тільки порядок залучення, порядок розрахунку розміру і порядок використання коштів пайової участі, однак в жодному випадку не має права змінювати методику розрахунку розміру пайового внеску.

Розмір пайового внеску в проекті договору про пайову участь, який фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради просить визнати укладеним був визначений на основі опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв. об"єкту в Івано-Франківській області встановленого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.04.2016р. №103 у розмірі 5 902 грн. 50 коп.

Слід зазначити, що відповідно до п.12.5 Положення про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста, на яке позивач посилається як на підставу обрахування розміру пайової участі, визначає, що Положення діє в частині, що не суперечить чинному законодавству, а не врегульовані ним питання, регулюються згідно з нормами чинного законодавства.

З урахуванням наведеного, суд приходить до висновку, що визначення розміру пайового внеску повинно відбуватись з урахуванням загальнокошторисної вартості будівництва об"єкта, як це передбачено в ч. 5 ст. 40 ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Відповідно до Експертної оцінки Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради "Про-експерт" загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 23.05.2016 року складає 47 811 446 грн.

Відповідно до поданого відповідачем розрахунку розміру пайового внеску з урахуванням експертної оцінки розмір пайового внеску за 1 м. кв. складає 4 427 грн. 03 коп. Загальний розмір пайового внеску складає 1 837 429 грн. 94 коп.

Запропонована позивачем редакція договору містить всі істотні умови договору та відповідає нормам чинного законодавства, крім розміру пайового внеску.

Згідно зі ст. 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. День набрання чинності рішенням суду вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

Згідно ч. 3 ст. 84 ГПК України у спорі, що виник при укладанні або зміні договору, в резолютивній частині вказується рішення з кожної спірної умови договору, а у спорі про спонукання укласти договір - умови, на яких сторони зобов'язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект договору.

Відповідно до пункту 9.9. постанови пленуму Вищого господарського кодексу України № 6 від 23.03.2012р. "Про судове рішення" у рішенні про спонукання укласти договір господарські суди повинні зазначати умови, на яких сторони зобов'язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект цього договору, наприклад: "Вважати договір (найменування договору) укладеним на умовах поданого (найменування позивача) проекту цього договору", а в разі необхідності - з викладенням у рішенні умов (пунктів) договору повністю або в певній частині. Якщо ж умови (пункти) поданого позивачем проекту договору судом прийнято лише в певній частині, то решта умов (пунктів), до яких вносяться зміни порівняно з проектом, викладається в резолютивній частині судового рішення.

Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень; докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

Згідно ч.1 та ч.2 ст.43 ГПК України відповідно господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом; ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

За наведених обставин, суд приходить до висновку про задоволення позову про визнання договору про пайову участь замовників будівництва у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, Фінансовим управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія" укладеним у запропонованій позивачем редакції, з внесенням уточнень в умови договору щодо розміру пайового внеску.

Судові витрати за правилами ст. 49 Господарського процесуального кодексу України слід стягнути з відповідача на користь позивача.

Керуючись ст. ст. 19, 144 Конституції України, ст.ст.11, 14, 648 Цивільного кодексу України, ст. ст 179, 187 Господарського кодексу України, ст. 40 ОСОБА_4 України "Про регулювання містобудівної діяльності", ст. 28 ОСОБА_4 України "Про місцеве самоврядування", ст. ст.33, 43, 49, ст. ст. 82 -85 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

в и р і ш и в :

частково задовольнити позов Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія", третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради про визнання укладеним договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Івано-Франківська між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, Фінансовим управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія" укладеним у запропонованій позивачем редакції.

Визнати Договір про пайову участь замовників будівництва у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради (вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, код 04054346), Фінансовим управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, код 02314062) та товариством з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія" ( площа Ринок, 14, м. Івано-Франківськ, 76018, код 32077561) укладеним у наступній редакції:

ДОГОВІР №


про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку

інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста

м. Івано-Франківськ В« ____ "


2016 р.

Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (далі - Виконком) в особі заступника міського голови ОСОБА_5, що діє на підставі ОСОБА_4 України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положення «Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста» (сторона 1), фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (далі - Фінансове управління) в особі начальника ОСОБА_6, що діє на підставі Положення «Про фінансове управління виконавчого комітету міської ради» (сторона 2) з однієї сторони, та товариство з обмеженою відповідальністю «Прикарпатська туристична компанія» (далі - Замовник) в особі директора ОСОБА_7, (далі - Замовник) що діє на підставі Статуту (сторона 3), з іншої сторони, а разом надалі - Сторони, у відповідності до Положення «Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста» а також беручи до уваги те, що Замовник у відповідності до ОСОБА_4 України В«Про регулювання містобудівної діяльностіВ» зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська, констатуючи, що правовідносини, які виникають за цим Договором, є майново-господарськими зобов'язаннями і обов'язковими до виконання, уклали цей договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (далі - Договір) про наступне:

1. Предмет Договору

1.1. За цим Договором Замовник, що здійснює будівництво багатоквартирного житлового будинку на вул. Галицькій, 118 «В», в порядку та на умовах, визначених Договором, бере участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська.

1.2. Земельна ділянка, на якій здійснюється будівництво об'єкта, розташована за адресою: м. Івано-Франківськ, ріг вул. Галицька-Добролюбова, договір оренди землі №254 від 30.07.2012року.

2. Обов'язки сторін

2.1. Замовник зобов'язується сплатити пайовий внесок у розмірі та у терміни, визначені Договором.

2.2. Виконком зобов'язується використати кошти отримані від Замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

3. Розмір і порядок сплати пайового внеску

3.1. Розрахунок розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку 1 до Договору.

3.2 Величина пайового внеску визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру) затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у сумі 5 902,50 грн. (без ПДВ).

3.3 Замовник сплачує пайову участь у сумі 1 837 429, 94 грн. до прийняття об 'єкта в експлуатацію.

4. Строк дії Договору

4.1. Договір набуває чинності з моменту його реєстрації і діє до моменту повного виконання умов Договору.

5. Відповідальність сторін

5.1. При простроченні платежу, визначеного пунктом 3.3 Договору, Замовник сплачує до міського бюджету суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, три проценти річних від простроченої суми та пеню у розмірі 120 % річних облікової ставки НБУ, що діє у період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожний прострочений день.

5.2. Спори, пов'язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, вирішуються комісією з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, в іншому випадку в судовому порядку, згідно чинного законодавства.

6. Інші умови

6.1. Тлумачення термінів Договору здійснюється згідно Положення «Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста».

6.2. Зміни до Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляється додатковою угодою до цього Договору, у разі невиконання пункту 3.3, з урахуванням пункту 5.1, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, про що повідомляє Замовника.

6.3. Зміни до Договору оформляються додатком, який є його невід'ємною частиною і мають однакову юридичну силу, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін. В разі невиконання пункту 3.3 з урахуванням пункту 5.1 Договору, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, оформляючи додатком, про що повідомляє замовника.

6.4. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов Договору та не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного в Україні законодавства.

6.5. Договір складений на 3-х сторінках у 2-х примірниках, кожний із яких має однакову юридичну сили.

Місцезнаходження та реквізити сторін

Виконавчий комітет Івано-Франківської ТзОВ «Прикарпатська туристична

міської ради компанія»

м. Івано-Франківськ м. Івано-Франківськ

вул. Грушевського, 21, площа Ринок, 14

тел.556515

Одержувач платежу:

міський бюджет м. Івано-Франківська Ідентифікаційний код 32077561

24170000

код: 37952250

р/р: 31511921700002

МФО: 836014

УДКСУ в м. Івано-Франківську

Призначення платежу :

на інженерно-транспортну та

соціальну інфраструктуру міста

Виконком


/ОСОБА_5/ Замовник_____/ОСОБА_7/

МП МП

Фінансове управління виконавчого комітету

Івано-Франківської міської ради

м. Івано-Франківськ

вул. Дністровська, 28

тел. 785005

Фінансове управління


/ОСОБА_6/

МП

Додаток

до Договору №


від "___"
2016 р. про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста

Розрахунок розміру пайової участі

(єдиний)

Об'єкт: багатоквартирний житловий будинок на вул. Галицькій, 118 "В"

Загальна кошторисна вартість 47811446,00

Показник опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв. об'єкту будівництва в Івано-Франківській обл.,(без ПДВ), грн 4 427,03

Площа об'єкта будівництва, м. кв. (житло) 8.773,20

Площа об'єкта будівництва, м. кв. (нежитло) 916,00

Відсоток, передбачений п.6.2.2 Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" від 18.10.2013 року (житло) 4

Відсоток, передбачений п.6.2.1 Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" від 18.10.2013 року (нежитло) 7

Розмір пайової участі всього, грн., з них: 1 837 429,94

Розмір пайової участі на соціальну інфраструктуру міста, грн. 1 286 200,26

Розмір пайової участі на інженерно-транспортну інфраструктуру міста, грн. 551 229,68

Одержувач платежу:

МБ м.Івано-Франківськ

24170000

код: 37952250

р/р: 31511921700002

МФО: 836014

УДКСУ в м. Івано-Франківську

Призначення платежу:

на інженерно-транспортну інфраструктуру міста

Виконком


/ОСОБА_5/ Замовник
/ОСОБА_7/

Фінансове управління


/ОСОБА_6/

В решті позову відмовити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія" (площа Ринок, 14, м. Івано-Франківськ, 76018, код 32077561) на користь Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, код 02314062) судовий збір в розмірі 1378,00 грн. ( одну тисячу триста сімдесят вісім гривень).

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 10.10.16

Суддя Фанда О. М.

Дата ухвалення рішення04.10.2016
Оприлюднено13.10.2016
Номер документу61900847
СудочинствоГосподарське
Сутьпайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, м. Івано-Франківська в редакції позивача

Судовий реєстр по справі —909/620/16

Рішення від 30.05.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 25.04.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 12.04.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Постанова від 22.03.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Барицька T.Л.

Ухвала від 07.03.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Барицька T.Л.

Постанова від 08.12.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Ухвала від 24.11.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Ухвала від 07.11.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Рішення від 04.10.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

Ухвала від 26.09.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні