ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
11 жовтня 2016 р. Справа №804/4497/16
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючий суддя ОСОБА_1, розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Днепр-Жилстрой" до Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача ОСОБА_2 міська рада про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Дніпропетровського окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Днепр-Жилстрой" до Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача ОСОБА_2 міська рада про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії.
Ухвалою суду від 22 липня 2016 року відкрито провадження в адміністративній справі № 804/4497/16 та справу призначено до судового розгляду.
Під судового розгляду справи виникла необхідність дослідження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3, затвердженої рішенням ОСОБА_2 міської ради "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3" від 24.06.2015 року № 3728, в частині відомостей щодо визначення локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки площею 3619,00 м 2 за адресою: вул. ХХІІ Партз'їзду, 2а м. Кривий Ріг, кадастровий № 1211000000:02:016:0142 у межах відповідної економіко-планувальної зони.
Ухвалою суду від 21 вересня 2016 було витребувано у строк до 11.10.2016 від Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області - завірену належним чином вірності оригіналу копію витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3, затвердженої рішенням ОСОБА_2 міської ради "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3" від 24.06.2015 року № 3728, в частині відомостей щодо визначення локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки площею 3619,00 м 2 за адресою: вул. ХХІІ Партз'їзду, 2а м. Кривий Ріг, кадастровий № 1211000000:02:016:0142 у межах відповідної економіко-планувальної зони.
У визначений строк витребувані докази від Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області не надійшли.
Станом на 11.10.2016 року Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області витребувані судом докази не надало, посилаючись на те, що документація з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3 присвоєно гриф «Для службового користування».
Зазначені дії Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області позбавляють суд можливості повно та об'єктивно розглянути справу та вирішити її в строки, передбачені законом.
Згідно вимог ч.ч. 4-5 ст. 11 Кодексу адміністративного судочинства України суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
Суд повинен запропонувати особам, які беруть участь у справі, подати докази або з власної ініціативи витребувати докази, яких, на думку суду, не вистачає.
Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів (ч. 1 ст. 69 КАС України).
Відповідно до ч. 2 ст. 69 Кодексу адміністративного судочинства України суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.
У п. 1 ч. 2 ст. 110 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд до судового розгляду адміністративної справи вживає заходи для всебічного та об'єктивного розгляду і вирішення справи в одному судовому засіданні протягом розумного строку. З цією метою суд може прийняти рішення про витребування документів та інших матеріалів.
Зі змісту ч. 3 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що про витребування доказів суд постановляє ухвалу.
Згідно ч. 5 ст. 124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.
Стаття 158 Кодексу адміністративного судочинства України визначає, що судове рішення, яким суд вирішує спір по суті, викладається у формі постанови.
Судове рішення, яким суд зупиняє чи закриває провадження у справі, залишає позовну заяву без розгляду або приймає рішення щодо інших процесуальних дій, клопотань, викладається у формі ухвали.
Частиною 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.
З приводу обмеження Управлінням Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області доступу до інформації щодо технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3, що затверджена рішенням ОСОБА_2 міської ради "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3" від 24.06.2015 року № 3728, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII (далі по тексту - Закон України «Про інформацію») основними принципами інформаційних відносин є: гарантованість права на інформацію; відкритість, доступність інформації, свобода обміну інформацією; достовірність і повнота інформації; свобода вираження поглядів і переконань; правомірність одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації; захищеність особи від втручання в її особисте та сімейне життя.
Частиною 2 статті 6 Закону України «Про інформацію» встановлено, що право на інформацію може бути обмежене законом в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку, з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя.
За порядком доступу інформація поділяється на відкриту інформацію та інформацію з обмеженим доступом (ч. 1 ст. 20 Закону України «Про інформацію»).
Згідно ч.ч. 1, 3 ст. 21 Закону України «Про інформацію», інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Порядок віднесення інформації до таємної або службової, а також порядок доступу до неї регулюються законами.
Згідно ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI (далі по тексту - Закон України «Про доступ до публічної інформації») публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною 2 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» встановлено, що обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону при дотриманні сукупності таких вимог:
1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;
2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;
3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
У ч. 1 ст. 9 Закону України «Про доступ до публічної інформації» встановлено, що відповідно до вимог частини другої статті 6 цього Закону до службової може належати така інформація:
1) що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
2) зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.
Відповідно до ч.ч. 2-3 ст. 9 Закону України «Про доступ до публічної інформації» документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється гриф «для службового користування». Доступ до таких документів надається відповідно до частини другої статті 6 цього Закону.
Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, який складається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, іншими суб'єктами владних повноважень, у тому числі на виконання делегованих повноважень, не може бути обмеженим у доступі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 за № 1893 було затверджено Інструкцію про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію (далі по тексту - Інструкція № 1893).
Зі змісту абз.абз. 2-3 п. 1 Інструкції № 1893 встановлено, що переліки відомостей, які містять службову інформацію, затверджуються міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями.
Експертні комісії утворюються міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями. До їх складу включаються представники режимно-секретного та інших структурних підрозділів з числа найбільш кваліфікованих фахівців. У разі потреби для участі в роботі експертної комісії можуть залучатися фахівці заінтересованих підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) з метою розгляду питань, що належать до їх компетенції. Рішення комісії оформляється протоколом, який затверджується міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, Київською та Севастопольською міською держадміністрацією. На підставі рішення експертної комісії інформація включається до переліку відомостей, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави.
Згідно п. 37 Інструкції № 1893 представники інших організацій допускаються до ознайомлення і роботи з документами з грифом «Для службового користування» з дозволу керівників організацій (структурних підрозділів), у володінні та розпорядженні яких перебувають ці документи, за наявності письмового запиту організацій, в яких вони працюють, із зазначенням характеру завдання, що виконується.
Виписки з документів і видань з грифом «Для службового користування», що містять відомості обмеженого поширення, робляться у зошитах, що мають аналогічний гриф, які після закінчення роботи надсилаються на адресу організації, яка давала дозвіл на ознайомлення і роботу з документами з грифом «Для службового користування».
З огляду на викладене, встановлено що запитувана судом інформація щодо витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3, затвердженої рішенням ОСОБА_2 міської ради "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3" від 24.06.2015 року № 3728, в частині відомостей щодо визначення локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки площею 3619,00 м 2 за адресою: вул. ХХІІ Партз'їзду, 2а м. Кривий Ріг, кадастровий № 1211000000:02:016:0142 у межах відповідної економіко-планувальної зони, знаходиться у володінні та розпорядженні Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області, на адресу якого і надходило обов'язкове для виконання судове рішення у вигляді ухвали суду від 21.09.2016 року. У зв'язку з чим, Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області, на підставі ст. 124 Конституції України, ст. 255 КАС України та п. 37 Інструкції № 1893, повинно було виконати вимоги суду та надати витребувані судом докази.
Дії відповідача - Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області, щодо ненадання витребуваних судом доказів, спричиняють необґрунтоване затягування судового процесу та неможливість вирішення адміністративної справи по суті у строки, встановлені ч. 1 ст. 122 КАС України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 11, 69, 71, 110, 158, 160 255 Кодексу адміністративного судочинства України, -
УХВАЛИВ:
Зобов'язати Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області надати завірену належним чином вірності оригіналу виписку з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3, затвердженої рішенням ОСОБА_2 міської ради "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста ОСОБА_3" від 24.06.2015 року № 3728, в частині відомостей щодо визначення локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки площею 3619,00 м 2 за адресою: вул. ХХІІ Партз'їзду, 2а м. Кривий Ріг, кадастровий № 1211000000:02:016:0142 у межах відповідної економіко-планувальної зони.
Копію даної ухвали направити до Управління Держгеокадастру у Криворізькому районі Дніпропетровської області для виконання.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.10.2016 |
Оприлюднено | 02.11.2016 |
Номер документу | 62311701 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Прокопчук Т.С.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Прокопчук Т.С.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ляшко Олег Борисович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні