Рішення
від 30.05.2017 по справі 909/620/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 травня 2017 р. Справа № 909/620/16

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Гриняк Б. П. , секретар судового засідання Михайлюк А. С., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, 76019,

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія", площа Ринок, 14, м. Івано-Франківськ, 76018,

третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004,

про: визнання укладеним договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, м. Івано-Франківська в редакції позивача

за участю:

Від позивача : не з'явились;

Від третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради: ОСОБА_1, (довіреність № 2315/01-20 /14в від 30.12.2016р. ) - представник ;

Від відповідача: не з'явились;

ВСТАНОВИВ: рішенням господарського суду Івано-Франківської області від 04.10.2016р. у справі № 909/620/16, позовні вимоги Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія", третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради про визнання укладеним договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Івано-Франківська між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, Фінансовим управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія" укладеним у запропонованій позивачем редакції - задоволено частково: визнано договір про пайову участь замовників будівництва у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, Фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та ТзОВ " Прикарпатська туристична компанія" укладеним в запропонованій позивачем редакції з внесенням уточнень в умови договору щодо розміру пайового внеску. В решті позову відмовлено.

Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 08.12.2016р. у справі рішення господарського суду від 04.10.2016 р. залишено без змін.

Постановою Вищого господарського суду України від 22.03.2017р. постанову Львівського апеляційного господарського суду від 08.12.2016 р. та рішення господарського суду Івано-Франківської області від Постановою Вищого господарського суду України від 22.03.2017р. постанову Львівського апеляційного господарського суду від 08.12.2016 р. та рішення господарського суду Івано-Франківської області від 04.10.2016р. скасовано, а справу передано на новий розгляд до господарського суду Івано-Франківської області.

04.10.2016р. скасовано, а справу передано на новий розгляд до господарського суду Івано-Франківської області. За результатами проведеного автоматичного розподілу справу № 909/620/16 передано на новий розгляд судді Гриняку Б.П.

Ухвалою суду від 12.04.2017р. розгляд справи в судовому засіданні призначено на 25.04.2017р.

Ухвалою суду від 25.04.2017 р. розгляд справи відкладено на 30.05.2017 р.

В судовому засіданні 30.05. 2017 р. представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги з підстав викладених у позовній заяві, просить позов задовольнити.

Позовні вимоги обґрунтовані невиконанням відповідачем обов'язку щодо укладення договору про пайову участь, який передбачено Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідачем не виконано обов'язок щодо укладення договору про пайову участь, який передбачено Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", Положення про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури села та введено в експлуатацію об'єкт будівництва без укладення вказаного договору.

Направлений 20.05.2016р. позивачем на адресу відповідача лист-пропозицію з проектом договору та додатком, що містив розрахунок розміру пайової участі, складеного відповідно до примірного договору, передбаченого Положенням, залишив без реагування, у зв'язку з чим цей договір з додатком підлягає укладенню в судовому порядку.

Представник відповідача в судові засідання жодного разу не з'явився, про причини неявки суду не повідомив. Ухвала суду від 25.04.2017 р., з відомостями про дату, час та місце розгляду справи, направлена відповідачу рекомендованою кореспонденцією за адресою вказаною позивачем у позовній заяві та у витягу з ЄДРЮО, ФО-П та ГФ, наданому суду за електронним запитом №1002510252 від 25.04.2017р. (площа Ринок, 14, м. Івано-Франківськ, 76018 ), повернулась на адресу суду, підприємством зв'язку, з відміткою "за зазначеною адресою не числиться ".

Особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час та місце розгляду справи у разі виконання судом вимог ч.1 ст.64, ст. 87 Господарського процесуального кодексу України. За змістом даних норм права, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації за адресою вказаною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час та місце розгляду справи судом (п. 3.9.1. постанови пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" №18 від 26.12.11р.).

За таких обставин, згідно ст.75 Господарського процесуального кодексу України, ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, стосовно розгляду спору впродовж розумного строку, враховуючи той факт, що відповідач відповідно до вимог чинного законодавства, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, а у суду є всі необхідні матеріали (докази) для вирішення спору по суті, спір належить вирішити у відсутності представника відповідача за матеріалами справи, запобігаючи, одночасно, безпідставному затягуванню розгляду спору та сприяючи своєчасному поновленню порушеного права.

Розглянувши матеріали справи з врахуванням положень Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, всебічно та повно з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши в сукупності всі докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вислухавши представника позивача, суд встановив наступне.

10.05.2016 р. ТзОВ "Прикарпатська туристична компанія", як замовник будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Галицькій 118В, звернулось до Івано-Франківської міської ради з листом про підготовку та надання для підписання проекту договору про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, на умовах, вказаних в листі.

Як вбачається з листа, відповідач, визначаючи величину пайової участі у розвитку інфраструктури міста, виходив із загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами.

Листом від 20.05.2016 № 2-15/261 Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради звернулось до ТзОВ "Прикарпатська туристична компанія" з пропозицією укласти договір про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, надавши проект такого договору з додатком розрахунку розміру пайової участі, складеного відповідно до типового договору, передбаченого Положенням "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста", затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.10.2013 № 1231-38 (надалі - Положення про пайову участь).

В даному листі Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради вказало, що зазначені ТзОВ "Прикарпатська туристична компанія" умови розрахунку розміру пайового внеску не відповідають Положенню про пайову участь та вимогам Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", а тому запропонувало свою редакцію проекту договору, в якому розмір пайової участі замовника визначено шляхом множення опосередкованої вартості спорудження 1 м. кв. житла/нежитлових будівель та споруд (без ПДВ), що діє на момент складання проекту договору та доведена Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, на загальну площу об'єкта.

ТзОВ "Прикарпатська туристична компанія" відповідь на дану пропозицію не надало, договір не підписало, що стало підставою для звернення Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради до ТзОВ "Прикарпатська туристична компанія", третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради про визнання укладеним договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Івано-Франківська в редакції позивача.

Судом встановлено, що згідно наданої відповідачем експертної оцінки Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради "Про-експерт", загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 23.05.2016 складає 47 811 446 грн.

Відповідно до поданого відповідачем розрахунку розміру пайового внеску з урахуванням експертної оцінки розмір пайового внеску за 1 м. кв. складає 4 427 грн. 03 коп. Загальний розмір пайового внеску складає 1 837 429 грн. 94 коп.

При цьому, розмір пайового внеску в проекті договору про пайову участь, який фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради просить визнати укладеним був визначений на основі опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв. об'єкту в Івано-Франківській області встановленого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.04.2016р. №103 у розмірі 5 902 грн. 50 коп.

Відповідно до ч. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Частиною 4 вказаної статті передбачено, що у випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов'язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.

Частиною 1 ст. 14 Цивільного кодексу України встановлено, що цивільні обов'язки виконуються у межах встановлених договором або актом цивільного законодавства.

Статтею 19 Конституції України на органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадових осіб покладено обов'язок діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання (ст. 25 Закону України "Про місцеве самоврядування").

Відповідно до ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад в галузі бюджету, фінансів і цін належать повноваження по залученню на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на відповідній території, та коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт та утримання на пайових засадах об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності в Україні визначені Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

До спірних правовідносин підлягають застосуванню положення ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", відповідно до яких замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених ч. 4 цієї статті.

Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.

Рішенням Івано-Франківської міської ради (38 сесія) шостого демократичного скликання № 1231-38 від 18.10.2013, затверджено Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" ( надалі " Положення"), яке визначає умови та встановлює процедуру залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури замовниками будівництва на території м. Івано-Франківська.

Відповідно до п. 1.2 Положення про пайову участь замовники будівництва залучаються до пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста виключно на підставі укладених з виконавчим комітетом договорів про пайову участь.

Згідно з п. 1.3 Положення, замовник будівництва зобов'язаний повідомити виконавчий комітет про будь-які вчинені ним дії щодо забудови земельної ділянки, відповідно до діючого законодавства та укласти договір на пайову участь.

Пунктом 1.4 Положення визначено, що в разі, якщо замовник не звернувся про укладання договору та не підписав у встановлені терміни, виконавчий комітет та/або фінансове управління вправі подати позовну заяву про укладання договору в судовому порядку.

Згідно ч. 3 статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено, що пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

Відповідно до ч.8, 9 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками.

Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк (графік) сплати пайової участі; 3) відповідальність сторін.

Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором.

У відповідності до п. 2.5. Положення пайова участь - це участь замовника у розвитку інфраструктури міста у вигляді перерахування до міського бюджету коштів для забезпечення створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, яка сплачується до прийняття об'єкта в експлуатацію (пайовий внесок).

Згідно з ч. 5 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" Величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

У разі, якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.

Судом встановлено, що розмір пайового внеску в проекті договору про пайову участь, який фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради просить визнати укладеним визначений на основі опосередкованої вартості спорудження житла, яка затверджена наказом Мінрегіонбуду від 29.04.2016 № 103, відповідно до якого для Івано-Франківської області встановлено, що вартість 1 м. кв. загальної площі квартир будинку (з урахуванням ПДВ) становить 7 083 грн. (без ПДВ - 5 902,50)

При цьому, як вбачається з наданої відповідачем експертної оцінки Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради "Про-експерт", загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 23.05.2016р. складає 47 811 446 грн.

Відповідно до поданого відповідачем розрахунку розміру пайового внеску з урахуванням експертної оцінки розмір пайового внеску за 1 м. кв. складає 4 427 грн. 03 коп. Загальний розмір пайового внеску складає 1 837 429 грн. 94 коп.

В силу статті 648 ЦК України зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.

Пунктом 6.2. Положення визначено, що розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та порядок її сплати визначається в залежності від категорії об'єктів містобудування та відповідно до типового договору, укладеного з органом місцевого самоврядування та на основі вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування.

В п. 2.10. Положення визначено, що вартість будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування - це величина, яка визначається множенням показника опосередкованої вартості спорудження 1 м. кв. житла / нежитлових будівель та споруд (без урахування ПДВ), що діє на момент складання проекту договору на загальну площу та доведена Мінрегіонбудом, або визначається на основі нормативів для одиниці створеної потужності, затверджених рішенням міської ради.

У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.

Загальна кошторисна вартість будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування - величина, визначена згідно з державними будівельними нормами, без урахування витрат з придбання і виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішнього- та позамайданчикових інженерних мереж, споруд та транспортних комунікацій та повинна мати висновок ДП "Укрдержбудекспертизи" або його філій.

Оскільки відповідачем не подано документів, що підтверджують кошторисну вартість об'єкта будівництва, так як це передбачено п. 2.10 Положення « Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста» , то позивачем при розрахунку розміру пайової участі правомірно застосовано норматив для оцінки створення потужності ( функціональної одиниці виміру), затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, в розмірі 5 902,5 грн. ( без ПДВ).

За наведених обставин заперечення відповідача щодо визначення розміру пайової участі є необґрунтованими.

Запропонований позивачем проект договору відповідає типовому договору, містить всі істотні умови договору , в тому числі в п. 3.3 визначено строк сплати пайового внеску.

Враховуючи викладене, позов підлягає задоволенню.

Згідно ст. 49 ГПК України судові витрати слід покласти на відповідача.

Керуючись ст. 8, 124 Конституції України, ст. 43,49, 82 -85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

задовольнити позов Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія", третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради про визнання укладеним договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Івано-Франківська між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, Фінансовим управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія" укладеним у запропонованій позивачем редакції.

Визнати Договір про пайову участь замовників будівництва у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради (вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, код 04054346), Фінансовим управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, код 02314062) та товариством з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія" ( площа Ринок, 14, м. Івано-Франківськ, 76018, код 32077561) укладеним у наступній редакції:

ДОГОВІР №


про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку

інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста

м. Івано-Франківськ « ____ "


2016 р.

Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (далі - Виконком) в особі заступника міського голови ОСОБА_2, що діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (сторона 1), фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (далі - Фінансове управління) в особі начальника ОСОБА_3, що діє на підставі Положення Про фінансове управління виконавчого комітету міської ради (сторона 2) з однієї сторони, та товариство з обмеженою відповідальністю Прикарпатська туристична компанія (далі - Замовник) в особі директора ОСОБА_4, (далі - Замовник) що діє на підставі Статуту (сторона 3), з іншої сторони, а разом надалі - Сторони, у відповідності до Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста а також беручи до уваги те, що Замовник у відповідності до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська, констатуючи, що правовідносини, які виникають за цим Договором, є майново-господарськими зобов'язаннями і обов'язковими до виконання, уклали цей договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (далі - Договір) про наступне:

1.Предмет Договору

1.1. За цим Договором Замовник, що здійснює будівництво багатоквартирного житлового будинку на вул. Галицькій, 118 В , в порядку та на умовах, визначених Договором, бере участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська.

1.2. Земельна ділянка, на якій здійснюється будівництво об'єкта, розташована за адресою: м. Івано-Франківськ, ріг вул. Галицька-Добролюбова, договір оренди землі №254 від 30.07.2012року.

2. Обов'язки сторін

2.1. Замовник зобов'язується сплатити пайовий внесок у розмірі та у терміни, визначені Договором.

2.2. Виконком зобов'язується використати кошти отримані від Замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

3. Розмір і порядок сплати пайового внеску

3.1. Розрахунок розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку 1 до Договору.

3.2 Величина пайового внеску визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру) затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у сумі 5 902,50 грн. (без ПДВ).

3.3 Замовник сплачує пайову участь у сумі 2 449 820,82 грн. до прийняття об 'єкта в експлуатацію.

4. Строк дії Договору

4.1. Договір набуває чинності з моменту його реєстрації і діє до моменту повного виконання умов Договору.

5. Відповідальність сторін

5.1. При простроченні платежу, визначеного пунктом 3.3 Договору, Замовник сплачує до міського бюджету суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, три проценти річних від простроченої суми та пеню у розмірі 120 % річних облікової ставки НБУ, що діє у період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожний прострочений день.

5.2. Спори, пов'язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, вирішуються комісією з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, в іншому випадку в судовому порядку, згідно чинного законодавства.

6. Інші умови

6.1. Тлумачення термінів Договору здійснюється згідно Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста .

6.2. Зміни до Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляється додатковою угодою до цього Договору, у разі невиконання пункту 3.3, з урахуванням пункту 5.1, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, про що повідомляє Замовника.

6.3. Зміни до Договору оформляються додатком, який є його невід'ємною частиною і мають однакову юридичну силу, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін. В разі невиконання пункту 3.3 з урахуванням пункту 5.1 Договору, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, оформляючи додатком, про що повідомляє замовника.

6.4. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов Договору та не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного в Україні законодавства.

6.5. Договір складений на 3-х сторінках у 2-х примірниках, кожний із яких має однакову юридичну сили.

Місцезнаходження та реквізити сторін

Виконавчий комітет Івано-Франківської ТзОВ Прикарпатська туристична

міської ради компанія

м. Івано-Франківськ м. Івано-Франківськ

вул. Грушевського, 21, площа Ринок, 14

тел.556515

Одержувач платежу:

міський бюджет м. Івано-Франківська Ідентифікаційний код 32077561

24170000

код: 37952250

р/р: 31511921700002

МФО: 836014

УДКСУ в м. Івано-Франківську

Призначення платежу :

на інженерно-транспортну та

соціальну інфраструктуру міста

Виконком


/ОСОБА_2/ Замовник_____/ОСОБА_4/

МП МП

Фінансове управління виконавчого комітету

Івано-Франківської міської ради

м. Івано-Франківськ

вул. Дністровська, 28

тел. 785005

Фінансове управління


/ОСОБА_3/

МП

Додаток

до Договору №


від "___"
2016 р. про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста

Розрахунок розміру пайової участі

(єдиний)

Об'єкт: багатоквартирний житловий будинок на вул. Галицькій, 118 "В"

Показник опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв. об'єкту будівництва в Івано-Франківській обл.,(без ПДВ), грн. 5 902,50

Площа об'єкта будівництва, м. кв. (житло) 8 773,20

Площа об'єкта будівництва, м. кв. (нежитло) 916,00

Відсоток, передбачений п.6.2.2 Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" від 18.10.2013 року (житло) 4

Відсоток, передбачений п.6.2.1 Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста" від 18.10.2013 року (нежитло) 7

Розмір пайової участі всього, грн., з них: 2449 820,82

Розмір пайової участі на соціальну інфраструктуру міста, грн. 1 714874,57

Розмір пайової участі на інженерно-транспортну інфраструктуру міста, грн. 734 946,25

Одержувач платежу:

МБ м. Івано-Франківськ

24170000

код: 37952250

р/р: 31511921700002

МФО: 836014

УДКСУ в м. Івано-Франківську

Призначення платежу:

на інженерно-транспортну інфраструктуру міста

Виконком


/ОСОБА_2/ Замовник
/ОСОБА_4/

Фінансове управління


/ОСОБА_3/

В решті позову відмовити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська туристична компанія" (площа Ринок, 14, м. Івано-Франківськ, 76018, код 32077561) на користь Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (вул. Дністровська, 28, м. Івано-Франківськ, код 02314062) судовий збір в розмірі 1378,00 грн. (одну тисячу триста сімдесят вісім гривень).

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 06.06.17

Суддя Гриняк Б. П.

Дата ухвалення рішення30.05.2017
Оприлюднено09.06.2017

Судовий реєстр по справі —909/620/16

Рішення від 30.05.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 25.04.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 12.04.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Постанова від 22.03.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Барицька T.Л.

Ухвала від 07.03.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Барицька T.Л.

Постанова від 08.12.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Ухвала від 24.11.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Ухвала від 07.11.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Рішення від 04.10.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

Ухвала від 26.09.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Фанда О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні