ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
12 жовтня 2016 р.м.ОдесаСправа № 815/2505/16
Категорія: 8.3.3 Головуючий в 1 інстанції: Тарасишина О.М.
Суддя Одеського апеляційного адміністративного суду Кравець О.О., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 04 липня 2016 р. по справі № 815/2505/16
позивач ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Андреал"
відповідач ОСОБА_2 податкова інспекція у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області
про скасування податкового повідомлення-рішення від 11.05.2016 року № НОМЕР_1,
В С Т А Н О В И В :
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 04 липня 2016 р. адміністративний позовТовариства з обмеженою відповідальністю "Андреал" до Державної податкової інспекції у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 11.05.2016 року № НОМЕР_1 був задоволений повністю.
На зазначену постанову суду ОСОБА_2 податкова інспекція у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області подала апеляційну скаргу.
Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 28 липня 2016 р. зазначена апеляційна скарга була залишена без руху у з`вязку з тим, що по справі не сплачено судовий збір (державне мито) за подачу апеляційної скарги. Судовий збір (державне мито) за подачу апеляційної скарги до Одеського апеляційного адміністративного суду повинно бути перераховано або внесено на рахунок №31212206781008, одержувач ГУК в Одеській області / Приморський р-н./ 22030101 код ЄДРПОУ 38016923, банк отримувача: ГУДКСУ в Одеській області МФО: 828011 Код ЄДРПОУ суду 34380461, та наданий строк для усунення недоліків до 31 серпня 2016 р..
08.08.2016 до Одеського апеляційного адміністративного суду надійшло платіжне доручення №192 від 29 липня 2016 року про сплату судового збору у розмірі 6890,00 грн.
З матеріалів справи судом встановлено, що даний спір має майновий характер, оскільки предметом спору є визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення за основним платежем 644 541,00 та за штрафними санкціями у розмірі 322 271,00 грн..
Згідно з положеннями підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України В«Про судовий збірВ» у редакції, чинній на час подання позову, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру,який подано юридичною особою ставка судового збору становила 1,5 відсотки ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати.
Тобто, 644541,00 грн + 322271,00=966812,00 грн *1,5 %=14502,18 грн.
Відповідно до підпункту 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
14502,18 грн.* 110%=15952,40 грн-це сплата судового збору за подання апеляційної скарги.
Апелянтом було сплачено частково судовий збір у розмірі 6890,00 грн.
31.08.2016 року ОСОБА_2 податкова інспекція у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області надала до апеляційного суду клопотання про відстрочення розміру судового збору по справі, мотивуючи це скрутним матеріальним становищем.
Суд оцінює такі доводи відповідача критично та вважає за необхідне відмовити у задоволенні вказаного клопотання.
Вищий адміністративний суд України у постанові Пленуму від 23.01.2015 року №2 В«Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 8 липня 2011 року № 3674-VI В«Про судовий збірВ» акцентував увагу на тому, що визначення майнового стану сторони є оціночним та залежить від доказів, якими обґрунтовується рівень її майнового стану. Якщо залежно від рівня майнового стану сторона позбавлена можливості сплатити судовий збір, то такі обставини є підставою на відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення сторони від сплати. Таке ж право мають і бюджетні установи. Водночас якщо ці бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.
Згідно з ч.3 ст.108 та ч.3 ст.189 КАС України апеляційна скарга повертається особі, що її подала якщо цією особою не усунуто недоліків, залишеної без руху апеляційної скарги.
ОСОБА_2 податкова інспекція у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області не виконала вимоги ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду від 28 липня 2016 р., а тому є підстави для повернення апеляційної скарги.
Керуючись ч.3 ст.108, ст.187, ч.3 ст.189 КАС України, суддя -
У Х В А Л И В:
У задоволенні клопотання Державної податкової інспекції у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області про відстрочення сплати судового збору-відмовити.
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Київському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області повернути апелянту .
Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України, у відповідності до чинного законодавства.
Суддя: Кравець О.О.
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.10.2016 |
Оприлюднено | 18.10.2016 |
Номер документу | 61972436 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Кравець О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні