ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
13.10.16р. Справа № 904/9172/15
до Комунального підприємства "Дніпроводоканал" Дніпропетровської міської ради, м. Дніпро
про стягнення 2 375 869,83 грн.
Суддя Мілєва І.В.
СУТЬ СПОРУ:
Комунальне підприємство "Транспортування покупної теплової енергії "Теплотранс" Дніпропетровської міської ради звернулось до господарського суду Дніпропетровської області з позовною заявою до Комунального підприємства "Дніпроводоканал" про стягнення 2 375 869,83 грн. - заборгованість з відшкодування витрат по експлуатації підкачуючих насосних станцій і насосних агрегатів холодної води.
Ухвалою суду від 20.10.2015р. порушено провадження у справі та призначено судове засідання на 09.11.2015р.
09.11.2015р. відповідач подав до суду відзив, просив призначити по справі судову експертизу, проведення якої доручити фахівцям Дніпропетровського науково-дослідного інституту судових експертиз.
Ухвалою 09.11.2015р. призначено у справі судову експертизу, проведення якої доручено Дніпропетровському науково - дослідному інституту судових експертиз; провадження у справі - зупинено.
15.12.2015р. від експерта Дніпропетровського науково-дослідного інституту судових експертиз надійшло клопотання, в якому він просить надати додаткові документи, необхідні для проведення експертизи (оригінали або належним чином завірені копії) за період з 01.11.2012р. по 01.07.2015р. включно, а саме:
- договір, що регулює взаємовідносини КП В«ТеплотрансВ» з КП В«ДніпроводоканалВ» щодо експлуатації підкачюючих насосних станцій та насосних агрегатів холодної води з додатками, із змінами та доповненнями, що діяли на даний період;
документи КП В«Транспортування покупної теплової енергії В«ТеплотрансВ» Дніпропетровської міської ради:
1) журнали-ордери по рахунку №36 "Розрахунки з покупцями та замовниками" та відомості аналітичного обліку у розрізі споживача КП В«ДніпроводоканалВ» за кожним пред'явленим до сплати рахунком (платіжною вимогою-дорученням), із первинними документами, які підтверджують розмір витрат КП В«ТеплотрансВ» з експлуатації насосного обладнання для забезпечення підкачування води;
2) В«акты о затратах на эксплуатацию насосного оборудованияВ» ; В«акты фактического потребления электроэнергииВ» ;
3) документи на підставі яких нараховувались витрати з експлуатації насосного обладнання для забезпечення підкачування води;
4) акти звіряння взаєморозрахунків між КП В«Теплотранс" та КП В«ДніпроводоканалВ» ;
документи КП В«ДніпроводоканалВ» :
5) первинні документи, які підтверджують об'єм використаних послуг з експлуатації насосного обладнання для забезпечення підкачування води, а також бухгалтерські регістри та відомості аналітичного обліку по постачальнику - КП В«ТеплотрансВ» у розрізі кожного документу (рахунку) на сплату;
6) первинні документи, які підтверджують оплату за використані послуги експлуатації насосного обладнання для забезпечення підкачування води;
7) акти звіряння взаєморозрахунків між В«Теплотранс" та КП В«ДніпроводоканалВ» .
Ухвалою суду від 21.12.2015р. поновлено провадження у справі № 904/9172/15 з 21.12.2015р.
Ухвалою від 21.12.2015р. зобов'язано позивача та відповідача подати до господарського суду Дніпропетровської області документи, необхідні для проведення експертизи; провадження у справі - зупинено.
02.08.2016р. до суду з Дніпропетровського науково-дослідного інституту судових експертиз надійшов висновок судово-економічної експертизи № 5910/5911-15 від 29.07.2016р. Експерт вказав, що на дослідження не було надано:
- відомості по заробітним платам працівникам;
-документи, які підтверджують кількість робітників та їх заробітні плати;
- дані адміністративних та загально-виробничих витрат;
- перелік насосних станцій, які були задіяні в підкачці холодної води,
у зв'язку з чим не надається за можливе підтвердити розрахунок витрат на експлуатацію підкачуючих насосних станцій та насосних агрегатів холодної води за період роботи з 01.11.2012р. по 01.07.2015р.
Ухвалою від 04.08.2016р. поновлено провадження у справі з 04.08.2016р., справу призначити до розгляду в засіданні на 15.08.2016р.
15.08.2016р. у судовому засіданні оголошено перерву до 25.08.2016р.
Ухвалою суду від 25.08.2016р. призначено у справі судову експертизу, проведення якої доручено Дніпропетровському науково - дослідному інституту судових експертиз; провадження у справі - зупинено.
29.09.2016р. до суду з Дніпропетровського науково-дослідного інституту судових експертиз повернулося справа №904/9172/15.
Ухвалою суду від 30.09.2016р. поновлено провадження у справі № 904/9172/15 з 30.09.2016р.; справу призначено до розгляду в засіданні на 12.10.2016р.
У зв'язку з надходженням інформації про замінування будівлі господарського суду Дніпропетровської області 12 жовтня 2016 року з 11:30 судові засідання не відбувалися до 14:00. Цього ж дня, о 14:20, знову надійшла інформація про повторне замінування будівлі суду, у зв'язку з чим робота господарського суду Дніпропетровської області була вимушено призупинена до кінця робочого дня.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Розгляд справи відкласти на 17.10.2016 р. о 12:10 год.
Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду Дніпропетровської області в кабінеті № 1-201 за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, 1а.
2. Явка в судове засідання повноважних представників учасників судового процесу обов'язкова.
Інформацію про дату та час розгляду справи можна отримати за електронною адресою суду: http://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/spisok/csz\
Суддя ОСОБА_1
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 13.10.2016 |
Оприлюднено | 20.10.2016 |
Номер документу | 61997500 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мілєва Ірина Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні